quote:Op donderdag 27 oktober 2022 18:19 schreef Zipportal het volgende:
Batta is gisteren 200 uur eis en vandaag die zoon 120 uur uur waarvan 40 uur voorwaardelijk als eis.
En die andere lui van gisteren dan?
quote:Op woensdag 26 oktober 2022 15:35 schreef JourneyBlue het volgende:
Ze had beter moeten weten, zegt de OvJ over #Glennis Grace. Het OM eist tegen haar een werkstraf van 200 uur en een voorwaardelijke celstraf van 1 maand.
Tegen Dion K. ook een maand celstraf voorwaardelijk en 200 uur taakstraf
Voor verdachte Jonathan L. eist OM: een taakstraf van 200 uur
Voor Reginald K. eist het OM een taakstraf van 150 uur
Voor Mohammed K. eist het OM: 150 uur taakstraf. Ook wil het OM dat hij de vier maanden jeugddetentie nog moet uitzitten, maar dan als 2 maanden celstraf.
Dat joch (heb de bijvoegelijke naamwoorden maar even weggelaten) moet gewoon door jeugdzorg worden opgeborgen in een gesloten instelling.quote:
Nee joh, is tien jaar te laat. Een geweten komt niet opeens nog aanzeilen. Deporteren dat krengquote:Op donderdag 27 oktober 2022 20:56 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dat joch (heb de bijvoegelijke naamwoorden maar even weggelaten) moet gewoon door jeugdzorg worden opgeborgen in een gesloten instelling.
Misschien dat er dan nog iets van een opvoeding bij te brengen is.
Hij moest pakketjes bezorgen hè? Die twee maanden is vast geen probleem, als lid van de top 600 komt hij genoeg kennissen tegen daar. Hij was iig wel zo slim om een advocaat te nemen en niks op IG te posten.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 20:31 schreef mascara-klodder het volgende:
Tegen Mohammed die gisteren niet het fatsoen had om op te komen dagen is in verhouding nog de hoogste straf geëist: ipv jeugddetentie gewoon naar de grote-mensen-gevangenis
Het is tragisch, je zou toch eens stil moeten staan bij je eigen daden. Liever overschreeuwt hij zichzelf. Past wel uitstekend bij Glennis.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 11:17 schreef JourneyBlue het volgende:
[ afbeelding ]
Trial by media, cancelcultuur & een nadeelsbehandeling
&
RACISME
Dat is inderdaad exact dezelfde situatiequote:Op zaterdag 29 oktober 2022 11:17 schreef JourneyBlue het volgende:
[ afbeelding ]
Trial by media, cancelcultuur & een nadeelsbehandeling
&
RACISME
.quote:Volgens het management van de Toppers wordt het concert afgezegd vanwege „een tegenvallende spaaractie” van de Jumbo
https://www.telegraaf.nl/(...)ers-concert-afgelastquote:Volgens de supermarktketen wordt het concert op 17 november afgezegd vanwege „achterblijvende kaartverkoop via de Jumbo-actie”, laat een woordvoerder weten. „Uiteraard vinden we dit erg jammer voor onze klanten. Vanzelfsprekend krijgen de klanten die via Jumbo een kaartje hebben gekocht het geld teruggestort.”
Helemaal niks, volgens mij!quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 18:46 schreef vencodark het volgende:
Glennis hoort toch niet bij de Toppers? Ik mis even wat dit met elkaar te maken heeft.
Er zijn ook heel veel kaarten als prijs vergeven door de postcodeloterij.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 18:25 schreef ikweethetookniet het volgende:
Spaaractie Jumbo valt niet in de smaak:![]()
Toppers-concert afgelast
Het Toppers-concert dat op 17 november zou plaatsvinden in de Johan Cruijff ArenA in Amsterdam gaat niet door, bevestigt het management van de gelegenheidsformatie na berichtgeving van RTL Boulevard.
[..]
.
Jumbo-klanten konden via een actie sparen voor een gratis tweede kaartje voor het concert van de Toppers op 17 november. Maar voor dat concert werden uiteindelijk niet genoeg kaarten gekocht, volgens het management van de Toppers is dit te wijten aan de spaaractie. „Wij hebben onze kaarten nog nooit zo snel uitverkocht.” Daarmee doelt het management op de kaarten voor de concerten op 18, 19 en 20 november. Die concerten gaan dan ook gewoon door.
[..]
https://www.telegraaf.nl/(...)ers-concert-afgelast
Logisch als Glenda niet meedoet krijg je dit![]()
En als je niet contant kan betalen [iets met witwassen en Fritsie] helpt dat ook niet
Geen idee, zo'n topper is het niet....quote:Op zondag 30 oktober 2022 14:36 schreef quirina het volgende:
[..]
Wat moet zij bij de toppers trouwens?
De Speld?quote:Op woensdag 2 november 2022 12:05 schreef JourneyBlue het volgende:
[ afbeelding ]
Deze had ik helemaal gemist
Oooh Henny Henny Henny.quote:Op woensdag 2 november 2022 12:05 schreef JourneyBlue het volgende:
[ afbeelding ]
Met de keuze voor deze foto snap ik meteen waarom Hennie zo pro 2e keus is... t plaatje eeehm, suggereert wel een en ander.quote:Op woensdag 2 november 2022 12:05 schreef JourneyBlue het volgende:
[ afbeelding ]
https://twitter.com/tweethenny/status/1586377591077888002
Sorry, maar het plaatje is mijn schuld, is een screenshot van het filmpje dat Henny plaatste en ik had eigenlijk niet eens gekeken hoe erg het eruit zag, ongelukkig toeval.quote:Op woensdag 2 november 2022 18:15 schreef totebel het volgende:
[..]
Met de keuze voor deze foto snap ik meteen waarom Hennie zo pro 2e keus is... t plaatje eeehm, suggereert wel een en ander.
En t mag dan een goeie zangeres zijn, maar laten we eerlijk zijn, ik weet niet wat ze heeft gedaan (of wie) maar dat het een onaangepast, asociaal viswijf is dat Nederland ook pre Jumbo al niet lustte schijnt heel de gooise matras te vergeten.
Exact. Behalve Carlo Boszhard want die was altijd erg knus met haar (vriendschappelijk natuurlijk) zover ik weet. Snap dat echt niet.quote:Op woensdag 2 november 2022 18:15 schreef totebel het volgende:
[..]
En t mag dan een goeie zangeres zijn, maar laten we eerlijk zijn, ik weet niet wat ze heeft gedaan (of wie) maar dat het een onaangepast, asociaal viswijf is dat Nederland ook pre Jumbo al niet lustte schijnt heel de gooise matras te vergeten.
Henny gaat ook al jaren niet zo lekker meer. Als hij zo doorgaat kan hij PJR Lite worden.quote:Op woensdag 2 november 2022 13:09 schreef vencodark het volgende:
[..]
Oooh Henny Henny Henny.
Hou je Snuitje toch.
https://www.mediacourant.(...)-grace-geen-contact/quote:Edsilia Rombley praat niet meer met Glennis Grace: ‘Geen contact’
Edsilia Rombley heeft op dit moment geen enkel contact meer met haar vroegere goede vriendin Glennis Grace, met wie ze bovendien optrad als de Ladies of Soul. “Er is geen contact meer.
Glennis Grace vindt het heel erg vreemd dat collega-artiesten niet meer met haar geassocieerd willen worden na haar buitensporige wangedrag in een Jumbo-supermarkt, waar ze met een hele knokploeg kwam opdagen. Er hangt haar nu een ongelooflijk forse taakstraf boven het hoofd, maar toch blijft ze maar in de slachtofferrol zitten.
Geen contact
Laatst haalde Glennis in de talkshow van Eva Jinek bijvoorbeeld hard uit naar collega's die haar in de steek hebben gelaten. "Eén ervan was een goede vriend van mij. Ik begrijp het tot zover, maar ik snap niet alles. Laat ik het zo zeggen. (...) Nou, vrienden die afstand van mij hebben genomen snap ik niet."
Het leek vooral geadresseerd aan Fred van Leer, maar het zou zomaar ook betrekking kunnen hebben op Edsilia. Zij gaf gisteren in de talkshow HLF8 toe dat ze geen enkel contact meer heeft met Glennis, ondanks dat ze jarenlang goed bevriend waren en op professioneel vlak intensief samenwerkten aan de concertserie Ladies of Soul.'Geen behoefte aan?'
Het ging in HLF8 over de misser van Jumbo, dat een wel héél ongelukkige reclame over het WK Voetbal in Qatar heeft uitgezonden. Presentatrice Hélène Hendriks: "Ik zit even na te denken, over Jumbo gesproken... Natuurlijk, Glennis, onlosmakelijk verbonden. Heb je haar nog gesproken?"
Edsilia daarop: "Nee, nee."
Hélène: "Geen behoefte ook verder aan?"
Edsilia: "Nou, behoefte klinkt zo..."
'Allemaal heel erg'
Hélène: "O ja, dat klinkt wel heel zwaar."
Edsilia: "Ja, van: 'Geen behoefte aan.' Nee, ik heb haar niet gesproken. Ik vind het gewoon allemaal heel erg, maar nee... Nog niet."
Hélène: "Oké, duidelijk."
Héél duidelijk inderdaad. Het zal ook allemaal niet helpen dat Edsilia in de zomer gierend met Glennis' vroegere bestie en tegenwoordige aartsvijand Fred van Leer op de foto ging. Sterker nog: Edsilia mag wel oppassen dat ze op een onbewaakt moment geen winkelmandje tegen haar achterhoofd krijgt.
Medeleven
Marc-Marie Huijbregts sprak in de zomer overigens nog zijn sympathie uit voor Edsilia. Hij vond het vervelend voor haar dat er zo'n associatie met Glennis aan haar kleefde.
"Wat ik zielig vind voor Edsilia, want die is hartstikke leuk verder, is dat je dan zo in die hoek zit ineens. Ineens is je beste vriendin Glennis Grace."
Offtopicquote:
quote:Glennis Grace hoopt op eigen docu: 'Ben al vijf jaar aan het documenteren'
Glennis Grace lijkt haar leven allesbehalve op de rit te hebben. De zangeres staat nog altijd vol in de aandacht vanwege de Jumbo-mishandelingszaak, maar wat haar carrière betreft is het bijzonder stil. Toch heeft Glennis nog altijd geloof in een glansrijke toekomst en zou ze maar wat graag een documentaire over haar eigen leven willen maken.
Het juicekanaal Reality FBI liet dit weekend screenshots zien van een ruzie tussen Glennis en een van haar volgers. Hoewel niet duidelijk is waar het gesprek over gaat, is uit de conversatie wel op te maken dat deze volger flink wat kritiek op de zangeres heeft. Als Glennis eenmaal doorheeft dat het gesprek tussen hen met het juicekanaal wordt gedeeld, reageert Glennis wederom: ,,Gaat lekker hè? Even screenshots maken. Komt in mijn docu. Thank you."
Hoewel ze hiermee insinueert dat er al sprake is van een docu, blijkt dat nog zeker niet het geval. Aan Shownieuws bevestigt de zangeres wel een documentaire te willen maken. ,,Ik ben al vijf jaar aan het documenteren", verklapt ze. ,,We willen gewoon heel veel verzamelen voor het geval dat het wel gaat gebeuren." Toch realiseert Glennis zich wel dat een eventuele docu er voorlopig nog niet in zit. ,,Aan de ene kant wil ik het al heel lang, maar dat gaat nu nog niet zijn in ieder geval..."
Dat ze al vijf jaar materiaal aan het verzamelen is, is opmerkelijk. In 2018 verscheen er al een documentaire van de hand van Nada van Nie over de zangeres. Voor Glennis Grace: Het meisje uit de Jordaan werd de zangeres een jaar gevolgd tijdens haar reis naar Amerika waar ze het schopte tot de finale van America's Got Talent. Het lijkt er dan ook op dat Glennis destijds de smaak te pakken heeft gekregen en het stokje heeft overgenomen van de documentairemaakster die haar eerder volgde om nu zelf haar leven vast te leggen.
Ik las "dementeren"quote:Op maandag 7 november 2022 08:46 schreef JourneyBlue het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)aan-het-documenteren
[..]
Nou, inderdaad. Net als je denkt dat ze zichzelf niet nóg onsympathieker weet te maken.quote:
Ah welnee, niemand denkt bij Edsiel aan Glennis. Ja, de gemiste optredens wellicht, maar verder toch niet.quote:Medeleven
Marc-Marie Huijbregts sprak in de zomer overigens nog zijn sympathie uit voor Edsilia. Hij vond het vervelend voor haar dat er zo'n associatie met Glennis aan haar kleefde.
Zoveel vragen. Ze verzamelt dus "voor het geval dat" er ooit een docu komt? Hoe lang gaat ze nog materiaal verzamelen en wie is de "we", filmt haar zoon? Is er ook gefilmd in Ter Apel etc etcquote:,,Ik ben al vijf jaar aan het documenteren", verklapt ze. ,,We willen gewoon heel veel verzamelen voor het geval dat het wel gaat gebeuren." Toch realiseert Glennis zich wel dat een eventuele docu er voorlopig nog niet in zit. ,,Aan de ene kant wil ik het al heel lang, maar dat gaat nu nog niet zijn in ieder geval..."
Ik denk dat je je daarin vergist. Zo bekend is ze niet buiten dat zangroepje om. Ik denk echt dat voor heel veel mensen het eerste waar ze aan denken "Glennis Grace" is als ze haar naam horen.quote:Op maandag 7 november 2022 10:26 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ah welnee, niemand denkt bij Edsiel aan Glennis. Ja, de gemiste optredens wellicht, maar verder toch niet.
Alleen bij Glennis denk ik aan Glennis.![]()
Zoals ik bij Louis van Gaal ook alleen aan Louis van Gaal denk. Solo ego's.
tjakkaaaaa battaaaaaquote:Op maandag 7 november 2022 13:41 schreef quirina het volgende:
Oa dat ze slecht behandeld is door de politie Amsterdam. Anthony werd apart afgevoerd ivm leeftijd en privacy en Glennis kreeg geen enkele bescherming.
https://www.rtlboulevard.(...)deling-politiebureau
O dat scheeltquote:Op dinsdag 8 november 2022 15:39 schreef JourneyBlue het volgende:
[..]
Dat is behandeld in de rechtzaak hè, dat de advocaten daarom hadden verzocht, niet Glennis.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |