Genoeg nazi's in Rusland nog.quote:
quote:
quote:• Do not give opinions or advice unless you are asked.
• Do not tell your troubles to others unless you are sure they want to hear them.
• When in another’s lair, show him respect or else do not go there.
• If a guest in your lair annoys you, treat him cruelly and without mercy.
• Do not make sexual advances unless you are given the mating signal.
• Do not take that which does not belong to you unless it is a burden to the other person and he cries out to be relieved.
• Acknowledge the power of magic if you have employed it successfully to obtain your desires. If you deny the • power of magic after having called upon it with success, you will lose all you have obtained.
• Do not complain about anything to which you need not subject yourself.
• Do not harm little children.
• Do not kill non-human animals unless you are attacked or for your food.
• When walking in open territory, bother no one. If someone bothers you, ask him to stop. If he does not stop, destroy him.
https://www.churchofsatan.com/eleven-rules-of-earth/
Nice! Zou mooi zijn als de Russen helemaal worden afgesloten van de zuidelijke Kaukasusquote:
Met Marduk kom je ook prima in de nazi-sferenquote:Op woensdag 26 oktober 2022 14:36 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ik ga dan toch liever voor de Scandinavische klassiekers
Zoals het er daar staat was het niet. Hij zei dat niemand ze moest gebruiken, geen specifieke waarschuwing naar Rusland alleen.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 15:41 schreef fjs het volgende:
India waarschuwt Rusland dat het geen kernwapens moet gebruiken
De Indiase minister van Defensie, Rajnath Singh, heeft zijn Russische collega in een telefoongesprek gewaarschuwd geen kernwapens te gebruiken. Dat staat in een verklaring van de Indiase overheid.
quote:"Ik herhaalde het standpunt van India over de noodzaak om de weg van dialoog en diplomatie te volgen voor een snelle oplossing van het conflict", schrijft de Indiase minister Rajnath Singh
op Twitter. Hij zei tegen Sjojgoe dat "van geen enkele partij een beroep mag worden gedaan op een nucleaire optie".
Die pareer ik dan met een goeie ruft na een Yorgos pita van de Griek, game on.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 15:07 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ik wil anders wel een keer een nasi-windje in uw richting blazen, ben benieuwd of je dan nog steeds deze mening hebt.
Eerlijk gezegd denk ik niet dat de wereld daar veel slechter door zou worden, als er geen Russen meer zouden zijn.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 15:48 schreef Slayage het volgende:
Met dit soort taalgebruik maak je de weg vrij voor de meest verwerpelijke gruweldaden in naam van "zelfverdediging"
[ twitter ]
India heeft natuurlijk de nucleaire rivaliteit met Pakistan. Die willen niet dat de geest uit de fles komt voor de tactisch nucleaire bommen.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 15:48 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Volkskrant meldt dat India Rusland nu ook waarschuwt geen kernwapens te gebruiken. Dat lijkt me zeer goed nieuws. India heeft zich voor alsnog afzijdig gehouden.
Kanselier is een idioot.quote:
Te lief, redelijk, eerlijk, humaan.quote:
Ja ok dat is wel een minpuntje maar de rest van die punten zijn toch best prima?quote:Op woensdag 26 oktober 2022 15:42 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Weet je wat satanisten pertinent niet doen bijvoorbeeld? Kinderen verbranden/verzuipen:
[..]
De oorlog in Oekrane is echt het domste wat Rusland ooit heeft gedaan. Rusland is in zijn gehele invloedsfeer invloed aan het verliezen. Vooral in Centraal-Azi en de Zuid-Caucasus. Ook neemt de onrust in het land toe door de mobilisatie. Rusland had beter banden kunnen aanhalen met de huidige Oekranse regering.quote:
Ik mis de jaren 90 muziek met dansjes en ninja bewegingen. Zo gaan ze Wit Rusland nooit verslaan natuurlijk.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 14:41 schreef oheng het volgende:
Korte video van training door het NL leger:
https://www.rtlnieuws.nl/(...)keihard-en-intensief
Als ze de China methode hadden gehanteerd dan hadden ze veel meer bereikt. Rusland had de vriendschap moeten kopen via een lange termijn plan. Investeren in het land in plaats van het afbreken.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 16:09 schreef polderturk het volgende:
[..]
De oorlog in Oekrane is echt het domste wat Rusland ooit heeft gedaan. Rusland is in zijn gehele invloedsfeer invloed aan het verliezen. Vooral in Centraal-Azi en de Zuid-Caucasus. Ook neemt de onrust in het land toe door de mobilisatie. Rusland had beter banden kunnen aanhalen met de huidige Oekranse regering.
Ik krijg toch een ongemakkelijk gevoel richting die Oekraense rekruten. Ik begrijp dat de Oekraense troepen zelf geen tijd en mensen hebben om rekruten goed te trainen, maar ik denk dat het best vechtende leger van de wereld momenteel richting Kherson opstoomt. Ik weet niet hoeveel een paar militairen uit 't Harde toevoegen dan. Ik hoop dat ik ze enorm onderschat overigens...quote:Op woensdag 26 oktober 2022 14:41 schreef oheng het volgende:
Korte video van training door het NL leger:
https://www.rtlnieuws.nl/(...)keihard-en-intensief
Voelt idd als gemiste kans voor een leek zoals ik. Letterlijk het grootste land ter wereld kwa oppervlak met giga veel grondstoffen.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 16:16 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Als ze de China methode hadden gehanteerd dan hadden ze veel meer bereikt. Rusland had de vriendschap moeten kopen via een lange termijn plan. Investeren in het land in plaats van het afbreken.
Maar ja Putin snapt niets van opbouwen, niet in eigen land en niet daarbuiten.
Rusland heeft in de basis de potentie om een supermacht te zijn die in stilte op de achtergrond aan de touwtjes trekt en langzaam de macht naar zich toe trekt, zoals China daar al decennia de voorbereidingen voor aan het treffen is. Maar ze begrijpen daar echt helemaal niets van de verschuiving in de geo-politiek en vooral de wijze waarop die bedreven moet worden. In de VS trouwens ook niet, daar blijven ze ook vasthouden aan het proberen om militaire overmacht te creren. En terwijl ze die strijd verliezen van China, heeft China op alle andere terreinen de poppetjes ook al klaar staan, waarbij die hele militaire acties niet eens meer nodig zullen zijn.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 16:22 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Voelt idd als gemiste kans voor een leek zoals ik. Letterlijk het grootste land ter wereld kwa oppervlak met giga veel grondstoffen.
Moskou groeide ook super hard, ook omhoog. Enorm veel wolkenkrabbers net af of in aanbouw want de economie ging best lekker. Een heel zakencentrum opgericht in 15 jaar tijd ofzo, met de grootste wolkenkrabbers van Europa.
En nu gooien ze het allemaal weg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |