Hij is er al, maar eerst moet Zoe weer eens besproken worden.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 15:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
Martin gaat nu naar ciano
Kan niet missen
Wist die het niet al van Zoe?quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 15:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
Martin gaat nu naar ciano
Kan niet missen
Uitslag Poll?quote:
Uiteraardquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 15:21 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
KimK en Wanda weten het in ieder geval wel ... dus ik neem aan Marciano ook.
Echt niet,dat was de trigger voor Mexx,heb ik al een paar keer gepost.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 15:21 schreef D. het volgende:
Iedereen gaat even voorbij aan het feit dat Zoe tegen Mexx gezegd heeft dat ze voor Martin moest gaan, zodat Zoe zelf een kas bij Jeff zou hebben
Hoop niet dat iemand het voorbeeld volgtquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 15:22 schreef greysbones het volgende:
Ze zijn een voorbeeldfunctie
Potloodventen dus ook
Iedereen behalve Mexx bedoel ikquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 15:23 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Echt niet,dat was de trigger voor Mexx,heb ik al een paar keer gepost.
En Esther die met haar tetten in bikini speelt. Kim W die we continu in haar blote reet zien , of Mexx .quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 15:22 schreef greysbones het volgende:
Ze zijn een voorbeeldfunctie
Potloodventen dus ook
Nogal een groot verschil hoorquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 15:24 schreef puzziepie het volgende:
[..]
En Esther die met haar tetten in bikini speelt. Kim W die we continu in haar blote reet zien , of Mexx .
Ik zie het probleem niet zo van een blote piemel
Als de FEBO vind dat ze een voorbeeldfunctie hebbenquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 15:24 schreef puzziepie het volgende:
[..]
En Esther die met haar tetten in bikini speelt. Kim W die we continu in haar blote reet zien , of Mexx .
Ik zie het probleem niet zo van een blote piemel
nog zo eentje.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 15:22 schreef Li0nHeart het volgende:
Marciano : En toen ze je vastpakte deed je toen naar de camera :hebben jullie dat gezien?
Martin : Zou jij niet zo reageren
Marciano : Nee ..... ik zou je tanden uit je smoel slaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |