Hij is er al, maar eerst moet Zoe weer eens besproken worden.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 15:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
Martin gaat nu naar ciano
Kan niet missen
Wist die het niet al van Zoe?quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 15:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
Martin gaat nu naar ciano
Kan niet missen
Uitslag Poll?quote:
Uiteraardquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 15:21 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
KimK en Wanda weten het in ieder geval wel ... dus ik neem aan Marciano ook.
Echt niet,dat was de trigger voor Mexx,heb ik al een paar keer gepost.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 15:21 schreef D. het volgende:
Iedereen gaat even voorbij aan het feit dat Zoe tegen Mexx gezegd heeft dat ze voor Martin moest gaan, zodat Zoe zelf een kas bij Jeff zou hebben
Hoop niet dat iemand het voorbeeld volgtquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 15:22 schreef greysbones het volgende:
Ze zijn een voorbeeldfunctie
Potloodventen dus ook
Iedereen behalve Mexx bedoel ikquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 15:23 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Echt niet,dat was de trigger voor Mexx,heb ik al een paar keer gepost.
En Esther die met haar tetten in bikini speelt. Kim W die we continu in haar blote reet zien , of Mexx .quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 15:22 schreef greysbones het volgende:
Ze zijn een voorbeeldfunctie
Potloodventen dus ook
Nogal een groot verschil hoorquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 15:24 schreef puzziepie het volgende:
[..]
En Esther die met haar tetten in bikini speelt. Kim W die we continu in haar blote reet zien , of Mexx .
Ik zie het probleem niet zo van een blote piemel
Als de FEBO vind dat ze een voorbeeldfunctie hebbenquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 15:24 schreef puzziepie het volgende:
[..]
En Esther die met haar tetten in bikini speelt. Kim W die we continu in haar blote reet zien , of Mexx .
Ik zie het probleem niet zo van een blote piemel
nog zo eentje.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 15:22 schreef Li0nHeart het volgende:
Marciano : En toen ze je vastpakte deed je toen naar de camera :hebben jullie dat gezien?
Martin : Zou jij niet zo reageren
Marciano : Nee ..... ik zou je tanden uit je smoel slaan.
En zeker FOK! policy.quote:
Nou .. ja .. soort van ..quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 15:27 schreef Kakadylo het volgende:
Zei Marciano nou net dat ie Zoe zou terugslaan?![]()
Beschouw mijn DM maar als niet verzonden dan.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 15:28 schreef D. het volgende:
[..]
Dat mag
Ik vind je geslachtsdeel laten zien omdat je aandacht zoekt 'not done'
Graagquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 15:29 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Beschouw mijn DM maar als niet verzonden dan.
Ja, en dat van die gitaar ookquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 15:31 schreef Kakadylo het volgende:
Iedere gesprekspartner ergert zich aan dat gejengel van Jeff
Isaac en Babette hebben dezelfde functie in het geheelquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 15:36 schreef greysbones het volgende:
Isaac pusht best door dat jeff moet doorzetten
quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 15:37 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Isaac en Babette hebben dezelfde functie in het geheel
quote:
quote:
Ik denk dat Isaac veel meer de manipulator isquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 15:37 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Isaac en Babette hebben dezelfde functie in het geheel
quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 15:39 schreef greysbones het volgende:
Wat heeft Jappie ?
Ook een zere rib ?
De molquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 15:40 schreef D. het volgende:
[..]
Ik denk dat Isaac veel meer de manipulator is
Dat denk ik ook.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 15:40 schreef D. het volgende:
[..]
Ik denk dat Isaac veel meer de manipulator is
quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 15:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
De mol
Net als jij
En net als Babette
geen woord ... GEEN WOORD!quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 15:41 schreef greysbones het volgende:
Mexx
Maar er is dus slecht over mij gepraat?
Nee zegt Kim K
Maar mexx is wel boosquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 15:41 schreef greysbones het volgende:
Mexx
Maar er is dus slecht over mij gepraat?
Nee zegt Kim K
En dan zijn er ook nog een paar die je niet op de stream ziet.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 15:40 schreef lojanda het volgende:
Wat zijn het eigenlijk toch een stelletje luie mensen, hele dag gaan ze op bed liggen.
Ik begrijp ook niet dat het magquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 15:42 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En dan zijn er ook nog een paar die je niet op de stream ziet.
Grijp 'r naar de keel!quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 15:43 schreef puzziepie het volgende:
Kijkt ze me een keer aan , krijgt ze em
quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 15:43 schreef puzziepie het volgende:
Kijkt ze me een keer aan , krijgt ze em
Vanavond weer knuffelen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 15:43 schreef Li0nHeart het volgende:
Wat een kleuterklas niveau die Mexx en Zoe..
Mexx : Dan hoeft ze me vandaag ook niet aan te kijken !! Flikker op zeg..
Mexx wil graag een beetje aandachtquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 15:43 schreef D. het volgende:
[..]
Ik zou het ook frustrerend vinden als al je 'vrienden' het opnemen voor je 'tegenstander'
Bekant die mayonaise over tafel gooiequote:
Wie o wie gooit er een tennisbal over het hekquote:
quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 15:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wie o wie gooit er een tennisbal over het hek
Beter iets zwaardersquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 15:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wie o wie gooit er een tennisbal over het hek
Nu wil ik hem door zien draaien ook.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 15:46 schreef greysbones het volgende:
Nadir gewoon lekkker naar huis sturen
Proest.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 15:46 schreef lojanda het volgende:
Had Nadier het eerder er niet over niet te willen stoken?? Hij komt toch altijd wel zijn woorden na![]()
Maar gelukkig is dat niet wie hij is
Een drop-outquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 15:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
Gewoon met tekst
Nadir je bent een loser
Lekkere voorbeeldfunctiequote:Op dinsdag 25 oktober 2022 15:47 schreef puzziepie het volgende:
Mexx moet komen van Nadir , al die kanker energie
Sorry voor mijn taalgebruik.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 15:47 schreef greysbones het volgende:
Nadir kom eens even
Ik kan er niet tegen met al die kanker energie
Te sneu voor woordenquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 15:48 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Sorry voor mijn taalgebruik.
Wat een sukkel.
Zou ie dat thuis ook altijd doen? Misdragen, sorry zeggen, en dan weer misdragen?quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 15:48 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Sorry voor mijn taalgebruik.
Wat een sukkel.
Je mag 1 x gokkenquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 15:48 schreef D. het volgende:
[..]
Zou ie dat thuis ook altijd doen? Misdragen, sorry zeggen, en dan weer misdragen?
Zelden zo`n triest figuur gezien.quote:
Opvallend, hmmmm wat zou daar weer achter zitten, hij wil Jef op zijn bek laten vallen?quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 15:36 schreef greysbones het volgende:
Isaac pusht best door dat jeff moet doorzetten
Ik heb sterk de indruk dat hij dan in bescherming genomen wordt door zijn grote broer, moeder, vader verzorger.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 15:48 schreef D. het volgende:
[..]
Zou ie dat thuis ook altijd doen? Misdragen, sorry zeggen, en dan weer misdragen?
Z’n ouders kunnen hem beter ophalenquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 15:49 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zelden zo`n triest figuur gezien.
Nee ik denk meer controle via Jeffquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 15:49 schreef juul. het volgende:
[..]
Opvallend, hmmmm wat zou daar weer achter zitten, hij wil Jef op zijn bek laten vallen?
Fok!-Cosquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 15:50 schreef lojanda het volgende:
Soms denk ik wel eens waar zit ik toch elke keer naar te kijken![]()
Gelukkig heb ik een excuus thuis
Nadir go homequote:Op dinsdag 25 oktober 2022 15:50 schreef Boebaloe het volgende:
Wat moet er op de tennisbal en routebeschrijving ik ga deze week nog
Die ouders denken : Ja doei.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 15:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
Z’n ouders kunnen hem beter ophalen
Misschien kan de FEBO even omroepen
Willen de ouders van Nadir hem even uit de ballenbak komen halen
quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 15:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
Z’n ouders kunnen hem beter ophalen
Misschien kan de FEBO even omroepen
Willen de ouders van Nadir hem even uit de ballenbak komen halen
Verbaast het je hoe mensen doen en reageren naar elkaar?quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 15:50 schreef lojanda het volgende:
Soms denk ik wel eens waar zit ik toch elke keer naar te kijken![]()
Gelukkig heb ik een excuus thuis
Kusjes voor Jeffrey.quote:
Wait Whutquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 15:52 schreef Kakadylo het volgende:
Zojuist zagen we loverboypraktijken met Nadir richting Mexx
Een zwaar mislukte loverboyquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 15:52 schreef Kakadylo het volgende:
Heb het niet gezien maar geloof het meteenquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 15:42 schreef Gia het volgende:
Het gesprek, eerder, met Zoe, Wanda en Kim, mocht toch niet verder geluld worden? Ze gaven aan Zoe daarin te vertrouwen. En wat doet Kim? Vertelt doodleuk dat ze gesproken hebben met Zoe.
Kom hier.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 15:52 schreef Kakadylo het volgende:
Beiden hebben werkelijk niets te zoeken in een spelshow want zouden er gelijk uitliggenquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 15:43 schreef Li0nHeart het volgende:
Wat een kleuterklas niveau die Mexx en Zoe..
Mexx : Dan hoeft ze me vandaag ook niet aan te kijken !! Flikker op zeg..
Dat hebben ze idd gehad, maar niet meer gezienquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 15:54 schreef D. het volgende:
[..]
Had ie geen gitaarboek gehad? Tijd om eens een liedje te leren spelen
Die krijgt hij ook via Rupert, heeft Isaac ook dealtjes meequote:Op dinsdag 25 oktober 2022 15:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee ik denk meer controle via Jeff
Wel andersquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 15:55 schreef juul. het volgende:
[..]
Die krijgt hij ook via Rupert, heeft Isaac ook dealtjes mee
Heeft hij niet nodig.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 15:54 schreef D. het volgende:
[..]
Hij kan geen noten lezenquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 15:57 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Heeft hij niet nodig.
Hij kent een stel grepen.
Als hij iemand meezingt, herken je het.
Hij tokkelt ook erg goed.
Ik heb 'm nog niets fatsoenlijks horen spelenquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 15:57 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Heeft hij niet nodig.
Hij kent een stel grepen.
Als hij iemand meezingt, herken je het.
Hij tokkelt ook erg goed.
Er liggen 2 boeken.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 15:54 schreef D. het volgende:
[..]
Echt wel.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 15:58 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb 'm nog niets fatsoenlijks horen spelen
Deze is leuk als UI.quote:
Die zijn op dit moment minder in beeld.. niet interessant genoegquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 15:58 schreef Daana316 het volgende:
Al anderhalve dag alleen streamverslagen over zelfde groepje, zijn de andere 25 bewoners eruit?
Leuke bezigheidquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 15:59 schreef Li0nHeart het volgende:
De Febo heeft blijkbaar opdracht gegeven om blaadjes te harken.
Als die niet in beeld komen, kan er ook geen verslagen over schrijven héquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 15:58 schreef Daana316 het volgende:
Al anderhalve dag alleen streamverslagen over zelfde groepje, zijn de andere 25 bewoners eruit?
Zijn die er?quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 16:00 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Voor een Mexx fan dan maar, niet de mijne
Er komt een drone.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 15:59 schreef Li0nHeart het volgende:
Aggie46 schreef eerder, dat er een drone over zou komen en dat het daarom moestquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 15:59 schreef Li0nHeart het volgende:
Waarom speelt ie nu dan niet meer? Alleen dat gejengel?quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 15:59 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Echt wel.
In het begin vroegen wat nummers en hij speelde dat ook.
Komt nog wel meer dramaquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 16:02 schreef Kakadylo het volgende:
Laten we alsjeblieft hopen dat dit helemaal ontspoort
Viel mij ook al op, maar waarom gaat Mexx ineens bij hem in bed liggen of wil ze toch meer van hem?quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 16:03 schreef puzziepie het volgende:
Toch houdt Martin wel afstand![]()
Ze liggen dan wel bij elkaar in bed maar Martin slaat geen arm om haar heen
Zij wil echt wel meerquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 16:04 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Viel mij ook al op, maar waarom gaat Mexx ineens bij hem in bed liggen of wil ze toch meer van hem?
Mogen wij dan idd niet zien helaas..weet ook niet of gedoe van zondag in de uitzending komtquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 16:04 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Om er vervolgens steeds een SL tegenaan te gooien ja
Maatje maatje maatje.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 16:04 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Viel mij ook al op, maar waarom gaat Mexx ineens bij hem in bed liggen of wil ze toch meer van hem?
Kijken of hij toch nog weer gaat toe happenquote:
Soms heb ik het idee (en lach me maar uit) dat hij wat verlegen voor de groep is wat dat betreft.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 16:01 schreef D. het volgende:
[..]
Waarom speelt ie nu dan niet meer? Alleen dat gejengel?
Misschien dankbaar zijn dat ze worden gemaaktquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 15:58 schreef Daana316 het volgende:
Mexx is een kind en zoekt geborgenheidquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 16:04 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Maar kan toch ook met iemand anders in plaats ineens bij Martinquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 16:06 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Mexx is een kind en zoekt geborgenheid
Ingewikkelder moet je het echt niet maken
dan snap jij vrouwen nietquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 16:06 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Mexx is een kind en zoekt geborgenheid
Ingewikkelder moet je het echt niet maken
Beetje klaar mee,en over dat Bern Sas gedoe.Kijk zelf streams.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 16:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
Misschien dankbaar zijn dat ze worden gemaakt
Die muis die gewond was dan denk ik..quote:
Bij Nadir had ook gekunnenquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 16:06 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Maar kan toch ook met iemand anders in plaats ineens bij Martin
Mexx is gewoon een Tokkie die aandacht wil.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 16:06 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Noem eens een naam dan en vergeet niet dat het een geil stuk vreten isquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 16:06 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nja dan kies ik zelf ook eerder voor Martin maar bijv bij een van de meiden ofzquote:
als jij denkt dat ze daar ligt voor geborgenheidquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 16:08 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Juist wel maar dat ga ik hier niet uitleggen
Bij Zoëquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 16:08 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nja dan kies ik zelf ook eerder voor Martin maar bijv bij een van de meiden ofz
Vanaf dag 1!quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 16:09 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ja maar met Martin voelt zij 'aantrekking'
Dan krijgt ze hemquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 16:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
moet Zoe haar alleen niet aankijken
* Ireth probeert pepernoot omhoog te hoestenquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 16:08 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Juist wel maar dat ga ik hier niet uitleggen
Op fora ga ik niet ieder stukje tekst uitdiepen als je het niet erg vindtquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 16:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
als jij denkt dat ze daar ligt voor geborgenheid
* greysbones klopt Ireth zachtjes op de rugquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 16:11 schreef Ireth het volgende:
[..]
* Ireth probeert pepernoot omhoog te hoesten
je zit er gewoon naastquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 16:12 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Op fora ga ik niet ieder stukje tekst uitdiepen als je het niet erg vindt
iets met heel veel groentenquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 16:12 schreef lojanda het volgende:
Wat zijn ze in de keuken aan het maken?
Mexicaanse wraps volgens het menu.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 16:12 schreef lojanda het volgende:
Nee want je begrijpt toch niet wat ik bedoelquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 16:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
je zit er gewoon naast
hoef je niks aan uit te diepen
Mexicaanse wraps.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 16:12 schreef lojanda het volgende:
Mexicaanse wraps gaan ze eten vanavondquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 16:12 schreef lojanda het volgende:
quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 16:13 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Nee want je begrijpt toch niet wat ik bedoel
quote:
En jij leest alleen maar wat jezelf typtquote:
Oja, was ik vergetenquote:
Normaliter zou ik in gesprek gaan waarbij je de accenten kan leggen maar een stom topic is daar niet de plek voorquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 16:13 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
dat zegt mijn zoon van 16 ook wel eens
Verrassendquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 16:15 schreef engine het volgende:
Isaac verklapt tegen imading dat er een 3e kandidaat is.
Whut? Krijg ik daar een Note voor?quote:
Ziet er goed uit danquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 16:13 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Mexicaanse wraps gaan ze eten vanavond
quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 16:15 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Normaliter zou ik in gesprek gaan waarbij je de accenten kan leggen maar een stom topic is daar niet de plek voor
Dat is wat jij ervan maakt en dat mag uiteraardquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 16:14 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
En jij leest alleen maar wat jezelf typt
Daar ben ik erg blij omquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 16:16 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Dat is wat jij ervan maakt en dat mag uiteraard
Volgens mij heeft hij geen naam genoemd.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 16:15 schreef KoningWouter het volgende:
Isaac verlinkt Jeffrey dat hij mee gaat doen als manager.
zucht, zijn taak ookquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 16:15 schreef engine het volgende:
Isaac verklapt tegen imading dat er een 3e kandidaat is.
Hij had gewoon zijn mond moeten houden.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 16:16 schreef Aggie46 het volgende:
Vol
[..]
Volgens mij heeft hij geen naam genoemd.
Hij zei net: misschien is er nog een 4e.
Een vierde nog welquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 16:16 schreef Aggie46 het volgende:
Vol
[..]
Volgens mij heeft hij geen naam genoemd.
Hij zei net: misschien is er nog een 4e.
Wij voelen ons vereerd dat u, ondanks dat dit een stom topic is, ons verblijd met uw gezelschapquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 16:15 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Normaliter zou ik in gesprek gaan waarbij je de accenten kan leggen maar een stom topic is daar niet de plek voor
Ima had al een idee dat er misschien een 3e was.Maar dat wist hij niet zeker.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 16:17 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Hij had gewoon zijn mond moeten houden.
De roddelaarsquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 16:15 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Whut? Krijg ik daar een Note voor?
Nee klopt met de handen eten op het bord leggen in plaats van dat ze een lepel pakkenquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 16:17 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ben blij dat ik daar niet hoef te eten.
Zo frisjes gaat alles niet
Die snap ik ff niet? Zijn niet op streamsquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 16:18 schreef FreshFruit het volgende:
Jij met je team,daar gaat het al mis bij mij.
Mora en Rupie dus.
Imi is de puppet van die 2quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 16:19 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Die snap ik ff niet? Zijn niet op streams
Die vliegen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 16:19 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nee klopt met de handen eten op het bord leggen in plaats van dat ze een lepel pakken
Als jullie genoeg stemmen verzamelen dan mag je mij gewoon elimineren hoor en ga ik met gierende bandenquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 16:17 schreef Ireth het volgende:
[..]
Wij voelen ons vereerd dat u, ondanks dat dit een stom topic is, ons verblijd met uw gezelschap
Nee hoorquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 16:21 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Als jullie genoeg stemmen verzamelen dan mag je mij gewoon elimineren hoor en ga ik met gierende banden
Dat van het bedorven eten hoorde ik ookquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 16:20 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Die vliegen.
En dan die verhalen over bedorven eten in de koelkast.
En dan laat ik het toilet maar even achterwege
Hij lijkt qua doen en laten op een oude kickboxtrainer die ik kenquote:
Van mij mag je blijven. Vind je af en toe een beetje uit de hoogte doen, maar elke gek zijn gebrek. Zijn er wel meerdere hier met een afwijkingquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 16:21 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Als jullie genoeg stemmen verzamelen dan mag je mij gewoon elimineren hoor en ga ik met gierende banden
Die ene keer per dag dat ze in beeld zijn is dat geen probleemquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 16:24 schreef Dutchrealitytv het volgende:
Ik hoop niet dat mensen het erg of vervelend vinden om caps te maken van Bern/Sasha als ze samen zijn. Ben er juist dankbaar voor
Over het algemeen is het vliegen seizoen in september wel aan zijn eindequote:Op dinsdag 25 oktober 2022 16:20 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Die vliegen.
En dan die verhalen over bedorven eten in de koelkast.
En dan laat ik het toilet maar even achterwege
Ze mogen niet naar buitenquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 16:25 schreef FreshFruit het volgende:
Wil je even rustig stofzuigen staat er een .... met en bal.
Maar ik heb ze vandaag nog niet samen gezien. Zodra ik ze zie, maak ik een cap.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 16:24 schreef Dutchrealitytv het volgende:
Ik hoop niet dat mensen het erg of vervelend vinden om caps te maken van Bern/Sasha als ze samen zijn. Ben er juist dankbaar voor
manquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 16:25 schreef FreshFruit het volgende:
Wil je even rustig stofzuigen staat er een .... met en bal.
Dat doen ze in een professionele keuken ook maar daar is alles wel hygiënisch schoon en worden ook continu de handen gewassen. Hier hebben ze nog nooit gehoord van handen wassen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 16:19 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nee klopt met de handen eten op het bord leggen in plaats van dat ze een lepel pakken
Zitten er wel veel minder heb ik de indruk.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 16:25 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Over het algemeen is het vliegen seizoen in september wel aan zijn einde
Dacht ik
Nee, dat vervuilt het beeld van de drone.quote:
Mwa dat is idd anders als je maar schone handen hebt..quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 16:26 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat doen ze in een professionele keuken ook maar daar is alles wel hygiënisch schoon en worden ook continu de handen gewassen. Hier hebben ze nog nooit gehoord van handen wassen.
Dat klopt , het wordt wel minderquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 16:27 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Zitten er wel veel minder heb ik de indruk.
Maar vandaag was er nog een gestrand in de soep.
In Lelystad zal het in november zijn dan
quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 16:27 schreef Hendrik83 het volgende:
Even iets anders bijpunten
[ afbeelding ]
Neem aan dat ie ook 'zijn haar' doetquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 16:28 schreef greysbones het volgende:
[..]en een ander doet zijn haar er weer mee
gadverquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 16:27 schreef Hendrik83 het volgende:
Even iets anders bijpunten
[ afbeelding ]
Martin wil Babettequote:Op dinsdag 25 oktober 2022 16:29 schreef puzziepie het volgende:
Martin slaat niet zijn arm om haar heen ,toch wel opvallend .
[ afbeelding ]
Die kan hij sowieso niet krijgenquote:
Nou laat die dokter maar weer komenquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 16:30 schreef Gia het volgende:
Ruben heeft ergens pijn? Te kort geschoren?
Bedankt. Echt fijn!quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 16:25 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Maar ik heb ze vandaag nog niet samen gezien. Zodra ik ze zie, maak ik een cap.
Ik vin dat niet vervelend, kleine moeite.
Er zijn er meerderen die ze cappen.
quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 15:10 schreef puzziepie het volgende:
[ afbeelding ]
Martin heeft gelijk , hij hoort dingen in de wandelgangen dat Jeff manager wil worden , Jeff ontkent
6 l niet maar veel meer moet je niet drinkenquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 16:31 schreef Li0nHeart het volgende:
Martin beweert dat hij 6l water op een dag drinkt .. volgens mij ben je dan deaud.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |