Ik zie hier wel enige overeenkomsten met jouw regelmatige posts over de 'FVD-webcare', waarbij je ook plots niet meer reageert als er om namen en rugnummers wordt gevraagd. Het is nog altijd niet duidelijke wie dit allemaal zou betreffen.quote:Op maandag 24 oktober 2022 18:56 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Hoogst curieus is wel dat je hier users er van loopt te beschuldigen potentiele moordenaars te zijn. En dan ook nog eens vrij lafjes niet eens durven zeggen over wie je het precies hebt.
Nou, even gezocht. Inslagenreuring en Chivaz zie ik ten eerste niet "schuimbekken" of oordelen over de uitspraak van Derksen zelf in het eerste topic, maar reageren op de interactie tussen Van Meijeren en Merel van Ek. Daarnaast zelfs nog even een zoektocht naar posthistorie en daarin zie ik ze eveneens niet "te vuur en te zwaard" Derksen verdedigen. Inslagenreurig is zelfs vrij kritisch over hem in eerdere posts.quote:Op maandag 24 oktober 2022 19:47 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
inslagenreuring, SpaceOddity, en de user die deel 1 van dit onderwerp opende.
Nee dat was onmogelijk. De partij was veel te snel gegroeid en er was geen ruimte voor andere opvattingen binnen FvD.quote:Op maandag 24 oktober 2022 20:21 schreef ludovico het volgende:
[..]
Effectief in het opheffen van de eigen partij bedoel je?
Baudet had als hij mild was gebleven het VVD kunnen leegtrekken dat is nu helemaal onmogelijk.
Een stem op FvD is je stem weggooien, die partij is nu kleiner én wordt nog minder snel toegelaten tot een kabinet dan de PVV.
Leg uit...?quote:Op maandag 24 oktober 2022 18:39 schreef weetjewel5 het volgende:
Veel potentiële Volkert van der G's hier, gevaarlijk inderdaad.
Je hoeft niet links te zijn om FvD een kansloos clubje te vinden.quote:Op maandag 24 oktober 2022 20:25 schreef HowardRoark het volgende:
Het is wel interessant om te zien dat de topics over FVD altijd hetzelfde kliekje aan users trekken. Heel toevallig ook allemaal uitgesproken links en progressief georiënteerd.
[..]
FvD doet en zegt nogal bizarre dingen... je hoeft dan ook niet links en progressief te zijn om die partij te duiden voor wat het is. En qua zetelaantallen en huidige peilingen blijkt dat wel meer dan links en progressief Nederland geen zak met die club te maken wil hebben.quote:Op maandag 24 oktober 2022 20:25 schreef HowardRoark het volgende:
Het is wel interessant om te zien dat de topics over FVD altijd hetzelfde kliekje aan users trekken. Heel toevallig ook allemaal uitgesproken links en progressief georiënteerd.
[..]
Ik zie hier wel enige overeenkomsten met jouw regelmatige posts over de 'FVD-webcare', waarbij je ook plots niet meer reageert als er om namen en rugnummers wordt gevraagd. Het is nog altijd niet duidelijke wie dit allemaal zou betreffen.
Het zou idd onzinnig zijn dat te verbieden, het is glashelder dat de eindconclusie is dat Hitler een moordlustige klootzak was.quote:Op maandag 24 oktober 2022 13:54 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Ontwikkeling van de Volkswagen Kever en de aanleg van de Autobahn kwamen van Hitler. Kun je moeilijk tegen zijn.
Zou jij mij dan onderhand eens kunnen uitleggen hoe de economische plannetjes van FvD (vlaktaks, nog ruimere ontslagrechtversoepeling, versobering van sociale voorzieningen) voor 'de burger' en dan vooral Jan Modaal, het grote slachtoffer van het Kartel, gunstig uitpakken?quote:Op maandag 24 oktober 2022 20:31 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Nee dat was onmogelijk. De partij was veel te snel gegroeid en er was geen ruimte voor andere opvattingen binnen FvD.
Ik dacht er eerst hetzelfde over maar een partij dat zo snel groeit en met zoveel mediadruk te maken krijgt is onmogelijk bij elkaar te houden.
Baudet heeft zelf gezegd dat de grootste partij worden niet langer zijn doel is.
Wat Baudet doet is zijn positie gebruiken om zoveel mogelijk ophef te creëren zodat de grenzen van het debat steeds verder worden opgerekt.
Het heeft geen zin om te denken over samenwerking met VVD etc. Deze partijen denken nu eenmaal allemaal hetzelfde over belangrijke thema’s zoals immigratie, klimaat, EU etc etc. Democratie in Nederland is slechts stemmen voor een paar procentjes eraf of erbij maar uiteindelijk is het doel hetzelfde.
Als je dat wilt openbreken dan moet je op een andere manier invloed uitoefenen. Gebruik maken van je media kanalen, vergroot uit wat je belangrijk vind etc etc.
Dat is vrij eenvoudig op te zoeken en terug te vinden op de site.quote:Op maandag 24 oktober 2022 20:45 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Zou jij mij dan onderhand eens kunnen uitleggen hoe de economische plannetjes van FvD (vlaktaks, nog ruimere ontslagrechtversoepeling, versobering van sociale voorzieningen) voor 'de burger' en dan vooral Jan Modaal, het grote slachtoffer van het Kartel, gunstig uitpakken?
Ik heb dat nu al honderd keer gevraagd en nog nooit antwoord gekregen.
Wat heeft FvD precies 'de burger' te bieden waardoor het zich ook nog eens genoodzaakt ziet met dergelijke excessieve nonsens aan te komen zetten om het 'debat aan te wakkeren'? Debat over wat?
Hier ben ik het niet mee eens. Als je als politicus verandering teweeg wilt brengen waarvan je denkt dat die door een groot deel van de bevolking gewenst is, kun je dat mijns inziens doen door die roep om verandering zo goed mogelijk te vertegenwoordigen. Wanneer je inderdaad de stem van een aanzienlijk deel uitdraagt, kun je dat omzetten in zetelwinst waardoor je uiteindelijk zelfs de verantwoordelijkheid kunt nemen om daadwerkelijk die verandering door te voeren. Door uitsluutend nog te provoceren, je binnen rap tempo volledig te vervreemden van het alleszins redelijke deel van de bevolking, op geen enkele manier meer constructief bij te dragen en zodoende je invloed binnen no-time te decimeren tot nagenoeg niets, bereik je op lange termijn geen fuck.quote:Op maandag 24 oktober 2022 20:19 schreef Chivaz het volgende:
[..]
FvD provoceert ook in mijn ogen onnodig maar het is wel effectief.
Baudet heeft ingezien dat verandering niet vanuit de politiek kan komen maar vanuit de bevolking zelf. Het zetel aantal interesseert ze niet meer. Het doel is de maatschappij te beïnvloeden maar niet via wetgeving maar via ophef.
Het is een onorthodoxe strategie maar ik denk dat het op de lange termijn wel werkt.
Geert Wilders transformeert nu naar het redelijke alternatief op rechts.
Ja, en dan ook het Deense model erbij halen zonder erbij te vertellen dat in Denemarken uitermate royale sociale voorzieningen tegenover een 'flexibele arbeidsmarkt' staan.quote:Op maandag 24 oktober 2022 20:48 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Dat is vrij eenvoudig op te zoeken en terug te vinden op de site.
Lagere belastingdruk, belastingvrije voet van 20.000, werken moet lonen, lagere btw. Et cetera.
Dat is mijn punt helemaal niet. Ik ben zelf niet links en progressief en heb mij ook al meermaals erg negatief uitgelaten over FvD. Ik merk slechts op dat de users die zich telkens over dit onderwerp het meest druk maken wél veelal uitgesproken links en progressief zijn. Er hoeft maar een topic over FvD of één van hun politici te zijn en men meldt zich direct, dat valt wel op.quote:Op maandag 24 oktober 2022 20:40 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Je hoeft niet links te zijn om FvD een kansloos clubje te vinden.
Wie zijn dat?quote:Op maandag 24 oktober 2022 20:53 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Dat is mijn punt helemaal niet. Ik ben zelf niet links en progressief en heb mij ook al meermaals erg negatief uitgelaten over FvD. Ik merk slechts op dat de users die zich telkens over dit onderwerp het meest druk maken wél veelal uitgesproken links en progressief zijn. Er hoeft maar een topic over FvD of één van hun politici te zijn en men meldt zich direct, dat valt wel op.
Aangezien je het vraagt, bijvoorbeeld namen zoals Starhopper, Isdatzo en xpompompomx. Je hebt er zelf ook wel een handje van, maar ik zou jou als niet woke sociaaldemocraat, niet in het rijtje met deze users willen scharen. En dat is een compliment.quote:
Ik steek mijn linkse voorkeur niet onder stoelen of banken nee. Edoch zie ik nog wel enorme verschillen tussen een VVD en zelfs PVV en een compleet circus als FvD.quote:Op maandag 24 oktober 2022 20:59 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Aangezien je het vraagt, bijvoorbeeld namen zoals Starhopper, Isdatzo en xpompompomx. Jij hebt er zelf ook wel een handje van, maar ik zou jou als niet woke sociaaldemocraat, niet in het rijtje met deze users willen scharen. En dat is een compliment.
Een compliment van jou krijgen is nou niet bepaald... ehhh... een compliment.quote:Op maandag 24 oktober 2022 20:59 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Aangezien je het vraagt, bijvoorbeeld namen zoals Starhopper, Isdatzo en xpompompomx. Je hebt er zelf ook wel een handje van, maar ik zou jou als niet woke sociaaldemocraat, niet in het rijtje met deze users willen scharen. En dat is een compliment.
Yoooo ouwe woke-erd!! Jij ook hier? Ben je weer lekker uitgesproken links en progressief vandaag?quote:Op maandag 24 oktober 2022 21:11 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Een compliment van jou krijgen is nou niet bepaald... ehhh... een compliment.
Driftig en hevig geëmotioneerd!quote:Op maandag 24 oktober 2022 21:13 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Yoooo ouwe woke-erd!! Jij ook hier? Ben je weer lekker uitgesproken links en progressief vandaag?
Het Deense model slaat met name op het asielbeleid.quote:Op maandag 24 oktober 2022 20:50 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ja, en dan ook het Deense model erbij halen zonder erbij te vertellen dat in Denemarken uitermate royale sociale voorzieningen tegenover een 'flexibele arbeidsmarkt' staan.
En wie zijn ‘ze’?quote:Op maandag 24 oktober 2022 21:14 schreef weetjewel5 het volgende:
[ twitter ]
ze beginnen te radicaliseren. net als hier.
Ze? Weer zo'n rare conclusie van je... Leg uit...quote:Op maandag 24 oktober 2022 21:14 schreef weetjewel5 het volgende:
[ twitter ]
Wie zijn "ze"?quote:Op maandag 24 oktober 2022 21:14 schreef weetjewel5 het volgende:
[ twitter ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |