PvdA is een verschrikkelijk progressieve woke partij? Niet mijn woorden. Dat geflirt met GroenLinks is wel erg jammer, maar als PvdA het bij de eigen roots (sociaaldemocratisch beleid) houdt is het een degelijke partij. Met betrekking tot de woningmarkt, veiligheid en onderwijs hebben ze in elk geval een prima agenda hier in Rotterdam.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 13:54 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Die verschrikkelijk progressieve woke-partij?
Je partij bekommert zich wel om Putin en Rusland. Baudet riep nog op Putin te steunen waar het kon.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 13:20 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Het zal mij aan mijn reet roesten wie de scepter zwaait in Rusland. Nogmaals niet mijn probleem, ik bekommer mezelf meer om de westerse wereld en Nederland in het bijzonder dan om Rusland.
Putin is the hero we need.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 14:24 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Je partij bekommert zich wel om Putin en Rusland. Baudet riep nog op Putin te steunen waar het kon.
Hoe verenig je dat met je mening?
De feiten:quote:Op donderdag 27 oktober 2022 13:31 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Dit soort samenzweringstheorieėn horen in BNW thuis word mij regelmatig verteld.
Komt je verhandeling over Hitler als grootste progressieveling ooit vandaag nog?quote:Op donderdag 27 oktober 2022 13:34 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Dat is lang niet zo belangrijk als het feit dat we in de NAVO zitten.
Er schijnt vanavond een longread gedropt te worden door Chivaz op stormfront.ruquote:Op donderdag 27 oktober 2022 14:38 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Komt je verhandeling over Hitler als grootste progressieveling ooit vandaag nog?
Je hoeft het niet met alles eens te zijn als het gaat om een politieke partij. Als dat zo zou zijn dan zouden er nog maar weinig mensen gaan stemmen. Je kiest het geen dat het beste bij je past. En in mijn geval is dat FVD om de redenen die ik heb aangegeven.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 14:24 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Je partij bekommert zich wel om Putin en Rusland. Baudet riep nog op Putin te steunen waar het kon.
Hoe verenig je dat met je mening?
dat soort redenen zouden een partij sowieso voor iemand moeten uitsluiten. Dat doe je niet, en dat is een vrije keuze. Net zodat het dan een vrije keuze is jou hierop te veroordelen.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 14:50 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Je hoeft het niet met alles eens te zijn als het gaat om een politieke partij. Als dat zo zou zijn dan zouden er nog maar weinig mensen gaan stemmen. Je kiest het geen dat het beste bij je past. En in mijn geval is dat FVD om de redenen die ik heb aangegeven.
Er is heel tactisch geknipt net op het moment dat nota bene de talkshowhost tegengas gaf en zei dat het een publieksprijs was en dus vond dat het boek van Baudet gewoon zou moeten mogen meedingen, maar blijkbaar hebben onze kamerfascisten een beetje moeite met de particuliere opvatting van een columnist die ook meedong naar de prijs die daar als gast zat. Deze tweetjes doen het natuurlijk wel goed bij hun schaapachtige simpelezielenachterban.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 13:15 schreef Chivaz het volgende:
[ twitter ]
Kijk ze eens zitten daar, een ieder volstrekt met elkaar eens dat een boek van Baudet bij voorbaat niet mag winnen.
Dat worden weer heel frisse incel-twitter reacties, no doubtquote:
Intimiderend, ik eis een verbod op de Volkskrant. Deze vorm van intimidatie is de Volkskrant onwaardig en leid tot genocide.quote:
Niet naar de bekende weg vragen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 14:26 schreef EinarBoe het volgende:
[..]
Wat is er precies aan de hand dat je die emoticon plaatst?
Even kijken, iemand publiceert een volkskrantartikel en ipv dat je dat volkskrantartikel erbij pakt en aangeeft welke passages je tegenstaan, plaats je een tweet van een andere groep die zeggen dat er iets in dat artikel staat dat niet door de beugel kan. Kun je niet zelf even aangeven wat precies je probleem is, in plaats van een willekeurige tweet van een willekeurige groep hier dumpen? Want die tweet lijkt me eigenlijk op geen enkele manier relevant voor het onderwerp.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 14:40 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
Niet naar de bekende weg vragen.
ah je hebt het bericht niet gelezen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 14:57 schreef EinarBoe het volgende:
[..]
Even kijken, iemand publiceert een volkskrantartikel en ipv dat je dat volkskrantartikel erbij pakt en aangeeft welke passages je tegenstaan, plaats je een tweet van een andere groep die zeggen dat er iets in dat artikel staat dat niet door de beugel kan. Kun je niet zelf even aangeven wat precies je probleem is, in plaats van een willekeurige tweet van een willekeurige groep hier dumpen? Want die tweet lijkt me eigenlijk op geen enkele manier relevant voor het onderwerp.
Aanrader om het niet te lezen, want het is de website van de domineewappie Pieter Kuyt met z'n net zo gekke dochter Jade.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 15:14 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
ah je hebt het bericht niet gelezen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |