Dat worden weer heel frisse incel-twitter reacties, no doubtquote:
Intimiderend, ik eis een verbod op de Volkskrant. Deze vorm van intimidatie is de Volkskrant onwaardig en leid tot genocide.quote:
Niet naar de bekende weg vragen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 14:26 schreef EinarBoe het volgende:
[..]
Wat is er precies aan de hand dat je die emoticon plaatst?
Even kijken, iemand publiceert een volkskrantartikel en ipv dat je dat volkskrantartikel erbij pakt en aangeeft welke passages je tegenstaan, plaats je een tweet van een andere groep die zeggen dat er iets in dat artikel staat dat niet door de beugel kan. Kun je niet zelf even aangeven wat precies je probleem is, in plaats van een willekeurige tweet van een willekeurige groep hier dumpen? Want die tweet lijkt me eigenlijk op geen enkele manier relevant voor het onderwerp.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 14:40 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
Niet naar de bekende weg vragen.
ah je hebt het bericht niet gelezen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 14:57 schreef EinarBoe het volgende:
[..]
Even kijken, iemand publiceert een volkskrantartikel en ipv dat je dat volkskrantartikel erbij pakt en aangeeft welke passages je tegenstaan, plaats je een tweet van een andere groep die zeggen dat er iets in dat artikel staat dat niet door de beugel kan. Kun je niet zelf even aangeven wat precies je probleem is, in plaats van een willekeurige tweet van een willekeurige groep hier dumpen? Want die tweet lijkt me eigenlijk op geen enkele manier relevant voor het onderwerp.
Aanrader om het niet te lezen, want het is de website van de domineewappie Pieter Kuyt met z'n net zo gekke dochter Jade.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 15:14 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
ah je hebt het bericht niet gelezen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |