abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_206435520
Veel potentiële Volkert van der G's hier, gevaarlijk inderdaad.
  maandag 24 oktober 2022 @ 18:45:04 #52
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_206435584
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2022 00:31 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Stevige uitspraken tijdens de langst zittende premier die onder zijn aanvoer probleemdossier op probleemdossier weet te stapelen.

Gelukkig reikt het geheugen van de gemiddelde Nederlander even ver als die van de minister president.
Rutte heeft genoeg blunders op zijn naam staan, dat ben ik helemaal met je eens. Maar ondanks dat, kun je mijns inziens niet zeggen dat de VVD is getransformeerd tot een club doorgedraaide malloten. Dat is mijns inziens het verschil met een FvD nu. Vergeleken met drie jaar geleden, is het een verschil van dag en nacht. Als je gewoon een redelijk normale burger bent, kan ik me niet voorstellen dat je je nog kunt vereenzelvigen met dit soort idiote praktijken.

Ik ben doorgaans niet zo snel met "dit gaat te ver/dit gaat alle fatsoensnormen te buiten!" of "dit is gevaarlijk!" te roepen. Van mij mag er heel veel gezegd worden. Wanneer je echter als politicus journalisten campagnematig als "rioolratten" gaat bestempelen, vind ik dat echt veel te ver gaan. Hoe zwaar het ook mag klinken, dan ben je dus echt bezig met het dehumaniseren van andere mensen op een manier die wel erg overduidelijk doet denken aan een bepaalde periode in de geschiedenis.

Ondanks dat mag iemand van mij dit alsnog best zeggen (hoe smakeloos ik het ook vind) onder het mom van VvMU en hoeft het van mij niet direct bestraft of verboden te worden. Daar gaat het mij niet om. Echter neem ik aan dat de meeste mensen dit ook uiterst onfrisse retoriek vinden en hier ver weg van willen blijven.
  Moderator maandag 24 oktober 2022 @ 18:48:10 #53
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_206435612
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2022 18:39 schreef weetjewel5 het volgende:
Namen en rugnummers van deze users?
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_206435642
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2022 18:39 schreef weetjewel5 het volgende:
Zou best wel kunnen, een politieke moord is niet meer uit te sluiten dus.
pi_206435665
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2022 18:14 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Beide begrippen worden vandaag te pas en te onpas gebruik waardoor ze hol zijn geraakt.

Net zoals 'de democratie'.

Modewoordjes.
Woorden doen er niet meer toe... Ook zo'n truukje dat Baudet van Trump heeft afgekeken. Feiten en alternatieve feiten.
Baudet is bezig om mensen via nonsens angst aan te jagen en het redelijke gesprek te ontregelen. Praalhans van lege woorden die alles kunnen betekenen.

Wat Baudet doet is uiteindelijk de totale ondermijning van het gesprek tussen mensen: woorden betekenen niets meer.
Reptilians zijn reptielen zijn kwaadaardige mensen. Genocideplegers zijn helden. Moorden is bevrijden, lukrake destructie is extreem mild, annexatie is zelfbeschikking, natiestaat is het grootste goed afhankelijk van waar die staat zich bevindt, oorlogsmisdaden bestaan niet want er is geen sprake van oorlog. Mensen die faciliteren dat Oekraïne zich kan verdedigen in een oorlog zijn oorlogshitsers. (Deze laatste baudeteske umwertung aller werte is in dit topic aan te treffen, overigens.)

De mensenwereld wordt één groot woordenspel. Niets doet er nog toe, vriendschap, liefde, ethiek, moraliteit, het doet er niet toe, de categorische imperatief doet er niet toe.
Baudet is een corrupte nihilist.
And it's only the giving
That makes you
What you are
  Moderator maandag 24 oktober 2022 @ 18:52:36 #56
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_206435668
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2022 18:50 schreef Misrer1972 het volgende:

[..]
Zou best wel kunnen, een politieke moord is niet meer uit te sluiten dus.
Vertel, wie precies?
pi_206435673
quote:
5s.gif Op maandag 24 oktober 2022 18:48 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Namen en rugnummers van deze users?
Dat kan ik wel zeggen maar dat neemt niemand serieus omdat ze het zelf niet in de gaten hebben. Het is inmiddels 'normaal'.
pi_206435686
quote:
10s.gif Op maandag 24 oktober 2022 18:52 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Vertel, wie precies?
Ik heb je hierover DM gestuurd.
  maandag 24 oktober 2022 @ 18:56:07 #59
445736 The-BFG
Putin is een klootzak
pi_206435709
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2022 16:30 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]
Janmaat was gewoon een racist en dus met maximaal één zetel. Hoofddoekjes werden gedragen zodat het haar niet in knoop raakte van een ritje in de Golf cabrio.

Ik vind dat Wilders zich vaak tegelijk grof en generalisend uitlaat over moslims en dat is mijn fatsoensgrens over. Maar Janmaat, communisten, boer Koekoek, anarchisten, SGP-ers zo gereformeerd dat de haan op zondag het kippenhok niet eens indurfde, allemaal mochten ze gewoon spreken en hun eigen woorden kiezen, en informeerde de pers de burger daarover.

Sindsdien hebben we een vergroeiing van de pers en politie en pers en de macht gezien waarbij journalisten ook gewoon openlijk toegeven dat ze politici aan het bestrijden zijn. Dat zien ze als hun taak, niet ons goed informen. En dan niet gewoon eerlijk als een Vara journalist die vanuit links perspectief een VVD-er fel ondervraagt, maar met een tactisch plan. Samen overleggen hoe ze 'het populisme' gaan aanpakken, namens de democratische rechtsstaat uiteraard waarvan ze niet weten wat het betekent, beide woorden niet. Die wordt namelijk 'ondermijnd' ook weer zo'n nieuw woord wat ineens overal opduikt juist omdat het niks betekent, maar journalisten schrijven het gewoon over.
Omdat elke journalist (of ie nou rechts of links is) wel inziet dat bepaalde lui en bewegingen levensgevaarlijk zijn. Daar mag je best een front tegenover zetten.

Ik begin trouwens dat gejank van extreem rechtse lui die vinden dat ze gedemoniseerd worden echt spuugzat..
Ze lijken wel op Mark van Bommel zelf continue uitdelen, maar als je een keer teruggepakt wordt is het janken.
The name is Putler, Vladimir Putler
  Moderator maandag 24 oktober 2022 @ 18:56:27 #60
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_206435712
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2022 18:53 schreef weetjewel5 het volgende:

[..]
Dat kan ik wel zeggen maar dat neemt niemand serieus omdat ze het zelf niet in de gaten hebben. Het is inmiddels 'normaal'.
Hoogst curieus is wel dat je hier users er van loopt te beschuldigen potentiele moordenaars te zijn. En dan ook nog eens vrij lafjes niet eens durven zeggen over wie je het precies hebt. :')
  maandag 24 oktober 2022 @ 18:57:06 #61
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_206435725
quote:
2s.gif Op maandag 24 oktober 2022 18:56 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Hoogst curieus is wel dat je hier users er van loopt te beschuldigen potentiele moordenaars te zijn. En dan ook nog eens vrij lafjes niet eens durven zeggen over wie je het precies hebt. :')
Zo werkt dat in bepaalde contreien: een 'vermoeden' op basis van bias wordt 'feit'.

Daarom is men in die hoek zo snel met het bombarderen van onwelgevallige lieden tot pedo, moordenaar, satanist etc.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_206435726
quote:
2s.gif Op maandag 24 oktober 2022 18:56 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Het is een vermoeden, zeker weten doe je zoiets toch niet.
pi_206435766
Op zich vind ik het goed dat ze de confrontatie aangaan. Die uitspraak van Derksen ging veel te ver, hij had er zelf zijn excuses voor aangeboden en de journaliste verspreidde onjuiste informatie. Dat daar een stokje voor wordt gestoken is niet meer dan terecht. Eigenlijk zou de journalistiek dit natuurlijk zelf moeten doen, maar dat gebeurt niet.

De manier waarop is wel erg discutabel. Dit zou veel chiquer kunnen zonder het af te zwakken.
pi_206435781
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2022 18:57 schreef weetjewel5 het volgende:

[..]
Zoiets heet onderbuik.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
pi_206435787
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2022 18:54 schreef Misrer1972 het volgende:

[..]
Ik heb je hierover DM gestuurd.
:') Je bent mijn naam toch niet vergeten?
  maandag 24 oktober 2022 @ 19:03:05 #66
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_206435806
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2022 19:00 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Op zich vind ik het goed dat ze de confrontatie aangaan. Die uitspraak van Derksen ging veel te ver, hij had er zelf zijn excuses voor aangeboden en de journaliste verspreidde onjuiste informatie. Dat daar een stokje voor wordt gestoken is niet meer dan terecht. Eigenlijk zou de journalistiek dit natuurlijk zelf moeten doen, maar dat gebeurt niet.

De manier waarop is wel erg discutabel. Dit zou veel chiquer kunnen zonder het af te zwakken.
Is dat erg, verspreiden van onjuiste informatie? In dat geval wachten we met smacht op rectificaties van jouw kant voor de pareltjes van totale leugens en bij elkaar gefantaseerde 'theorieën' die je hier en elders hebt gedropt.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  Moderator maandag 24 oktober 2022 @ 19:03:48 #67
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_206435814
quote:

[..]
Je trekt je keuteltje weer in begrijp ik
pi_206435857
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2022 19:03 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Is dat erg, verspreiden van onjuiste informatie? In dat geval wachten we met smacht op rectificaties van jouw kant voor de pareltjes van totale leugens en bij elkaar gefantaseerde 'theorieën' die je hier en elders hebt gedropt.
Open een topic.
  maandag 24 oktober 2022 @ 19:10:14 #69
445736 The-BFG
Putin is een klootzak
pi_206435892
quote:

Kom op zeg, Derksen zei meteen al wat ie met liquideren probeerde te zeggen.
The name is Putler, Vladimir Putler
  maandag 24 oktober 2022 @ 19:14:44 #70
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_206435945
quote:

Het is al vaker aangegeven, maar als je een beetje bekend bent met het vocabulaire van Derksen, weet je dat hij deze term al jaren gebruikt wanneer hij bedoelt dat een persoon uit de top van een organisatie verwijderd is of volgens hem zou moeten worden. In zijn columns over voetbalorganisaties in VI heeft hij dit meermaals gebruikt.

Het 'probleem' met livetelevisie is dat je minder tot geen tijd hebt om over je woorden na te denken. Op het moment dat je iets zegt, kun je het niet meer terugdraaien. Je kunt slechts nog de context toelichten, maar wanneer iemand ervoor kiest om zich uitsluitend op de letterlijke term te richten en alles eromheen te negeren, krijg je dit soort onnodige discussies.
pi_206435976
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2022 19:14 schreef Repentless het volgende:

[..]
Het is al vaker aangegeven, maar als je een beetje bekend bent met het vocabulaire van Derksen, weet je dat hij deze term al jaren gebruikt wanneer hij bedoelt dat een persoon uit de top van een organisatie verwijderd is of volgens hem zou moeten worden. In zijn columns over voetbalorganisaties in VI heeft hij dit meermaals gebruikt.

Het 'probleem' met livetelevisie is dat je minder tot geen tijd hebt om over je woorden na te denken. Op het moment dat je iets zegt, kun je het niet meer terugdraaien. Je kunt slechts nog de context toelichten, maar wanneer iemand ervoor kiest om zich uitsluitend op de letterlijke term te richten en alles eromheen te negeren, krijg je dit soort onnodige discussies.
Je mag van iemand die al zo lang op televisie meedraait verwachten dat hij in deze context zijn woorden beter kiest.
  maandag 24 oktober 2022 @ 19:21:08 #72
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_206436007
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2022 19:17 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]
Je mag van iemand die al zo lang op televisie meedraait verwachten dat hij in deze context zijn woorden beter kiest.
Van hoogopgeleide politici eveneens...
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  maandag 24 oktober 2022 @ 19:23:00 #73
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_206436030
quote:

[..]
Dat mag je inderdaad verwachten. Maar mensen zijn nog altijd geen robots en hebben niet continu een automatisch filter op alles dat ze zeggen. Als je zo vaak live op tv bent waarin je puur en alleen vanuit je eigen gedachten spreekt zonder script, is de kans dat je er wel eens wat uitflapt dat verkeerd uitgelegd kan worden natuurlijk levensgroot.
  Moderator maandag 24 oktober 2022 @ 19:23:25 #74
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_206436036
quote:

[..]
:')

Je snapt dat Derksen in dat programma zit juist vanwege zijn uitspraken en de hoeveelheden kijkers en aandacht die zijn uitspraken opbrengen?
pi_206436057
quote:

[..]
Ik heb ook een sterk vermoeden wie de geradicaliseerde users zijn. Ik weet het niet zeker hoor, maar ik denk dat de FvD webcare er wel onder valt.
pi_206436078
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2022 18:36 schreef Raw85 het volgende:
Dit gaat vroeg of laat helemaal fout. Ik gok dat dat moment zal komen bij de Provinciale Statenverkiezingen; FvD zal daar waar ze meedoen te maken krijgen en vervolgens janken dat de verkiezingen zijn gemanipuleerd of gestolen oid.
Zou deze knakker meelezen op FOK!? }:|

twitter
  maandag 24 oktober 2022 @ 19:27:22 #77
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_206436081
quote:
2s.gif Op maandag 24 oktober 2022 19:23 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Je snapt dat Derksen in dat programma zit juist vanwege zijn uitspraken en de hoeveelheden kijkers en aandacht die zijn uitspraken opbrengen?
Hoe grappig is het dat Derksen eerder te vuur en te zwaard werd verdedigd door een aantal users die nu lopen te schuimbekken omdat er iets vervelends over Baudet gezegd is.
Huilen dan.
  maandag 24 oktober 2022 @ 19:29:17 #78
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_206436106
quote:
10s.gif Op maandag 24 oktober 2022 19:27 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Hoe grappig is het dat Derksen eerder te vuur en te zwaard werd verdedigd door een aantal users die nu lopen te schuimbekken omdat er iets vervelends over Baudet gezegd is.
Heb je hier een concreet voorbeeld van?
pi_206436164
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2022 19:29 schreef Repentless het volgende:

[..]
Zoek maar op ipv dat laffe geduik door te vragen om voorbeelden. Die voorbeelden zijn er meer dan genoeg en dat weet je zelf ook wel.
  maandag 24 oktober 2022 @ 19:37:13 #80
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_206436264
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2022 19:32 schreef Raw85 het volgende:

[..]
Zoek maar op ipv dat laffe geduik door te vragen om voorbeelden. Die voorbeelden zijn er meer dan genoeg en dat weet je zelf ook wel.
Nee, dat weet ik niet. Anders vraag ik het niet.
pi_206436295
wat is het trouwens met van die autoritaire partijen en altijd democratisch in de naam willen hebben?

Democratische Volksrepubliek Korea
Democratische Volksrepubliek Jemen
Forum voor Democratie

Het is allemaal nogal antidemocratisch, maar dat willen ze zelf blijkbaar niet weten.
pi_206436337
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2022 19:38 schreef Shotty het volgende:
wat is het trouwens met van die autoritaire partijen en altijd democratisch in de naam willen hebben?

Democratische Volksrepubliek Korea
Democratische Volksrepubliek Jemen
Forum voor Democratie

Het is allemaal nogal antidemocratisch, maar dat willen ze zelf blijkbaar niet weten.
VVD. Dat geldt voor al die partijen.
pi_206436374
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2022 19:37 schreef Repentless het volgende:

[..]
Nee, dat weet ik niet. Anders vraag ik het niet.
Heb je al gezocht naar het desbetreffende topic? Een stuk of 30 ofzo zullen het zeker wel zijn
pi_206436406
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2022 19:41 schreef weetjewel5 het volgende:

[..]
VVD. Dat geldt voor al die partijen.
  maandag 24 oktober 2022 @ 19:47:28 #85
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_206436486
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2022 19:29 schreef Repentless het volgende:

[..]
inslagenreuring, SpaceOddity, en de user die deel 1 van dit onderwerp opende.

[ Bericht 1% gewijzigd door Isdatzo op 24-10-2022 19:57:45 ]
Huilen dan.
  maandag 24 oktober 2022 @ 19:48:00 #86
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_206436508
quote:
1s.gif Op maandag 24 oktober 2022 19:42 schreef Raw85 het volgende:

[..]
Heb je al gezocht naar het desbetreffende topic? Een stuk of 30 ofzo zullen het zeker wel zijn
Als er voorbeelden genoeg zijn, moet het toch heel eenvoudig zijn om er een te geven? Ik weet niet welke users eerder te vuur en te zwaard Derksen verdedigden en nu lopen te schuimbekken. Jij blijkbaar wel, dus weet je waar je naar moet zoeken.
pi_206436879
quote:
Platform PersVeilig heeft 25 freelancers geholpen met een noodknop en camera’s.
quote:
De veiligheid van journalisten staat al langer onder druk, ziet PersVeilig dat is opgericht door de vakbond NVJ, het Genootschap van Hoofdredacteuren, de politie en het Openbaar Ministerie. In 2021 kreeg PersVeilig 272 meldingen van bedreiging en fysiek geweld binnen, tegen 121 in 2020.
https://www.trouw.nl/binn(...)eveiliging~b684574c/

:') :') :')
Incelfrikandel
  maandag 24 oktober 2022 @ 20:11:17 #88
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_206437041
quote:
10s.gif Op maandag 24 oktober 2022 19:27 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Derksen is nu een afvallige geworden.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_206437057
quote:
7s.gif Op maandag 24 oktober 2022 19:47 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Ik ben inderdaad een voorstander van het vrije woord. Maar oproepen tot het liquideren van een gekozen volksvertegenwoordiger is gewoon strafbaar.
pi_206437075
quote:
2s.gif Op maandag 24 oktober 2022 19:23 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Het is inderdaad een boel theater. Maar in deze context is het gewoon ongepast, in Nederland waar een politicus al is vermoord.
pi_206437099
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2022 20:12 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]
Het is inderdaad een boel theater. Maar in deze context is het gewoon ongepast, in Nederland waar een politicus al is vermoord.
Meer dan ongepast.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_206437108
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2022 20:11 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Ik ben inderdaad een voorstander van het vrije woord. Maar oproepen tot het liquideren van een gekozen volksvertegenwoordiger is gewoon strafbaar.
Klopt. Aan de andere kant nam Derksen direct zijn woorden terug. Of telt dat volgens jou niet?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_206437134
quote:
1s.gif Op maandag 24 oktober 2022 19:27 schreef Raw85 het volgende:

[..]
Zou deze knakker meelezen op FOK!? }:|

[ twitter ]
Dat gezeur om censuur is wel bijzonder overigens. Joop.NL kan de meest idiote extremistische haatzaaiende bullshit de ether in slingeren, en prima, laat ze lekker, zou ik zeggen, maar nogal hypocriet om een verkozen volksvertegenwoordiger het zwijgen te willen opleggen terwijl dat extremistische haatclubje rustig zijn ding mag blijven doen.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_206437211
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2022 18:45 schreef Repentless het volgende:

[..]
Rutte heeft genoeg blunders op zijn naam staan, dat ben ik helemaal met je eens. Maar ondanks dat, kun je mijns inziens niet zeggen dat de VVD is getransformeerd tot een club doorgedraaide malloten. Dat is mijns inziens het verschil met een FvD nu. Vergeleken met drie jaar geleden, is het een verschil van dag en nacht. Als je gewoon een redelijk normale burger bent, kan ik me niet voorstellen dat je je nog kunt vereenzelvigen met dit soort idiote praktijken.

Ik ben doorgaans niet zo snel met "dit gaat te ver/dit gaat alle fatsoensnormen te buiten!" of "dit is gevaarlijk!" te roepen. Van mij mag er heel veel gezegd worden. Wanneer je echter als politicus journalisten campagnematig als "rioolratten" gaat bestempelen, vind ik dat echt veel te ver gaan. Hoe zwaar het ook mag klinken, dan ben je dus echt bezig met het dehumaniseren van andere mensen op een manier die wel erg overduidelijk doet denken aan een bepaalde periode in de geschiedenis.

Ondanks dat mag iemand van mij dit alsnog best zeggen (hoe smakeloos ik het ook vind) onder het mom van VvMU en hoeft het van mij niet direct bestraft of verboden te worden. Daar gaat het mij niet om. Echter neem ik aan dat de meeste mensen dit ook uiterst onfrisse retoriek vinden en hier ver weg van willen blijven.
FvD provoceert ook in mijn ogen onnodig maar het is wel effectief.
Baudet heeft ingezien dat verandering niet vanuit de politiek kan komen maar vanuit de bevolking zelf. Het zetel aantal interesseert ze niet meer. Het doel is de maatschappij te beïnvloeden maar niet via wetgeving maar via ophef.
Het is een onorthodoxe strategie maar ik denk dat het op de lange termijn wel werkt.
Geert Wilders transformeert nu naar het redelijke alternatief op rechts.
  Moderator maandag 24 oktober 2022 @ 20:21:10 #95
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_206437224
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2022 20:12 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]
Al meer dan een eeuwigheid geleden ondertussen. En ondanks dat er aan radicaal rechtse kant al even lang wordt geroepen dat het nu niet echt meer lang zal duren voordat de volgende 'Volkert' op zal staan er op uit gestuurd zal worden, is er geen enkele aanwijzing dat dat ook het geval is.
pi_206437234
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2022 20:19 schreef Chivaz het volgende:
FvD provoceert ook in mijn ogen onnodig maar het is wel effectief.
Effectief in het opheffen van de eigen partij bedoel je?

Baudet had als hij mild was gebleven het VVD kunnen leegtrekken dat is nu helemaal onmogelijk.
Een stem op FvD is je stem weggooien, die partij is nu kleiner én wordt nog minder snel toegelaten tot een kabinet dan de PVV.
pi_206437244
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2022 20:14 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Klopt. Aan de andere kant nam Derksen direct zijn woorden terug. Of telt dat volgens jou niet?
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2022 20:14 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Dat deed hij inderdaad nadat Genee nog al geschrokken was van zijn uitspraak. Wat dat betreft is Genee de aangewezen persoon om de het allemaal een beetje in goede banen te leiden.
Een aangifte tegen Derksen zal ook juridisch nergens toe leiden.
pi_206437258
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2022 20:21 schreef ludovico het volgende:

[..]
Effectief in het opheffen van de eigen partij bedoel je?

Baudet had als hij mild was gebleven het VVD kunnen leegtrekken dat is nu helemaal onmogelijk.
Een stem op FvD is je stem weggooien, die partij is nu kleiner én wordt nog minder snel toegelaten tot een kabinet dan de PVV.
Ik denk niet dat zij nog geloven dat ze in de politiek iets kunnen veranderen. Het is vooral exposen.
  maandag 24 oktober 2022 @ 20:23:47 #99
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_206437264
quote:
7s.gif Op maandag 24 oktober 2022 19:47 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Je doelt op 'kaarsgate' neem ik aan. Ik zie de relatie met dit onderwerp niet meteen?

Overigens mag iedereen Baudet een ongelooflijke lul vinden. Niemand is onfeilbaar, ook Thierry en Johan Derksen niet.

Maar als er een hetze bezig is om iemand onterecht af te schilderen als verkrachter dan geef ik daar reactie op.

Voorts weet ik niet waar Forum momenteel mee bezig is. Maar die zwemmen altijd tegen een emmer stront in, ik durf dus ook te stellen dat die zijn geradicaliseerd door de meerderheid.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_206437285
quote:
2s.gif Op maandag 24 oktober 2022 20:21 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Al meer dan een eeuwigheid geleden ondertussen. En ondanks dat er aan radicaal rechtse kant al even lang wordt geroepen dat het nu niet echt meer lang zal duren voordat de volgende 'Volkert' op zal staan er op uit gestuurd zal worden, is er geen enkele aanwijzing dat dat ook het geval is.
Eerder andersom, als ik naar de rest van Europa kijk.
Incelfrikandel
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')