Nee geen grap, morgen maar even terug kijkenquote:
Gelukkig, ik twijfelde eerst aan mezelf, maar ik heb het inderdaad echt gezienquote:
Verontrustende ontwikkelingen allemaalquote:Op maandag 24 oktober 2022 00:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee geen grap, morgen maar even terug kijken
Dronke torrenquote:
niet te zienquote:Op maandag 24 oktober 2022 00:11 schreef spapaars het volgende:
[..]
Nou ja kan ook, maar denk wel dat er is ingegrepen
Wellesquote:
Dat probeerde ze nu nog even bij Martin, die had er weinig behoefte aanquote:
Echt hčquote:Op maandag 24 oktober 2022 00:13 schreef greysbones het volgende:
ooooh Martin wil voor Babette niet zoenen
viezzz mannetjequote:Op maandag 24 oktober 2022 00:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja het was een heel ongemakkelijk moment
Getver griezelquote:Op maandag 24 oktober 2022 00:13 schreef R0T29 het volgende:
Nadir in het voorbijgaan even met zijn hand langs de kont van Mexx....eng ventje
babette gaat dat nog bespreken morgenquote:Op maandag 24 oktober 2022 00:13 schreef greysbones het volgende:
ooooh Martin wil voor Babette niet zoenen
Op mijn andere stream slaap Moraimaquote:Op maandag 24 oktober 2022 00:16 schreef greysbones het volgende:
oeehhh wanda en jappie hangen ook nog in de hangstoel
we moeten altijd naar die roddel bitchus luisteren
maar nu Wanda flirt met een ander heeft ze stream vrij?
leuk hequote:Op maandag 24 oktober 2022 00:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Op mijn andere stream slaap Moraima
Wat een kutsmoes.quote:
bsquote:Op maandag 24 oktober 2022 00:18 schreef Kakadylo het volgende:
Jeffrey doet gewoon normaal (tegenover Zoe). Martin maakt misbruik (van Mexx) die kachel is.
Hoe krijgt ze het voor elkaar hequote:Op maandag 24 oktober 2022 00:19 schreef greysbones het volgende:
weer die kont van Kim D door het beeld
Die aantrekking die tommy en ik hadden was heel anders dan die kus!quote:
Kquote:Op maandag 24 oktober 2022 00:19 schreef greysbones het volgende:
weer die kont van Kim D door het beeld
Mexx maakt misbruik van Martin bedoel jequote:Op maandag 24 oktober 2022 00:18 schreef Kakadylo het volgende:
Jeffrey doet gewoon normaal (tegenover Zoe). Martin maakt misbruik (van Mexx) die kachel is.
Eigenlijk heeft Kim een vreemd figuur, Relatief korte beentjes en een dikke reet en dikke bovenbenen.quote:
ze is super trots op die reetquote:Op maandag 24 oktober 2022 00:19 schreef greysbones het volgende:
weer die kont van Kim K door het beeld
quote:Op maandag 24 oktober 2022 00:20 schreef FreshFruit het volgende:
Ze geeft elke avond een kusje op zijn trui.
En dan een vrij lang boven lichaam.quote:Op maandag 24 oktober 2022 00:21 schreef Verida het volgende:
[..]
Eigenlijk heeft Kim een vreemd figuur, Relatief korte beentjes en een dikke reet en dikke bovenbenen.
En Mexx is het schaapje? Welneequote:Op maandag 24 oktober 2022 00:21 schreef Kakadylo het volgende:
Dat Martin er misbruik van maakt daar kon je op wachten als je hem telkens bezig ziet in die loods
niks mis mee dat ze er trots op isquote:
wan gelul, die geile doos bespringt hem, niet andersomquote:Op maandag 24 oktober 2022 00:21 schreef Kakadylo het volgende:
Dat Martin er misbruik van maakt daar kon je op wachten als je hem telkens bezig ziet in die loods
Hahaquote:Op maandag 24 oktober 2022 00:20 schreef Hendrik83 het volgende:
Voor het archief
[ link | afbeelding ]
ja, en dan weer relatief smalle taillequote:Op maandag 24 oktober 2022 00:22 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En dan een vrij lang boven lichaam.
het is nou ook weer niet zo dat hij haar over moet halen!quote:Op maandag 24 oktober 2022 00:21 schreef Kakadylo het volgende:
Martin is wat hij is, een viespeuk, maar Mexx is in dit verhaal geen slachtofferquote:Op maandag 24 oktober 2022 00:21 schreef Kakadylo het volgende:
Precies dit, ze is ook in één keer broodnuchter, aanstelsterquote:Op maandag 24 oktober 2022 00:22 schreef Flow3r het volgende:
[..]
wan gelul, die geile doos bespringt hem, niet andersom
quote:
...en voor Tommy Lee...quote:Op maandag 24 oktober 2022 00:20 schreef Hendrik83 het volgende:
Voor het archief
[ link | afbeelding ]
Beiden moeten lekker doen wat ze willen maar slachtoffers zijn ze geen van beiden neequote:Op maandag 24 oktober 2022 00:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Martin is wat hij is, een viespeuk, maar Mexx is in dit verhaal geen slachtoffer
Lekker slipe.quote:Op maandag 24 oktober 2022 00:25 schreef greysbones het volgende:
ik wens jullie veel plezier
met de verhalen van Mexx
morgen weer vroeg dag
het martinsyndroom is besmettelijkquote:Op maandag 24 oktober 2022 00:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
niks mis mee dat ze er trots op is
maar waarom moet ze hem aan de hele wereld laten zien?
FEBO doe ff wat streams van buiten of waar he wel ergens gezellig is ... MEXX heeft dr punt gemaaktquote:Op maandag 24 oktober 2022 00:29 schreef Kakadylo het volgende:
Zoenen is volgens Mexx geen vreemdgaan terwijl ze niet eens een relatie heeft
Hij heeft eerder wel zn piemel laten zienquote:Op maandag 24 oktober 2022 00:31 schreef Kakadylo het volgende:
Martin heeft volgens haar dus meer schuld aan deze situatie
Het is inderdaad strontvervelend en een herhaling van zetten maar verbazen doet het me totaal nietquote:Op maandag 24 oktober 2022 00:30 schreef chufi het volgende:
[..]
FEBO doe ff wat streams van buiten of waar he wel ergens gezellig is ... MEXX heeft dr punt gemaakt
Lekker makkelijkquote:Op maandag 24 oktober 2022 00:31 schreef Kakadylo het volgende:
Martin heeft volgens haar dus meer schuld aan deze situatie
Niet met je haar in mijn thee/koffie!quote:Op maandag 24 oktober 2022 00:35 schreef puzziepie het volgende:
Oh nee ze gaat naar martin verhaal halen![]()
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Dat is echt de stophoeijjjjrr daar.quote:Op maandag 24 oktober 2022 00:39 schreef chufi het volgende:
Zoe wil alles ,,,, maakt dr niet uit volgens mij
Niet alleen zij tweequote:Op maandag 24 oktober 2022 00:37 schreef Kakadylo het volgende:
Moet je nagaan wat beiden zouden doen zonder al die camera's
En dan nog ... maak je er druk om ?quote:Op maandag 24 oktober 2022 00:47 schreef mario390 het volgende:
ohh mexx gaa alsjeblieft naar bed
je gaat dit bereuen
quote:Op maandag 24 oktober 2022 00:49 schreef Kakadylo het volgende:
Mexx zegt niets van Jeff te willen maar zei gisteren nog tegen Zoe met hem naar bed te willen
News flash: dat ze ook eerder kunnen bedenken....quote:Op maandag 24 oktober 2022 00:45 schreef Kakadylo het volgende:
Zij voelt zich nu schuldig naar Tommy en kan het hem dus niet vragen waardoor ze zich extra klote voelt
Ja echt hčquote:Op maandag 24 oktober 2022 00:49 schreef puzziepie het volgende:
Mexx mocht ook niet met Jeff praten want dan had Zoe niets
WTF kleuter gedoe
Volgens mij wil Mexx gewoon seks, maakt niet uit met wiequote:Op maandag 24 oktober 2022 00:49 schreef Kakadylo het volgende:
Mexx zegt niets van Jeff te willen maar zei gisteren nog tegen Zoe met hem naar bed te willen
omg die twee! Wake up! Jeff moet ze allebei niet!quote:Op maandag 24 oktober 2022 00:49 schreef Kakadylo het volgende:
Die gaat deze op zeker voelenquote:Op maandag 24 oktober 2022 00:49 schreef freaky40 het volgende:
[..]
News flash: dat ze ook eerder kunnen bedenken....
nee en dat vinden haar ouders zeker ook niet leukquote:Op maandag 24 oktober 2022 00:48 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Als Mexx met Martin wil zoenen moet ze dat doen, snap niet dat ze aan iedereen verantwoording af moet leggen. Zelfs niet aan TL, die is al weken weg en ze hadden niets toch?
Nee natuurlijk niet. Maar wie zegt het ze.quote:Op maandag 24 oktober 2022 00:50 schreef cheanny het volgende:
[..]
omg die twee! Wake up! Jeff moet ze allebei niet!
quote:Op maandag 24 oktober 2022 00:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Nu weer bij Martin in bed .... echt ...
Ze zijn beide dronken ...quote:Op maandag 24 oktober 2022 00:51 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee en dat vinden haar ouders zeker ook niet leuk
om dat hij misbruik makt om dat zij dronken is
Ze hangen op bed, ze ligt er niet bij inquote:Op maandag 24 oktober 2022 00:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Nu weer bij Martin in bed .... echt ...
ja dan lagen ze nu in het zwembadquote:Op maandag 24 oktober 2022 00:52 schreef mario390 het volgende:
[..]
stell je vor als ze bacardi en grote flessen wodka
kregen zo als in brasil
It takes two to tango. Het lijkt erop dat ze het beiden willenquote:Op maandag 24 oktober 2022 00:51 schreef Charlotte-007 het volgende:
Martin vraagt net aan Mexx om naar de slaapkamer te komen. De allergrootste slet is Martin zelf.
Ook al wordt het gezegd. Het heeft geen zin. Snappen ze niet. Mexx is denkt echt dat Jeff haar wilt. Maar ze heeft afstand genomen voor Zoë.quote:Op maandag 24 oktober 2022 00:52 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet. Maar wie zegt het ze.
Tis om te gillenquote:Op maandag 24 oktober 2022 00:55 schreef cheanny het volgende:
[..]
Ook al wordt het gezegd. Het heeft geen zin. Snappen ze niet. Mexx is denkt echt dat Jeff haar wilt. Maar ze heeft afstand genomen voor Zoë.
weet ik wel waarom ze zo sleterig doet, dat is alkohol en zij is boosquote:Op maandag 24 oktober 2022 00:57 schreef chufi het volgende:
[..]
dat zou lachen zijn ... over Martinus
Klopt maar iedereen heeft het enkel over Mexx dus ik deed even de overtreffende trap voor Martin. Hij is absoluut ook geen heilige.quote:Op maandag 24 oktober 2022 00:55 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
It takes two to tango. Het lijkt erop dat ze het beiden willen
Vallen ze jou dan ook lastig ?quote:Op maandag 24 oktober 2022 01:00 schreef mario390 het volgende:
[..]
weet ik wel waarom ze zo sleterig doet, dat is alkohol en zij is boos
dann beginnen de jonge meisjes te spinnen an
Waarom zou hij dat moeten doen?quote:Op maandag 24 oktober 2022 00:54 schreef Kakadylo het volgende:
Martin doet er ook niks aan om Mexx weg te sturen ofzo he
vind ze beide niets, maar zijn niemand verantwoording schuldig in mijn ogenquote:Op maandag 24 oktober 2022 01:00 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Klopt maar iedereen heeft het enkel over Mexx dus ik deed even de overtreffende trap voor Martin. Hij is absoluut ook geen heilige.
Per ongeluk? Dat doet ze heel bewustquote:Op maandag 24 oktober 2022 01:00 schreef Flow3r het volgende:
[..]
ze doet er alles aan om hem op te geilen, steeds per ongeluk met haar handen langs zijn kruis
Mexx denkt dat Jeff haar wil? Dit lijkt me een zeer sterk verhaal.quote:Op maandag 24 oktober 2022 00:55 schreef cheanny het volgende:
[..]
Ook al wordt het gezegd. Het heeft geen zin. Snappen ze niet. Mexx is denkt echt dat Jeff haar wilt. Maar ze heeft afstand genomen voor Zoë.
Vanwege zendercheck.quote:
Het gaat erom dat je dus hiermee zijn ware intenties zietquote:
Mexx denkt ook dat Jeff niet weet dat zij op hem gestemd heeft omdat ie na de stemming zo aardig doet tegen haarquote:Op maandag 24 oktober 2022 01:02 schreef mootie het volgende:
[..]
Mexx denkt dat Jeff haar wil? Dit lijkt me een zeer sterk verhaal.
Ik zie hem gewoon op bed liggen en zij er bovenop kruipen dus weet niet welke intenties je bedoelt ? Die van haar zijn duidelijk : zij wil hemquote:Op maandag 24 oktober 2022 01:03 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Het gaat erom dat je dus hiermee zijn ware intenties ziet
Scherpquote:Op maandag 24 oktober 2022 01:00 schreef Flow3r het volgende:
[..]
ze doet er alles aan om hem op te geilen, steeds per ongeluk met haar handen langs zijn kruis
Je doet alsof mexx een onschuldig slachtoffer is. Het zijn 2 jonge mensen die wat op hebben en flirten en zoenen.quote:Op maandag 24 oktober 2022 01:03 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Het gaat erom dat je dus hiermee zijn ware intenties ziet
Eens en hij heeft er niets op tegenquote:Op maandag 24 oktober 2022 01:04 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ik zie hem gewoon op bed liggen en zij er bovenop kruipen dus weet niet welke intenties je bedoelt ? Die van haar zijn duidelijk : zij wil hem
Martin kan als volwassen vent Mexx ook gewoon in bescherming nemenquote:Op maandag 24 oktober 2022 01:04 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ik zie hem gewoon op bed liggen en zij er bovenop kruipen dus weet niet welke intenties je bedoelt ? Die van haar zijn duidelijk : zij wil hem
Jeff denkt zelf dat Martin tegen hem opkijktquote:Op maandag 24 oktober 2022 01:05 schreef Harry het volgende:
Martin gaat ineens harder lachen als Jeff in de buurt is.
Dat doen mensen als ze angst voor een persoon hebben.
ach pleur op, zij is ook een volwassen dame hequote:Op maandag 24 oktober 2022 01:05 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Martin kan als volwassen vent Mexx ook gewoon in bescherming nemen
Uiteraard maar dat heb ik al aangegevenquote:Op maandag 24 oktober 2022 01:07 schreef Flow3r het volgende:
[..]
ach pleur op, zij is ook een volwassen dame he
Hij zei toepen of kom bovenop mijn pik liggen ?quote:Op maandag 24 oktober 2022 01:06 schreef Charlotte-007 het volgende:
Nogmaals, Mexx was beneden aan het eten en Martin zei tegen haar: "Kom, we gaan weer toepen." En toen stond Mexx op en ging naar het bed van Martin dus het komt niet alleen van haar uit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Dat is wel netjes, zoveel gevaar overalquote:Op maandag 24 oktober 2022 01:08 schreef chufi het volgende:
Oh nee MAddy woont daar ook .... Erik heeft dr ff veilig thuis gebracht
Het probleem is hoe hier door sommigen naar Martin wordt gekeken en Mexx is een onschuldig engeltjequote:Op maandag 24 oktober 2022 01:08 schreef Aardbeienmoes het volgende:
2 volwassen mensen hebben wat gedronken, zoenen wat met elkaar en zitten elkaar een beetje op te geilen, zo oud als de mensheid. Ik zie geen van beiden protesteren, dus wat is het probleem?
Mij kan het niet boeien maar zij maken er drama vanquote:Op maandag 24 oktober 2022 01:08 schreef Aardbeienmoes het volgende:
2 volwassen mensen hebben wat gedronken, zoenen wat met elkaar en zitten elkaar een beetje op te geilen, zo oud als de mensheid. Ik zie geen van beiden protesteren, dus wat is het probleem?
Voor mexx stond Martin vanaf het begin in de top 3. Er was altijd al aantrekkingskrachtquote:Op maandag 24 oktober 2022 01:08 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Euhm nee, Martin en mexx niet. Jij welquote:Op maandag 24 oktober 2022 01:10 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Mij kan het niet boeien maar zij maken er drama van
Niets mis mee inderdaad tenzij de vrouw weer eens te gemakkelijk wordt veroordeeld zoals vanavond. Triest. Want het is gewoon precies zoals Aardbeienmoes het beschrijft.quote:Op maandag 24 oktober 2022 01:08 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Mexx is en gedraagt zich alles behalve een onschuldig engeltje en ze heeft al eens verteld dat ze er geen problemen mee heeft met mannen het bed te delen.quote:Op maandag 24 oktober 2022 01:10 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Het probleem is hoe hier door sommigen naar Martin wordt gekeken en Mexx is een onschuldig engeltje
Berend slaapt al urenquote:Op maandag 24 oktober 2022 01:12 schreef Kakadylo het volgende:
Sowieso oninteressant die stream op kamer drie. Heb liever een gesprek tussen Berend en Jasper.
Erik wil er ook niet op want die heeft een ander typequote:Op maandag 24 oktober 2022 01:13 schreef mootie het volgende:
Iedereen is het er wel over eens dat Zoe jaloers is
Zoe wil gewoon iemand, zelf als Nadir nu weer aandacht aan haar zou geven, vind ze dat ook goedquote:Op maandag 24 oktober 2022 01:13 schreef mootie het volgende:
Iedereen is het er wel over eens dat Zoe jaloers is
is Martin de zondebok dan?quote:Op maandag 24 oktober 2022 01:13 schreef Sasoema het volgende:
Martin nu een stijve pik en zoe is weer de zondebok
dat geloof ikquote:Op maandag 24 oktober 2022 01:19 schreef Kakadylo het volgende:
Isaac/Babs zouden zich schamen als Mexx of Zoe hun dochter was
Eindelijk weer eens normale mensen op de streamquote:
Nee Martin gebruikt iedereen die voor z’n karretje komt. Mexico geilt hem nu op en zoe is de pineutquote:
Alleen dat Nadir er nog bij zit ...quote:Op maandag 24 oktober 2022 01:22 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Eindelijk weer eens normale mensen op de stream
En dat is tegenwoordig dus al abnormaal blijkbaar
Ja .. doe niet dom ! of zo zegt Zoe ... gauw weer de groene bloemenquote:Op maandag 24 oktober 2022 01:38 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Dikke ruzie in de keuken, geschreeuw tussen Martin en Zoe en dan SL
Mexx was ook snel weg.quote:Op maandag 24 oktober 2022 01:42 schreef chufi het volgende:
[..]
wow ... dat was echt niet gespeelt ...
Ja das een ander verhaal ...quote:Op maandag 24 oktober 2022 01:51 schreef Lrod01 het volgende:
Nee Zoe je probeert haar niet te beschermen je bent gewoon stront jaloers omdat niemand iets van jou moet.
Ik begrijp haar wel als ze een vriendin wil beschermen, maar Mexx wil niet beschermd worden, dan is het klaarquote:Op maandag 24 oktober 2022 01:52 schreef Kakadylo het volgende:
De bedoeling van Zoe is goed maar Mexx heeft geen relatie met Tommy en maakt haar eigen keuzes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |