SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Dat is wel netjes, zoveel gevaar overalquote:Op maandag 24 oktober 2022 01:08 schreef chufi het volgende:
Oh nee MAddy woont daar ook .... Erik heeft dr ff veilig thuis gebracht
Het probleem is hoe hier door sommigen naar Martin wordt gekeken en Mexx is een onschuldig engeltjequote:Op maandag 24 oktober 2022 01:08 schreef Aardbeienmoes het volgende:
2 volwassen mensen hebben wat gedronken, zoenen wat met elkaar en zitten elkaar een beetje op te geilen, zo oud als de mensheid. Ik zie geen van beiden protesteren, dus wat is het probleem?
Mij kan het niet boeien maar zij maken er drama vanquote:Op maandag 24 oktober 2022 01:08 schreef Aardbeienmoes het volgende:
2 volwassen mensen hebben wat gedronken, zoenen wat met elkaar en zitten elkaar een beetje op te geilen, zo oud als de mensheid. Ik zie geen van beiden protesteren, dus wat is het probleem?
Voor mexx stond Martin vanaf het begin in de top 3. Er was altijd al aantrekkingskrachtquote:Op maandag 24 oktober 2022 01:08 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Euhm nee, Martin en mexx niet. Jij welquote:Op maandag 24 oktober 2022 01:10 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Mij kan het niet boeien maar zij maken er drama van
Niets mis mee inderdaad tenzij de vrouw weer eens te gemakkelijk wordt veroordeeld zoals vanavond. Triest. Want het is gewoon precies zoals Aardbeienmoes het beschrijft.quote:Op maandag 24 oktober 2022 01:08 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Mexx is en gedraagt zich alles behalve een onschuldig engeltje en ze heeft al eens verteld dat ze er geen problemen mee heeft met mannen het bed te delen.quote:Op maandag 24 oktober 2022 01:10 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Het probleem is hoe hier door sommigen naar Martin wordt gekeken en Mexx is een onschuldig engeltje
Berend slaapt al urenquote:Op maandag 24 oktober 2022 01:12 schreef Kakadylo het volgende:
Sowieso oninteressant die stream op kamer drie. Heb liever een gesprek tussen Berend en Jasper.
Erik wil er ook niet op want die heeft een ander typequote:Op maandag 24 oktober 2022 01:13 schreef mootie het volgende:
Iedereen is het er wel over eens dat Zoe jaloers is
Zoe wil gewoon iemand, zelf als Nadir nu weer aandacht aan haar zou geven, vind ze dat ook goedquote:Op maandag 24 oktober 2022 01:13 schreef mootie het volgende:
Iedereen is het er wel over eens dat Zoe jaloers is
is Martin de zondebok dan?quote:Op maandag 24 oktober 2022 01:13 schreef Sasoema het volgende:
Martin nu een stijve pik en zoe is weer de zondebok
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |