quote:
If you ain't cheating you ain't trying.quote:
Net zoveel als al die anderen.quote:Op zondag 23 oktober 2022 22:45 schreef DX11 het volgende:
Wat heeft Tim Apple nou weer met F1 te maken![]()
Brad Pitt gaat even zijn script herschrijven denk ik hihiquote:Op zondag 23 oktober 2022 22:46 schreef beantherio het volgende:
Gezeik over budgetcap
Uitgejouwd worden
Pole missen
Teameigenaar die komt te overlijden
Mislukte pitstop
Toch gewoon winnen
![]()
ULTRASLIMquote:Op zondag 23 oktober 2022 22:47 schreef trein2000 het volgende:
Hamilton +5 en een beetje. JAAAAAA BIZAR SLIM VAN MAX!
Dat is wel een beetje dom van Merc/Ham. Mocht er alsnog een straf komen hebben ze er helemaal niets meer aan.quote:
JA George heeft de FL op de softs!quote:
En dat bij zo'n race.quote:Op zondag 23 oktober 2022 22:48 schreef heywoodu het volgende:
Jezus wat een zouteloze zak met die vlag
De wind zorgt er ook wel voor dat die vlag maar één kant op waait.quote:
holy shit he... sta je daar als een dweilquote:Op zondag 23 oktober 2022 22:48 schreef PzKpfw het volgende:
Niet te enthousiast vlaggen hé meneer Cook.
Oei, spannend seizoen nog voor de rest dusquote:Op zondag 23 oktober 2022 22:48 schreef Peterselieman het volgende:
Max staat nu gedeeld eerste met Schumacher en Vettel
Wint?quote:Op zondag 23 oktober 2022 22:48 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
De wint zorgt er ook wel voor dat die vlag maar één kant op waait.
Mwah, zwaaien. Zelfs een natte dweil had nog enthousiaster kunnen zwaaien.quote:Op zondag 23 oktober 2022 22:48 schreef JohnBercow het volgende:
De man van 1,8 miljard USD staat met de vlag te zwaaien
Max Verstappen, Sie Sind Weltmeister, Mih San Welmeister (beetje gejat van Bayern)quote:Op zondag 23 oktober 2022 22:48 schreef -XOR- het volgende:
MAX VERSCHTAPPEN, YOU ARE WORLD CHAMPION, WE ARE WORLD CHAMPION.
De wat?quote:Op zondag 23 oktober 2022 22:48 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
De wint zorgt er ook wel voor dat die vlag maar één kant op waait.
Bwehehehe, Max reed bij hem weg.quote:Op zondag 23 oktober 2022 22:48 schreef ChevyCaprice het volgende:
Jezus wat deed Hamilton het bizar goed tegen deze extreem dominante Red Bull.
Ham +5 zou het wel afmaken.quote:Op zondag 23 oktober 2022 22:49 schreef Zorro het volgende:
Ik zou graag 5 sec straf voor Max zien.
Grwoon om Ham te zieken
Max ongelofelijk!! Haalt gewoon de geit in met het grootste gemak, en trekt doodleuk een gat van 5sec!quote:
Dus? Hij deed tenminste weer een beetje mee.quote:
Baas van Apple. Dan krijg je dat.quote:Op zondag 23 oktober 2022 22:48 schreef heywoodu het volgende:
Jezus wat een zouteloze zak met die vlag
Ik had hem liever naar Alonso zien gaan. Met zijn vliegtuigsimulatie.quote:
Eensquote:Op zondag 23 oktober 2022 22:50 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Wat lopen we hier weer allemaal om randzaken te janken.
Wat een godverdomme lekkere race was dit zeg
Er is meestal wel iemand die wint.quote:
Regenboogje.quote:Op zondag 23 oktober 2022 22:50 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Baas van Apple. Dan krijg je dat.
Met een auto die met 3 races te gaan kampioen is. Lol. Ja heel knapquote:Op zondag 23 oktober 2022 22:50 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Max ongelofelijk!! Haalt gewoon de geit in met het grootste gemak, en trekt doodleuk een gat van 5sec!
Hoe hard valt de geit wel niet door de mand nu!! Je zult maar onironisch fan zijn van zon onsportieve loser.
Aangepast.quote:
Dat record gaat er aan dit seizoen. En het zal wel even een tijdje duren voordat iemand dat gaat verbeteren.quote:Op zondag 23 oktober 2022 22:49 schreef Nober het volgende:
Most wins in a season
13 – M. Schumacher in 2004, Vettel in 2013, M. Verstappen in 2022
![]()
quote:
Heeft hij al gegeven onze "grootste verstappenfan" eert Vettel liever dan dat hij toegeeft dat Verstappen weer een wereldprestatie neerzet.quote:
Madquote:Op zondag 23 oktober 2022 22:51 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Met een auto die met 3 races te gaan kampioen is. Lol. Ja heel knap
Faal pitstop maakte het nog een beetje spannend idd.quote:Op zondag 23 oktober 2022 22:50 schreef PS. het volgende:
[..]
Dus? Hij deed tenminste weer een beetje mee.
Alsof het leuk was als Max 40+ seconden de race had uitgereden.
En dat door een NLquote:Op zondag 23 oktober 2022 22:51 schreef beantherio het volgende:
[..]
Dat record gaat er aan dit seizoen. En het zal wel even een tijdje duren voordat iemand dat gaat verbeteren.
Wel oneerlijke gezien het aantal races.quote:Op zondag 23 oktober 2022 22:49 schreef Nober het volgende:
Most wins in a season
13 – M. Schumacher in 2004, Vettel in 2013, M. Verstappen in 2022
![]()
Wat bizar idd, slechts op 5 seconde geëindigd met een 11 seconde pitstop voor Verstappenquote:Op zondag 23 oktober 2022 22:48 schreef ChevyCaprice het volgende:
Jezus wat deed Hamilton het bizar goed tegen deze extreem dominante Red Bull.
Tering, wat ben jij toch snel.quote:
En 2 safety carsquote:Op zondag 23 oktober 2022 22:51 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Wat bizar idd, slechts op 5 seconde geëindigd met een 11 seconde pitstop voor Verstappen
quote:Op zondag 23 oktober 2022 22:51 schreef franklop het volgende:
Gaat Herbert nog zeggen dat ze toch geen kampioen zijn?
Even traantjes drogen voor het uitstappenquote:
quote:Op zondag 23 oktober 2022 22:51 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Jouw gif is sneller dan mijn streamquote:
Alonso had ik het ook wel gegund na zijn vlucht.quote:
Hoezo? Er zijn dan ook meer races die je niet kunt winnen.quote:Op zondag 23 oktober 2022 22:51 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Wel oneerlijke gezien het aantal races.
Maar leuk voor hem.
Als Max alles nog wint is ie geloof ik ook relatief degene met de meeste wins.quote:Op zondag 23 oktober 2022 22:51 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Maar leuk voor hem.
Het is dan ook alleen maar leuk als ze met 30 sec voorsprong winnen, anders is alles oneerlijk.quote:Op zondag 23 oktober 2022 22:52 schreef Evenstar het volgende:
Lewis negeert iedereen weer eens een keer
quote:Op zondag 23 oktober 2022 22:51 schreef JohnBercow het volgende:
Is HAM Chevy nu mentaal gebroken omdat hij niet gewonnen heeft?
Echt hè, sore loser.quote:Op zondag 23 oktober 2022 22:52 schreef Evenstar het volgende:
Lewis negeert iedereen weer eens een keer
Wanneer geef jij nou eens toe dat je een diepe haat tegen verstappen koestert kneus. Je zult wel geen ban krijgen omdat je blauw bent. Maar je bent bijna de grootste troll hier.quote:Op zondag 23 oktober 2022 22:51 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Als dat zo is, gebrek aan respect. Max wou wel handen schudden.quote:
Moest van de Netflix!quote:Op zondag 23 oktober 2022 22:51 schreef DX11 het volgende:
Toch wel mooi alsnog die radio: "you are world champion, we are world champion!"
Next time, Gadget. Next time.quote:Op zondag 23 oktober 2022 22:52 schreef DX11 het volgende:
Op de radio van Lewis net: we'll get them next time.
Nouuuu...
Tegen een 7voudig wereldkampioen is dat ontzettend knap. Of vind je hammie niet kampioenwaardig?quote:Op zondag 23 oktober 2022 22:51 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Het verbaasde me dat hij al uit de auto is, maarja, verplichte podium ceremonie. Angela kan zo rustig gaan slapen, HAM gecuckedquote:Op zondag 23 oktober 2022 22:51 schreef JohnBercow het volgende:
Is HAM nu mentaal gebroken omdat hij niet gewonnen heeft?
Ik reken het liever in een procentueel aantal aan het eind van het seizoen.quote:Op zondag 23 oktober 2022 22:53 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Hoezo? Er zijn dan ook meer races die je niet kunt winnen.
Dat is dan toch echt de schuld van het F1 personeel die aan geeft ja je moet nu gaan vlaggen.quote:Op zondag 23 oktober 2022 22:48 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Nee, nee dat gaat naar dat model dat een ronde te vroeg af vlagde.
Next decade, Lewis. Next decade.quote:
quote:Op zondag 23 oktober 2022 22:52 schreef ChevyCaprice het volgende:
Mooi gereden ook van Charles en Lewis. Beestjes.
Bij Verstappen ligt het aan de dominante auto, las ik net.quote:Op zondag 23 oktober 2022 22:51 schreef RealistAtheist het volgende:
[..]
[..]
Heeft hij al gegeven onze "grootste verstappenfan" eert Vettel liever dan dat hij toegeeft dat Verstappen weer een wereldprestatie neerzet.
Bijna? Met afstand.quote:Op zondag 23 oktober 2022 22:53 schreef RealistAtheist het volgende:
[..]
Wanneer geef jij nou eens toe dat je een diepe haat tegen verstappen koestert kneus. Je zult wel geen ban krijgen omdat je blauw bent. Maar je bent bijna de grootste troll hier.
David Koelthard.quote:Op zondag 23 oktober 2022 22:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Onze eigen David Coulthard?![]()
Ik wist niet dat het een Nederlander is.
Eigenlijk geeft die trol dan gewoon toe dat de kampioenschappen van Lewis niks voorstelden in dat geval, maar goed.quote:Op zondag 23 oktober 2022 22:54 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Bij Verstappen ligt het aan de dominante auto, las ik net.
Er zijn nog mensen die vrijwillig Viaplay luisteren?quote:Op zondag 23 oktober 2022 22:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Onze eigen David Coulthard?![]()
Ik wist niet dat het een Nederlander is.
Dat klopt ook, daarom stond hij gisteren ook op pole, ow wacht.quote:Op zondag 23 oktober 2022 22:54 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Valt wel mee. Schumacher deed het in 18 races, Max en Seb in 19.quote:Op zondag 23 oktober 2022 22:51 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Maar leuk voor hem.
En Verstappen dan? Jouw zogenaamde held? Ownee wacht je bent gewoon een sneue troll die hier mag blijven kloten omdat je een blauw naampje hebt.quote:Op zondag 23 oktober 2022 22:52 schreef ChevyCaprice het volgende:
Mooi gereden ook van Charles en Lewis. Beestjes.
In tegenstelling tot bij Lewis inderdaadquote:Op zondag 23 oktober 2022 22:54 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Maar is RB dan nog steeds constructeurskampioen?quote:Op zondag 23 oktober 2022 22:54 schreef PzKpfw het volgende:
+5s voor Hamilton en Leclerc P2 zou genot zijn
Het is zo leukquote:Op zondag 23 oktober 2022 22:55 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Wel schattig dat iedereen blijft reageren en springen op chevy.
Het hoeft niet he.
Jaquote:Op zondag 23 oktober 2022 22:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Er zijn nog mensen die vrijwillig Viaplay luisteren?
Plan G.quote:Op zondag 23 oktober 2022 22:54 schreef PzKpfw het volgende:
+5s voor Hamilton en Leclerc P2 zou genot zijn
We hebben het nu gratis.quote:Op zondag 23 oktober 2022 22:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Er zijn nog mensen die vrijwillig Viaplay luisteren?
Toen Lewis dat nog deed vond je dat toch ook knap?quote:Op zondag 23 oktober 2022 22:51 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ach die reed ook goed hoor, kan je weinig van zeggen.quote:Op zondag 23 oktober 2022 22:55 schreef RealistAtheist het volgende:
[..]
En Verstappen dan? Jouw zogenaamde held? Ownee wacht je bent gewoon een sneue troll die hier mag blijven kloten omdat je een blauw naampje hebt.
Nee, daar had idd al lang wat aan gedaan kunnen worden.quote:Op zondag 23 oktober 2022 22:55 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Wel schattig dat iedereen blijft reageren en springen op chevy.
Het hoeft niet he.
Stella fiets.quote:Op zondag 23 oktober 2022 22:56 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Volgend jaar geen Mercedes Safety Car meer.Honda Civic misschien?
Is het ook.quote:Op zondag 23 oktober 2022 22:56 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Toen Lewis dat nog deed vond je dat toch ook knap?
Doen ook weer eens mee voor een overwinning door fouten van anderenquote:Op zondag 23 oktober 2022 22:52 schreef DX11 het volgende:
Op de radio van Lewis net: we'll get them next time.
Nouuuu...
Een race meer nodig dan Schumacher in 2004 maar net zoveel als Vettel.quote:Op zondag 23 oktober 2022 22:51 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Maar leuk voor hem.
Nee, slecht blijf ik dat vinden.quote:Op zondag 23 oktober 2022 22:57 schreef Nebelwerfer het volgende:
By red bull.. hij zou nooit Max zeggen.
Het is wel degelijke de beste auto sinds de zomerstop maar Verstappen weet er toch het wat extra's uit te halen. Het is niet een auto waarmee de mindere tweede rijder de P2's binnen kan harken zoals we in het verleden weleens zagen.quote:Op zondag 23 oktober 2022 22:54 schreef Starflyer het volgende:
[..]
VTEC kicked in yoquote:Op zondag 23 oktober 2022 22:56 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Tot dusver ja.quote:Op zondag 23 oktober 2022 22:57 schreef Nober het volgende:
[..]
Een race meer nodig dan Schumacher in 2004 maar net zoveel als Vettel.
Nee, dat is Magnussen, Russell doet het normaalgesproken halverwege de race.quote:Op zondag 23 oktober 2022 22:57 schreef Tijn het volgende:
Hoeveelste keer is dit nu dat Russell iemand uitschakelt bij de start? Die gast moet echt eens leren remmen.
Verstappen in 2023.quote:Op zondag 23 oktober 2022 22:51 schreef beantherio het volgende:
[..]
Dat record gaat er aan dit seizoen. En het zal wel even een tijdje duren voordat iemand dat gaat verbeteren.
Maar 'we'll get them next time'!quote:Op zondag 23 oktober 2022 22:57 schreef Evenstar het volgende:
Leclerc +10 plekken, Perez +5 plekken straf, Max kut pitstop, en nog niet winnen
Ja, na de plastic marina op die parkeerplaats dacht ik dat het niet erger kon. Hoe zou dat gaan in Las Vegas, staat het podium dan in de tippelzone?quote:
Die is echt volledig in zijn hoofd gekropen. Blijft toch wel hilarisch. Mercedes en Hamilton hebben jarenlang geprobeerd in Verstappen zijn hoofd te kruipen maar het resultaat is het tegenovergestelde.quote:Op zondag 23 oktober 2022 22:57 schreef Nebelwerfer het volgende:
Is eerder vandaag ruimtelijk toegegeven in het feedback topicquote:Op zondag 23 oktober 2022 22:53 schreef RealistAtheist het volgende:
[..]
Wanneer geef jij nou eens toe dat je een diepe haat tegen verstappen koestert kneus. Je zult wel geen ban krijgen omdat je blauw bent. Maar je bent bijna de grootste troll hier.
En dan het commentaar dat de harde banden beter zouden zijn dan de mediums. Max bewijst het tegendeel.quote:Op zondag 23 oktober 2022 22:57 schreef Zorro het volgende:
"Great strategy" zegt ie
JA met hard tegen medium niet voorop kunnen blijven. Fantastisch
Nsxquote:Op zondag 23 oktober 2022 22:56 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Alleen als Max uitvalt.quote:
Ik heb de indruk dat Hamilton enorm neerkijkt op Verstappen. Hij vind het ontzettend lastig om toe te geven dat er iemand is die minstens zoveel talent als hem heeft. Beetje treurige eigenschap.quote:Op zondag 23 oktober 2022 22:57 schreef Nebelwerfer het volgende:
Kevin dan, 40 laps op mediumsquote:Op zondag 23 oktober 2022 22:58 schreef Nattekat het volgende:
Schumacher weer eens genaaid door Haas strategiegoden
Zou hij deze keer wel de schuld op zich nemen?quote:Op zondag 23 oktober 2022 22:57 schreef Tijn het volgende:
Hoeveelste keer is dit nu dat Russell iemand uitschakelt bij de start? Die gast moet echt eens leren remmen.
Nahja, voor hetzelfde geld waren die mediums 5 ronde voor de finish opgerookt. Die hielden het echt langer uit dan ik had verwacht.quote:Op zondag 23 oktober 2022 22:57 schreef Zorro het volgende:
"Great strategy" zegt ie
JA met hard tegen medium niet voorop kunnen blijven. Fantastisch
Als hij de resterende races wint, verslaat hij Schumacher ook procentueel als het goed is. Schumacher had 13 uit 18, 72,2%. Als Verstappen 16 uit 22 haalt, is dat 72,7%. Zou echt een bizarre prestatie zijn.quote:Op zondag 23 oktober 2022 22:54 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik reken het liever in een procentueel aantal aan het eind van het seizoen.
Je kreeg wat teveel tegengas?quote:Op zondag 23 oktober 2022 22:57 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ja hoor daar is die. MaxBeast. Ongelofelijke comeback.
Het is buitengewoon kleinzielig. Dan ben je 7 x kampioen en gedraag je je zo, ook geen kritische omgeving natuurlijk die hem daarop durft te wijzen.quote:Op zondag 23 oktober 2022 22:59 schreef beantherio het volgende:
[..]
Ik heb de indruk dat Hamilton enorm neerkijkt op Verstappen. Hij vind het ontzettend lastig om toe te geven dat er iemand is die minstens zoveel talent als hem heeft. Beetje treurige eigenschap.
Ja precies hetzelfdequote:Op zondag 23 oktober 2022 23:00 schreef JohnBercow het volgende:
Shaq. Die act was vorig jaar toch ook?
Daar zit ie al sinds “this guy”.quote:Op zondag 23 oktober 2022 22:58 schreef Monolith het volgende:
[..]
Die is echt volledig in zijn hoofd gekropen. Blijft toch wel hilarisch. Mercedes en Hamilton hebben jarenlang geprobeerd in Verstappen zijn hoofd te kruipen maar het resultaat is het tegenovergestelde.
Correct.quote:Op zondag 23 oktober 2022 23:01 schreef JohnBercow het volgende:
Helmut Marko mee het podium op vermoed ik
Moet je nagaan wat-ie had kunnen doen met een snelle strategiequote:Op zondag 23 oktober 2022 23:00 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Het werkte wel, punten voor Haas. Dat had ik eerlijk gezegd niet meer verwacht dit seizoen.
Denk dat ze het sober houden vanwege Dietrich, dus geen bukake voor Helmutquote:
Checoquote:Op zondag 23 oktober 2022 23:02 schreef Gezicht het volgende:
Wat wordt er geroepen? Checo? Of Red Bull?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |