Tegen een 7voudig wereldkampioen is dat ontzettend knap. Of vind je hammie niet kampioenwaardig?quote:Op zondag 23 oktober 2022 22:51 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Met een auto die met 3 races te gaan kampioen is. Lol. Ja heel knap
Het verbaasde me dat hij al uit de auto is, maarja, verplichte podium ceremonie. Angela kan zo rustig gaan slapen, HAM gecuckedquote:Op zondag 23 oktober 2022 22:51 schreef JohnBercow het volgende:
Is HAM nu mentaal gebroken omdat hij niet gewonnen heeft?
Ik reken het liever in een procentueel aantal aan het eind van het seizoen.quote:Op zondag 23 oktober 2022 22:53 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Hoezo? Er zijn dan ook meer races die je niet kunt winnen.
Dat is dan toch echt de schuld van het F1 personeel die aan geeft ja je moet nu gaan vlaggen.quote:Op zondag 23 oktober 2022 22:48 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Nee, nee dat gaat naar dat model dat een ronde te vroeg af vlagde.
Next decade, Lewis. Next decade.quote:
quote:Op zondag 23 oktober 2022 22:52 schreef ChevyCaprice het volgende:
Mooi gereden ook van Charles en Lewis. Beestjes.
Bij Verstappen ligt het aan de dominante auto, las ik net.quote:Op zondag 23 oktober 2022 22:51 schreef RealistAtheist het volgende:
[..]
[..]
Heeft hij al gegeven onze "grootste verstappenfan" eert Vettel liever dan dat hij toegeeft dat Verstappen weer een wereldprestatie neerzet.
Bijna? Met afstand.quote:Op zondag 23 oktober 2022 22:53 schreef RealistAtheist het volgende:
[..]
Wanneer geef jij nou eens toe dat je een diepe haat tegen verstappen koestert kneus. Je zult wel geen ban krijgen omdat je blauw bent. Maar je bent bijna de grootste troll hier.
David Koelthard.quote:Op zondag 23 oktober 2022 22:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Onze eigen David Coulthard?![]()
Ik wist niet dat het een Nederlander is.
Eigenlijk geeft die trol dan gewoon toe dat de kampioenschappen van Lewis niks voorstelden in dat geval, maar goed.quote:Op zondag 23 oktober 2022 22:54 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Bij Verstappen ligt het aan de dominante auto, las ik net.
Er zijn nog mensen die vrijwillig Viaplay luisteren?quote:Op zondag 23 oktober 2022 22:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Onze eigen David Coulthard?![]()
Ik wist niet dat het een Nederlander is.
Dat klopt ook, daarom stond hij gisteren ook op pole, ow wacht.quote:Op zondag 23 oktober 2022 22:54 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Valt wel mee. Schumacher deed het in 18 races, Max en Seb in 19.quote:Op zondag 23 oktober 2022 22:51 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Wel oneerlijke gezien het aantal races.
Maar leuk voor hem.
En Verstappen dan? Jouw zogenaamde held? Ownee wacht je bent gewoon een sneue troll die hier mag blijven kloten omdat je een blauw naampje hebt.quote:Op zondag 23 oktober 2022 22:52 schreef ChevyCaprice het volgende:
Mooi gereden ook van Charles en Lewis. Beestjes.
In tegenstelling tot bij Lewis inderdaadquote:Op zondag 23 oktober 2022 22:54 schreef Starflyer het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |