Dat zet het hele "Langstlopende Spelprogramma" op de hellingquote:Op zondag 23 oktober 2022 22:25 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Wat maakt het nou uit dat het verplicht is
Ja maar toen ik de tt moest verzinnen werd net Dark Horse ingezet.......voor 20 secondenquote:
Echt dat zelf dj-en is echt waardeloosquote:Op zondag 23 oktober 2022 22:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja maar toen ik de tt moest verzinnen werd net Dark Horse ingezet.......voor 20 seconden
Erik deelt biertjes uitquote:
of dat bloed waar ze haar hele handen mee had infesmeerd ze werd toen nog door janet gewaarschuwd het niet op haar handen te doenquote:Op zondag 23 oktober 2022 22:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dan is het de kip van Marciano Isaak en Martin
Was vorige keer ook, nummers die niet helemaal af worden gespeeld, ik haat datquote:Op zondag 23 oktober 2022 22:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
Echt dat zelf dj-en is echt waardeloos
ze is vegaquote:Op zondag 23 oktober 2022 22:32 schreef mario390 het volgende:
djedi::het was zo snell , ik geloof
ziij heeft ook spritzekak
ooohoo lekker misschien salmonella
van de leverworst
Die heeft ook gezopen zekerquote:Op zondag 23 oktober 2022 22:33 schreef Deisyy het volgende:
Sasha: Martin stopt de bierflesjes allemaal in zijn leuter
Eh wat!quote:Op zondag 23 oktober 2022 22:33 schreef Deisyy het volgende:
Sasha: Martin stopt de bierflesjes allemaal in zijn leuter
Dat hoorde ik ook...vreemd maar werd wel zo gezegd.quote:
Op een zondagavondquote:Op zondag 23 oktober 2022 22:34 schreef pingu66 het volgende:
Er komt vast en zeker ruzie vanacht...drank in de man....
Ja dat, ik kan niet terug spelen, maar ze zei het echtquote:
Is leuter dialect ergens voor iets anders dan pielemoos?quote:Op zondag 23 oktober 2022 22:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja dat, ik kan niet terug spelen, maar ze zei het echt
Prachtigquote:Op zondag 23 oktober 2022 22:35 schreef Adat231 het volgende:
[..]en dronken mad moet het presenteren en uitleggen
quote:Op zondag 23 oktober 2022 22:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
Is leuter dialect ergens voor iets anders dan pielemoos?
Tegen wie zei ze het. Vind dat hij best raar gedrag vertoont af en toe.quote:Op zondag 23 oktober 2022 22:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zij eet kein vleesquote:Op zondag 23 oktober 2022 22:32 schreef mario390 het volgende:
djedi::het was zo snell , ik geloof
ziij heeft ook spritzekak
ooohoo lekker misschien salmonella
van de leverworst
Misschien moeten we het even googelen.quote:Op zondag 23 oktober 2022 22:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
Vind ik nietquote:Op zondag 23 oktober 2022 22:29 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat zet het hele "Langstlopende Spelprogramma" op de helling
Laat even weten wat je gevonden hebt.quote:Op zondag 23 oktober 2022 22:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Misschien moeten we het even googelen.
Ja, voor “geklets”quote:Op zondag 23 oktober 2022 22:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
Beauty and the beastquote:Op zondag 23 oktober 2022 22:37 schreef Deisyy het volgende:
Ow gelukkig, Bern heeft zijn haar weer vast, met los haar vind ik hem net Sekhi
Dat was Vincent.quote:
Nee. Dat nietquote:
Hoe kan ik nou een keer voor lopen.quote:Op zondag 23 oktober 2022 22:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hoe kan ik mobiel nu achterlopen
Dat is bijna knapquote:
Die was toch van "de bus"?quote:Op zondag 23 oktober 2022 22:37 schreef Deisyy het volgende:
Ow gelukkig, Bern heeft zijn haar weer vast, met los haar vind ik hem net Sekhi
Naar mijn idee was het vrij unaniem al.quote:
Maar je kan niet zeggen dat het aan Maddy gelegen heeftquote:Op zondag 23 oktober 2022 22:44 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Naar mijn idee was het vrij unaniem al.
quote:Op zondag 23 oktober 2022 22:44 schreef Moeraskat het volgende:
Maddy: Kom op, staan! Kom op staan!!!!!
Ja het is duidelijk, wacht even hoor…
Janet is de winnaar.![]()
Mijn bier is gewoon gejat
Wanda is niet lelijkquote:
Neeuhhquote:Op zondag 23 oktober 2022 22:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die eindigen ooit nog wel in één bed
Jawel, kijk danquote:
Heb je de lichaamstaal in de keuken gemist?quote:Op zondag 23 oktober 2022 22:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
Neeuhh
Hij had vanmorgen mirthe in bed
Ja nee, ik bedoel dat het haar niet gaat lukkenquote:
quote:Op zondag 23 oktober 2022 22:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heb je de lichaamstaal in de keuken gemist?
Het is echt gęnant nuquote:Op zondag 23 oktober 2022 22:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja nee, ik bedoel dat het haar niet gaat lukken
Maar toch even gaat wisselen
hoezo was wendy 4 uren niet te zien?quote:Op zondag 23 oktober 2022 22:48 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
Drank maakt meer kapot dan je lief is
Wendy was gewoon de hele tijd op de streams Mario.quote:Op zondag 23 oktober 2022 22:49 schreef mario390 het volgende:
[..]
hoezo was wendy 4 uren niet te zien?
omdat je op de muziekstream zatquote:Op zondag 23 oktober 2022 22:49 schreef mario390 het volgende:
[..]
hoezo was wendy 4 uren niet te zien?
echt niet gezien echt nietquote:Op zondag 23 oktober 2022 22:49 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Wendy was gewoon de hele tijd op de streams Mario.
Ze was mooi geschminktquote:Op zondag 23 oktober 2022 22:52 schreef mario390 het volgende:
[..]
echt niet gezien echt niet
als wat was zij verkleed?
Er staat wel ergens een groepsfoto, dan kun je ze allemaal zienquote:Op zondag 23 oktober 2022 22:52 schreef mario390 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 23 oktober 2022 22:52 schreef mario390 het volgende:
[..]
En zoë maar proberenquote:
En iedereen denkt dat het andersom isquote:Op zondag 23 oktober 2022 22:56 schreef pingu66 het volgende:
Dat "aardig" tegen Jeff doen hoort volgens mij allemaal bij het plannetje van de Wandagroep, ze menen er geen flikker van en Jeff trapt er met open ogen in.
Maar dat geldt natuurlijknook andersom (JeffenJappieplan)
Jasper was Wanda aan het versierenquote:Op zondag 23 oktober 2022 22:56 schreef pingu66 het volgende:
Dat "aardig" tegen Jeff doen hoort volgens mij allemaal bij het plannetje van de Wandagroep, ze menen er geen flikker van en Jeff trapt er met open ogen in.
Maar dat geldt natuurlijknook andersom (JeffenJappieplan)
Zoals ?quote:Op zondag 23 oktober 2022 22:59 schreef Kakadylo het volgende:
Wat gebeuren er rare dingen als mensen dronken zijn zeg
Valt toch wel mee, “joh”quote:Op zondag 23 oktober 2022 23:01 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Alles wat je momenteel op die streams ziet joh
Ze stond te flirtenquote:Op zondag 23 oktober 2022 23:01 schreef R0T29 het volgende:
Shit..even gemist.... Ik hoor Jeff tegen Zoe zeggen : " Zoe....ik ben duidelijk geweest toch of niet"
Dit was een zeer ongemakkelijk momentquote:Op zondag 23 oktober 2022 23:01 schreef R0T29 het volgende:
Shit..even gemist.... Ik hoor Jeff tegen Zoe zeggen : " Zoe....ik ben duidelijk geweest toch of niet"
Dramaquote:Op zondag 23 oktober 2022 23:02 schreef Flory het volgende:
[..]
Was eerder een fittie tussen Wendy en Nadir, zij negeert hem nu
Ze begon het net weer te vertellen, maar streamwissel omdat Martin zijn leuter liet zien ofzoquote:
Wat een looniesquote:Op zondag 23 oktober 2022 23:05 schreef Flory het volgende:
[..]
Ze begon het net weer te vertellen, maar streamwissel omdat Martin zijn leuter liet zien ofzo
Je kan slaan zoveel je wil, maar ze komt elke keer terugquote:Op zondag 23 oktober 2022 23:05 schreef Kakadylo het volgende:
Zoe is zo'n strontvlieg waar je niet vanaf komt![]()
Of deed alsof, maar het zag er wel uit alsof hij wat liet zien jaquote:Op zondag 23 oktober 2022 23:06 schreef pingu66 het volgende:
Liet Martin nou wee r zijn broek zakken ?
Die is netjes alle kostuums aan het verstaan met zeer onvaste stemquote:
quote:Op zondag 23 oktober 2022 23:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die is netjes alle kostuums aan het verstaan met zeer onvaste stem
"GJ jij moet je even uitkleden"
Yep! Alles in de krat, verpakking erboven opquote:Op zondag 23 oktober 2022 23:11 schreef pingu66 het volgende:
Propt maddy nou alles in dat kratje ( kostuums en spullen Halloween?) Dat krijgt verhaal nog wel een staartje.....
Sowieso een kansloze actie aangezien Djedi ernaast stondquote:
Ze maakt er een puinzooi van.quote:Op zondag 23 oktober 2022 23:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Yep! Alles in de krat, verpakking erboven op
Nadir zijn kostuum zit wel netjes in de verpakkingquote:
Isaac leverde zijn spullen ook netjes in.quote:Op zondag 23 oktober 2022 23:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nadir zijn kostuum zit wel netjes in de verpakking
Nou die is niet meer nuchter hoor. Ik vind dit heel grappigquote:Op zondag 23 oktober 2022 23:13 schreef patat het volgende:
Zoveel drank was er toch helemaal niet? Of loopt ze zich enorm aan te stellen?
Ja inderdaadquote:Op zondag 23 oktober 2022 23:16 schreef Flory het volgende:
[..]
Het is dus omdat ze zelf niet wakker is voor negen uur
Eunicequote:Op zondag 23 oktober 2022 23:17 schreef mario390 het volgende:
wie is de meid tussen mendy en esther?
[ afbeelding ]
Eunice.quote:Op zondag 23 oktober 2022 23:17 schreef mario390 het volgende:
wie is de meid tussen mendy en esther?
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 23 oktober 2022 23:18 schreef Hendrik83 het volgende:
[ afbeelding ]
En toen martin boos tegen marciano?
Ja hequote:
Die had wel de meeste streepjes.quote:
Hulde aan Erikquote:Op zondag 23 oktober 2022 23:20 schreef Was-beer het volgende:
[..]
Martin heeft samen met Marciano de meeste drankjes gehad. Bijgehouden door Erik
Erik houdt niet van feestjesquote:Op zondag 23 oktober 2022 23:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hulde aan Erik
die niks geen feestje heeft gehad dankzij Maddy
turven, maar waarom ?quote:Op zondag 23 oktober 2022 23:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hulde aan Erik
die niks geen feestje heeft gehad dankzij Maddy
misschien was dit voor Erik juist een feestjequote:
Nu zelfs nogquote:Op zondag 23 oktober 2022 23:21 schreef Kakadylo het volgende:
De volgende ochtend zou dus de zoemer voor eliminatie moeten gaan!
geen ideequote:
Erik sluit seks niet uit, maar zoenen met tong hoeft niet voor hemquote:Op zondag 23 oktober 2022 23:21 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Zonde voor hem...hij had makkelijk kunnen tongen met Zoe
hij wilde niet de hele avond in de keuken staanquote:Op zondag 23 oktober 2022 23:22 schreef Verida het volgende:
[..]
misschien was dit voor Erik juist een feestje
En het is hem wel toevertrouwd om inderdaad eerlijk te turven, dus zijn cijfers zullen wel kloppen
Gaat niet gebeuren. Duurt wel weer een maandje, niet te veel pieken.quote:Op zondag 23 oktober 2022 23:21 schreef Kakadylo het volgende:
De volgende ochtend zou dus de zoemer voor eliminatie moeten gaan!
Inderdaad, lekker turven en tellen. Kijken of het aantal bierdopjes kloptquote:Op zondag 23 oktober 2022 23:22 schreef Verida het volgende:
[..]
En het is hem wel toevertrouwd om inderdaad eerlijk te turven, dus zijn cijfers zullen wel kloppen
KIM KIM ik zocht jouquote:Op zondag 23 oktober 2022 23:23 schreef patat het volgende:
Oeps, ik had het geluid erg hard staan blijkbaar
quote:Op zondag 23 oktober 2022 23:22 schreef Verida het volgende:
[..]
Ja en dan komt Rupert .... 2 bier ... voor mij en Moira ... EH !! Moira was hier net ... ah ok dan voor Ima ... doe maar 2 ook 1 voor Alies .. en ... GJ lust er ook nog wel 1quote:Op zondag 23 oktober 2022 23:22 schreef Verida het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |