quote:Op zondag 23 oktober 2022 10:28 schreef Li0nHeart het volgende:
We kunnen deze TT blijven gebruiken tot ze er uit is trouwens, klopt altijd
Eigenlijk is het niet normaal dat je zo door de loods loopt. Denk dat zij de enige is die dit doet.quote:Op zondag 23 oktober 2022 10:30 schreef greysbones het volgende:
ik heb Marciano nog nooit tegen Mexx horen zeggen ik zie je billen he
terwijl die dagelijks haar derriere showt in haar ondergoed door de loods
ik ben het met hem eens(omg help ik moet een psycholoog) dat het jurkje van Kim D erg erg erg kort isquote:Op zondag 23 oktober 2022 10:32 schreef lojanda het volgende:
[..]
Eigenlijk is het niet normaal dat je zo door de loods loopt. Denk dat zij de enige is die dit doet.
Kim is zijn “vriendin” en denkt daar iets over te kunnen zeggenquote:Op zondag 23 oktober 2022 10:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik ben het met hem eens(omg help ik moet een psycholoog) dat het jurkje van Kim D erg erg erg kort is
maar waarom de 1 wel aanspreken en de ander niet
ik heb wel eens het idee dat Marciano Mexx haat
Kim K is zijn vriendinquote:Op zondag 23 oktober 2022 10:38 schreef lojanda het volgende:
[..]
Kim is zijn “vriendin” en denkt daar iets over te kunnen zeggen
Het wordt bijna zieligquote:Op zondag 23 oktober 2022 10:38 schreef Frummelie het volgende:
Dit is echt tenenkrommend..
Maddy durft echt niks te zeggen..
dat de Febo dan ook niet ingrijptquote:Op zondag 23 oktober 2022 10:38 schreef Frummelie het volgende:
Dit is echt tenenkrommend..
Maddy durft echt niks te zeggen..
Dacht dat je het over haar hadquote:
nee maddy voelt zich opgeslotenquote:
Dan is het vreemd en mag hij Maxx idd nietquote:
Ik vind dit echt vreselijk... ik kan het bijna niet aanzien, ik zou die Wanda wel door m'n Ipad willen trekken...quote:Op zondag 23 oktober 2022 10:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat de Febo dan ook niet ingrijpt
dat mens dat krijgt echt een break down op deze manier
Bullpoep ze heeft zich zelf in deze situatie gewerkt.quote:Op zondag 23 oktober 2022 10:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee maddy voelt zich opgesloten
ingeklemt
en die bevriest dus in zo een situatie
Alsof jij met gemak 2x je eigen lichaamsgewicht op kan tillenquote:Op zondag 23 oktober 2022 10:34 schreef greysbones het volgende:
Nadir krijgt een gewicht van 24 kilo bijna niet omhoog![]()
![]()
Ze had allang moeten stoppen met haar de leiding te geven. Jeff gaf haar gisteren ook dat advies en wilde haar daar in steunen. Ze zegt zelf ook zo genoeg van haar te hebben maar ze doet er niets mee. Ik denk dat ze uit verschillende hoeken daar hulp krijgt als ze dat vraagt.quote:Op zondag 23 oktober 2022 10:41 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik vind dit echt vreselijk... ik kan het bijna niet aanzien, ik zou die Wanda wel door m'n Ipad willen trekken...
quote:Op zondag 23 oktober 2022 10:43 schreef D. het volgende:
[..]
Alsof jij met gemak 2x je eigen lichaamsgewicht op kan tillen
Voor dat ze die kamer had verraden probeerde heks Wanda al over haar te bazen. Zij is zo dominant wat Maddy betreft, dat zal ze bij de meesten daar niet doen.quote:Op zondag 23 oktober 2022 10:42 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Bullpoep ze heeft zich zelf in deze situatie gewerkt.
Ja klopt.. helemaal waar..quote:Op zondag 23 oktober 2022 10:44 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ze had allang moeten stoppen met haar de leiding te geven. Jeff gaf haar gisteren ook dat advies en wilde haar daar in steunen. Ze zegt zelf ook zo genoeg van haar te hebben maar ze doet er niets mee. Ik denk dat ze uit verschillende hoeken daar hulp krijgt als ze dat vraagt.
Wat een volk... echt..quote:Op zondag 23 oktober 2022 10:50 schreef lojanda het volgende:
De aasgieren staan al klaar om te graaien
nou lekker veel keus hebben die danquote:Op zondag 23 oktober 2022 10:54 schreef lojanda het volgende:
Er zijn twee grote maten en die moet Bern apart leggen voor Moraima en Berend want anders kunnen zij niets aan.
Ja eigenlijk niet eerlijkquote:Op zondag 23 oktober 2022 10:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
nou lekker veel keus hebben die dan
Er is tenminste aan gedachtquote:Op zondag 23 oktober 2022 10:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
nou lekker veel keus hebben die dan
quote:Op zondag 23 oktober 2022 10:56 schreef lojanda het volgende:
Bern spreekt ook iedereen aan alsofhet zijn leerlingen zijn. Hij sssttt elke keer als hij in gesprek gaat
Dat stemverheffen van Bernd, alsof die tegen pubers van 13 praatquote:Op zondag 23 oktober 2022 10:56 schreef lojanda het volgende:
Bern spreekt ook iedereen aan alsofhet zijn leerlingen zijn. Hij sssttt elke keer als hij in gesprek gaat
was iedereen erquote:Op zondag 23 oktober 2022 10:57 schreef engine het volgende:
Bern heeft de idioten weer toegesproken.
Zoe, die loopt de hele dag met schmink opquote:Op zondag 23 oktober 2022 11:02 schreef greysbones het volgende:
zou iemand daar echt kunnen schminken?
make up is wat andersquote:Op zondag 23 oktober 2022 11:02 schreef D. het volgende:
[..]
Zoe, die loopt de hele dag met schmink op
Jeff toch? Die kan alles!quote:Op zondag 23 oktober 2022 11:02 schreef greysbones het volgende:
zou iemand daar echt kunnen schminken?
Yesquote:Op zondag 23 oktober 2022 11:02 schreef D. het volgende:
Waar zijn de lootjes voor? Volgorde van pak uitzoeken?
Idd en de mooiste of engste verklede persoon kan dan ook nog een prijs winnen, dus heel belangrijk dat je het juiste pak kiestquote:Op zondag 23 oktober 2022 11:02 schreef D. het volgende:
Waar zijn de lootjes voor? Volgorde van pak uitzoeken?
quote:Op zondag 23 oktober 2022 11:03 schreef Li0nHeart het volgende:
Ben even aan het luisteren, en Wanda praat echt non-stop, dat gaat door en door en door.
Djedi schiet niet opquote:Op zondag 23 oktober 2022 11:05 schreef greysbones het volgende:
binnen 10 seconden uitzoeken van Meester Bern
De Mol doet niet aan kinderprogramma'squote:Op zondag 23 oktober 2022 11:05 schreef schizolientje het volgende:
die Bern solliciteert naar quizmaster bij de Mol denk ik
echt johquote:
Dat wordt Omroep MAX met die stem, luid en duidelijk voor die oudjesquote:Op zondag 23 oktober 2022 11:05 schreef schizolientje het volgende:
die Bern solliciteert naar quizmaster bij de Mol denk ik
Allerzielen op 2 november officieel, nationale feestdag vooral in Mexico maar ook westerse landen, Polen bv. Zullen ze in de loods geen weet van hebben wsquote:Op zondag 23 oktober 2022 11:04 schreef D. het volgende:
[..]
Ah, dodenherdenking, maar dan met carnavalskleding dus
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ah nu mag Maddy de uitgepakte restjes meenemen
Nummer 28
En ze blijft positief vind het sneu
[ Bericht 43% gewijzigd door Sociologica op 23-10-2022 11:14:51 (Spelfout ) ]
Kook niet ...doe helemaal niets aan feestdagen ... laatste keer dan ik me eigen verjaardag gevierd heb is 60 jaar geleden.quote:Op zondag 23 oktober 2022 11:16 schreef HappyCharly het volgende:
Grappig de lol.. Ik verkleed me nooit voor zoiets... snap de lol niet
Die komt overal boven uitquote:Op zondag 23 oktober 2022 11:20 schreef Flow3r het volgende:
wat is Wanda weer aan het schreeuwen, dat mens kan niet normaal praten
quote:Op zondag 23 oktober 2022 11:21 schreef Fritsie1960 het volgende:
En Erik gaat straks de restjes schoon likken?
Die kan hele vervelende trekjes krijgen als je hem een snoepje geeft hoorquote:Op zondag 23 oktober 2022 11:26 schreef Ebinas het volgende:
Martin waarschuwt Nadir niet op die manier dichtbij te komen.
Geen idee welke manier dat was
Nadir zegt zo wel even te gaan zitten
Martin wil alleen maar pronken met zijn tietjesquote:Op zondag 23 oktober 2022 11:27 schreef lojanda het volgende:
Martin loopt met een cape.. als hij nu nog zo’n boksriem om doet kan hij als Rocky gaan
Hij kijkt ook zo uit zijn ogen.
quote:Op zondag 23 oktober 2022 11:29 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Martin wil alleen maar pronken met zijn tietjes
Ik zei laatst idd de febo draait zelfs weg bij pest klachten over wanda. Bizarquote:Op zondag 23 oktober 2022 10:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat de Febo dan ook niet ingrijpt
dat mens dat krijgt echt een break down op deze manier
Qua gezicht moet ik telkens denken aan Inspector Gadget (tekenfilmfiguur)quote:Op zondag 23 oktober 2022 11:31 schreef lojanda het volgende:
[..]![]()
Maar hij lijkt echt een beetje op hem
Kan me wel voorstellen dat GJ doorloopt, hij zal genoeg hebben van dat gezever van hem.quote:Op zondag 23 oktober 2022 11:30 schreef Ebinas het volgende:
Nadir wil de ruzie met Martin bespreken met GJ.
GJ loopt door en heeft er geen zin in
Nadir: het is al uitgepraat
Ja daar heeft hij idd wel wat van wegquote:Op zondag 23 oktober 2022 11:33 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Qua gezicht moet ik telkens denken aan Inspector Gadget (tekenfilmfiguur)
Hij is al eng zat.quote:Op zondag 23 oktober 2022 11:33 schreef pingu66 het volgende:
Martin is boos omdat hij alleen maar een cape heeft en dat skeletten kostuum van Nadir wil.
Wat een kleuters. Martin ga gewoon als jezelf 🤣 .
Wtfffquote:Op zondag 23 oktober 2022 11:31 schreef spapaars het volgende:
Ze hebben al geruild met elkaar
[ afbeelding ]
Weet niet of het voor of na de opmerking van Wanda was, die vertelde dat je de hele avond in je blote reet op tv komt.quote:
Dat hele groepje van haar is nog geen grammetje afgevallen dus de rest kun je ook vanzelf invullenquote:Op zondag 23 oktober 2022 11:42 schreef pingu66 het volgende:
Valt die Mora eigenlijk wel af daar? Iedereen zie je dunner worden behalve zij. ( past kostuum niet)
quote:
Mooi roze is niet lelijkquote:
De bedoeling is dan ook om griezelig te worden.quote:Op zondag 23 oktober 2022 11:43 schreef Cargamelk het volgende:
Wat Mora ook aantrekt ze zal nooit sexy worden.
Wat vreten zij dan extra en waarom zie je dat nooit en hoe komen ze eraan?quote:Op zondag 23 oktober 2022 11:44 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Dat hele groepje van haar is nog geen grammetje afgevallen dus de rest kun je ook vanzelf invullen
Ruppertquote:Op zondag 23 oktober 2022 11:48 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Wat vreten zij dan extra en waarom zie je dat nooit en hoe komen ze eraan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 23 oktober 2022 11:48 schreef D. het volgende:
Maddy lijkt op ArmandSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik zeg, niet voor wat jij er van begrijpt
Komop Febo geef die gast eens 'n gele kaartquote:Op zondag 23 oktober 2022 11:44 schreef Poesjuh het volgende:
Marciano vindt het masker kanker lelijk... taaltje
Ik vind die taal die hij altijd gebruikt echt te ver gaanquote:Op zondag 23 oktober 2022 11:50 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Komop Febo geef die gast eens 'n gele kaartvoor zijn taalgebruik.
Die voorziet zijn groepje wel voor stiekeme tussendoortjes denk ik. Kan niet zo zijn dat iedereen afvalt behalve zij. Hij zit ook dicht bij het vuur en heeft vrij bal.quote:
Oh dat heb ik nooit gezien. En vreten van de groep of een loodsgenoot?quote:Op zondag 23 oktober 2022 11:54 schreef Poesjuh het volgende:
Toen ruppert nog geen kok was daaar wrat hij snachts met moraima al vanalles stiekem in die keuken
Je ziet toch dat het kan, en het is in de loods ( niet in het openbare leven) dus niemand heeft er last van. Of ben je aan het trollen, Marioquote:Op zondag 23 oktober 2022 11:57 schreef mario390 het volgende:
goede dag, somiges kann maar dit niet
je kann niet en kerklige dag met
en kostumfeest op de 23.okt. vieren![]()
Waarom niet?quote:Op zondag 23 oktober 2022 11:57 schreef mario390 het volgende:
goede dag, somiges kann maar dit niet
je kann niet en kerklige dag met
en kostumfeest op de 23.okt. vieren![]()
nee en je kann ook niet kerst op 17.dezquote:Op zondag 23 oktober 2022 12:00 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Je ziet toch dat het kan, en het is in de loods ( niet in het openbare leven) dus niemand heeft er last van. Of ben je aan het trollen, Mario
ja ik weet vor dat kuttv maar dat is bij elkequote:Op zondag 23 oktober 2022 12:00 schreef Verida het volgende:
[..]
Waarom niet?
Het is vandaag voor hun het haloweenfeest, dat is omdat het dan over een week in de uitzending kan komen.
Het is niet zo dat overal vandaag haloween wordt gevierd.
In tv series en films word het ook ruim van tevoren opgenomen voordat het op tv te zien is omdat het anders niet klopt qua schema.quote:Op zondag 23 oktober 2022 12:01 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee en je kann ook niet kerst op 17.dez
vieren
Hij klinkt en doet altijd chagrijnig. Opdonderen met die gast als je daar niet wilt zijn.quote:Op zondag 23 oktober 2022 11:52 schreef Poesjuh het volgende:
Ik walg sowieso van de attitude van marciano, denigrerende blik en toontje altijd van hem bah misselijk gastje
Hij ziet er in ieder geval wel wat beter uit, Maar het lijkt nog wel of hij wat moeite heeft met zijn ademhaling.quote:Op zondag 23 oktober 2022 12:05 schreef puzziepie het volgende:
Volgens mij gaat het beter met Berend
lekker niet meer kijken danquote:Op zondag 23 oktober 2022 12:02 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja ik weet vor dat kuttv maar dat is bij elke
reality van julieland
Vd groepquote:Op zondag 23 oktober 2022 11:56 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Oh dat heb ik nooit gezien. En vreten van de groep of een loodsgenoot?
ze hebben toch al vaak zat ook stamppot gegeten?quote:Op zondag 23 oktober 2022 12:12 schreef Poesjuh het volgende:
Als ze eruit komen over 1 jaar dan geen nederlandse groenten/aardappelen meer voor ze
Ik denk voor de escape room. Komen getallen op, vormen een erg moeilijk geheimschrift.quote:Op zondag 23 oktober 2022 12:13 schreef Poesjuh het volgende:
Kim is pibgpong ballen aan het beschilderen?
Hou het even over de streams Marioquote:Op zondag 23 oktober 2022 12:01 schreef mario390 het volgende:
[..]
vieren
Is per okt 2023 verboden om nog te telen in ons land. Onze boeren mogen alleen nog chinese kool telen voor ons bizar en zij krijgen dit allemaal niet mee daar binnenquote:Op zondag 23 oktober 2022 12:12 schreef Verida het volgende:
[..]
ze hebben toch al vaak zat ook stamppot gegeten?
Nederlandser kan haast niet
Daar kan ik me wel iets bij voorstellenquote:Op zondag 23 oktober 2022 12:15 schreef juul. het volgende:
Bern en Jef zijn het gehoest elke nachtvan Moirama spuugzat
ja, zo krijgen ze wel meer niet mee daar binnen, dat is het risico van in de loods te gaan zonder contact met de buitenwereld.quote:Op zondag 23 oktober 2022 12:14 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Is per okt 2023 verboden om nog te telen in ons land. Onze boeren mogen alleen nog chinese kool telen voor ons bizar en zij krijgen dit allemaal niet mee daar binnen
Aangezien kerst bij ons voornamelijk bestaat uit gezellig samenzijn en Vretuh Op Aarde vieren we elke dag kerstquote:Op zondag 23 oktober 2022 12:01 schreef mario390 het volgende:
[..]
vieren
Ah zo ja logisch echt zo onfris. Lijdt moraima ergens aan? Copd of zoquote:Op zondag 23 oktober 2022 12:15 schreef juul. het volgende:
Bern en Jef zijn het gehoest elke nacht van Moirama spuugzat
Jef heeft zijn kans gehad op haar naar huis te sturen, dus niet achteraf klagen.quote:Op zondag 23 oktober 2022 12:15 schreef juul. het volgende:
Bern en Jef zijn het gehoest elke nacht van Moirama spuugzat
Nu pas? Op streams ben ik het al lang zat, zit ik niet eens in die loodsquote:Op zondag 23 oktober 2022 12:15 schreef juul. het volgende: Bern en Jef zijn het gehoest elke nacht van Moirama spuugzat
Geen idee, mss omdat ze zwaarlijvig isquote:Op zondag 23 oktober 2022 12:16 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Ah zo ja logisch echt zo onfris. Lijdt moraima ergens aan? Copd of zo
Jeff wil elke dag iets andersquote:Op zondag 23 oktober 2022 12:21 schreef Poesjuh het volgende:
Jeff wil moraima de volgende keer wegsturen omdat die de zwakste is en hij denkt dat groep die tactiek liever heeft dan de sterkste eruit te sturen weer
Dat geheim is bij Maddy wel veilig :quote:Op zondag 23 oktober 2022 12:42 schreef Rhosyn het volgende:
Jeffrey verteld Madeleine dat hij volgende keer voor manager gaat. Ze mag het niemand vertellen. Alleen Jasper weet het maar Jasper weet niet dat Madeleine het weet. En het is belangrijk dat Madeleine voor Jeffrey stemt. Ze stemt toe.
Dat stelde ze gisteren zelf voor aan Jeff ( jėj moet manager worden)quote:Op zondag 23 oktober 2022 12:43 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Dat geheim is bij Maddy wel veilig :![]()
Blijft apart dat ze over zulke zaken praten met dus Zoe in dezelfde kamerquote:Op zondag 23 oktober 2022 12:47 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Dat stelde ze gisteren zelf voor aan Jeff ( jėj moet manager worden)
Hoort bij het plan denk ik, testen of Zoë het door lult.quote:Op zondag 23 oktober 2022 12:50 schreef pingu66 het volgende:
Trouwens Zoe weet ook dat Jeff manager wil worden. Alleen weet ik nirt of Jeff in November manager wil worden of in December.
Die lult zoeso alles door dus dat heeft geen enkel nut ze waren gewoonweg super laconiekquote:Op zondag 23 oktober 2022 12:51 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Hoort bij het plan denk ik, testen of Zoë het door lult.
Kunnen ze de rookmelder testenquote:Op zondag 23 oktober 2022 12:53 schreef Ireth het volgende:
Straks staat die toko in de hens met al dat papier om die lampen
Meer niet dan welquote:Op zondag 23 oktober 2022 12:56 schreef pingu66 het volgende:
Als de rest van de groep slim is kiezen ze niet voor Jeff als manager (want als manager kun je er niet uitgegooid worden,en dat wil de rest nog steeds, Jeffrey eruit,)
Gaat denk ik wel gedoe op leveren, het is een arrogant mannetje en zijn toon is niet altijd even aardigquote:Op zondag 23 oktober 2022 12:56 schreef pingu66 het volgende:
Als de rest van de groep slim is kiezen ze niet voor Jeff als manager (want als manager kun je er niet uitgegooid worden,en dat wil de rest nog steeds, Jeffrey eruit,)
Daar heeft hij zijn vrouwtjes voorquote:Op zondag 23 oktober 2022 13:08 schreef pingu66 het volgende:
Marciano staat vast niet in de keuken in zijn eigen restaurantje (kan je zien hoe hij zijn mes vasthoudt en hoe hij snijdt,maar goed,tis een wonder dat hij uberhaupt iets doet 🤣
Wat is ie aan het maken waar 6 zakjes kruiden of wat dan ook doorheen gaatquote:Op zondag 23 oktober 2022 13:08 schreef pingu66 het volgende:
Marciano staat vast niet in de keuken in zijn eigen restaurantje (kan je zien hoe hij zijn mes vasthoudt en hoe hij snijdt,maar goed,tis een wonder dat hij uberhaupt iets doet 🤣
Kip tandoori volgens mijquote:Op zondag 23 oktober 2022 13:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Wat is ie aan het maken waar 6 zakjes kruiden of wat dan ook doorheen gaat
Hij moet de man met restaurant aspiraties leren hoe het moet ?quote:Op zondag 23 oktober 2022 13:17 schreef pingu66 het volgende:
Jeffrey heeft wel gelijk : "he jongens schone werk plek" en vervolgens de tering bende op en naast de snijplank van Marciano opruimt.
Blijkbaar.quote:Op zondag 23 oktober 2022 13:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hij moet de man met restaurant aspiraties leren hoe het moet ?
Ik heb die ook nietquote:Op zondag 23 oktober 2022 13:19 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Blijkbaar.
Alleen dat gele doekje roept bij mij niet zo frisse herinneringen op
Moet je ook kunnenquote:Op zondag 23 oktober 2022 13:20 schreef Kakadylo het volgende:
Jeff heeft de kwaliteit dat als ie iets niet kan het te doen laten overkomen dat ie het wel kan
quote:Op zondag 23 oktober 2022 13:20 schreef Kakadylo het volgende:
Jeff heeft de kwaliteit dat als ie iets niet kan het te doen laten overkomen dat ie het wel kan
quote:ik heb het nog nooit gedaan, dus ik denk wel dat ik het kan
Marciano heeft al een restaurantje (samen met zijn ex) in Venrayquote:Op zondag 23 oktober 2022 13:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hij moet de man met restaurant aspiraties leren hoe het moet ?
Markante figuren? Wie dan.quote:Op zondag 23 oktober 2022 13:14 schreef Kakadylo het volgende:
Jeffrey er per se uit willen is gebaseerd op een combi van kortzichtigheid, pure haat én zijn vervelende aanwezigheid. De groepsdynamiek voor zowel de haantjes als grijze massa zal inderdaad radicaal veranderen als je hem eruit snijdt. We hebben het echter niet over de uiteindelijke winnaar en iedereen zal het qua bedrijfsstructuur goed hebben als hij de leiding gaat nemen. Programmatechnisch heeft de FEBO echter dan wel een probleem aangezien de meeste vertrekkers markante figuren waren. Alleen Wesley en Tommy voegde niets toe waarbij Jerrold onzichtbaar was. Qua denkvermogen is het een kutgroep ja.
De enige die markant was .. was Johanquote:
quote:Op zondag 23 oktober 2022 13:24 schreef Aggie46 het volgende:
Marciano zingt, heeft een goed humeur.
Is het uit met Kim K?
Jij maakt echt enorm veel aannamesquote:Op zondag 23 oktober 2022 12:52 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Die lult zoeso alles door dus dat heeft geen enkel nut ze waren gewoonweg super laconiek
Geef Erik de plumeauquote:Op zondag 23 oktober 2022 13:26 schreef freaky40 het volgende:
Dat wordt wat om al die spinnenraggen weer te verwijderen.
Als je nou niet eens een rekensom kan maken wat doe je hier dan!quote:
Net zo'n gedoe als de kerstversiering weer weg te halen.quote:Op zondag 23 oktober 2022 13:26 schreef freaky40 het volgende:
Dat wordt wat om al die spinnenraggen weer te verwijderen.
joh, reageer even normaal als iemand je niet snaptquote:Op zondag 23 oktober 2022 13:27 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Als je nou niet eens een rekensom kan maken wat doe je hier dan!
Je hebt het toch niet tegen een user hoop ikquote:Op zondag 23 oktober 2022 13:27 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Ik heb ook liever basmatiquote:Op zondag 23 oktober 2022 13:23 schreef greysbones het volgende:
Marciano vind pandan rijst niks
Heeft die man geen smaak
Zeg gewoon wat ik denk en meestal zit ik juistquote:Op zondag 23 oktober 2022 13:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jij maakt echt enorm veel aannames
Heb je ook weer gelijk in.quote:Op zondag 23 oktober 2022 13:27 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Ik heb het nog niet meegemaaktquote:Op zondag 23 oktober 2022 13:28 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Zeg gewoon wat ik denk en meestal zit ik juist
Hij werkt het liefst met Aromat.. zou hij weten dat dit vooral bestaat uit zout en zout en zoutquote:Op zondag 23 oktober 2022 13:29 schreef Sociologica het volgende:
Marciano: ja maar Ruben en dinges hebben wel… dingen
Ok
Goed voor zijn hartquote:Op zondag 23 oktober 2022 13:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hij werkt het liefst met Aromat.. zou hij weten dat dit vooral bestaat uit zout en zout en zout
Erik denkt dat v a nacht de klok vooruit is gegaan en heeft de klok veandert dus nu loopt hij min of meer gelijk met de exacte tijd 🤪quote:Op zondag 23 oktober 2022 13:32 schreef greysbones het volgende:
Hoe kan die klok nu weer goed staan???
Erik die zegt dat die super slim is weet niet wanneer deklok verzet word?quote:Op zondag 23 oktober 2022 13:35 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Erik denkt dat v a nacht de klok vooruit is gegaan en heeft de klok veandert dus nu loopt hij min of meer gelijk met de exacte tijd 🤪
Voor het juiste bedrag ben ook ik over te halen!quote:Op zondag 23 oktober 2022 13:34 schreef freaky40 het volgende:
Mirthe slaapt alleen maar met homo's. Is Jappie homo?
Hij dacht eerste zaterdag na de 20e....dus sja...quote:Op zondag 23 oktober 2022 13:36 schreef IkFok het volgende:
[..]
Erik die zegt dat die super slim is weet niet wanneer deklok verzet word?
Nou ik zou het ookniet weten als ik in de loods zat opgesloten ( zonder contact met de buitenwereld) wel ongeveer maar niet exact welke zaterdag.quote:Op zondag 23 oktober 2022 13:36 schreef IkFok het volgende:
[..]
Erik die zegt dat die super slim is weet niet wanneer deklok verzet word?
Babette, is it you???quote:Op zondag 23 oktober 2022 13:28 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Het maakt ook eigenlijk geen klap uit voor ze...quote:Op zondag 23 oktober 2022 13:38 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Nou ik zou het ookniet weten als ik in de loods zat opgesloten ( zonder contact met de buitenwereld) wel ongeveer maar niet exact welke zaterdag.
Nu zal ik vast simpel zijn, maar ik vind je best wel arrogant richting andere COSsers op zijn tijd...quote:Op zondag 23 oktober 2022 13:36 schreef Kakadylo het volgende:
Als je tussen neus en lippen doorleest dan weet je dat ik op de resterende namen doel. In plaats van erop in te gaan maakte ik even een subtiel bruggetje naar de allereerste opdracht. Zal het een volgende keer wel simpeler houden en me aanpassen.
*proest*quote:Op zondag 23 oktober 2022 13:28 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Zaten bij de rest van het bezorgde spul de kostuums etcquote:Op zondag 23 oktober 2022 13:42 schreef chufi het volgende:
Hey pompoenen.... hebben ze die gekocht of waren die er zomaar?
wat ontzettend nobel dat je je wil aanpassen aan het , in jouw ogen, lage en domme niveau van de Cossers.quote:Op zondag 23 oktober 2022 13:36 schreef Kakadylo het volgende:
Als je tussen neus en lippen doorleest dan weet je dat ik op de resterende namen doel. In plaats van erop in te gaan maakte ik even een subtiel bruggetje naar de allereerste opdracht. Zal het een volgende keer wel simpeler houden en me aanpassen.
Ik moet het ook keer op keer lezen en dan nog.quote:Op zondag 23 oktober 2022 13:41 schreef Ireth het volgende:
[..]
Nu zal ik vast simpel zijn, maar ik vind je best wel arrogant richting andere COSsers op zijn tijd...
Decoratie dusquote:Op zondag 23 oktober 2022 13:42 schreef Sociologica het volgende:
[..]
Zaten bij de rest van het bezorgde spul de kostuums etc
Ik heb idd gelezen dat hij BB als voorbereiding heeft gekeken (en Uto)quote:Op zondag 23 oktober 2022 13:43 schreef freaky40 het volgende:
Weet wat het met Isaac is. Die heeft het laatste seizoen van BB gezien ter voorbereiding op dit programma, zei hij en zag hoe Salar dit aanpakte daarin. Hij probeert een beetje dezelfde strategie te benaderen. The good guy spelen, met iedereen kletsen etc.
Over de heg gegooid?quote:Op zondag 23 oktober 2022 13:42 schreef chufi het volgende:
Hey pompoenen.... hebben ze die gekocht of waren die er zomaar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |