Kwestie van tijdquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 23:28 schreef Li0nHeart het volgende:
Ruben en Djedi zijn weer een siamese tweeling.
dudequote:Op zaterdag 22 oktober 2022 23:29 schreef Li0nHeart het volgende:
Ruben : Oh .. ik vond het zo leuk om je te zien schrijven.
deed ze dat maarquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 23:31 schreef Li0nHeart het volgende:
Djedi geeft Ruben een hand om hem omhoog te helpen.
Djedi : Ik durf die andere hand niet vast te pakken, met die vinger, ben bang dat ik 'm eraf trek....
Rookte Berend?quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 23:31 schreef Aggie46 het volgende:
Berend van 144kg naar 119 kg en rookt niet meer.
die mensen zijn zoooooquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 23:33 schreef Li0nHeart het volgende:
[ afbeelding ]
Ruben : WIIIIIEEEEJJJJJ
Nog meer zelfs.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 23:16 schreef Charlotte-007 het volgende:
D
[..]
Doet Isaac eigenlijk ook wel.
Hij vertelde net dat hij dus zoveel was afgevallen plus dat de nicotine nog in zijn lijf zit.quote:
Die ligt bijna de hele dag al op bed.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 23:35 schreef greysbones het volgende:
djedi zou het liefst naar bed gaan
zo ziet ze er wel uit
nee hij heeft gerooktquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 23:35 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Hij vertelde net dat hij dus zoveel was afgevallen plus dat de nicotine nog in zijn lijf zit.
Vandaar dat ik aannam dat hij rookte.
Of hij maakte een geintje wb de nicotine.
Heb 'm in de loods niet zien roken, dus er zit al meer dan een maand geen nicotine meer in zijn lijfquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 23:35 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Hij vertelde net dat hij dus zoveel was afgevallen plus dat de nicotine nog in zijn lijf zit.
Vandaar dat ik aannam dat hij rookte.
Of hij maakte een geintje wb de nicotine.
Ow, hij heeft nog een magazijn ergensquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 23:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee hij heeft gerookt
maar langer geleden
hij gaat er van uit dat zijn oude vetlagen nu aangesproken worden
en daar zit de nicotine in volgens hem
Nee dus.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 23:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee hij heeft gerookt
maar langer geleden
hij gaat er van uit dat zijn oude vetlagen nu aangesproken worden
en daar zit de nicotine in volgens hem
Hij niet, hij is viesquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 23:39 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Bern en Sasha samen onder douche komt zo online ...
Ze was lekker schoon ...![]()
@Dutchrealityquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 23:39 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Bern en Sasha samen onder douche komt zo online ...
Ze was lekker schoon ...![]()
@Dutchrealitytvquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 23:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
@:Dutchreality
ik weet de user name dus niet![]()
@DutchTVrealityquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 23:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zoiets was het welquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 23:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
Er moet nog tv achterquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 23:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
Tuurlijk.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 23:45 schreef DGK_Tegengas het volgende:
ik ga het plaatje een beetje faken, mag dat wel mede FOKkkers ... ?
quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 23:45 schreef DGK_Tegengas het volgende:
ik ga het plaatje een beetje faken, mag dat wel mede FOKkkers ... ?
Ik wilde +1 doen, maar eigenlijk hoopte ik op een andere uitslagquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 23:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Beide spelers hebben het overleefd
quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 23:48 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Staat bijna klaar, met een disclaimer ....![]()
Bern en Sasha verwennen elkaar onder de douche - 22 oktober 2022.
maar die waren als 10de ofzoquote:
Dat zijn we wel.quote:
Hallo Jumboquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door DGK_Tegengas op 23-10-2022 00:10:03 ].
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 23 oktober 2022 00:18 schreef Flow3r het volgende:
Dat is 13 minuten. Nieuwe 24uur is ingegaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
maar is dat nu live of niet ? Stream 23 heeft voor mij ook nog steeds beeldquote:Op zondag 23 oktober 2022 00:19 schreef Hendrik83 het volgende:
[..]
Dat is 13 minuten. Nieuwe 24uur is ingegaan.
quote:Op zondag 23 oktober 2022 00:03 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Weet niet of dit lang online blijft staan ...![]()
[ afbeelding ]
Bern en Sasha verwennen elkaar onder de douche - 22 oktober 2022.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 23 oktober 2022 00:20 schreef spapaars het volgende:
Ja, scherp, was toch de poging waard ....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
.
Ik ga FB in de gaten houdenquote:Op zondag 23 oktober 2022 00:28 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Meer dan 50 views binnen een uur, veel lurkers kijken toch mee hier ...
Ik ben trouwe fanquote:Op zondag 23 oktober 2022 00:31 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Meeste views is 275 tot nu toe, tijdens Utopia en BB soms meer dan 3K, kortom het leeft nog niet echt ...
Ja, dank je, maar het verschil is zo ontzettend groot met vorige RLSs, weet niet of het nog goed komt ...quote:
Ik vind er niks aan, sorry, ik wacht wel ff tot er een stuk of 10 over zijn.quote:Op zondag 23 oktober 2022 00:31 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Meeste views is 275 tot nu toe, tijdens Utopia en BB soms meer dan 3K, kortom het leeft nog niet echt ...
Ik ben bang van nietquote:Op zondag 23 oktober 2022 00:33 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ja, dank je, maar het verschil is zo ontzettend groot met vorige RLSs, weet niet of het nog goed komt ...
Heeft hij een prive feestje met Ima straks ?quote:Op zondag 23 oktober 2022 00:35 schreef Flory het volgende:
Jarige Rupert geblinddoekt in de hangstoel
Kinky.quote:Op zondag 23 oktober 2022 00:35 schreef Flory het volgende:
Jarige Rupert geblinddoekt in de hangstoel
Jij weer.quote:Op zondag 23 oktober 2022 00:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
Heeft hij een prive feestje met Ima straks ?
Ima wil welquote:Op zondag 23 oktober 2022 00:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
Heeft hij een prive feestje met Ima straks ?
Mirthe ook meedoen.quote:
De klok daar loopt 40min ongeveer verkeerd.quote:Op zondag 23 oktober 2022 00:36 schreef Flow3r het volgende:
Rupert is bijna jarig ? Betekent dat het daar bijna 12 uur is ? ik loop achter dus en verversen helpt niet
Het lijkt steeds meer te wordenquote:Op zondag 23 oktober 2022 00:39 schreef Hendrik83 het volgende:
[..]
De klok daar loopt 40min ongeveer verkeerd.
Voorbereiden op wintertijd.quote:
Klopt maar nu de eliminatieopdrachten gaan beginnen, verwacht ik wel een flinke stijging over een paar maanden.quote:Op zondag 23 oktober 2022 00:31 schreef DGK_Tegengas het volgende:
De kok wordt vergetenquote:Op zondag 23 oktober 2022 00:41 schreef Ace90ace het volgende:
Ruppert lijkt teleurgesteld. Is eigenlijk niets voorzien.
Is met C O C K toch?quote:
quote:Op zondag 23 oktober 2022 01:04 schreef spapaars het volgende:
Ze schrokken zich de rambam bij de febo, zie de paniekerige camera wissel
[ afbeelding ]
Watskebeurt?quote:Op zondag 23 oktober 2022 01:04 schreef spapaars het volgende:
[ afbeelding ]
Omhelzen met misschien een zoentje.quote:
jeez preutse feboquote:Op zondag 23 oktober 2022 01:06 schreef spapaars het volgende:
[..]
Omhelzen met misschien een zoentje.
Maar zoals we weten heeft niemand daar iets met elkaar, anders hadden we het wel gezien
Gezien de uitzendtijd hopen ze op nieuwe rls fans, de jeugd.quote:
jeff en Rupert ff in een hug .... man3quote:Op zondag 23 oktober 2022 01:04 schreef spapaars het volgende:
[ afbeelding ]
Hartbewaking denk ik.quote:Op zondag 23 oktober 2022 01:29 schreef chufi het volgende:
Wie is vandaag het cam2 slachtoffer ?
ah Berend ..
Ja dat snap ik ook niet. Zo simpel om een pannekoek te maken.quote:Op zondag 23 oktober 2022 01:47 schreef chufi het volgende:
WTF ... kant en klare pannekoeken ... dus toch
Iedereen heeft daar al pannekoeken ztaan bakken ... oh ja nee Wanda niet want die kan dat niet ...quote:Op zondag 23 oktober 2022 01:48 schreef engine het volgende:
[..]
Ja dat snap ik ook niet. Zo simpel om een pannekoek te maken.
Nou.Sacha had er best moeite mee.quote:Op zondag 23 oktober 2022 01:48 schreef engine het volgende:
[..]
Ja dat snap ik ook niet. Zo simpel om een pannekoek te maken.
Dan noem je ook iemandquote:Op zondag 23 oktober 2022 01:49 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Nou.Sacha had er best moeite mee.
Kinderliedjes zingen dat hoor je toch?quote:Op zondag 23 oktober 2022 01:55 schreef chufi het volgende:
Gaan ze nog wat doen in de keuken of ....?
ja maar ik wil eigenlijk een pannekoeken dingquote:Op zondag 23 oktober 2022 01:56 schreef Flory het volgende:
[..]
Kinderliedjes zingen dat hoor je toch?
quote:Op zondag 23 oktober 2022 01:57 schreef chufi het volgende:
[..]
ja maar ik wil eigenlijk een pannekoeken ding
Ongelofelijk haha. En ondertussen eten maken. Lol.quote:Op zondag 23 oktober 2022 01:58 schreef engine het volgende:
Hier komt de stoomboot uit Spanje weer aan
Dat zou wel tof zijn!quote:Op zondag 23 oktober 2022 02:03 schreef Charlotte-007 het volgende:
Dus nu al een stel mensen heel laat naar bed. Gunstig voor ons voor morgenavond met Halloween want dan gaan ze het lang volhouden met veel drama hoop ik.
quote:Op zondag 23 oktober 2022 07:10 schreef Dotteke het volgende:
Martin is de eerste die onder de douche staat deze zondagmorgen.
Dan zou Martin een koude douche gehad hebben, die heeft er wel langer ondergestaan dan 5 minquote:Op zondag 23 oktober 2022 07:28 schreef Cargamelk het volgende:
Max 5 minuten warm douchen .. daarna worden het ijsblokjes
GM Spapaarsquote:
Hij vermaakt zich prima in zijn uppiequote:Op zondag 23 oktober 2022 07:40 schreef Cargamelk het volgende:
Was iedereen maar zo simpel als Martin ... dan was ik een genius
Wat was dit voor actie, dacht gaat heel wat komen maar hier bleef het bijquote:
Martin is de hele morgen al bezig, sokken achterwaarts ergens ingooienquote:Op zondag 23 oktober 2022 07:58 schreef Frummelie het volgende:
Goedemorgen....
Ja ik dacht eerst dat we nu het ochtendritueel van Martin zouden krijgen...
Ja die bewegingen zag ik nog net.... beetje apart ook...😉quote:Op zondag 23 oktober 2022 08:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Martin is de hele morgen al bezig, sokken achterwaarts ergens ingooien
TOen wat rare bewegingen buiten
Dat is pas volgend weekend.quote:Op zondag 23 oktober 2022 08:07 schreef Sociologica het volgende:
Hey morning
Vannacht was klok verzetten, dat wist Erik
Eric's logicaquote:Op zondag 23 oktober 2022 08:09 schreef Sociologica het volgende:
[..]
Precies
Maar toch heeft hij de oven tijd maar ff veranderd want hij weet hoe het zit
Lolquote:Op zondag 23 oktober 2022 08:09 schreef Sociologica het volgende:
[..]
Precies
Muhahaha ohhhh ik ben benieuwd naar eriks hoofd straks als hij ontdekt dat hij nu 1 uur mist voor zijn gevoel omdat de klok fout staat nu errorrrrquote:Op zondag 23 oktober 2022 08:14 schreef Sociologica het volgende:
Nu denken ze straks dat het een uur vroeger is en blijven ze nog langer liggen
Ik dacht dat Erik de klok op 08.00 had gezet toen was het bij mij 08.07 dus weinig verschil...quote:Op zondag 23 oktober 2022 08:23 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Muhahaha ohhhh ik ben benieuwd naar eriks hoofd straks als hij ontdekt dat hij nu 1 uur mist voor zijn gevoel omdat de klok fout staat nu errorrrr
2 douches en 2 wc'squote:Op zondag 23 oktober 2022 08:29 schreef Poesjuh het volgende:
In de badkamer erik sasha djedi esther lijkt het
Martin gebarentaalt met kim k in de slaapkamer. Maddy komt voorbij met kleertjes richting douche denk ik.
Zijn daar maar 2 of 3 douches trouwens op 40 man?
Dat was n pretty morning face ja haha gerum ze heeft t miss zwaar 😊quote:Op zondag 23 oktober 2022 08:28 schreef Rhosyn het volgende:
Goedemorgen![]()
Ik val in bij sexy morning sunshine Madeleine
Hebben ze de klok al een uur naar achteren gezet dan?quote:Op zondag 23 oktober 2022 08:23 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Muhahaha ohhhh ik ben benieuwd naar eriks hoofd straks als hij ontdekt dat hij nu 1 uur mist voor zijn gevoel omdat de klok fout staat nu errorrrr
Liep de stream wel live mee toen want daar blijkt ook veel verschil in of zo. Ik heb het zelf niet gezien iegquote:Op zondag 23 oktober 2022 08:27 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik dacht dat Erik de klok op 08.00 had gezet toen was het bij mij 08.07 dus weinig verschil...
Dotteke ik las het hierquote:Op zondag 23 oktober 2022 08:09 schreef Sociologica het volgende:
[..]
Precies
Jaja ik ben up to date qua stream...😉quote:Op zondag 23 oktober 2022 08:31 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Liep de stream wel live mee toen want daar blijkt ook veel verschil in of zo. Ik heb het zelf niet gezien ieg
quote:Op zondag 23 oktober 2022 08:33 schreef Dotteke het volgende:
Ben ik nu gek, zie erik op 1 fietsen en op 2 onder de douche staan
Ergens gaat er iets niet goed met mijn streams, ik zag hem op beide streamsquote:
Euhh...quote:Op zondag 23 oktober 2022 08:33 schreef Dotteke het volgende:
Ben ik nu gek, zie erik op 1 fietsen en op 2 onder de douche staan
Ik zie al wat er was, de stream heeft op pauze gestaan toen ik telefoon kreeg.quote:Op zondag 23 oktober 2022 08:34 schreef Rhosyn het volgende:
Beide streams staan op 8 uur 33 dus gelijk lijkt me
Het was een glitch Dotteke
Nou kan Erik veel.... maar...quote:Op zondag 23 oktober 2022 08:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ergens gaat er iets niet goed met mijn streams, ik zag hem op beide streams
Ik zie hem nu in de keuken staan op stream 1
Ik ga de boel maar eens even opnieuw aanzetten
Oh jaa shit haha mijnes pauzeert ook steeds alsk switch naar hierquote:Op zondag 23 oktober 2022 08:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zie al wat er was, de stream heeft op pauze gestaan toen ik telefoon kreeg.
Heb jij nog V1.. ik kan helemaal niks pauzeren...quote:Op zondag 23 oktober 2022 08:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zie al wat er was, de stream heeft op pauze gestaan toen ik telefoon kreeg.
Ellende dus, ik dacht al ik heb niet eens gedronken en zie twee keer erik, op de fiets en onder de douche,quote:Op zondag 23 oktober 2022 08:38 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Oh jaa shit haha mijnes pauzeert ook steeds alsk switch naar hier
Nee, heb de nieuwe al, maar schijnbaar als je tel krijgt of je doet wat stopt het automatisch.quote:Op zondag 23 oktober 2022 08:39 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Heb jij nog V1.. ik kan helemaal niks pauzeren...
Ooh zo..😉quote:Op zondag 23 oktober 2022 08:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, heb de nieuwe al, maar schijnbaar als je tel krijgt of je doet wat stopt het automatisch.
De ochtend rituele gaan gewoon door, weinig over te melden eigenlijk.
Er zit een minuut of 10 tussen wat daar gebeurt en wij op de streams zien.quote:Op zondag 23 oktober 2022 08:31 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Liep de stream wel live mee toen want daar blijkt ook veel verschil in of zo. Ik heb het zelf niet gezien ieg
Geeft niks, leuk juist om af te wachten of dit vandaag nog iets grappigs oplevert. Dat ze te laat klaarmaken voor t halloween feestje bijv omdat de klok achter staatquote:Op zondag 23 oktober 2022 08:43 schreef Sociologica het volgende:
Haha sorry als ik verwarring zaai
Eric kwam de keuken in, zei iets over de klok is vannacht verzet, ja dat wist ik, ff wennen weer maar het hoort erbij oid
Waarop hij naar de oven liep en klooide met de tijd
quote:Op zondag 23 oktober 2022 08:49 schreef Poesjuh het volgende:
Imadi en ruppie in de keuken.
Heeft ruppie nou oogmake up op?
De loods wordt wakker
Basketbalbewegingenquote:Op zondag 23 oktober 2022 08:03 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja die bewegingen zag ik nog net.... beetje apart ook...😉
O dat is best veel 10 minutenquote:Op zondag 23 oktober 2022 08:44 schreef spapaars het volgende:
[..]
Er zit een minuut of 10 tussen wat daar gebeurt en wij op de streams zien.
Wat zeggen ze over haar?quote:Op zondag 23 oktober 2022 09:01 schreef Poesjuh het volgende:
Ruppert en imadi buiten roddelen over leila. Met n grote bak koffie en een peuk
Imadi vooral dat hij gisteren boos tegen leila had gezegd dat ze geen grappen moest maken over bloem of ermee gooien of zo en dat imadi het meende en dat imadi tegen leila zei dat ze daar was om te lerenquote:
twee theezakjes voor de hele loods?quote:Op zondag 23 oktober 2022 09:08 schreef mootie het volgende:
2 theezakjes per dag.
Dat vind ik behoorlijk magertjes, voor zo veel mensen. Water met een kleurtje
Dat is echt pisthee...quote:Op zondag 23 oktober 2022 09:08 schreef mootie het volgende:
2 theezakjes per dag.
De laatste hebben vast geen smaak meer aan te thee zittenquote:Op zondag 23 oktober 2022 09:08 schreef mootie het volgende:
2 theezakjes per dag.
vreemd inkoopbeleid, tig flessen siroop en tig tubes tandpasta en dan amper theezakjes.quote:Op zondag 23 oktober 2022 09:08 schreef mootie het volgende:
2 theezakjes per dag.
En zo duur is thee niet eensquote:Op zondag 23 oktober 2022 09:13 schreef Verida het volgende:
[..]
vreemd inkoopbeleid, tig flessen siroop en tig tubes tandpasta en dan amper theezakjes.
de thee is besteld door de voedingsgroepquote:Op zondag 23 oktober 2022 09:13 schreef Verida het volgende:
[..]
vreemd inkoopbeleid, tig flessen siroop en tig tubes tandpasta en dan amper theezakjes.
O dat is vanavond dat halloween feestje?quote:Op zondag 23 oktober 2022 09:33 schreef engine het volgende:
Alles wordt koud gezet voor het feestje vanavond.
Jupquote:Op zondag 23 oktober 2022 09:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is vanavond dat halloween feestje?
Zal wel veel gedronken gaan worden, of hebben ze zuinig alcohol ingekocht?quote:
4 kratten bierquote:Op zondag 23 oktober 2022 09:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zal wel veel gedronken gaan worden, of hebben ze zuinig alcohol ingekocht?
JW heeft er ook last vanquote:Op zondag 23 oktober 2022 09:59 schreef Mrsloveable het volgende:
Misschien kunnen ze beter even geen bok training meer doen, straks zijn ze allemaal geblesseerd
Zit te wachten tot iemand een keer er iets van gaat zeggen, dat ze haar bek eens moet houden als degene aan het praten isquote:Op zondag 23 oktober 2022 09:59 schreef engine het volgende:
Eunice krijgt de kans niet om iets te zeggen. Wanda ratelt door.
O dat gaat vast gedoe opleverenquote:
Nee Nadir is natuurlijk veel erger aan toe, arme vent en dat nu al bijna twee weken?quote:Op zondag 23 oktober 2022 10:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
JW heeft er ook last van
(maar dat was vast niet zo erg als Nadir, zei Nadir)
ik heb werkelijk geen ideequote:Op zondag 23 oktober 2022 10:01 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nee Nadir is natuurlijk veel erger aan toe, arme vent en dat nu al bijna twee weken?
Beter vertrekt ie gewoon, maar wie weet eind van het jaar wel.. gaan er vast wel meer naar huisquote:Op zondag 23 oktober 2022 10:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik heb werkelijk geen idee
die klaagt voor mijn gevoel altijd![]()
Mexx ziet kostuums en draait doorquote:
hij kan vast geen kerst zonder zijn pappiequote:Op zondag 23 oktober 2022 10:03 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Beter vertrekt ie gewoon, maar wie weet eind van het jaar wel.. gaan er vast wel meer naar huis
is voor de halloweenescaperoomquote:Op zondag 23 oktober 2022 10:08 schreef engine het volgende:
Ik dacht dat Maddy klaar was met Wanda maar ze neemt het weer helemaal over.
Maddy laat het ook weer gebeuren allemaal. Stuur Wanda dan dat hok uit.quote:Op zondag 23 oktober 2022 10:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
is voor de halloweenescaperoom
wanda luistert naar niemand
negeert echt iedereen
gewoon zeggen ik ga beneden etenquote:Op zondag 23 oktober 2022 10:12 schreef engine het volgende:
[..]
Maddy laat het ook weer gebeuren allemaal. Stuur Wanda dan dat hok uit.
mooi doet ze ook niet mee voor de prijsquote:Op zondag 23 oktober 2022 10:14 schreef engine het volgende:
Wanda neemt alles in beslag maar wil niet bepalen wat er met de rest gebeurd
ondertussen zit Maddy voor haar gevoel gevangen op kantoorquote:Op zondag 23 oktober 2022 10:16 schreef Li0nHeart het volgende:
Dit is wel zo voorbesproken met Maddy. Dat de kleren naar kantoor zouden gaan, en dat er eerst voor het toneelstukje uitgezocht zou worden.
Maddy heeft toen per mail aan de Febo gevraagd of de kisten bedekt konden worden met iets, zodat de kleren niet gelijk zichtbaar zouden zijn.
ze moeten zelf aangeven wie het engste isquote:Op zondag 23 oktober 2022 10:16 schreef Verida het volgende:
wie is dan de jury voor het mooiste kostuum?
toen was er ook nog niet bekend dat de engste een prijs kon winnenquote:Op zondag 23 oktober 2022 10:16 schreef Li0nHeart het volgende:
Dit is wel zo voorbesproken met Maddy. Dat de kleren naar kantoor zouden gaan, en dat er eerst voor het toneelstukje uitgezocht zou worden.
Maddy heeft toen per mail aan de Febo gevraagd of de kisten bedekt konden worden met iets, zodat de kleren niet gelijk zichtbaar zouden zijn.
Truequote:Op zondag 23 oktober 2022 10:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
toen was er ook nog niet bekend dat de engste een prijs kon winnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |