SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Juin uit Eigen Tuin!
quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 22:58 schreef Bomenverzameling het volgende:
Culture club - Do you really want to hurt me
quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 23:03 schreef MadMaster het volgende:
Dance Across The Floor - Jimmy Bo'Horne
quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 23:02 schreef Bomenverzameling het volgende:
Jammer dat Abba al is geweest
I Do I do I do was wel een leuke opvolger geweest..
![]()
Dan kan Annie Temeijer niet uitblijven:quote:
Fijne avond nog of alvast welterusten.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 23:18 schreef MadMaster het volgende:
Mooi moment om er tussenuit te piepen.
Dank Melting, bye all!
quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 23:22 schreef Bomenverzameling het volgende:
Signed, Sealed, Delivered
Ik ken het van meneer WOnder, maar dit klinkt niet als hem..
Fijne avond nogquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 23:18 schreef MadMaster het volgende:
Mooi moment om er tussenuit te piepen.
Dank Melting, bye all!
Slaap lekker.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 23:23 schreef just me het volgende:
dank voor de gezellige muziekjes
![]()
fijne avond verders
Nee, het biertje is nog steeds lekker, het was mijn zoon die de stoorzender was.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 23:23 schreef Melting het volgende:
@:livelink: valt het biertje zo zwaar? Je bent er gewoon stil van.
quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 23:25 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, het biertje is nog steeds lekker, het was mijn zoon die de stoorzender was.
Een beetje teveel aandachtquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 23:26 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat kan ook natuurlijk. Heeft ook zijn aandacht nodig.
Wellicht slaap je vannacht goed dan.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 23:28 schreef livelink het volgende:
Het biertje is wel 8%, dus wel redelijk zwaar trouwens.
Ik slaap de laatste tijd als een roosquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 23:29 schreef Melting het volgende:
[..]
Wellicht slaap je vannacht goed dan.
Fijn vooruitzicht hoor.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 23:29 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik heb ook nog wel wat zware biertjes liggen hier. Doe ik denk ik wel volgende week. Want ik moet deze week nog werken en dan heb ik drie weken vrij. Dat is zeg maar mijn zomervakantie. Die heb ik meestal in oktobert, maar dit jaar kwam dat niet helemaal uit...
*Jaloers*quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 23:30 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik slaap de laatste tijd als een roos
quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 23:31 schreef livelink het volgende:
Dit is Elvis met een voor mij onbekend nummer
Zal wel The Wonder of You zijn.
quote:
Je hoeft ook niet op reis te gaan, om een fijne vakantie te hebben.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 23:31 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik ga niet op reis. Kan ik momenteel niet betalen en ik ben vorig jaar al weg geweest... Ga wel dagjes weg.. Moet nog een paar dingen in plannen, maar ik heb sws al bij drie musea een tijdslot geboekt. (Rijks. Van GOgh en Het Mauritshuis.)
Moet je nog steeds boeken? Ik ben de komende twee weken vrij en hoopte op de bonnenfooi naar musea te kunnen gaan.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 23:31 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik ga niet op reis. Kan ik momenteel niet betalen en ik ben vorig jaar al weg geweest... Ga wel dagjes weg.. Moet nog een paar dingen in plannen, maar ik heb sws al bij drie musea een tijdslot geboekt. (Rijks. Van GOgh en Het Mauritshuis.)
Ik denk niet dat ik die kant op kom, maar wie weet...quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 23:33 schreef Melting het volgende:
[..]
Je hoeft ook niet op reis te gaan, om een fijne vakantie te hebben.
Ik ben ook niet weggeweest dit jaar.
Maar ook dagtochtjes gemaakt. Kan ook fijn zijn.![]()
En als je in de buurt bent, kom je maar eens op de koffie/thee.
Dat kan ook wel. Je kan op de dag zelf nog reserveren. Er zijn altijd genoeg tijdsloten vrij.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 23:34 schreef livelink het volgende:
[..]
Moet je nog steeds boeken? Ik ben de komende twee weken vrij en hoopte op de bonnenfooi naar musea te kunnen gaan.
Volgens mij wel. Ik heb het iig wel gedaan...quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 23:34 schreef livelink het volgende:
[..]
Moet je nog steeds boeken? Ik ben de komende twee weken vrij en hoopte op de bonnenfooi naar musea te kunnen gaan.
Ookquote:
Ja, die zit echt snel ramvol. Heb ik overigens niet naar gekeken. Dat heeft gewoon niet mijn interesse.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 23:35 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat kan ook wel. Je kan op de dag zelf nog reserveren. Er zijn altijd genoeg tijdsloten vrij.
Behalve voor zaken als het Anne Frank huis.
Is wel een teken dat je aan rust toe bent. Dus goed dat je nu 2 weken vrij bent.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 23:36 schreef livelink het volgende:
[..]
Ookdan
Het is voor mij ook ongekend hoor en ook een beetje raar. Want opstaan is daarom wel moeilijker. Ik lig te lekker.
Geniet vooral van het lekkere slapenquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 23:36 schreef livelink het volgende:
[..]
Ookdan
Het is voor mij ook ongekend hoor en ook een beetje raar. Want opstaan is daarom wel moeilijker. Ik lig te lekker.
We zijn vorige maand bijnhetnhet bedrijf geweest dat de bekleding van de koepel gemaakt heeft, echt heel gaafquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 23:39 schreef Bomenverzameling het volgende:
De Fundatie in Zwolle hoef je niet te reserveren zie ik nu. Daar zit ik ook aan te denken..
quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 23:40 schreef Bomenverzameling het volgende:
Zager en Evans. in the year 2525
Amen!quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 23:41 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik had liever de andere kant van de single gehoord
Het is mijn lievelingsnummer van henquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 23:47 schreef Symphonic het volgende:
Dit nummer vind ik echt helemaal niks…
Vanaf dag 1 dat ik het hoorde, en dat is al even geleden
Whehehe grappig dat het in dit geval precies omgekeerd is.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 23:49 schreef livelink het volgende:
Ik heb juist altijd een beetje moeite met Mull of Kintyre
Ik heb sowieso niets met Wingsquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 23:47 schreef Symphonic het volgende:
Dit nummer vind ik echt helemaal niks…
Vanaf dag 1 dat ik het hoorde, en dat is al even geleden
Oh ja, Run DMC. Ik mis ze niet.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 23:50 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nee dit is zonder Run DMC
Fijne avond.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 23:51 schreef Symphonic het volgende:
Ik ga zo omschakelen naar de Formule 1.
Dank voor de fijne muziek en fijne avond nog
Slaap lekker.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 23:53 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik ga ook
bedankt Melting voor de muziek en de rest voor de gezeligheid
Veel wandelen bij lekker weer. En wat musea en een dierentuin. En ik hoop ook nog een kerstmarkt mee te pakken.quote:Op zondag 23 oktober 2022 00:04 schreef Melting het volgende:
Heb je al iets gepland voor je vakantie, livelink, of ga je het t.z.t. wel zien, en ga je vooral genieten van je vrije tijd?
Zijn er die markten al dan?quote:Op zondag 23 oktober 2022 00:05 schreef livelink het volgende:
[..]
Veel wandelen bij lekker weer. En wat musea en een dierentuin. En ik hoop ook nog een kerstmarkt mee te pakken.
Dat moet ik nog uitzoeken. Maar meestal is er wel iets in november.quote:Op zondag 23 oktober 2022 00:06 schreef Melting het volgende:
[..]
Zijn er die markten al dan?
Heel veel plezier gewenst met het genieten.Je hebt het verdiend.
quote:Op zondag 23 oktober 2022 00:12 schreef livelink het volgende:
Guns 'n Roses - Knockin' on heavens door
Tegelijk.quote:Op zondag 23 oktober 2022 00:12 schreef BasEnAad het volgende:
Guns 'n roses - knoking on heavens door ofzo
Bedankt voor de leuke muziekjesquote:Op zondag 23 oktober 2022 00:30 schreef Melting het volgende:
En toen was het bedtijd.
Allemaal enorm bedankt voor het luisteren en de gezelligheid.
Slaap lekker.
[ afbeelding ]
Succes!quote:Op zondag 23 oktober 2022 06:41 schreef MadMaster het volgende:
Voorbereiden op dag 2 van het whisky festival…
Goedemorgen zeg!quote:Op zondag 23 oktober 2022 07:15 schreef Tjoent het volgende:
Ja, goedemorgen![]()
Niet meegelezen ... ik lag al op één oor. Melting heeft mij keihard onderuit geschopt mensen
Jij ook bedankt hoor.quote:Op zondag 23 oktober 2022 07:20 schreef Tjoent het volgende:
Maar het was een leuke dag![]()
[ afbeelding ]
Goedemorgen.quote:Op zondag 23 oktober 2022 08:05 schreef livelink het volgende:
Goedemorgen heren en dame![]()
Wat hebben jullie eigenlijk gedaan gisteren, Melting en Tjoent? En jij ook al door Melting onderuit geschopt?
Die Chouffe heeft me gisteren echt wel onderuit geschoptquote:Op zondag 23 oktober 2022 08:08 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen.
We zijn naar de Efteling geweest.
En hoezo ook al?
quote:Op zondag 23 oktober 2022 08:44 schreef livelink het volgende:
[..]
Die Chouffe heeft me gisteren echt wel onderuit geschopt
Prima geslapen, jaquote:Op zondag 23 oktober 2022 08:44 schreef Melting het volgende:
[..]
Maar die Chouffe had je niet van mij.
Maar goed geslapen dus.
Vakantie amper begonnen, en nu slaap je al goed.quote:
quote:Op zondag 23 oktober 2022 07:15 schreef Tjoent het volgende:
Ja, goedemorgen![]()
Niet meegelezen ... ik lag al op één oor. Melting heeft mij keihard onderuit geschopt mensen
Ik ben op weg naar Hilversum, kabouters hebben ná de vakantie nog n dagje vrij en ik ga even oppassenquote:Op zondag 23 oktober 2022 13:04 schreef Doedezemaar het volgende:
En Symph is onderweg naar Ikea Utrecht om de kookplaat op te halen
Oh zijn ze al weer terug van vakantie?quote:Op zondag 23 oktober 2022 13:49 schreef just me het volgende:
[..]
Ik ben op weg naar Hilversum, kabouters hebben ná de vakantie nog n dagje vrij en ik ga even oppassen
Jep, gisterenavond zijn ze weer veilig thuisgekomenquote:Op zondag 23 oktober 2022 13:53 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Oh zijn ze al weer terug van vakantie?
Nee, want dan had ik m'n huis niet meer in gekundquote:Op zondag 23 oktober 2022 07:26 schreef Melting het volgende:
[..]
Jij ook bedankt hoor.
Je hebt de smurf toch niet bij de paddenstoelen achter gelaten hè?
Ik had innig medelijden met je. Naar een ikea moeten is al vreselijk, maar op zondag naar een Ikea is nog vreselijker.quote:Op zondag 23 oktober 2022 17:14 schreef Symphonic het volgende:
Het duurde even, maar dan heb je ook wel wat
Het was de 3e Ikea binnen een week, met herfstvakantiedrukte in die in Haarlem. Ik had wel een heerlijke lunch dinsdag: een veggiedogwrap en daarna een stukje chocolate mudcakequote:Op zondag 23 oktober 2022 17:50 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik had innig medelijden met je. Naar een ikea moeten is al vreselijk, maar op zondag naar een Ikea is nog vreselijker.
Het was geen feestje inderdaad en ik moest verplicht de hele winkel door.quote:Op zondag 23 oktober 2022 17:50 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik had innig medelijden met je. Naar een ikea moeten is al vreselijk, maar op zondag naar een Ikea is nog vreselijker.
quote:Op zondag 23 oktober 2022 19:54 schreef MadMaster het volgende:
Na 37 Whisky's tijdens 13 uur Whiskybase Gathering later ben ik nu voor de 2e keer dit weekend weer thuis.
Het was geweldig!
quote:Op zondag 23 oktober 2022 19:54 schreef MadMaster het volgende:
Na 37 Whisky's tijdens 13 uur Whiskybase Gathering later ben ik nu voor de 2e keer dit weekend weer thuis.
Het was geweldig!
Sterkte ermee!!!quote:Op maandag 24 oktober 2022 09:06 schreef livelink het volgende:
Goedemorgen allen. Je hebt de brand ontlopen, just me.
Ik ga zo naar mijn ouders. Mijn moeder is ziek, dus ik ga maar even zorgen.
Gelukkigheb je vakantie en kun je er naar toequote:Op maandag 24 oktober 2022 09:06 schreef livelink het volgende:
Beterschap voor je moeder.quote:Op maandag 24 oktober 2022 09:06 schreef livelink het volgende:
Goedemorgen.quote:
In de treintunnel bij Delft kreeg ik gisteren ineens een NL Alert op mijn telefoon, terwijl ik half zat te dutten. Schrok me de *******...quote:Op maandag 24 oktober 2022 10:20 schreef just me het volgende:
[..]
Gelukkigheb je vakantie en kun je er naar toeben benieuwd of de stank weg is als ik vanavond weer thuis ben. Het is niet zo ver van mijn huis. Ik denk 10 minuutjes lopen.
Beterschap voor je moederquote:Op maandag 24 oktober 2022 12:20 schreef livelink het volgende:
Zo, mijn moeder was inderdaad behoorlijk ziek. Met haar naar de huisarts geweest en ze heeft antibiotica gekregen. Hopelijk knapt ze daarmee weer snel op.
Er wordt hier kennelijk meegelezen...quote:Op maandag 24 oktober 2022 10:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
In de treintunnel bij Delft kreeg ik gisteren ineens een NL Alert op mijn telefoon, terwijl ik half zat te dutten. Schrok me de *******...
Ja, zo zat ik laatst dus ookquote:Op maandag 24 oktober 2022 19:05 schreef Doedezemaar het volgende:
Oh ja, deze hit had 2unlimited ook nog
quote:
Ja laatste weekje, woensdag en donderdag al even naar huis en wat spul meenemenen maandag helemaal over.quote:Op maandag 24 oktober 2022 19:05 schreef livelink het volgende:
[..]![]()
Laatste weekje? Of ben je al thuis?
Mijn Drents is heel goed, mijn halve familie is Drents. Maar we blijven gewoon in onze eigen provinciequote:Op maandag 24 oktober 2022 19:10 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Er wordt wel een feilloze uitspraak van je verwacht hè...
Ah oké. Dan hoef je niet meer in te burgerenquote:Op maandag 24 oktober 2022 19:12 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Mijn Drents is heel goed, mijn halve familie is Drents. Maar we blijven gewoon in onze eigen provincie
Klinkt ook uit de jaren '80quote:Op maandag 24 oktober 2022 19:27 schreef DJ11 het volgende:
Nieuwe muziek uit Frankrijk:Tahiti 80 - My Oh My
Wacht maar... ik heb straks nog een nieuw nummer - nota bene uit Nederland dat nog veul meer 80s klinktquote:
Lekker nummer is het. Volgens mij draait Melting 'm ook weleens. Gelukkig in de Top 40 gestaan, dat scheeltquote:Op maandag 24 oktober 2022 19:47 schreef Symphonic het volgende:
Camouflage![]()
Deze plaat heb ik vroeger echt grijs gedraaid
Ah... daarom had hij die kleur.quote:Op maandag 24 oktober 2022 19:47 schreef Symphonic het volgende:
Camouflage![]()
Deze plaat heb ik vroeger echt grijs gedraaid
quote:Op maandag 24 oktober 2022 19:47 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Lekker nummer is het. Volgens mij draait Melting 'm ook weleens. Gelukkig in de Top 40 gestaan, dat scheelt
quote:Op maandag 24 oktober 2022 19:50 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dat gat in het midden is slijtage
Klonk prima, ja.quote:Op maandag 24 oktober 2022 19:53 schreef DJ11 het volgende:
Wat mij betreft één van de fijnste platen van dit moment:Haarm - Lovin' On Borrowed Time
Dat haal ik er niet uit.quote:Op maandag 24 oktober 2022 20:15 schreef DJ11 het volgende:
Die percussie, die accentjes... het doet me een beetje denken aan The Living Daylights.
Strijkersquote:Op maandag 24 oktober 2022 20:14 schreef DJ11 het volgende:
Het nieuwe album True North van A-ha is verschenen. Veel rustige nummers, sfeervol geproduceerd met veel strijkers. Maar het nummer dat er voor mij uitspringt, is juist een klein beetje elektronischer:A-ha - Make Me Understand
Ecuador zal het dan wel niet zijn.... maar geen idee welke wel. Ken geen andere volgens mij.quote:Op maandag 24 oktober 2022 20:20 schreef DJ11 het volgende:
Huiskamervraag: Weten jullie wat de grootste hit is die Sash! ooit had in Nederland, qua notering? Niet stiekem spieken.Het antwoord verbaasde me...
Ik weet niet eens wie Sash! isquote:Op maandag 24 oktober 2022 20:20 schreef DJ11 het volgende:
Huiskamervraag: Weten jullie wat de grootste hit is die Sash! ooit had in Nederland, qua notering? Niet stiekem spieken.Het antwoord verbaasde me...
quote:
Heb net mijn afspraak gemaakt voor vaccinatie voor morgen. Dus tja, leuk....quote:Op maandag 24 oktober 2022 20:23 schreef Melting het volgende:
[..]
Heb je nog iets leuks op het programma staan morgen livelink, of blijf je standby i.v.m. je moeder?
Ken dit ook niet.quote:Op maandag 24 oktober 2022 20:23 schreef DJ11 het volgende:
Niet Encore Une Fois, ook niet Equador, maar deze:Sash! feat. La Trec - Stay (original single edit)
https://www.top40.nl/top40-artiesten/sash
Niet leuk, maar wel goed dat je het doet.quote:Op maandag 24 oktober 2022 20:24 schreef livelink het volgende:
[..]
Heb net mijn afspraak gemaakt voor vaccinatie voor morgen. Dus tja, leuk....
Ik ken alleen Ecuadorquote:Op maandag 24 oktober 2022 20:23 schreef DJ11 het volgende:
Niet Encore Une Fois, ook niet Equador, maar deze:Sash! feat. La Trec - Stay (original single edit)
https://www.top40.nl/top40-artiesten/sash
Encore Une Fois in de Future Breeze edit is toch ook echt enorme 90s-dancehit. Zal 'm binnenkort weer eens draaien.quote:
Hadden ze Symph ook wel in kunnen huren.quote:Op maandag 24 oktober 2022 20:27 schreef DJ11 het volgende:
Melting wilde graag een gratis elektrisch bandje. De toetsenist moest zelf z'n Hammond meenemen:Albert Hammond - The Free Electric Band
Geen wonder als het uit 2021 is. Ik herkende het al niet.quote:Op maandag 24 oktober 2022 20:38 schreef DJ11 het volgende:
Ook erg 80s, maar gewoon uit 2021. Top 30 in mijn jaarlijst vorig jaar:GRETA - Forever We'll Be Dancing
Ik heb het vorig jaar regelmatig gedraaidquote:Op maandag 24 oktober 2022 20:40 schreef Melting het volgende:
[..]
Geen wonder als het uit 2021 is. Ik herkende het al niet.
Ja, maar ik vergeet die nieuwe muziek bijna meteen.quote:Op maandag 24 oktober 2022 20:40 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik heb het vorig jaar regelmatig gedraaid
Eens kijken of je de volgende wel kent dan....
Ik geloof je niet.quote:
Dit is Adele (uit 2010), maar dan in de 1986 remixquote:Op maandag 24 oktober 2022 20:44 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik herken deze wel. Maar ik zou niet weten wie dit ook alweer is.
Ik vind dit niet eens zo heel erg.quote:Op maandag 24 oktober 2022 20:44 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Dit is Adele (uit 2010), maar dan in de 1986 remix
Nummer 1-hit in de Top 40 (in de gewone versie dan)
Zijn het de gebroeders Pol?quote:Op maandag 24 oktober 2022 20:47 schreef DJ11 het volgende:
Twee Nederlandse broers maken muziek van vér voor hun tijd:Pol - Modern Strange Love
Dit vind ik heel erg mooi.quote:Op maandag 24 oktober 2022 21:05 schreef DJ11 het volgende:
Dit nummer staat, in een meer elektronische versie, oorspronkelijk op het album Cowboy. Maar voor het speciale album Union Street gooide Erasure een selectie van hun nummers door de akoestische molen. Met (bijvoorbeeld) dit als resultaat:Erasure - Love Affair (Union Street version)
Dank voor de fijne muziek, DJ11.quote:Op maandag 24 oktober 2022 21:11 schreef DJ11 het volgende:
Playlist DJ11 - 24@7
01 Alcazar - This Is The World We Live In
02 2 Unlimited - Maximum Overdrive
03 Dutch Boys - Boer Harms
04 Pulp - Disco 2000
05 Red Hot Chili Peppers - The Drummer
06 Monaco - What Do You Want From Me?
07 Jane Birkin & Serge Gainsbourg - Je t'Aime... Moi Non Plus
08 Tahiti 80 - My Oh My
09 Soul Asylum - Runaway Train
10 Keane - In Your Own Time
11 Snow Patrol - Chasing Cars
12 Jake Wesley Rogers - Call It Love
13 Stan Ridgway - Camouflage
14 Haarm - Lovin' On Borrowed Time
15 Andrew Gold - Never Let Her Slip Away
16 Candi Staton - Young Hearts Run Free
17 Arcade Fire - Everything Now
18 Chris Andrews - To Whom It Concerns
19 The Cardigans - Lovefool (radio edit)
20 A-ha - Make Me Understand
21 Yeah Yeah Yeahs - Wolf
22 Sash! feat. La Trec - Stay (original single edit)
23 Albert Hammond - The Free Electric Band
24 Godley & Creme - Cry
25 Depeche Mode - Precious
26 GRETA - Forever We'll Be Dancing
27 Adele - Rolling In The Deep (Exile 1986 Synthpop remix)
28 Pol - Modern Strange Love
29 Donna Summer - I Feel Love (Rollo & Sister Bliss Monster mix radio edit)
30 Nina Simone - Ain't Got No - I Got Life
31 The Babys - Isn't It Time
32 Charlie Winston - Exile
33 Erasure - Love Affair (Union Street version)
34 Rhys Lewis - The Sun Will Rise
Goedemorgen deze morgen.quote:
quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 05:42 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen deze morgen.
Jij vandaag een prik, en ik ook, als het goed is.
Tegen slijmbeursontsteking.
Ach.... normaal gesproken overleef ik het wel.quote:
Slijmbeursontsteking zelf is natuurlijk ook al heel pijnlijk. Mijn man heeft er regelmatig last van (schouder en elleboog). Dan durf ik 's nachts nauwelijks te bewegen, want dan doe ik hem al pijn (zelfs al raak ik hem niet).quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 05:49 schreef Melting het volgende:
[..]
Ach.... normaal gesproken overleef ik het wel.
quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 05:58 schreef livelink het volgende:
[..]
Slijmbeursontsteking zelf is natuurlijk ook al heel pijnlijk. Mijn man heeft er regelmatig last van (schouder en elleboog). Dan durf ik 's nachts nauwelijks te bewegen, want dan doe ik hem al pijn (zelfs al raak ik hem niet).
oh jee, hopen dat het negatief is!quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 08:04 schreef brother52 het volgende:
Goedemorgen![]()
Ik kan morgen een afspraak maken voor de prik hoop ik. Eerst de uitslag van de pcr van straks afwachten.
De kans is vrij groot dat het gewoon een verkoudheid is maar ik neem het zekere voor het onzekere. Er lopen nogal wat oudjes bij ons rond. Zelftest was in elk geval negatief maar die schijnt de nieuwe variant niet zo goed te herkennen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 08:13 schreef just me het volgende:
[..]
oh jee, hopen dat het negatief is!
Bij mij herkende de zelftest de variant die ik had erg goed.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 08:21 schreef brother52 het volgende:
[..]
De kans is vrij groot dat het gewoon een verkoudheid is maar ik neem het zekere voor het onzekere. Er lopen nogal wat oudjes bij ons rond. Zelftest was in elk geval negatief maar die schijnt de nieuwe variant niet zo goed te herkennen.
Spuitje niets van gevoeld. Nu hopen dat het werkt.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 09:29 schreef Doedezemaar het volgende:
Jeetje Melting, ben je mooi klaar mee. Ik heb het kunnen uitzingen zonder injectie, het lijkt nu redelijk rustig in mijn heup, maar ik wandel ook weinig.
Efteling Meet revealedquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 10:04 schreef Tjoent het volgende:
Hee Melting, waar doet dit je aan denken?![]()
[ twitter ]
Zet de huisarts die spuit?quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 09:43 schreef Melting het volgende:
[..]
Spuitje niets van gevoeld. Nu hopen dat het werkt.
Ja, dat heeft ze gedaan.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 12:00 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Zet de huisarts die spuit?
De fysio heeft net de echt pijnlijke plek met rust gelaten om ‘m niet nog meer de irriteren, kennelijk had ik niet door dat het helemaal nog niet weg is of weer terug is.
Is dat familie van je, Tjoent?quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 10:04 schreef Tjoent het volgende:
Hee Melting, waar doet dit je aan denken?![]()
[ twitter ]
Melting in de achtbaan (Max & Moritz...quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 10:05 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Efteling Meet revealed![]()
Beetje bij beetje bij beetje...
Daar zijn wij helemaal niet in geweest.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 16:09 schreef Tjoent het volgende:
[..]
Melting in de achtbaan (Max & Moritz...)
[ afbeelding ]
Jij zeker nietquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 16:09 schreef Melting het volgende:
[..]
Daar zijn wij helemaal niet in geweest.
Ik wilde wel, maar Tjoent durfde niet.quote:
'quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 16:56 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik wilde wel, maar Tjoent durfde niet.
Nee, ik wilde dat Tjoent niet aandoen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 16:58 schreef just me het volgende:
[..]
'
Oh wat sneu voor je![]()
dan ben je toch zeker wel alleen gegaan
quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 17:10 schreef Melting het volgende:
[..]
Nee, ik wilde dat Tjoent niet aandoen.
Maar volgende keer kun jij met Tjoent overal in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |