SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Juin uit Eigen Tuin!
quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 22:58 schreef Bomenverzameling het volgende:
Culture club - Do you really want to hurt me
quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 23:03 schreef MadMaster het volgende:
Dance Across The Floor - Jimmy Bo'Horne
quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 23:02 schreef Bomenverzameling het volgende:
Jammer dat Abba al is geweest
I Do I do I do was wel een leuke opvolger geweest..
![]()
Dan kan Annie Temeijer niet uitblijven:quote:
Fijne avond nog of alvast welterusten.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 23:18 schreef MadMaster het volgende:
Mooi moment om er tussenuit te piepen.
Dank Melting, bye all!
quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 23:22 schreef Bomenverzameling het volgende:
Signed, Sealed, Delivered
Ik ken het van meneer WOnder, maar dit klinkt niet als hem..
Fijne avond nogquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 23:18 schreef MadMaster het volgende:
Mooi moment om er tussenuit te piepen.
Dank Melting, bye all!
Slaap lekker.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 23:23 schreef just me het volgende:
dank voor de gezellige muziekjes
![]()
fijne avond verders
Nee, het biertje is nog steeds lekker, het was mijn zoon die de stoorzender was.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 23:23 schreef Melting het volgende:
@:livelink: valt het biertje zo zwaar? Je bent er gewoon stil van.
quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 23:25 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, het biertje is nog steeds lekker, het was mijn zoon die de stoorzender was.
Een beetje teveel aandachtquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 23:26 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat kan ook natuurlijk. Heeft ook zijn aandacht nodig.
Wellicht slaap je vannacht goed dan.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 23:28 schreef livelink het volgende:
Het biertje is wel 8%, dus wel redelijk zwaar trouwens.
Ik slaap de laatste tijd als een roosquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 23:29 schreef Melting het volgende:
[..]
Wellicht slaap je vannacht goed dan.
Fijn vooruitzicht hoor.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 23:29 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik heb ook nog wel wat zware biertjes liggen hier. Doe ik denk ik wel volgende week. Want ik moet deze week nog werken en dan heb ik drie weken vrij. Dat is zeg maar mijn zomervakantie. Die heb ik meestal in oktobert, maar dit jaar kwam dat niet helemaal uit...
*Jaloers*quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 23:30 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik slaap de laatste tijd als een roos
quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 23:31 schreef livelink het volgende:
Dit is Elvis met een voor mij onbekend nummer
Zal wel The Wonder of You zijn.
quote:
Je hoeft ook niet op reis te gaan, om een fijne vakantie te hebben.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 23:31 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik ga niet op reis. Kan ik momenteel niet betalen en ik ben vorig jaar al weg geweest... Ga wel dagjes weg.. Moet nog een paar dingen in plannen, maar ik heb sws al bij drie musea een tijdslot geboekt. (Rijks. Van GOgh en Het Mauritshuis.)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |