Een van de weinigen die de handjes op elkaar krijgt die Hancko. Straalt enorme drive en kracht uit.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 17:10 schreef onlogisch het volgende:
Als je gevaarlijkste actie van de wedstrijd van een verdediger komt, dan weet je het wel.
Ik moet zo ergens heen. Gelukkig maar, want het is echt afzichtelijk.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 17:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Waarom zit je niet in de Kuip makker? Vooruitziende blik?
Jawel. Zag hem net van het veld lopen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 17:17 schreef Kerftminister het volgende:
Heeft Dilrosun al 1 ding goed gedaan?
Vanaf het middenveld bedoel je? Haal Kökçü er maar afquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 17:19 schreef bbuddybb het volgende:
Slot zal niet wisselen, dus ik hoop dat Szymanski weer vanaf rechts speelt, want vanaf links is het echt niets.
Ja, dat hakjequote:Op zaterdag 22 oktober 2022 17:17 schreef Kerftminister het volgende:
Geertruida naar rechtsback en met een aanvallend middenveld proberen. Szymanski een linie terug en Walemark of Alireza erin.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 17:20 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Vanaf het middenveld bedoel je? Haal Kökçü er maar af
Haten op Slotquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 17:20 schreef Pistolero het volgende:
De opstelling deugt niet, de aanvoerder deugt niet, de tactiek en het veldspel zijn dramatisch, spelers begrijpen elkaar na ruim 2 maanden nog steeds niet, spelers worden niet op hun beste posities neer gezet en talentvolle(en dure) aankopen zitten weg te rotten op de bank. En het ergste van allemaal, dit is al het geval sinds de eerste dag van het seizoen en er is precies nul komma nul progessie te bespeuren.
Maar oh oh oh wat is Slot toch een toptrainer hoor jongens. Met zijn eeuwige gejank langs de zijlijn. Zo verschrikkelijk klaar met die vent en zijn ophemeling.
Hahahahahahaquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 17:20 schreef Pistolero het volgende:
De opstelling deugt niet, de aanvoerder deugt niet, de tactiek en het veldspel zijn dramatisch, spelers begrijpen elkaar na ruim 2 maanden nog steeds niet, spelers worden niet op hun beste posities neer gezet en talentvolle(en dure) aankopen zitten weg te rotten op de bank. En het ergste van allemaal, dit is al het geval sinds de eerste dag van het seizoen en er is precies nul komma nul progessie te bespeuren.
Maar oh oh oh wat is Slot toch een toptrainer hoor jongens. Met zijn eeuwige gejank langs de zijlijn. Zo verschrikkelijk klaar met die vent en zijn ophemeling.
Helemaal met je eensquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 17:21 schreef fetX het volgende:
[..]
Geertruida naar rechtsback en met een aanvallend middenveld proberen. Szymanski een linie terug en Walemark of Alireza erin.
Nou... Nu wel!quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 17:17 schreef Kerftminister het volgende:
Ik wist oprecht geeneens dat hij meespeelde zwak als hij was.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 17:34 schreef Pistolero het volgende:
Gaat ie Gimenez wisselen
Slot is echt een ongekende teringdebiel.
Die heeft vast gewoon de conditie nog niet om zo lang mee te spelen met het intensieve spel dat Feyenoord wil spelen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 17:37 schreef bbuddybb het volgende:
Vind het wel jammer dat Gimenez is gewisseld.
Die eerste helft was wel zeer intensief ja, lol.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 17:39 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Die heeft vast gewoon de conditie nog niet om zo lang mee te spelen met het intensieve spel dat Feyenoord wil spelen.
Nou, hij werd ook niet bereikt he. Hij liep er wel voor maar de bal sneuvelde in de flipperkast op het middenveldquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 17:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik wist oprecht geeneens dat hij meespeelde zwak als hij was.
Dan werkt het kennelijk vandaag niet met hem in de spits en wissel je.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 17:40 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Nou, hij werd ook niet bereikt he. Hij liep er wel voor maar de bal sneuvelde in de flipperkast op het middenveld
Want een ander die niet bereikt wordt en notoir minder goed meevoetbalt, dat gaat wel werken?quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 17:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dan werkt het kennelijk vandaag niet met hem in de spits en wissel je.
En wie gaat het beter doen?quote:
Er zijn uitzonderingen.quote:
Mede dankzij dat tijdrekkenquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 18:04 schreef Tomatenboer het volgende:
Tijd begint ondertussen toch wel te dringen hoor.
Tja, moet je maar niet zo vaak dom balverlies lijden, kunnen ze ook minder tijdrekken.quote:
Of de scheids kan gewoon een keer een kaart daar voor trekken.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 18:06 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Tja, moet je maar niet zo vaak dom balverlies lijden, kunnen ze ook minder tijdrekken.
Je moet het gewoon niet zo ver laten komen, naar jezelf kijken, niet naar de scheids.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 18:07 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Of de scheids kan gewoon een keer een kaart daar voor trekken.
Scheelt hooguit een paar minuten, en er zullen nog wel een paar minuten worden bijgetrokken.quote:
Heb de eerste helft niet gezien, dus kan daar niets over zeggen. In de tweede helft is het niets meer dan irritant voor mij dat vBoekel niet ingrijpt. Afgezien van een paar minuten die er bij zouden moeten komen, zal je mij niet horen zeggen dat de scheids invloed op de tussenstand zou hebben.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 18:08 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Je moet het gewoon niet zo ver laten komen, naar jezelf kijken, niet naar de scheids.
Kaart helpt vaak wel, als het enkel de keeper is die begonnen is met tijdrekken. Geeft een signaal af aan de rest. Nu is het al veel te laatquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 18:11 schreef Pleun2011 het volgende:
Geel geven aan een keeper heeft geen zin, want rood krijgt een keeper nooit voor tijdrekken. De enige passende straf is ongenadig veel blessuretijd maar dat doen scheidsrechters zelden.
Misschien moet je als zelfbenoemde topclub in eigen huis misschien een afvragen waarom je loopt te zeuren over tijdrekken.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 18:11 schreef Pleun2011 het volgende:
Geel geven aan een keeper heeft geen zin, want rood krijgt een keeper nooit voor tijdrekken. De enige passende straf is ongenadig veel blessuretijd maar dat doen scheidsrechters zelden.
Waarom zou je irritaties niet mogen benoemen? Of mogen wel alleen zinnige berichten posten? If so, wordt het enorm stil in dit topic.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 18:13 schreef raptorix het volgende:
[..]
Misschien moet je als zelfbenoemde topclub in eigen huis misschien een afvragen waarom je loopt te zeuren over tijdrekken.
Je mag benoemen wat je wilt, maar als je gewoon 3 doelpunten maakt heb je dit gedoe niet.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 18:14 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Waarom zou je irritaties niet mogen benoemen? Of mogen wel alleen zinnige berichten posten? If so, wordt het enorm stil in dit topic.
Het is echt heel slecht ja. Bizar dat voor zo'n treurnis als Paixao 8 miljoen is betaaldquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 18:16 schreef RipCity het volgende:
Een wonder dat dit feyenoord boven az en twente staat
Ik kende hem niet eens.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 18:20 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Die keeper doet z'n werk helaas wel goed
Misschien kun je de schuld bij die voorzetten leggenquote:
Dat sws, het één sluit het ander niet uit. Dat vBoekel incompetent is, heeft niets te maken met de prestaties van Feyenoord.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 18:21 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Misschien kun je de schuld bij die voorzetten leggen
Hahahahahahaquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 18:26 schreef Pistolero het volgende:
Als je Naujoks inbrengt als slotoffensief terwijl je ook spelers als Bullaude, Dermane, Wieffer of zelfs Taabouni in je selectie hebt verdien je echt een enkeltje naar de GGZ hoor.
Slot is totaal gestoord.
Tja, Been.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 18:27 schreef tompsv18 het volgende:
Mario Been: Feyenoord pakt 12 uit 4. Deze 4 tegenstanders kunnen Feyenoord geen pijn doen.
Ploegen die voor de goal gaan liggen blijken erg problematisch.quote:
Paixaoquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 18:27 schreef Pistolero het volgende:
Paixao en Walemark hebben ook weer aangetoond met afstand je beste vleugelspelers te zijn.
Dus dan zullen ze aankomende wedstrijd wel weer op de bank beginnen. Slotgod.
OH ARNEquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 18:26 schreef Pistolero het volgende:
Als je Naujoks inbrengt als slotoffensief terwijl je ook spelers als Bullaude, Dermane, Wieffer of zelfs Taabouni in je selectie hebt verdien je echt een enkeltje naar de GGZ hoor.
Slot is totaal gestoord.
Het is gewoon niet zo’n geweldig elftal als ik eerlijk ben. Zit best kwaliteit in hoor op sommige posities, maar als je vandaag ziet hoe weinig je (alweer) creëert is dat een teken aan de wand dat er met name voorin gewoon niet genoeg kwaliteit loopt. Al het derde beschamende puntverlies zo vroeg in het seizoen. Als je derde wordt, kun je tevreden zijn. Meer zit er niet in.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 18:28 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Ploegen die voor de goal gaan liggen blijken erg problematisch.
Er is ook wel een blik aan middelmatige voorhoede spelers opengetrokken. Is te hopen dat die tropische verrassingen nog wat worden.
Ik heb geen 30 kansen gezien. Wel veel kutschoten, kutvoorzetten en dom balverliesquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 18:27 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Zo onnodig dit. Schiet er gewoon 2 in van de 30 kansen die je krijgt.
Als er veel ruimte ligt dan zijn Dilrosun en Danilo bijv nog best prima, maar in de kleine ruimte kunnen ze geen potten breken.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 18:31 schreef fetX het volgende:
[..]
Het is gewoon niet zo’n geweldig elftal als ik eerlijk ben. Zit best kwaliteit in hoor op sommige posities, maar als je vandaag ziet hoe weinig je (alweer) creëert is dat een teken aan de wand dat er met name voorin gewoon niet genoeg kwaliteit loopt. Al het derde beschamende puntverlies zo vroeg in het seizoen. Als je derde wordt, kun je tevreden zijn. Meer zit er niet in.
Ook ontzettend frustrerend dat je pas voorzetten gaat geven als de spits die juist daar wat mee kan eruit wordt gehaald.
Ja, maar dat vind ik voor Feyenoord te weinig.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 18:32 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Als er veel ruimte ligt dan zijn Dilrosun en Danilo bijv nog best prima, maar in de kleine ruimte kunnen ze geen potten breken.
Ah, we zijn inmiddels aanbeland bij de 'Ja eigenlijk is het elftal gewoon niet zo heel goed' fase. Geloven mensen nou werkelijk dat er niet meer in zit dan dit? Of zou het misschien kunnen komen door de trainer die in de verste verte niet het maximale uit de selectie weet te halen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 18:31 schreef fetX het volgende:
[..]
Het is gewoon niet zo’n geweldig elftal als ik eerlijk ben. Zit best kwaliteit in hoor op sommige posities, maar als je vandaag ziet hoe weinig je (alweer) creëert is dat een teken aan de wand dat er met name voorin gewoon niet genoeg kwaliteit loopt. Al het derde beschamende puntverlies zo vroeg in het seizoen. Als je derde wordt, kun je tevreden zijn. Meer zit er niet in.
Ook ontzettend frustrerend dat je pas voorzetten gaat geven als de spits die juist daar wat mee kan eruit wordt gehaald.
Ik vrees dat je gelijk hebt..er is een compleet nieuwe ploeg gekocht maar helaas teveel middelmaat. En er is ook geen speler die het voortouw neemt. Kokcu zou dat moeten doen maar ik vind hem geen echte sterkhouderquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 18:31 schreef fetX het volgende:
[..]
Onzin. Walemark, Gimenez, Paixao, Timber, Bullaude, Hancko en Lopez zijn allemaal prima spelers met behoorlijk wat talent.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 18:37 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ik vrees dat je gelijk hebt..er is een compleet nieuwe ploeg gekocht maar helaas teveel middelmaat. En er is ook geen speler die het voortouw neemt. Kokcu zou dat moeten doen maar ik vind hem geen echte sterkhouder
Bij jou is de eerste reflex naar Slot wijzen. Jij noemt nu spelers op die (nog) maar heel weing thuisgeven. Zo'n Timber, echt een extreem slordige speler. Lijkt de concentratie te hebben van een kind. Hij doet soms ineens geweldige dingen maar vaker lijkt het nergens op. Erger me er dood aan.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 18:44 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Onzin. Walemark, Gimenez, Paixao, Timber, Bullaude, Hancko en Lopez zijn allemaal prima spelers met behoorlijk wat talent.
Het is echt altijd hetzelfde liedje op het moment dat het spel mokerslecht is. De eerste reflex is altijd om te wijzen naar de spelers en te zeggen dat ze er niet zo veel van kunnen.
Vind dat er wel veel geld neergelegd is voor Timber. Is echt een postbode met veel kracht.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 18:53 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Bij jou is de eerste reflex naar Slot wijzen. Jij noemt nu spelers op die (nog) maar heel weing thuisgeven. Zo'n Timber, echt een extreem slordige speler. Lijkt de concentratie te hebben van een kind. Hij doet soms ineens geweldige dingen maar vaker lijkt het nergens op. Erger me er dood aan.
Al die spelers die ik noem hebben al meermaals laten zien over meer dan genoeg talent te beschikken. Dat ze het weinig tot niet kunnen laten zien in een elftal dat niet draait en waarvan de tactiek niet deugt, tsja. Dat hun kwaliteiten niet goed benut worden is niet hun schuld heh. Zo is het bijvoorbeeld totaal achterlijk om Gimenez op te stellen en dan precies 0 voorzetten te geven. En dan haal je hem eraf op het moment dat je ook spelers inbrengt die wel goede voorzetten kunnen geven. Tsja.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 18:53 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Bij jou is de eerste reflex naar Slot wijzen. Jij noemt nu spelers op die (nog) maar heel weing thuisgeven. Zo'n Timber, echt een extreem slordige speler. Lijkt de concentratie te hebben van een kind. Hij doet soms ineens geweldige dingen maar vaker lijkt het nergens op. Erger me er dood aan.
Oja? Jij hebt Paixao, Bullaude, Gimenez, Lopez allemaal zien spelen voor ze bij Feyenoord zaten? Nee he. Timber vond ik ook al niet zo enorm geweldig bij Utrecht, dus daar verschillen we dan van mening over.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 19:02 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Al die spelers die ik noem hebben al meermaals laten zien over meer dan genoeg talent te beschikken. Dat ze het weinig tot niet kunnen laten zien in een elftal dat niet draait en waarvan de tactiek niet deugt, tsja. Dat hun kwaliteiten niet goed benut worden is niet hun schuld heh. Zo is het bijvoorbeeld totaal achterlijk om Gimenez op te stellen en dan precies 0 voorzetten te geven. En dan haal je hem eraf op het moment dat je ook spelers inbrengt die wel goede voorzetten kunnen geven. Tsja.
Treurige trend trouwens om te zien hoe laag het krediet is van de spelers in vergelijking met dat van de trainer.
Heb een beetje hetzelfde bij hem.. te vaak dom balverlies, slechte aannames etc.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 18:53 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Alleen van Trauner, Geertruida (op rb), Bijlow, Kokcu, Hancko en Szymanski ben ik écht al overtuigd van de kwaliteiten. Geen toeval dat daar geen aanvaller bij zit. Daar komen we echt kwaliteit tekort.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 19:08 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Oja? Jij hebt Paixao, Bullaude, Gimenez, Lopez allemaal zien spelen voor ze bij Feyenoord zaten? Nee he. Timber vond ik ook al niet zo enorm geweldig bij Utrecht, dus daar verschillen we dan van mening over.
Ik wil al die Zuid-Amerikanen best de tijd geven maar dan moet je ondertussen niet Slot de schuld geven dat ze niet renderen. Over vandaag kun je overigens wel genoeg aanmerken op Slot.
Eensquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 19:26 schreef fetX het volgende:
[..]
Alleen van Trauner, Geertruida (op rb), Bijlow, Kokcu, Hancko en Szymanski ben ik écht al overtuigd van de kwaliteiten. Geen toeval dat daar geen aanvaller bij zit. Daar komen we echt kwaliteit tekort.
Dit vooral, voor rust ook gewoon de corners kortnemen. Echt nul intenties om ook maar eens een bal richting de spits te spelen. Ook wel een disaterclass van Oh Arne. Je vergooit gewoon 45 minuten hierdoor. Naar rust inderdaad lekker opportunistisch met tuinkabouter in de spits…quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 19:12 schreef Scrummie het volgende:
Verschrikkelijke eerste helft. Goed begin tweede helft zo'n 20 minuten, daarna weer vechten tegen jezelf. Man wat zonde dit, echt ongelofelijk.
Eerste helft met Gimenez, die toch best aardig kan koppen; 0 voorzetten.
Tweede helft met Danilo, de tuinkabouter; stuk of 3/4/5 voorzetten.
Zonde dat zo'n Paixao dan niet zo'n balletje erin kopt.
Deed het beter dan Dilrosun.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 19:55 schreef Qarrad het volgende:
Wat zal nou de bedoeling geweest zijn van het inbrengen van die Naujoks? Ik ben altijd een groot fan van opkweken van eigen jeugd maar dit is toch grijze middelmaat pur sang zonder enige kwaliteit om iets te forceren? Of mis ik iets?
Naujoks is een type Til, en daar geilt Arne heel erg op. Dat ie er verder he-le-maal niks van maakt hem dan niet zo veel uit.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 19:55 schreef Qarrad het volgende:
Wat zal nou de bedoeling geweest zijn van het inbrengen van die Naujoks? Ik ben altijd een groot fan van opkweken van eigen jeugd maar dit is toch grijze middelmaat pur sang zonder enige kwaliteit om iets te forceren? Of mis ik iets?
Dat is de lat wel heel laag leggen hè?quote:
Hij kan hard hollen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 20:18 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Dat is de lat wel heel laag leggen hè?
Ik bedoelde: kan iemand een eigenschap van Naujoks aangeven waarom hij uitgerekend nu in mocht vallen? Of überhaupt een eigenschap?
Is Slot met je partner naar bed geweest ofzo, godallemachtig.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 20:17 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Naujoks is een type Til, en daar geilt Arne heel erg op. Dat ie er verder he-le-maal niks van maakt hem dan niet zo veel uit.
Een keer wat afwisseling zeker?quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 18:46 schreef Oostblokkert het volgende:
Derde worden, overwinteren in EL bij voorkeur en beetje gek doen in bekertje
Maximale dit seizoen ja toch
Was het maar eindeloos breien. Eerste helft ontzettend veel balverlies. Heel wat steken laten vallen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 20:53 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
We weten steeds niet wat we moeten doen als de tegenpartij massaal voor het doel ligt te loeren op de counter. Dan is het altijd 90 minuten eindeloos breien en ergert iedereen zich kapot totdat iemand op de valreep van afstand raak schiet.
Inderdaad zeg. Ik begon me serieus af te vragen of op de training wel verteld was dat er op het veld ook andere mensen rondliepen in dezelfde kleur en dat het de bedoeling was om de bal daarnaartoe te spelen. Het leek wel het wereldkampioenschap ziekenhuisballen met als taakaccent misverstanden.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 21:03 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Was het maar eindeloos breien. Eerste helft ontzettend veel balverlies. Heel wat steken laten vallen.
Leek nergens op inderdaad mis ook de echte flankspelers die voor dreiging en variatie in het aanvalsspel zorgen. Zoals vorig jaar met Sinisterra.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 21:03 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Was het maar eindeloos breien. Eerste helft ontzettend veel balverlies. Heel wat steken laten vallen.
Iedereen is gewoon vies mad. Ook wel terecht na zo'n kutpot. Vond overigens het aantal kansen vandaag niet zo verkeerd.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 22:19 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik schrik een beetje van alle reacties.
Geertruida op 6 voegt echt geen reet toe in dit soort wedstrijden..quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 23:28 schreef hhh38 het volgende:
Ik heb niet gekeken, maar stond het niet te verdedigend voor een tegenstander als Fortuna? Zeker aangezien die wissels in de 2e helft een hoop uithaalde qua kansen.
Nee en dat had Slot zelf ook wel kunnen bedenken. Maar hij wilde waarschijnlijk eindelijk naar een vaste basiself gaan toewerken. Dat kan niet als je middenveld nog niet op orde is.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 23:53 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Geertruida op 6 voegt echt geen reet toe in dit soort wedstrijden..
Slot zou zelfs een verliesbeurt tegen Kozakken Boys nog geweldig kunnen analyseren maar onder aan de streep was het ook wel fijn geweest als hij zou zeggen: Thuis tegen Fortuna gelijkspelen is gewoon baggerslecht.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 23:27 schreef Haringkop het volgende:
Uiteindelijk wel kansen genoeg om hem over de streep te trekken. Maar de uitvoering was echt heel matig. Helaas ook door Slot zelf.
Tegen Heerenveen en NEC ook al zo’n pot. Het is helaas structureel omdat we gewoon teveel kwaliteit hebben ingeleverd.quote:Op zondag 23 oktober 2022 02:01 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Vervelend puntverlies. Voelde hem al helemaal aankomen, vorig jaar hadden we exact zo’n potje tegen RKC.
Ik mag toch hopen dat mensen nu niet serieus gaan denken dat Feyenoord te weinig kwaliteit heeft om te winnen van Heerenveen, NEC en Fortuna..? Het is helemaal geen kwaliteitsprobleem.quote:Op zondag 23 oktober 2022 09:45 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Tegen Heerenveen en NEC ook al zo’n pot. Het is helaas structureel omdat we gewoon teveel kwaliteit hebben ingeleverd.
Het creatieve vermogen van de voorhoede is wel laag hoor. Weinig scorend vermogen, veel te afhankelijk van schoten vanuit het middenveld.quote:Op zondag 23 oktober 2022 09:50 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat mensen nu niet serieus gaan denken dat Feyenoord te weinig kwaliteit heeft om te winnen van Heerenveen, NEC en Fortuna..? Het is helemaal geen kwaliteitsprobleem.
Een speler als Sinisterra wordt zo enorm gemistquote:Op zondag 23 oktober 2022 10:09 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Het creatieve vermogen van de voorhoede is wel laag hoor. Weinig scorend vermogen, veel te afhankelijk van schoten vanuit het middenveld.
Heerenveen en NEC zijn met Twente de minst gepasseerde teams in de Eredivisie, denken dat je die allebei zonder puntverlies doorstaat is wel erg optimistisch.quote:Op zondag 23 oktober 2022 09:50 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat mensen nu niet serieus gaan denken dat Feyenoord te weinig kwaliteit heeft om te winnen van Heerenveen, NEC en Fortuna..? Het is helemaal geen kwaliteitsprobleem.
Mja. Opzich wel, tegelijkertijd was dat nou ook niet echt de man van de assist. Veel meer een speler die ook van afstand schiet of een wedstrijd beslist met een individuele actie.quote:Op zondag 23 oktober 2022 10:14 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Een speler als Sinisterra wordt zo enorm gemist
Sinisterra was zo dreigend dat hij vaak meerdere spelers bezig hield, waardoor er ruimte kwam om binnen 2/3 passes een grote kans te creëren. Als ie die niet al voor zichzelf creëerdequote:Op zondag 23 oktober 2022 10:53 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Mja. Opzich wel, tegelijkertijd was dat nou ook niet echt de man van de assist. Veel meer een speler die ook van afstand schiet of een wedstrijd beslist met een individuele actie.
Wat dat betreft doet de Dilro (op een derde van de competitie precies 4 goals, exact hetzelfde rendement als Sinisterra vorig jaar op seizoensbasis) het nog niet eens zo ontzettend slecht.
Sinisterra had wel veel meer diepte.
Alleen Gimenez was een rare wissel. Het liep wel een stuk beter toen. Ik gok dat Slot het op de intensiteit van Gimenez zal gooien, want dat kon ook wel een stukje beter.quote:Op zondag 23 oktober 2022 10:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Rare wissels trouwens. Pedersen en Rasmussen eraf voor Lopez en Walemark, me dunkt toch om meer voorzetten voor het doel te kunnen slingeren. Maar dan moet je Gimenez in de ploeg houden die daar meer mee kan.
Slot zal nog altijd ziedend zijn dat Aursnes is verkocht en er niemand is teruggehaald. Ook de vervanging van Malacia en Sinisterra valt vooralsnog niet mee zeg. Wat een balvastigheid zijn we verlorenquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 21:03 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Zoals ik het nu zie kán je met dit materiaal niet één uitgebalanceerde ploeg vormen. Tegen AZ is Hancko linksback en Geertruida op het middenveld logisch en gebalanceerd. Maar tegen Fortuna is die balans met dezelfde 11 volledig zoek.quote:Op zondag 23 oktober 2022 11:13 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Slot zal nog altijd ziedend zijn dat Aursnes is verkocht en er niemand is teruggehaald. Ook de vervanging van Malacia en Sinisterra valt vooralsnog niet mee zeg. Wat een balvastigheid zijn we verloren
Komt nog bij dat Slot door de inadequate vervanging continu bepaalde posities moet wijzigen. Op linksback hebben al vier verschillende spelers basis gestaan in twee maanden tijd, op rechtsbuiten ook vier, en op linksbuiten en op tien drie. En er staat een rechtsback op 6, waardoor bij één wissel drie spelers op een andere plek komen te spelen.
Weet niet in hoeverre ik het Slot moet verwijten, er is door het stroeve begin van de transferperiode gewoon wat met kruit verschoten vrees ik. Al het gedoe rondom Arnesen heeft het proces nou niet gestroomlijnd. Winter en aankomende zomer moet je vanuit dit materiaal een uitgebalanceerde ploeg proberen te vormen.
Twee kansen tegen Fortuna is eigenlijk (veel) te weinig. Het is ook geen toeval dat dit gebeurt. Zet tegen Feyenoord een muur op en als je 1 goal weet te maken heb je grote kans op minstens een punt. Voorin is het (vooralsnog) niet geweldig wat bij ons rondloopt.quote:Op zondag 23 oktober 2022 11:10 schreef raptorix het volgende:
Overigens moet je ook een beetje mazzel hebben met dit soort wedstrijden, je krijgt 2 superkansen, als 1 van die valt en je wint gewoon dan zeurt niemand over de wissels.
Zo zie ik het ook. Maar op basis van de tegenstander je halve ploeg om moeten gooien is ook niet goed.quote:Op zondag 23 oktober 2022 11:18 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Zoals ik het nu zie kán je met dit materiaal niet één uitgebalanceerde ploeg vormen. Tegen AZ is Hancko linksback en Geertruida op het middenveld logisch en gebalanceerd. Maar tegen Fortuna is die balans met dezelfde 11 volledig zoek.
Een goeie 6 is de missing link, dan kan Geertruida voor meer stabiliteit in de verdediging zorgen op rechtsback en is Lopez op links daardoor een minder riskante keuze. Je hebt op die positie echt iemand nodig die het spel versnelt en daarmee de tegenstander kapot kan spelen.quote:Op zondag 23 oktober 2022 11:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Zo zie ik het ook. Maar op basis van de tegenstander je halve ploeg om moeten gooien is ook niet goed.
Klopt. Maar goed, een 6 vinden die volstaat is ook niet makkelijk. Zerrouki had ik het idee bij dat hij bij ons overlopen zou worden. Ik weet niet of Mannsverk er klaar voor is. Je stuit niet zomaar op een tweede Aursnes die eigenlijk veel te goed is voor Feyenoord maar gewoon niet zo opvalt.quote:Op zondag 23 oktober 2022 11:29 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Een goeie 6 is de missing link, dan kan Geertruida voor meer stabiliteit in de verdediging zorgen op rechtsback en is Lopez op links daardoor een minder riskante keuze. Je hebt op die positie echt iemand nodig die het spel versnelt en daarmee de tegenstander kapot kan spelen.
Bij Zerrouki heb ik die zorg totaal niet eigenlijk. Eerder dat ie te slordig is in de passing.quote:Op zondag 23 oktober 2022 11:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Klopt. Maar goed, een 6 vinden die volstaat is ook niet makkelijk. Zerrouki had ik het idee bij dat hij bij ons overlopen zou worden. Ik weet niet of Mannsverk er klaar voor is. Je stuit niet zomaar op een tweede Aursnes die eigenlijk veel te goed is voor Feyenoord maar gewoon niet zo opvalt.
Het zijn uiteindelijk allebei twee spelers die je vreselijk mist en die niet goed zijn opgevangen. Zelfs als je vindt dat Geert voldoet op 6 (wat zeer discutabel is) dan doet alsnog de extreem matige Pedersen mee en is het eigenlijk te riskant om met Lopez te starten waardoor de complete ploeg schuift.quote:Op zondag 23 oktober 2022 11:56 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Het gemis van een Sinisterra is natuurlijk veel groter dan het gemis van Aursnes. En dan heb ik het niet alleen over doelpunten en assists. Geert kan prima op 6 uit de voeten, dat zag je ook tegen AZ. En dat zijn de wedstrijden waar je hem nodig zal hebben, in wedstrijden als gisteren zal hij het verschil niet maken.
Ligt eraan wat je voor niveau aan de term 'voldoet' hangt. Hij kan er in elk geval prima uit de voeten, verdedigend gezien.quote:Op zondag 23 oktober 2022 14:23 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het zijn uiteindelijk allebei twee spelers die je vreselijk mist en die niet goed zijn opgevangen. Zelfs als je vindt dat Geert voldoet op 6 (wat zeer discutabel is) dan doet alsnog de extreem matige Pedersen mee en is het eigenlijk te riskant om met Lopez te starten waardoor de complete ploeg schuift.
Sinisterra bracht ruimtes voorin, Aursnes bracht balans en controle, en allebei is bij regelmatig volledig zoek nu.
Met Szymanski hangend op de vleugel speel je eigenlijk al een soort hybride vorm tussen 433 en 442quote:Op zondag 23 oktober 2022 14:49 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Overigens opteer ik nog altijd voor een 4-4-2 opstelling. En misschien zelfs wel met Gimenez en Danilo samen.
Ik heb er wel vertrouwen in na de winterstop. Blijft een ploeg vol potentie. Denk dat een voorhoede Paixao - Gimenez - Wålemark uiteindelijk uitstekend gaat renderen.quote:Op zondag 23 oktober 2022 14:42 schreef Scrummie het volgende:
Nog 5 potjes tot de 'winterstop' volhouden. Overwinteren in Europa en zoveel mogelijk puntjes pakken in de competitie, en dan voorbereiden op een veel betere tweede seizoenshelft.
Eerste donderdag, ontzettend belangrijk.
Hij is goed genoeg voor die positie inderdaad. Maar het gaat in het geval Aursnes meer om het grotere plaatje en met name de vreselijke positiewisselingen die hierdoor ontstaan omdat Slot maar geen controle op het middenveld kan vinden.quote:Op zondag 23 oktober 2022 14:36 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ligt eraan wat je voor niveau aan de term 'voldoet' hangt. Hij kan er in elk geval prima uit de voeten, verdedigend gezien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |