quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 13:16 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]HebbesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb kanker en verder ben ik gewoon dezelfde.
Waarom opende je niet ?quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 13:30 schreef Kakadylo het volgende:
JW trapt in de val van GJ terwijl Martin het doorhad
Totdat je hoort wat het daadwerkelijk inhoudt ... maar ja .. ze hebben iets te doen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 13:31 schreef Dutchrealitytv het volgende:
Ze hebben ook een soort escape room achtig iets morgen. Best leuk
Zal wel weer niet zo groot zijn of zoals het hoort maar ja beter iets dan niks tochquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 13:32 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Totdat je hoort wat het daadwerkelijk inhoudt ... maar ja .. ze hebben iets te doen.
Het zit diep in haar poriën dat geroddelquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 13:36 schreef juul. het volgende:
Maddy leert het nooit, nu weer roddelen met Janet
jeetje, je verheerlijking van dat stel gaat wel ver...quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 13:31 schreef Dutchrealitytv het volgende:
Stonden Sasha en Bern samen in een douche hokje of gewoon apart? Lag zelf nog te slapen
Wat ik gelezen heb: samenquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 13:31 schreef Dutchrealitytv het volgende:
Stonden Sasha en Bern samen in een douche hokje of gewoon apart? Lag zelf nog te slapen
Kan mirthe aub stoppen met de hele dag die vingertjes overal in op aan kindddquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 13:41 schreef Kakadylo het volgende:
Overal fladdert ze doorheen waardoor je nooit weet wat je nou aan een Mirthe hebt
Kloptquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 13:45 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Als ze d'r smoel houdt kan er ook niet fout achter haar rug geluld worden
Zelfs als wanda lacht staan haar mondhoeken nog naar beneden... Slechte energie op aarde zijquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 13:45 schreef Aggie46 het volgende:
Het gaat maar door en door en door en door en door
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 13:45 schreef Aggie46 het volgende:
[ afbeelding ]
Iedereen is bangquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 13:46 schreef Moeraskat het volgende:
Waarom zegt niemand dat Wanda gewoon continu liegt. Is er echt niemand daar die dat wil stoppen?
IK heb de indruk dat de meeste daar niet eens meer naar haar luisteren.. als een soort gesuis in je oren negerenquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 13:46 schreef Moeraskat het volgende:
Waarom zegt niemand dat Wanda gewoon continu liegt. Is er echt niemand daar die dat wil stoppen?
Ik vroeg het gewoon...quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 13:42 schreef Verida het volgende:
[..]
jeetje, je verheerlijking van dat stel gaat wel ver...
Helaas, dit keer had ze gelijk.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 13:46 schreef Moeraskat het volgende:
Ja aan Marciano is echt niks mannelijks te bespeuren in mijn ogenquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 13:47 schreef Kakadylo het volgende:
Marciano is blijkbaar zo verliefd dat ie zich amper stoort aan dat gewauwel in kamer drie en zelfs ook gewoon meedoet
Marciano en verliefd?quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 13:47 schreef Kakadylo het volgende:
Marciano is blijkbaar zo verliefd dat ie zich amper stoort aan dat gewauwel in kamer drie en zelfs ook gewoon meedoet
Oh dankje! (:quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 13:49 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Klopt, filmpje volgt .....![]()
[ afbeelding ]
Dat is wel duidelijk jaquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 13:50 schreef Poesjuh het volgende:
Maddy is doodsbang van Wanda en toen ze dat laatst op stream zei half huilend kwam er ineens een streamlock. Febo wil wanda niet als pestkop tonen
halts maul kutwijfquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 13:45 schreef Aggie46 het volgende:
[ afbeelding ]
Daarom kreeg maddy ruzie met kim d was best sneu. Maddy zoveel angst voor wanda dat ze loog tegen kim. En later huilend tegen kim sorry ik moest eerlijk zijn maar vond t te moeilijkquote:
Sasha stond er al een tijdje onder, daarna stapte hij erbij na zijn tanden gepoetst te hebben ...quote:
Vind het wel ver gaan. Vind het ergens ook wel echt sneu.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 13:52 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Daarom kreeg maddy ruzie met kim d was best sneu. Maddy zoveel angst voor wanda dat ze loog tegen kim. En later huilend tegen kim sorry ik moest eerlijk zijn maar vond t te moeilijk
Hij heeft niets meer te wensen..quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 13:48 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Ja aan Marciano is echt niks mannelijks te bespeuren in mijn ogen
Die 2 bern en sasha echt 🤮quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 13:52 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Sasha stond er al een tijdje onder, daarna stapte hij erbij na zijn tanden gepoetst te hebben ...
Had ik gemist dus dankjewel. Ik moet ook slapen :pquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 13:52 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Sasha stond er al een tijdje onder, daarna stapte hij erbij na zijn tanden gepoetst te hebben ...
Vandaar dat ik er zojuist ook over begon. Tactisch is het ook totaal geen slimme keuze namelijk. Vanwege KimK heb je al ingangen en contacten bij kamer drie. Ga vervolgens zelf connecten met mensen zoals Jeffrey, Berend, Isaac, GJ, Jasper.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 13:49 schreef pingu66 het volgende:
Dat Marciano (42) niet horendol wodt van die roddelende kinderen. Maar echt,man meng je tussen de groep en doe wat.
Maddy blijkt gewoon echt mega naïef en veeeel te eerlijk. Ja je moet geen prive dingen vertellen aan een open boek toch maddy heeft geen filter en dat siert haar juistquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 13:52 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Vind het wel ver gaan. Vind het ergens ook wel echt sneu.
Logischquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 13:50 schreef Poesjuh het volgende:
Maddy is doodsbang van Wanda en toen ze dat laatst op stream zei half huilend kwam er ineens een streamlock. Febo wil wanda niet als pestkop tonen
Inclusief de putten in dr ass primaaaquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 13:53 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Hij heeft niets meer te wensen..![]()
Die Mevrouw in haar ½blote reetje is voor hem
[ afbeelding ]
Dat ook. Sommige dingen zijn niet zo slim maar het is wel wie ze is denk ik.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 13:55 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Maddy blijkt gewoon echt mega naïef en veeeel te eerlijk. Ja je moet geen prive dingen vertellen aan een open boek toch maddy heeft geen filter en dat siert haar juist
Ik snap niet dat die man een eettentje/ restaurant runt ( samen met zijn ex) benieuwd trouwens wat voor een toko dat is trouwens.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 13:53 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Vandaar dat ik er zojuist ook over begon. Tactisch is het ook totaal geen slimme keuze namelijk. Vanwege KimK heb je al ingangen en contacten bij kamer drie. Ga vervolgens zelf connecten met mensen zoals Jeffrey, Berend, Isaac, GJ, Jasper.
KimK alweer douchenquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 13:53 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Hij heeft niets meer te wensen..![]()
Die Mevrouw in haar ½blote reetje is voor hem
[ afbeelding ]
In die vd douche?quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 13:59 schreef Kakadylo het volgende:
Let trouwens ook even op Mexx en vooral Maddy in dat screenshot
Plus 1quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 14:00 schreef Moeraskat het volgende:
Wat ik vorige week al zei. Maddy vertrouwd continu de gene met wie ze op dat moment in gesprek is… waardoor ze dus de geheimen van een ander bij haar huidige gesprekspartner legt. En zo doet ze dat elke keer. Ze is naïef en leeft in het moment. Ze denkt zelf dat ze slimmer is dan dat ze daadwerkelijk is en snapt dan niet wat de gevolgen zijn of kunnen zijn van haar geklets.
Ze handelt ook continu naar emotie.
Is allemaal niet erg of raar, alleen onhandig in dit spel.
Echt hoor hou op met mij pffff gameshow die zo saai is dat men zelf games koopt en bedenkt om t jaar door te komen 🤣🤣quote:
hebben wanda en sasha discussie?quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 14:04 schreef Poesjuh het volgende:
Ik switch weg van wanda en sasha die weer oneens zijn over spelletje
quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 14:06 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
hebben wanda en sasha discussie?
verdeeld en daarna denk ik opgegeten. Of er moeten nog mensen zijn die nog een lolly of twee hebben verstopt.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 14:05 schreef Sestra666 het volgende:
ze hebben toch die potten snoep? Waar zijn die
wanda is chagrijnig zegt ze
Vroeg ik me ook af. Misschien kregen ze alleen de lolly'squote:Op zaterdag 22 oktober 2022 14:05 schreef Sestra666 het volgende:
ze hebben toch die potten snoep? Waar zijn die
wanda is chagrijnig zegt ze
en 1 pot was met mandarijnen, geen snoep, en die zijn ook verdeeld, daarna de rest in partjes en toen de partjes ook weer verdeeldquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 14:07 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Vroeg ik me ook af. Misschien kregen ze alleen de lolly's
Of morgenavond tijdens het halloween feest
Gouden kooi jaaaaaaquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 14:07 schreef Kakadylo het volgende:
Als mensen zoals Berend en Jeffrey all-in zouden gaan en stemmingen geen rol spelen dan heb je waar topamusement!
Wat bedoel jequote:
gistermiddag na het paalzitten , gisteravond voor het slapen gaan .... ik vermoed elke keer wanneer Marciano ertegen aan wil duwenquote:
Oh ging over haar ex man en prive foto's van haar etcquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 14:11 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ze verhaalt een TV spel.. gevolgd met een camera ploeg, was ooit een hype
Kan bern eruit aub tis zooo boringquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 14:13 schreef Sestra666 het volgende:
bern heef een zin in 36 stukjes geknipt, nu gaan ze t proberen op te lossen
kijken of het te doen is
Babs lult veel, maar het ging om uit handen te blijven van achtervolgers, dat was ooit op TVquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 14:13 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Oh ging over haar ex man en prive foto's van haar etc
is vd escapeshitquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 14:14 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Kan bern eruit aub tis zooo boring
Hunted ik ken het, maar klonk even prive vooraf maar dank je xxquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 14:15 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Babs lult veel, maar het ging om uit handen te blijven van achtervolgers, dat was ooit op TV
Nee, ze broeden op een of ander luguber adventure/speurtocht/puzzel dingetjequote:Op zaterdag 22 oktober 2022 14:18 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Gaat dit over hetzelfde spel als dat Babette bedacht had?
Nog steeds geloof ikquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 14:15 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Babs lult veel, maar het ging om uit handen te blijven van achtervolgers, dat was ooit op TV
Allemaal zelfvertrouwen dat verbouwquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 14:26 schreef Kakadylo het volgende:
Zoe praat zichzelf nog een schaamlipcorrectie aan
Niks mis met zelfvertrouwenquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 14:28 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Allemaal zelfvertrouwen dat verbouw
Heb niet het idee dat Mexx (veel) afgevallen is daar waar de vrouwen juist eerder aankomen en de mannen afvallenquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 14:27 schreef Poesjuh het volgende:
8 wkn geleden kon mexx dr tatoo in dr bikinilijn niet zien ivm vetjes zegt ze. Nu ziet ze hem weer
Dit keer over Ruben en Djedi die niets van hun eten delen met mensen die niets meer hebbenquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 14:33 schreef Li0nHeart het volgende:
Mexx : roddel de roddel de roddel .. dit keer over Djedi.
Maak het maar eens kenbaar in de groep waarbij vervolgens de stiekeme pen van Ruben ter sprake komtquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 14:35 schreef juul. het volgende:
[..]
Dit keer over Ruben en Djedi die niets van hun eten delen met mensen die niets meer hebben
Lekker met die schoenen naast je neusquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 14:39 schreef 5thencounter het volgende:
In die goeie ouwe tijd ging de Haan nog wel eens af![]()
[ afbeelding ]
Wat ligt daar naast zijn bed? Verpakking van Kinder Chocola?quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 14:39 schreef 5thencounter het volgende:
In die goeie ouwe tijd ging de Haan nog wel eens af![]()
[ afbeelding ]
die jankbal die er 2 dagen ingezeten heeft?quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 14:37 schreef Kakadylo het volgende:
Wesley was tenminste nog sympathiek itt Djedi en Ruben![]()
Het eerste wat onderhevig is aan leeftijd zijn je borsten dus dat is eerder logisch dan vreemdquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 14:28 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Allemaal zelfvertrouwen dat verbouw
Gewoon een goeie jongen dus beter doe je even normaalquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 14:41 schreef Charmian het volgende:
[..]
die jankbal die er 2 dagen ingezeten heeft?
en dat weet je als je iemand 2 dagen gezien hebt?quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 14:42 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Gewoon een goeie jongen dus beter doe je even normaal
quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 14:42 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Gewoon een goeie jongen dus beter doe je even normaal
Ja ik wel ja. Beter stel je jezelf dan de vraag of je zo iemand had moeten casten. Van freerunning in de vrije wereld naar opgesloten in een loods dat zijn dus twee uitersten. Bij een Janet weet je dat ze er in principe drie jaar kan zitten. Boeteclausules waren er klaarblijkelijk ook niet. Lag het aan mij dan ging er bij ieder vrijwillig vertrek bovendien 25k uit de pot.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 14:43 schreef Charmian het volgende:
[..]
en dat weet je als je iemand 2 dagen gezien hebt?
Lekker aardigquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 14:41 schreef Charmian het volgende:
[..]
die jankbal die er 2 dagen ingezeten heeft?
woordgrap of verkeerd geschrevenquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 14:48 schreef 5thencounter het volgende:
Alies heeft een prutseltje gemaakt... vanavond, of morgenochtend of morgenavond? 7uur![]()
[ afbeelding ]
Vroeg of laat moet die prijzenpot omlaag, daar draait het hele concept op.. een jaar lang vreten en slapen kan de bedoeling nooit zijnquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 14:49 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Ja ik wel ja. Beter stel je jezelf dan de vraag of je zo iemand had moeten casten. Van freerunning in de vrije wereld naar opgesloten in een loods dat zijn dus twee uitersten. Bij een Janet weet je dat ze er in principe drie jaar kan zitten. Boeteclausules waren er klaarblijkelijk ook niet. Lag het aan mij dan ging er bij ieder vrijwillig vertrek bovendien 25k uit de pot.
niet dan? Ik heb die gast alleen maar met rode ogen zien zitten. En hij heeft 1 of 2 keer tegen een muurtje gelopen. En dan moet je iemand aardig vinden of goedquote:
Je hoeft niemand aardig te vinden maar om op basis van 2 dagen iemand een jankbal te noemenquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 14:52 schreef Charmian het volgende:
[..]
niet dan? Ik heb die gast alleen maar met rode ogen zien zitten. En hij heeft 1 of 2 keer tegen een muurtje gelopen. En dan moet je iemand aardig vinden of goed
Who the hell is Seppe?quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 14:59 schreef Kakadylo het volgende:
Jeffrey is na z'n cut veranderd van een Sjonnie in een Seppe
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mirthe tegen BabetteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Babette tegen WendySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..![]()
Beter werken de groepen eens samen en pleuren ze de nietsnutten eruitWees jezelf, er zijn al genoeg anderen!![]()
Nou volgens mij is het wel ter sprake gekomen om Marciano eruit te stemmen omdat dan ook Kim zou gaan.ook bij Jeffrey![]()
Wtf hebben ze gedaan met de streams, ik loop nu standaard achter als ik net inlog en kan niet meer op 'live 'klikken![]()
Ziet er ook niet uit met dat halve beeld![]()
Ontopic :![]()
![]()
Sjeffie heeft dus de laffe keuze gemaakt, hij had veel meer stennis kunnen maken met een andere keuze ...Aldus min of meer Marciano's versie van het verhaal![]()
Ja, maar hij zegt safe keus.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 15:23 schreef 5thencounter het volgende:
Sjeffie heeft dus de laffe keuze gemaakt, hij had veel meer stennis kunnen maken met een andere keuze ...Aldus min of meer Marciano's versie van het verhaal![]()
JAA / Het Videoland V2 in je browser fix topicquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 15:23 schreef Flow3r het volgende:
Wtf hebben ze gedaan met de streams, ik loop nu standaard achter als ik net inlog en kan niet meer op 'live 'klikken![]()
Ontopic :
[ afbeelding ]![]()
Isaac zegt nu dat hij voor manager van de maand december wil gaan. Hij wil stabiliteit, en dat kan nu 'Berend, ik, nog een paar misschien' zegt hij.
Berend ziet het nog niet zo heel erg zitten : 'De keuken is nog zo instabiel bijvoorbeeld .. en Ima gaat zich verkiesbaar stellen, en Rupert is heel goed met Ima'![]()
Dan moet je dus de pagina refreshen , heel irritant hoop dat ze live knop wel weer toevoegen..quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 15:23 schreef Flow3r het volgende:
Ontopic :
[ afbeelding ]Let's take the long way home, love is burning slowly
Down this country road tonight. 🎵![]()
Dat heb ik al sinds t begin. Kijk je 1 stream, gaat die andere achterlopen of stilstaan. Live knop is er niet.Steeds verversen.. Heel irritantquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 15:23 schreef Flow3r het volgende:
Ontopic :
[ afbeelding ]![]()
Berend : Ze willen dat we bezig zijn ... niet alleen maar wachten op de volgende verdienopdracht. Bedenk iets!![]()
liggend vanaf de bankquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 15:38 schreef Li0nHeart het volgende:
Berend : Ze willen dat we bezig zijn ... niet alleen maar wachten op de volgende verdienopdracht. Bedenk iets!![]()
Gaatie toch lekker buiten lopen?quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 15:38 schreef Li0nHeart het volgende:
Marciano had een slecht geweten aangezien KimK de initiator was van het plan en hij daar obvious niet voor is gaan liggenquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 15:23 schreef 5thencounter het volgende:
Sjeffie heeft dus de laffe keuze gemaakt, hij had veel meer stennis kunnen maken met een andere keuze ...Aldus min of meer Marciano's versie van het verhaalWees jezelf, er zijn al genoeg anderen!![]()
Dat maakt 'ie er zelf van, ze hoeven shit te doen alleen maar overleven tot de laatste de pot pakt.. ik snap best wel dat de paranoia vroeg of laat inkicktquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 15:38 schreef Li0nHeart het volgende:
![]()
wat een verfrissend gesprek tussen jasper, sjeffie en marcianoThe only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]![]()
Niets, business as usual.. ze kunnen allemaal gemist worden zonder dat het een fuck uitmaaktquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 15:55 schreef pingu66 het volgende:
Ik ben benieuwd wat ergebeued ls Isaac eruit wordt geknikkerd![]()
![]()
Die wordt er niet uit geknikkerdquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 15:55 schreef pingu66 het volgende:
Ik ben benieuwd wat ergebeued ls Isaac eruit wordt geknikkerdMy age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Ja, daaaaag! Het is een volwassen vrouw.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 13:52 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Daarom kreeg maddy ruzie met kim d was best sneu. Maddy zoveel angst voor wanda dat ze loog tegen kim. En later huilend tegen kim sorry ik moest eerlijk zijn maar vond t te moeilijk![]()
Je bedoelt wat er 24/7 uur wordt gedaan in de cos?quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 14:55 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Je hoeft niemand aardig te vinden maar om op basis van 2 dagen iemand een jankbal te noemenof überhaupt over iemand te schetsen hoe die gene is. Bestaat niet.
![]()
Schijt hebben aan iedereen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 16:13 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik snap de middelvingersmiley niet in deze contextIk heb kanker en verder ben ik gewoon dezelfde.![]()
iOf de schaamtequote:Op zaterdag 22 oktober 2022 16:13 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik snap de middelvingersmiley niet in deze context![]()
Wendy : 'Ik ben rustiger hier, ik hoef hier niet continu te denken, kind ophalen, naar sporten, naar werk. Heb jij dat niet?'
Eunice : 'Nee, ik maak me niet druk over dat soort dingen, dat hoort er gewoon bij'
Eunice vindt vaak het tegengestelde van haar gesprekspartner ... wellicht vindt ze dat echt zo.![]()
Wat doet ze eigenlijk in het dagelijks leven?quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 16:15 schreef Li0nHeart het volgende:
Wendy : 'Ik ben rustiger hier, ik hoef hier niet continu te denken, kind ophalen, naar sporten, naar werk. Heb jij dat niet?'
Eunice : 'Nee, ik maak me niet druk over dat soort dingen, dat hoort er gewoon bij'
Eunice vindt vaak het tegengestelde van haar gesprekspartner ... wellicht vindt ze dat echt zo.![]()
JAA / De bewoners: Eunice #1quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 16:16 schreef mootie het volgende:
[..]
Wat doet ze eigenlijk in het dagelijks leven?![]()
zorgt vaak voor awkward gesprekken vind ik. vooral omdat ze lang stil is als een ander iets heeft gezegdquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 16:15 schreef Li0nHeart het volgende:
Nu ook weer ... het voelt niet als een prettig gesprek..quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 16:19 schreef Adat231 het volgende:
[..]
zorgt vaak voor awkward gesprekken vind ik. vooral omdat ze lang stil is als een ander iets heeft gezegd![]()
Wendy lult beter even over kikkererwten aangezien ze straks zo in de tv-uitzending komt
Wees jezelf, er zijn al genoeg anderen!![]()
Eunice kan op een aparte manier naar mensen kijken waardoor het heel ongemakkelijk isWees jezelf, er zijn al genoeg anderen!![]()
Dat was wel grappig om weer te lezen.. Vooringenomen, helemaal zelf niet op de vlucht zijn natuurlijkquote:![]()
Ze denkt namelijk dat de meerderheid van alle deelnemers in Een Jaar Van Je Leven op de vlucht zijn, of iets in zichzelf willen vinden.![]()
Zou teveel in de derde persoon zitten als zij kwamen aankakkenWees jezelf, er zijn al genoeg anderen!![]()
Heb liever een gesprek waarbij je van twee kanten oprecht met elkaar aan het sparren bentWees jezelf, er zijn al genoeg anderen!![]()
Maddy hangt weer vliegen strips op.
Hoe ranzig moet het daar zijn zeg nieuwe loods vol met vliegen eind oktober 😝![]()
Kim d vraagt verbaasd aan iemand of die nu net in bed lag?
Stream draaide gauw weg.
Ze moest eens weten, de halve loods sliep vanmiddag.
Maddy gaat de laatste pot koffie zetten, de allerlaatste koffie![]()
Oei is wel weinig koffie voor 7 bakjes, het worden halve koffie
Kim d bood sardientjes aan aan maddy dacht ik maar maddy lust dat niet en wacht even op de jumbo die zo komt![]()
Maddy leent koffie van rupert wat schepjes voor de groep.
Maddy geeft ruppert zometeen van haar eigen nieuwe koffie wel wat schepjes terug.
Ruppert zegt ja hoor ik leen wel weer aan het ondankbare huis..haha![]()
Kim d biedt eunice sperziebonen aan
Kim D deelt alles met iedereen die maar om haar heen staat, wat lief. Ik ben Kim gaan waarderen, al versta ik haar 9 vd 10 x niet![]()
Er is gisteren ¤1000 binnengehengeld.. mis ik wat? Of is Jumbo laat?quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 16:32 schreef Li0nHeart het volgende:
Rupert heeft eigen koffie. Maddy vraagt hem een beetje van zijn koffie te doneren voor de groep.![]()
![]()
Bezorgmoment is pas vanavond.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 16:34 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Er is gisteren ¤1000 binnengehengeld.. mis ik wat? Of is Jumbolaat?![]()
Moest wendy daarvoor uit de douche komen of komt ze uit de hottubbbbquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 16:30 schreef Li0nHeart het volgende:
Dat spinnenweb dat Janet probeert te maken, lukt nog niet heel erg.
Wol ook nog in de knoop:
[ afbeelding ]
Maddy heeft waarschijnlijk blaasontsteking![]()
Nee, Wendy was aan het zonnen, en was volgens mij blij om verlost te zijn van Eunice.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 16:35 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Moest wendy daarvoor uit de douche komen of komt ze uit de hottubbbb
Maddy heeft waarschijnlijk blaasontsteking![]()
Ja voelt zich zeeeeer verheven boven de rest...pfffquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 16:34 schreef Li0nHeart het volgende:
[ afbeelding ]
Jasper en Jeff even wat quality time samen besteden. Jeff nog steeds 'on a high' vanwege z'n 2 minuten in het aquarium.![]()
Beschouwd zichzelf daar als de grote denker.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 16:36 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Ja voelt zich zeeeeer verheven boven de rest...pfff![]()
Jeff : Hij [Isaac] had 24 uur geen grip op de situatie. Ik denk dat hij het daar heel erg moeilijk mee had.
Jasper : Je kon ook zien dat hij dat moeilijk vond.![]()
Jumbo delen kan al vanaf 16u bezorgd worden dus any minute nu en maddy zegt dat ze er alle vertrouwen in heeft. Is ze op dr vingers getikt nadat ze de rotte appels van mirthe te veel in beeld bracht?![]()
Jasper : Ik heb wel een paar momenten gezien, waarvan ik dacht, oh, dit is ook Isaac
..
Jeff : Hij knuffelt zichzelf naar de controle.![]()
Wat voor poeder doet maddy in haar koffie naast haar eigen zoetjes? In kantoor kast stond het, van de bv?![]()
Ja toen isaac hem zo theatraal naar buiten riep alsof hij hem een pak slaag ging geven na dat ei bak gedoequote:Op zaterdag 22 oktober 2022 16:39 schreef Li0nHeart het volgende:
Jasper : Ik heb wel een paar momenten gezien, waarvan ik dacht, oh, dit is ook Isaac
..
Jeff : Hij knuffelt zichzelf naar de controle.![]()
Ik zou zeggen, melkpoederquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 16:40 schreef Poesjuh het volgende:
Wat voor poeder doet maddy in haar koffie naast haar eigen zoetjes? In kantoor kast stond het, van de bv?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Melkpoeder misschien?quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 16:40 schreef Poesjuh het volgende:
Wat voor poeder doet maddy in haar koffie naast haar eigen zoetjes? In kantoor kast stond het, van de bv?![]()
quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 16:41 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, melkpoeder
[ afbeelding ]Kloptquote:
Ik heb kanker en verder ben ik gewoon dezelfde.![]()
Jasper hoorde de jumbo dus over n half uurtje is het wel binnen denkt maddy.
Maddy ziet geen gele auto...
Jasper denkt nog n uur.
Maddy haar stem slaat altijd heel erg over![]()
goede vraag.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 16:43 schreef Poesjuh het volgende:
Ja melkpoeder maaaar heeft maddy dat zelf gekocht? Was ff nieuwsgierig![]()
Niet om te muggenziften hoor maar was ff grappig. Trouwens bv kocht geen melkpoeder, alleen suiker dacht ik dus zal wel van maddy zijnquote:![]()
Ik bedacht me 1 pluspunt aan isaac
Hij heeft niet tegen de groep gezegd dat de bv schuld had, naast de hamer is er ook ongeveer 50 euro geleend van isaac omdat ze een bestelling anders niet kon doen. Geld was op.
Als men hoort dat maddy de bv failliet heeft laten gaan, want dat was het eigenlijk, had men veel voer gehad tegen maddy![]()
Ruppert noemt het hele huis telkens slangen maar is zelf de opperslang
KimD wil heel graag aan Jeff vertellen welk personage ze gaat spelen tijdens Halloween. Jeff zegt : 'Maar dat hoeft toch niet, is het ook nog een verrassing voor mij.'![]()
waar komt ineens dat bv vandaan?quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 16:48 schreef Poesjuh het volgende:
Hij heeft niet tegen de groep gezegd dat de bv schuld had, naast de hamer is er ook ongeveer 50 euro geleend van isaac omdat ze een bestelling anders niet kon doen. Geld was op.
Als men hoort dat maddy de bv failliet heeft laten gaan, want dat was het eigenlijk, had men veel voer gehad tegen maddy![]()
Ik heb niet het gevoel dat dat een geheim is .. weet het niet zeker, maar Maddy is vrij transparant geweest over de financien ... zoals ze alles er zo uitfloept.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 16:48 schreef Poesjuh het volgende:
Ik vermoed dat Rupert royaal in zn bestellingen voor de bv.. is geweest en dus waarschijnlijk best wel wat 🥚 voorhunzelf heeft![]()
Bern roept kim d. Ze zegt ik ga eerst eten. Hij kijkt meteen met zo'n error opzij.... en zegt dan is goed muahaha
Jammer meneer de spelleider![]()
Grapjasper 😁quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 16:55 schreef Li0nHeart het volgende:
Jasper denkt dat veel van het 'stelen' per ongeluk is, onwetendheid en niet dat alles expres is.![]()
Ook dit kan gewoon een tactische keuze zijn waarbij zijn vertrouwelingen het eventueel wel weten. Het is niet dat Maddy vervolgens weggestemd gaat of kan worden. Sowieso ga je bijna denken dat het vooropgezet is door de FEBO icm Isaac gezien alle toevalligheden die dus misschien wel helemaal geen toevalligheden zijn. Zoiets zou in een filmscript kunnen staan.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 16:48 schreef Poesjuh het volgende:
Als men hoort dat maddy de bv failliet heeft laten gaan, want dat was het eigenlijk, had men veel voer gehad tegen maddyWees jezelf, er zijn al genoeg anderen!![]()
Over janet ze zei dat ze imadi niet als manager wilde en dan zelf mee zou strijden
Komt gister imadi naar janet toe of ze hem wil steunen voor managerschap want hij wil minimaal 1 persoon per kamer achter hem. Janet zei, ja hoorrrr tuurlijkkkk
Is janet nu wel voor imadi als opperhoofd?![]()
quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 16:56 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Ook dit kan gewoon een tactische keuze zijn waarbij zijn vertrouwelingen het eventueel wel weten. Het is niet dat Maddy vervolgens weggestemd gaat of kan worden. Sowieso ga je bijna denken dat het vooropgezet is door de FEBO icm Isaac gezien alle toevalligheden die dus misschien wel helemaal geen toevalligheden zijn. Zoiets zou in een filmscript kunnen staan.![]()
![]()
Isaac is een febo pop dat is duidelijkkkkquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 16:56 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Ook dit kan gewoon een tactische keuze zijn waarbij zijn vertrouwelingen het eventueel wel weten. Het is niet dat Maddy vervolgens weggestemd gaat of kan worden. Sowieso ga je bijna denken dat het vooropgezet is door de FEBO icm Isaac gezien alle toevalligheden die dus misschien wel helemaal geen toevalligheden zijn. Zoiets zou in een filmscript kunnen staan.![]()
Jasper wil spaans en russisch leren 'maar mijn russisch heeft mijn prioriteit' zegt jasper
Hij wil wereldkampioen worden in motor rijden op ijs![]()
Het is de ongeschreven plicht om hier alle scheurtjes in het behang van EJVJL bloot te leggen.. en vroeg of laat lukt het echt welquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 16:56 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
![]()
Jappie maakt in principe een serieuze kans om dit programma te winnenWees jezelf, er zijn al genoeg anderen!![]()
Leuk hoe maddy allemaal vrsgen stelt over jasper zijn beroep buiten en hoe ze interesse toont in zijn sport. Gezellig gesprek, maddy is heel relaxt. Ahh ze vraagt of ze jasper straks buiten kan vinden via google of zo![]()
Denk dat iedereen hem wel mag en het is een allround speler die overal sowieso bovengemiddeld scoortWees jezelf, er zijn al genoeg anderen!![]()
Rupi neemt nu al z'n (wc-)rol als first lady uiterst serieus
Hoeveel mensen doen wel niet mee als cast voor die escaperoom? Die kamer is helemaal vol. Zijn er nog wel mensen over om het te spelen?![]()
5 weten alles alquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 17:10 schreef Li0nHeart het volgende:
Hoeveel mensen doen wel niet mee als cast voor die escaperoom? Die kamer is helemaal vol. Zijn er nog wel mensen over om het te spelen?![]()
![]()
🥳quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 17:13 schreef Li0nHeart het volgende:
Z'n vinger is hem dan nu toch fataal geworden:
[ afbeelding ]![]()
De bedenkers ervan vinden het waarschijnlijk het leukstquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 17:14 schreef 5thencounter het volgende:
Ik vraag me serieus af voor wie dit spel bedoeld is..
ik vind het wel leuk dat ze een halloweenspel aan het bedenken zijn, iig iets gezelligs samenTrust nobody![]()
Voor de makers is het iig leuk om te bedenken, ook mooi tochquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 17:14 schreef 5thencounter het volgende:
Ik vraag me serieus af voor wie dit spel bedoeld is..Trust nobody![]()
Ze willen shinennn ja berns en zoquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 17:16 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Voor de makers is het iig leuk om te bedenken, ook mooi toch![]()
Ze zijn van de straat idd..quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 17:16 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Voor de makers is het iig leuk om te bedenken, ook mooi toch![]()
Wendy maakt erik belachelijk.
Jeff neemt t voor hem op.
Babette neemt het stokje over en zegt dat het een super mooi persoon is die erik.
Jeff zegt ja hij is altiid bezig dus ik hou ervan hoor.
Wendy stil haha.
Team Erik hier 🙏![]()
HIJ heeft het wel gedaan.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 17:14 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Hoe dan, hij heeft gwn n lift aangeboden jezus overdreven gedoe weer 🤣🤣
En jij?
Ik open niet.Ik heb kanker en verder ben ik gewoon dezelfde.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: