Hopelijk ben ik iig snel van de positieve tests af, wil weer naar de sportschoolquote:Op maandag 24 oktober 2022 17:24 schreef THEFXR het volgende:
[..]
komt allemaal goed, maar het kost wel tijd.
Je hoeft je toch geen tweede keer te testen en te wachten tot die weer negatief is?quote:Op maandag 24 oktober 2022 17:32 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
Hopelijk ben ik iig snel van de positieve tests af, wil weer naar de sportschool
Hoeft niet maar dat doe ik welquote:Op maandag 24 oktober 2022 17:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je hoeft je toch geen tweede keer te testen en te wachten tot die weer negatief is?
blijf in uw kotquote:Op maandag 24 oktober 2022 17:32 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
Hopelijk ben ik iig snel van de positieve tests af, wil weer naar de sportschool
Prima toch?quote:Op maandag 24 oktober 2022 17:17 schreef THEFXR het volgende:
[..]
vreemd, zo voelde het helemaal niet, ik had juist iemand behoed voor de bijwerkingen van het vaccin, want deze persoon is gezond genoeg.
Geldt het alleen voor de PCR of kun je ook bij een thuistest nog een bepaalde periode positief testen ondanks dat je niet besmettelijk meer bent?quote:Op maandag 24 oktober 2022 17:45 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
Hoeft niet maar dat doe ik wel
Het kan ook wel, maar zoals we hier al zovaak hebben gemerkt, gaat dat niet altijd goed.quote:Op maandag 24 oktober 2022 16:15 schreef bloodymary1 het volgende:
Tja, een jaar geleden probeerde ik ook wel eens iemand om te praten om wel een vaccinatie te halen. Kon daar wel leuk mee discussieren met wat wappies in de familie-, vrienden- en kennissenkring. Waarbij iedereen in zijn waarde werd gelaten.
De noodzaak voelt minder idd.quote:Nu haal ik er zelf niet eens meer een bij en zal het me een worst wezen wat iedereen doet.
Blijkbaar is een positieve zelftest wel een signaal dat je nog steeds besmettelijk bent. Anders dan de PCRquote:Op maandag 24 oktober 2022 19:14 schreef Celestien het volgende:
[..]
Geldt het alleen voor de PCR of kun je ook bij een thuistest nog een bepaalde periode positief testen ondanks dat je niet besmettelijk meer bent?
Ander virus, andere situatie toen ennnnn toen kregen we in december de goddelijke variant Omicron die ons verloste en bevrijddequote:Op maandag 24 oktober 2022 19:17 schreef Celestien het volgende:
[..]
Het kan ook wel, maar zoals we hier al zovaak hebben gemerkt, gaat dat niet altijd goed.
[..]
De noodzaak voelt minder idd.
Vorig jaar om deze tijd waren veel nog veel 'banger' voor het virus, maar nu we sinds dit voorjaar weer alles mogen, merk je dat voor iedereen 't leven weer doorgaat.
Bedankt voor de update. Ik wist het idd niet zekerquote:Op maandag 24 oktober 2022 19:28 schreef Molo het volgende:
[..]
Blijkbaar is een positieve zelftest wel een signaal dat je nog steeds besmettelijk bent. Anders dan de PCR
Dat was idd wel érg fijn.quote:Op maandag 24 oktober 2022 19:29 schreef Molo het volgende:
[..]
Ander virus, andere situatie toen ennnnn toen kregen we in december de goddelijke variant Omicron die ons verloste en bevrijdde
Ik testte na negen dagen nog positief maar had al iets van drie dagen geen klachten meer. Ben niet de drukte in gegaan maar wel boodschappen gaan doen. Vond het zo dubbel.quote:Op maandag 24 oktober 2022 19:28 schreef Molo het volgende:
[..]
Blijkbaar is een positieve zelftest wel een signaal dat je nog steeds besmettelijk bent. Anders dan de PCR
Ja mee eensquote:Op maandag 24 oktober 2022 19:53 schreef phpmystyle het volgende:
Moet zeggen dat Kuipers mij alles behalve tegenvalt.
De man krijgt enorme pushes en andere verzoeken vanuit een marginaal doch militant deel van de medische wereld en andere zelfverklaarde belangenbehartigers om meuk zoals mondkapjes, adviezen verplichtingen, 1,5 m, en andere maatschappelijke en economische disruptieve maatregelen te nemen. Wonderwel weet hij die (lange ) rug recht te houden en kan hij het met een lach, grap en sympathie verdedigen.
Chapeau voor deze man
Absoluut absoluut, soort verkoudheid idd. Vervelend voor een individu maar geen ramp voor het landquote:Op maandag 24 oktober 2022 19:56 schreef Celestien het volgende:
[..]
Dat was idd wel érg fijn.
Ik begreep dat uiteindelijk de verwachting wordt dat het zich gaat ontwikkelen als een soort 'griep' of verkoudheidsvirus, maar of we daar al zijn, moet nog maar blijken. Tot op heden ben ik in ieder geval blij dat we weer mogen léven zonder donkele wolk boven 't hoofd. Al was die er voor sommigen al nooit
Och, het is toch overal om je heen. Niet te druk om maken. Is in het hier en nu geen eng angstig gebeuren meerquote:Op maandag 24 oktober 2022 19:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik testte na negen dagen nog positief maar had al iets van drie dagen geen klachten meer. Ben niet de drukte in gegaan maar wel boodschappen gaan doen. Vond het zo dubbel.
Laten we hopen dat we daar snel zijn.quote:Op maandag 24 oktober 2022 20:09 schreef Molo het volgende:
[..]
Absoluut absoluut, soort verkoudheid idd. Vervelend voor een individu maar geen ramp voor het land![]()
Apart wel.quote:Op maandag 24 oktober 2022 20:32 schreef Celestien het volgende:
Sinds die tweede vaccinatie van afgelopen zaterdag, heb ik opvliegers.
Gatverdamme. En zó oud ben ik nou ook weer niet.
Hopelijk zijn ze snel weg
laat even een bloedtest doen en je ijzer/ferritine checken....mijn vrouw heeft ook wat gezeik gehad na haar booster.quote:Op maandag 24 oktober 2022 20:32 schreef Celestien het volgende:
dat moeten we niet hebben, dat ze zeggen dat alles goed is, maar de klachten blijven.quote:Op maandag 24 oktober 2022 22:10 schreef Predator40 het volgende:
[..]
laat even een bloedtest doen en je ijzer/ferritine checken....mijn vrouw heeft ook wat gezeik gehad na haar booster.
en het maakt niet uit als je HB wel goed is ...ondanks dat huisartsen wat anders zeggen.
Had ik gisteren ook! Na mijn eerste booster ook al. Vandaag gelukkig niet meer. Verder heb ik daar (nog) nooit last van gehad, alleen dus na de boosters.quote:Op maandag 24 oktober 2022 20:32 schreef Celestien het volgende:
Ik heb van nature een hoge ijzerwaarde in m'n bloed. Genetisch dingetje. Maar zal het in de gaten houden. Wat voor klachten had je vrouw?quote:Op maandag 24 oktober 2022 22:10 schreef Predator40 het volgende:
[..]
laat even een bloedtest doen en je ijzer/ferritine checken....mijn vrouw heeft ook wat gezeik gehad na haar booster.
en het maakt niet uit als je HB wel goed is ...ondanks dat huisartsen wat anders zeggen.
Same here. Ben van die boosters sowieso zieker dan van die eerste twee.quote:Op maandag 24 oktober 2022 22:44 schreef Arizona het volgende:
[..]
Had ik gisteren ook! Na mijn eerste booster ook al. Vandaag gelukkig niet meer. Verder heb ik daar (nog) nooit last van gehad, alleen dus na de boosters.
Vandaag had ik alleen nog wat lichte hoofdpijn maar dat is nu ook weg.
Waarom neem je ze dan?quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 00:48 schreef Celestien het volgende:
[..]
Same here. Ben van die boosters sowieso zieker dan van die eerste twee.
Omdat ik de voordelen op vind wegen tegen de nadelen. Dat lijkt me nogal logisch.quote:
Nee dat is niet de reden dat mensen zich niet meer laten vaccineren. Vorig jaar waren veel meer mensen, waaronder ik, ook niet bang voor het virus.quote:Op maandag 24 oktober 2022 19:17 schreef Celestien het volgende:
Vorig jaar om deze tijd waren veel nog veel 'banger' voor het virus, maar nu we sinds dit voorjaar weer alles mogen, merk je dat voor iedereen 't leven weer doorgaat.
Daar heeft het zich al 10 maanden geleden naar toe ontwikkeld... Iets gemist?quote:Op maandag 24 oktober 2022 19:56 schreef Celestien het volgende:
[..]
Ik begreep dat uiteindelijk de verwachting wordt dat het zich gaat ontwikkelen als een soort 'griep' of verkoudheidsvirus, maar of we daar al zijn, moet nog maar blijken. Tot op heden ben ik in ieder geval blij dat we weer mogen léven zonder donkele wolk boven 't hoofd. Al was die er voor sommigen al nooit
Yep. Als ik kijk naar het verloop bij mijn vrouw? Letterlijk een verkoudheid. Ze nieste heel vaak, hoestte af en toe, had beetje keelpijn en dat was 'm.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 09:11 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Daar heeft het zich al 10 maanden geleden naar toe ontwikkeld... Iets gemist?
Die boetelijst.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 09:31 schreef WheeledWarrior het volgende:
https://www.berliner-zeit(...)efallfonds-li.280068
In Berlijn hebben ze het nog steeds over extra corona-maatregelen. 2020 belde.
Berlijn is dan wel weer echt zo'n stad waar - op welhaast oer-Hollandsche wijze - vrijwel iedereen onder de boomerleeftijd al die maatregelen aan zijn of haar laars lapt. Een paar maanden geleden zat daar nog amper iemand met een ffp2 snavel op in de tram of metro.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 09:31 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ik was vorige maand in Berlijn en er liepen echt nog een heleboel mensen met ffp2-snavels in de metro. In de avonduren wel een stuk minder, vooral als er veel jongere mensen in de metro zaten.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 10:54 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Berlijn is dan wel weer echt zo'n stad waar - op welhaast oer-Hollandsche wijze - vrijwel iedereen onder de boomerleeftijd al die maatregelen aan zijn of haar laars lapt. Een paar maanden geleden zat daar nog amper iemand met een ffp2 snavel op in de tram of metro.
Befehl ist Befehl und Ordnung muss sein.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 09:31 schreef WheeledWarrior het volgende:
Dat gaat al best goedquote:Op maandag 24 oktober 2022 19:56 schreef Celestien het volgende:
[..]
IC bezetting is bijzonder hoog op dit moment en er overlijden nog zo'n 200 man per dag blijkbaar aan het virusquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 09:31 schreef WheeledWarrior het volgende:
Met 80 miljoen vergrijzende inwoners is er natuurlijk wel een aardige poel aan "kwetsbaren", dan kom je al snel aan 200 doden per dag.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 13:48 schreef pullup het volgende:
[..]
IC bezetting is bijzonder hoog op dit moment en er overlijden nog zo'n 200 man per dag blijkbaar aan het virus
Marino achter de boekenkast.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 15:31 schreef Zipportal het volgende:
Herfstgolf corona lijkt alweer op retour, aantal besmettingen daalt met 22 procent
https://www.ad.nl/binnenl(...)22-procent~aa4929eb/
Dit is gespeeld.
Corona schiet.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 15:31 schreef Zipportal het volgende:
Herfstgolf corona lijkt alweer op retour, aantal besmettingen daalt met 22 procent
Dit is gespeeld.
Yup. We zullen waarschijnlijk eerder onszelf uitroeien dan dat een 'natuurlijk' verschijnsel dat zal doen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 15:35 schreef aartstyle het volgende:
Alweer 5k minder besmettingen deze week dan vorige week. De herfstgolf is dus alweer voorbij. Ook geen nieuwe varianten die ziekmakender zijn. Geen enkele zorgen meer over Covid als er geen nieuwe ziekmakende variant opsteekt. Die kans lijkt mij zeer klein en het zal straks nog een gewoon verkoudheidsvirus zijn.
Ik acht de kans groter dat het experimentje uit de US met het virus ook gedaan gaat worden door mensen met kwade bedoelingen (uit andere landen). Dan zijn we wel de sigaar natuurlijk.
En zonder maatregelenquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 15:31 schreef Zipportal het volgende:
Dit is gespeeld.
Fijn dat iedereen op één lijn zitquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 16:09 schreef SilverEyes het volgende:
Weer minder positieve coronatests en opnames, maar najaarsgolf niet voorbij https://www.nu.nl/coronav(...)lf-niet-voorbij.html
Ho ho, niet te positief jongens! Maar de nieuwe varianten!
En waarom wordt er daar weer getest? is daar geen don't ask, don't tell policy?quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 16:26 schreef miss_sly het volgende:
Voorbij? Niets daarvan. Van mijn dochters vriendinnengroep zijn er nu 7 thuis vanwege een positieve test (drie ook echt wel ziek) en zijn alleen dochter en nog een ander meisje niet besmet. Dochter was gisteren niet op school vanwege te laat terug van vakantie wegens geannuleerde vlucht, maar het andere meisje wel. Vandaag zijn ze natuurlijk onafscheidelijk. We gaan zien of dochter de dans ontspringt!
Ik heb werkelijk geen idee.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 16:33 schreef _serial_ het volgende:
[..]
En waarom wordt er daar weer getest? is daar geen don't ask, don't tell policy?
Lijkt me wel, ik zou niet weten waarom maatregelen zelfs maar overwogen zouden moeten worden.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 16:55 schreef jcdragon het volgende:
Ik ben benieuwd. Gaan we het meemaken? Een winter zonder strenge maatregelen.
Maar niet te positief hoor, HeT iS nOg NiEt VoOrBiJ!! volgens her rivmquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 15:31 schreef Zipportal het volgende:
Dit is gespeeld.
Zou een nieuw wereldwonder zijn bijnaquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 16:55 schreef jcdragon het volgende:
Ondertussen las ik paar dagen terug in de Telegraaf dat ze wel zo zorgvuldig zijn dat ze eerst de oude voorraad weg prikken. Ipv dat ze meteen de variant inzetten die beter tegen Omicron werkt.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 17:20 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Maar niet te positief hoor, HeT iS nOg NiEt VoOrBiJ!! volgens her rivm
Besmettingen, opnames, IC, R.. alles daalt.
Neem een busje prozac daar in Bilthoven. Het lijkt wel alsof ze er op hopen.
Ik ben inmiddels oprecht benieuwd welke mensen -buiten hoogbejaarden of mensen met flink onderliggend lijden - nu nog écht heel ziek worden van de huidige 'rona omicron variant. Ik denk steeds van, hoeveel kunnen het er nog zijn joh?quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 17:50 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Ondertussen las ik paar dagen terug in de Telegraaf dat ze wel zo zorgvuldig zijn dat ze eerst de oude voorraad weg prikken. Ipv dat ze meteen de variant inzetten die beter tegen Omicron werkt.
Chantal Bleekers en Giny Mooy knarsen hun tanden kapot..quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 16:55 schreef jcdragon het volgende:
Ik denk genoeg, zodat het toch heel druk kan gaan worden in de zorg. En dan gaat er iemand Co de Rood roepenquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 18:13 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Ik ben inmiddels oprecht benieuwd welke mensen -buiten hoogbejaarden of mensen met flink onderliggend lijden - nu nog écht heel ziek worden van de huidige 'rona omicron variant. Ik denk steeds van, hoeveel kunnen het er nog zijn joh?
Aan de andere kant, er zijn nu eenmaal behoorlijk veel bejaarden en mensen met onderliggend lijden. Dus in dat perspectief, misschien stiekem toch wel heel veel
Speldquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 18:46 schreef phpmystyle het volgende:
Jongens, oprech teven lachen. Geretweet door o.a Giny
https://twitter.com/i/status/1584577645425360896
Kijken waardZE ZIJN GVD KK ZIEDEND!
Deze is toch ook een grap ?quote:
Die comments er onder... Stel je voor dat je normaal menselijk gedrag vertoond dat moeten we niet willen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 18:46 schreef phpmystyle het volgende:
Reacties van dit soort imbecielen ook : https://twitter.com/Sabje1979quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 19:15 schreef ipa84 het volgende:
[..]
Die comments er onder... Stel je voor dat je normaal menselijk gedrag vertoond dat moeten we niet willen.
Ook dingen retweeten van dit account https://twitter.com/EnemyInAState wat altijd fearmonger news verspreide tijdens de pandemie wat 99 van 100 keer niet waar was. Tja dan helpt dat mondkapje ook niet meer maar een goeie psychiater misschien wel.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 19:18 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Reacties van dit soort imbecielen ook : https://twitter.com/Sabje1979
Tijd voor wat ernstige functioneringsgesprekken bij de afdeling communicatie/voorlichting/pr/ambtelijk secretariaat.quote:
Nog gekker dan Baudet.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 19:23 schreef ipa84 het volgende:
[..]
Ook dingen retweeten van dit account https://twitter.com/EnemyInAState wat altijd fearmonger news verspreide tijdens de pandemie wat 99 van 100 keer niet waar was. Tja dan helpt dat mondkapje ook niet meer maar een goeie psychiater misschien wel.
Het staat iedereen vrij uiteraard, maar ik snap ook nooit zo waarom mensen een foto van zichzelf met mondkap op maken en die dan gaan gebruiken als profiel foto. Ieder zo z’n eigen ding, en ik snap dat ze er vooral mee willen laten zien dat ze voor Corona maatregelen zijn, maar het ziet er zo raar uit in mijn ogen. Maar hey, dat vinden hun andersom wellicht weerquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 19:18 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Reacties van dit soort imbecielen ook : https://twitter.com/Sabje1979
-knip-
Goddamn, dit is wel écht enorm tenenkrommend weerquote:
Tis identiteit.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 19:36 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Het staat iedereen vrij uiteraard, maar ik snap ook nooit zo waarom mensen een foto van zichzelf met mondkap op maken en die dan gaan gebruiken als profiel foto. Ieder zo z’n eigen ding, en ik snap dat ze er vooral mee willen laten zien dat ze voor Corona maatregelen zijn, maar het ziet er zo raar uit in mijn ogen. Maar hey, dat vinden hun andersom wellicht weer
Tjah een geintje over idioten moet kunnen, daar vragen de Baudetjes en de Bleekertjes van deze maatschappij nou eenmaal om.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 19:45 schreef miss_sly het volgende:
Ik snap de preoccupatie met die mensen niet. Laat ze. Vooralsnog zijn ze nog steeds roependen in de woestijn en gebeurt er helemaal niks op het gebied van maatregelen.
Telkens hier weer klagen erover en ze belachelijk maken is best treurig.
Een geintje moet kunnen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 20:05 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Tjah een geintje over idioten moet kunnen, daar vragen de Baudetjes en de Bleekertjes van deze maatschappij nou eenmaal om.
Oh dan bedoel je vast niet mij. Ik doe het slechts wekelijks.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 20:07 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Een geintje moet kunnen.
Een dagelijkse lading posts waarin telkens dezelfde mensen weer aandacht krijgen en belachelijk gemaakt worden, het mag, maar zoals gezegd: het is tamelijk treurig. Niet minder treurig dan deze mensen, zou ik haast willen zeggen.
Als je de maandag én dinsdag nodig hebt om van zoiets als ADE bij te komen, dan is ziek worden al helemaal een maandenlang karwei.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 18:46 schreef phpmystyle het volgende:
ADE is wel topsport hoor als je 5 dagen op een rij los gaatquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 21:05 schreef nostra het volgende:
[..]
Als je de maandag én dinsdag nodig hebt om van zoiets als ADE bij te komen, dan is ziek worden al helemaal een maandenlang karwei.
Ok nu ik dit heb gezien, heb ik toch wel spijt dat ik de herhaalprik heb genomenquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 19:55 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Goddamn, dit is wel écht enorm tenenkrommend weer
Waarom?quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 22:39 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ok nu ik dit heb gezien, heb ik toch wel spijt dat ik de herhaalprik heb genomen
Ik snap ook niet dat de overheid denkt hiermee mensen te gaan kunnen bereiken. Dit is zo intens slecht. Onrealistisch ook.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 19:55 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Goddamn, dit is wel écht enorm tenenkrommend weer
En vanochtend was de zelftest wel positief.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 16:50 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk geen idee.
Dochter wilde vanochtend zelf testen, kwam verkouden terug van de vakantie. Van mij hoefde het niet, maar ze voelde zich niet prettig om zo hoestend naar school te gaan zonder een testje.
Wellicht geldt dat voor de andere meisjes ook.
Wel allemaal zelftesten, volgens mij, dus er zit er geen tussen de 'officiële" cijfers.
Uiteraard heb ik hierdoor niet serieus spijt. Maar jongens: De tenenkrommendheid.quote:
O ja, ik kan de tegenzin tegen de spotjes wel voorstellen, maar ik vond het een vreemde opmerking dus vroeg me af waarom je spijt zou hebben.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 08:31 schreef Arizona het volgende:
[..]
Uiteraard heb ik hierdoor niet serieus spijt. Maar jongens: De tenenkrommendheid.
Je krijgt hierdoor eerder behoefte aan een chiropractor om je tenen te stretchen (dank forummer NQ hiervoor) dan aan een prik…
ik wilde je er nog vanaf praten, maar..quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 22:39 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ok nu ik dit heb gezien, heb ik toch wel spijt dat ik de herhaalprik heb genomen
https://twitter.com/aapjestokje/status/1585182186516324352quote:Tijd voor een persoonlijk draadje.
Vanaf 1 november stopt mijn fantastische tijd bij @WUR omdat het project 'corona in verpleeghuizen' afgerond is.
Ik heb niet direct een nieuwe baan want ik ga 'ziek uit dienst': ik heb een burnout.
Marino heeft een burnout?quote:Op woensdag 26 oktober 2022 10:11 schreef capricia het volgende:
Marino van Zelst.
Afgeschermde tweet. Kijken of het zo lukt.
[..]
https://twitter.com/aapjestokje/status/1585182186516324352
Corona doet wat met mensen.
Ja. Al maanden.quote:
quote:Tijd voor een persoonlijk draadje.
Vanaf 1 november stopt mijn fantastische tijd bij @WUR omdat het project 'corona in verpleeghuizen' afgerond is.
Ik heb niet direct een nieuwe baan want ik ga 'ziek uit dienst': ik heb een burnout.
2/ Die burnout is niet iets van de afgelopen week. Aan het begin van de zomervakantie was de batterij 'ineens' op. Hard werken en op een willekeurige maandagochtend ineens: energie weg, denkvermogen weg, emotioneel wrak. Gelukkig was ik fysiek nog sterk, maar dat was het wel.
3/ Na drie maanden totale rust en afwezigheid van werk kon ik gelukkig weer slagen maken en ben ik nu weer aan het reïntegreren. Stap voor stap, (nu) drie uur per dag werken, en weer langzaam opbouwen. Komende periode verder reïntegreren op een andere plek (daarover later meer).
quote:4/ Oorzaken uiteraard complex, maar een mix van een ongezonde mate van loyaliteit aan de commitments die ik maakte, een ongezonde mate van verantwoordelijkheidsgevoel, en wat academisch 'imposter syndrome'* in de mix: et voila, een burnout.
Volgens Marino zelf is het nog steeds een fantastische werkgever. En hij gaat ook nog eens trouwen. Komt alles toch nog goed.quote:8/ Starten met herstel was nooit mogelijk geweest zonder de absolute en onvoorwaardelijke steun van
@Ipie33
(en ze wil nog met me trouwen ook!❤️) en lieve familie en vrienden. Ook grote dank aan mijn collega's en de
@WUR
, een fantastische werkgever (ook als je ziek bent).
quote:Op woensdag 26 oktober 2022 13:13 schreef bloodymary1 het volgende:
![]()
Zijn werkgever is hem dus ook beu.
quote:Deze Tweets zijn afgeschermd
Alleen goedgekeurde volgers kunnen de Tweets van @mzelst zien. Klik op Volgen om toegang te vragen. Meer informatie
quote:#COVID19NL
Opgenomen: 143
Huidig: 1.093 (-29)
Opgenomen op IC: 10
Huidig IC Nederland: 59 (+4)
Was woensdag niet steeds piekdag voor de IC-opnames? Volgens mij is dit bijna een halvering ten opzichte van vorige week en de week daarvoor.quote:
Ja. Covid doet wat met een mens.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 15:20 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Marino hep GROTE PROBLEMEN. @:maxi-mus @:Caland
Wat deed hij voor Corona? Want ineens was hij duider van corona zonder achtergrond te hebben in epidemiologie van infectieziektes.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 16:59 schreef capricia het volgende:
[..]
Ja. Covid doet wat met een mens.
We wensen Marino veel beterschap. En misschien is een academische omgeving niet voor iedereen weggelegd.
Iets in Tilburg (organisatiewetenschappen) en druk met het Redteam.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 17:13 schreef ipa84 het volgende:
[..]
Wat deed hij voor Corona? Want ineens was hij duider van corona zonder achtergrond te hebben in epidemiologie van infectieziektes.
Ik vind het lullig voor hem hoor. Maar misschien had hij zich beter bezig kunnen houden met organisatiewetenschappen dan het Redteam. Want het Redteam was wel van de extreme maatregelen. Als je dan de media gaat opzoeken ga je kritiek krijgen en als je dan niet een achtergrond heb in de materie kan dat wel is te veel worden. Uiteindelijk hebben we ook gezien dat de maatregelen maar een beperkte houdbaarheidsdatum hebben. Nu de zorg het aan kan merk je gewoon aan alles dat mensen helemaal niet zitten te wachten op maatregelen ze geloven het wel. Wat uiteindelijk ook gewoon de verwachting is.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 17:36 schreef capricia het volgende:
[..]
Iets in Tilburg (organisatiewetenschappen) en druk met het Redteam.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |