Heel bijzonder jaquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 21:47 schreef greysbones het volgende:
wat doet Zoe smerig met die Lolly zeg
Lekker temperatuurtjequote:Op vrijdag 21 oktober 2022 21:47 schreef D. het volgende:
[..]
Als ik de mensen daar zo zie lopen gok ik op een graad of 23
Ja, hij klaagt ook vaak over 'heel veel pijn'quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 21:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
alweer
doet die gozer wel eens wat anders
Ben blij dat jij het niet bent johquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 21:47 schreef greysbones het volgende:
Net zoveel pijn als Ruben had?quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 21:50 schreef D. het volgende:
[..]
Ja, hij klaagt ook vaak over 'heel veel pijn'
Of 24 uur aanvragen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 21:50 schreef D. het volgende:
[..]
Ja, hij klaagt ook vaak over 'heel veel pijn'
wil geil doen zekerquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 21:47 schreef greysbones het volgende:
Misschien zit Moraima ook wel in een tussenfasequote:
Puhleasequote:Op vrijdag 21 oktober 2022 21:52 schreef D. het volgende:
[..]
Maar Ruben was ook echt gewond, dus kon zijn act onderbouwen
vage shizzlequote:Op vrijdag 21 oktober 2022 21:53 schreef Seattle het volgende:
Ima en Rupie hebben nog sigaretten en bloem etc… Rupert heeft een lijst gegeven aan Maddy waar blijkbaar ook dingen op staan voor hun óf ze hebben dingen van anderen geleend en gaan ze nu weer teruggeven. Zoiets
Dat je zo kan zweten van een klein wondje.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 21:52 schreef D. het volgende:
[..]
Maar Ruben was ook echt gewond, dus kon zijn act onderbouwen
ik vind het echt te sneu wordenquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 21:53 schreef Aggie46 het volgende:
Maddy vindt het echt niet meer leuk in de loos.
Zegt ze net tegen Ruppie.
Moet er niet aan denken astie een echte grote wond heeft.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 21:54 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat je zo kan zweten van een klein wondje.
Wierook dan,Bestel maar wat je wil.quote:
paniekquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 21:54 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat je zo kan zweten van een klein wondje.
quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 21:55 schreef D. het volgende:
Mirthe ruikt even in het kruis van d'r broek
Hij zal wel niet meer kunnen trainen voor het bokstoernooi, en dus niet fit zijn, en daarom afzeggenquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 21:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hij zal het heus wel flink uitmelken
Goede timingquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 21:56 schreef D. het volgende:
[..]
Hij zal wel niet meer kunnen trainen voor het bokstoernooi, en dus niet fit zijn, en daarom afzeggen
ze zei eerst 5 toen 10quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 21:56 schreef Deisyy het volgende:
Zoe is 10 kg afgevallen, van 85 naar 75 kg
dat kloptquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 21:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ze kan niet tellen zei ze eerde vanavond
Roddelenquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 21:58 schreef Deisyy het volgende:
Mexx: Ik heb voor het eerst het gevoel dat ik morgen vrij ben, ik heb het elke dag zo druk
Waarmee in godesnaam?
Beiden lullen hetzelfde verhaal tig keer maar de een is PC Hooft en de ander AliExpressquote:
die sloft de hele loods rondquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 21:58 schreef Deisyy het volgende:
Mexx: Ik heb voor het eerst het gevoel dat ik morgen vrij ben, ik heb het elke dag zo druk
Waarmee in godesnaam?
roddelen opmakenquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 21:58 schreef Deisyy het volgende:
Waarmee in godesnaam?
Discalculiedingesquote:
quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 21:59 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Beiden lullen hetzelfde verhaal tig keer maar de een is PC Hooft en de ander AliExpress
Gohquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 21:58 schreef Aggie46 het volgende:
Maddy vindt het managerschap wel leuk.
Zo mooi,Wanda zegt precies hetzelfde.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 21:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
roddelen opmaken
roddelen opmaken
eten
kaarten
roddelen
die heeft zoveel gedaan vannachtquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 22:00 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zo mooi,Wanda zegt precies hetzelfde.
Nu weer hoofdpijn.quote:
wanda??quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 22:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
die heeft zoveel gedaan vannacht
je wilt niet weten
ik ben babs moequote:Op vrijdag 21 oktober 2022 22:04 schreef greysbones het volgende:
Babette met een verwarrend verhaal naar GJ
jaquote:
klopt en neeeeeeeeeeeeequote:Op vrijdag 21 oktober 2022 22:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
ja
maar zoe en mexx is nog erger
Babette wil een loods got talent
en naar bed toe gaanquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 22:05 schreef D. het volgende:
GJ wil straks lekker plassen
Da's idd genieten
vroeg t me net af, wat ze drinkenquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 22:10 schreef Kakadylo het volgende:
Mexx gaat geen alcohol drinken. Waarschijnlijk omdat ze er niet mee kan omgaan. Natuurlijk gaat die troela drinken
dan hoop ik teveelquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 22:10 schreef Kakadylo het volgende:
Mexx gaat geen alcohol drinken. Waarschijnlijk omdat ze er niet mee kan omgaan. Natuurlijk gaat die troela zuipen.
ranjaquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 22:10 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
vroeg t me net af, wat ze drinken
en kotsen moetquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 22:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
dan hoop ik teveel
en dat ze zich vreselijk verlult
die ligt ook op die kamerquote:
quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 22:13 schreef Sestra666 het volgende:
Nadir voelt zich tot niemand aangetrokken daar
Die pakt alles wat ie pakken kanquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 22:13 schreef Sestra666 het volgende:
Nadir voelt zich tot niemand aangetrokken daar
Gyazo werkt prima.Suol heeft Videoland opnieuw opgestart. Nu gaat het beeld de eerste seconden donker.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 22:14 schreef Sestra666 het volgende:
[..]gyazo stuk? bij mij doet ie t ook niet btw
je hebt V2quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 22:18 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Gyazo werkt prima.Suol heeft Videoland opnieuw opgestart. Nu gaat het beeld de eerste seconden donker.
Is niet te doen zo.Jammer.
Jij hebt het dus ook.Blijf van mijn computer af.quote:
Ja klopt, maar gifjes lukt nog wel tochquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 22:18 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Gyazo werkt prima.Suol heeft Videoland opnieuw opgestart. Nu gaat het beeld de eerste seconden donker.
Is niet te doen zo.Jammer.
ja maar je moet even wachtenquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 22:19 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
Ja klopt, maar gifjes lukt nog wel toch
Nou hoor...quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 22:19 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Jij hebt het dus ook.Blijf van mijn computer af.![]()
Ik had het haar zo gezegd.
Zo werkt dat niet.quote:
Jij niet.quote:
Als ik dan even wacht, is het beeld licht. Dan ga ik met mijn muis naar de secondes , word het beeld weer donker.quote:
het matras vanquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 22:24 schreef Kakadylo het volgende:
Mexx is zo'n type die denkt ze Miss Schijndel is omdat heel puberend Schijndel met haar het bed induikt
Kijk jij eigenlijk wel? Of ga je alleen maar af op onze verhalen?quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 22:25 schreef Kakadylo het volgende:
Wat al die jongens daadwerkelijk over haar zeggen dat weet ze natuurlijk weer niet
32 16 8quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 22:22 schreef greysbones het volgende:
Babette weet haar telefoonnummer niet meer 4666182
ofzo
enkel borstenquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 22:36 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Een kilootje of vijf meer kan al veel verschil maken
Een gewaagde uitspraakquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 22:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
enkel borsten
daar wordt geen vrouw blij van
vrouwen die denken dat ze daar blij van worden zouden er goed aan doen eerst langs een psych te gaanquote:
Deze discussie ga ik niet voerenquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 22:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
vrouwen die denken dat ze daar blij van worden zouden er goed aan doen eerst langs een psych te gaan
Ben wel benieuwd hoe hij er uit ziet als Wendy bij hem de schaar er in zetquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 22:39 schreef greysbones het volgende:
Het is dat Ima lang haar heeft
anders had hij een heel boze uitstraling
Een zelfde coupe als Jeffreyquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 22:41 schreef Seattle het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd hoe hij er uit ziet als Wendy bij hem de schaar er in zet
jeff is jeffquote:
Wat maken ze voor een lijstje?quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 22:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
jeff is jeff
en ima is ima
die lijken totaal niet op elkaar
dus ook niet qua haar
Het is ook amper te verstaan.quote:
jij loopt voorquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 22:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is ook amper te verstaan.
Ow daar hebben we Hannelore al
Volgens Ima gaat Berend ook voor de veilige optiequote:
Ik wil zijn gezicht zien als hij dat geluid maaktquote:
Teleurstellend jaquote:
waardeloosquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 22:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Teleurstellend ja![]()
En waarom is dat feest op zondag?
Huh? Ima denkt 16 mensen achter zich te hebben als ie voor manager gaat?quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 22:52 schreef Deisyy het volgende:
Ima: We hebben stemmen gesteld, we zitten zeker op 16 stemmen
wees eerst maar zeker van 5quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 22:55 schreef D. het volgende:
[..]
Huh? Ima denkt 16 mensen achter zich te hebben als ie voor manager gaat?
Daar lijkt het wel opquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 22:55 schreef D. het volgende:
[..]
Huh? Ima denkt 16 mensen achter zich te hebben als ie voor manager gaat?
lekker scharenquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 22:57 schreef Deisyy het volgende:
Ik snap die slaapfeestjes bij elkaar in bed niet
Da's haske hip hoorquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 22:57 schreef Deisyy het volgende:
14 jaarquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 22:57 schreef Deisyy het volgende:
Erik is aardig wat afgevallen, dat tekent meteen in zijn gezicht.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 23:03 schreef Sestra666 het volgende:
enge kop
[ afbeelding ]
gyazy doet t weer bij mij na een chrome update
had hij al hoorquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 23:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Erik is aardig wat afgevallen, dat tekent meteen in zijn gezicht.
ja kan. maar dan ook nog met z'n benen over elkaar zitten, vink ook zo wat voor een manquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 23:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Erik is aardig wat afgevallen, dat tekent meteen in zijn gezicht.
quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 23:09 schreef D. het volgende:
Het is half 11 zegt Esther
Zoe zat er ook al een half uurtje naast, zou de klok daar nu verkeerd staan?
quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 23:09 schreef D. het volgende:
Het is half 11 zegt Esther
Zoe zat er ook al een half uurtje naast, zou de klok daar nu verkeerd staan?
Kutzooi V2quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 22:55 schreef D. het volgende:
[..]
Om over de videokwaliteit maar niet te spreken
ja het is echt ronduit kutquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 23:10 schreef spapaars het volgende:
[..]
Kutzooi V2![]()
Zodra je de muis aanraakt, wordt het beeld tijdelijk wat donkerder, helemaal geen mogelijkheid om de streams terug te zetten, of kwaliteit te wijzigen, en waarom de keuzeoptie in en niet buiten de stream?
[ afbeelding ]
wat zeggen ze?quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 23:10 schreef Li0nHeart het volgende:
Verwarrende discussie over de wintertijd, waarbij zowel Erik, Esther als Nadir de feiten verkeerd hebben.
quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 23:10 schreef spapaars het volgende:
[..]
Kutzooi V2![]()
Zodra je de muis aanraakt, wordt het beeld tijdelijk wat donkerder, helemaal geen mogelijkheid om de streams terug te zetten, of kwaliteit te wijzigen, en waarom de keuzeoptie in en niet buiten de stream?
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zag het al op Edge en Firefox, maar nu dus ook op Chrome.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 23:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
ja het is echt ronduit kut
heb hem ook sinds vanmiddag
Dan valt er weinig te cappenquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 23:11 schreef mario390 het volgende:
bij me werkt gyazo maar ik heb
geen streams
helemaal niet meer conjo?quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 23:11 schreef mario390 het volgende:
geen streams
kssst molquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge
Nadir: waarom doet NL dit als enige land zo ongeveer....quote:
zouden ze op de gok de klok gaan verzetten?quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 23:13 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Nadir: waarom doet NL dit als enige land zo ongeveer....
Esther : Nee, heel Europa, alleen Londen niet, die doen wat ze zelf willen.
Erik : regel is iets van de eerste zaterdag na de 20e...
Voor V2 wordt een nieuw wachtwoord gevraagd, dus neem contact op met wie je het deelt.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 23:11 schreef mario390 het volgende:
geen streams
Ah ok en wat boeit het Nadir verderquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 23:13 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Nadir: waarom doet NL dit als enige land zo ongeveer....
Esther : Nee, heel Europa, alleen Londen niet, die doen wat ze zelf willen.
Erik : regel is iets van de eerste zaterdag na de 20e...
nee ze zijn niet alleenquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 23:19 schreef Sestra666 het volgende:
[..]zijn ze daar alleen? gewoon blijven praten ook
Jeff lag net op de bank, wendy zat erbij, was heel kort te zien.. imadingdong en rupert is natuurlijk interessanterquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 23:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee ze zijn niet alleen
Mora Bern
Isaac weet ik niet
Jeff???
Alicia
ze zijn niet eens te verstaanquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 23:21 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
Jeff lag net op de bank, wendy zat erbij, was heel kort te zien.. imadingdong en rupert is natuurlijk interessanter
Nadir is een Nonoquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 23:24 schreef greysbones het volgende:
Energiedrinks zijn heel goedkoop volgens Nadir
ima is weggerend?quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 23:26 schreef Li0nHeart het volgende:
Ok, Moraima gaat zingen op stream 2 ...
Wie?quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 21:54 schreef Deisyy het volgende:
Met zijn tweeën in een eenpersoonbed, waar ze zin in hebben
zo lijkt hij op een acteurquote:
niet Marciano??quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 23:30 schreef Li0nHeart het volgende:
Stream 2, iemand : Jullie moeten je bek houden .. allemaal.
Iemand anders : Hoezo?
1e iemand : Wat denk je zelf...
1e iemand leek op Maddy's stem.
Kim K ging los , die zelf nachten iedereen wakker houdtquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 23:30 schreef Li0nHeart het volgende:
zwarte kousen aanquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 23:32 schreef Li0nHeart het volgende:
Erik klust niet op zondag vertelt hij.
En Erik.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 23:32 schreef greysbones het volgende:
jeff en isaac inderdaad nog wakker
en zag Bern en Wanda net ook nog zitten
Ze gokken de tijdquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 23:43 schreef Vlinder1974 het volgende:
ze zeggen net op stream dat het half 11 is?
lopen de streams nou zo achter inene?
ze lopen zelf een half uur achterquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 23:43 schreef Vlinder1974 het volgende:
ze zeggen net op stream dat het half 11 is?
lopen de streams nou zo achter inene?
wendy en erik is nu ook niet de meest spannendequote:Op vrijdag 21 oktober 2022 23:46 schreef chufi het volgende:
Tis wel een beetje tijd om op stream 1 te focussen
Nee maar middernacht en zoquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 23:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
wendy en erik is nu ook niet de meest spannende
Spaanse les toch? Euni en Mirthequote:Op vrijdag 21 oktober 2022 23:52 schreef greysbones het volgende:
wie zaten er nog in die schommelstoel dan?
Dat hoorde ik idd, was best wel raarquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 23:30 schreef Li0nHeart het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |