Wij hadden een dealquote:
Vertel eens meer dan? Ik heb dat zo nog niet gezien.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 20:06 schreef Kakadylo het volgende:
Het gevaarlijke aan types zoals eerder Quincy en momenteel Ruppert is dat ze vals en egoïstisch denken maar het laten overkomen als het tegendeel. Sociaal hebben ze de lachers op hun hand maar slap gezegd zijn ze een kopie van Holleeder.
Ik heb niet iedereen gecheckt, ik dacht dat degene die doorgehaald hadden hun note wel zouden claimenquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 20:06 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Wij hadden een deal
En mij ben je gewoon vergeten![]()
En bedankt
Note?quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 20:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb niet iedereen gecheckt, ik dacht dat degene die doorgehaald hadden hun note wel zouden claimen :d
Maar bij deze
Wat een off topic onzinquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 20:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb niet iedereen gecheckt, ik dacht dat degene die doorgehaald hadden hun note wel zouden claimen :d
Maar bij deze
quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 20:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar bij deze
Vanwege z'n rol in de keuken denken velen er niet eens aan om hem weg te stemmenquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 20:07 schreef Seattle het volgende:
[..]
Vertel eens meer dan? Ik heb dat zo nog niet gezien.
euhhh alleen daarvoor een pono?quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 20:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar bij deze
Een positievequote:
Kloptquote:
Oké off-topic excuus maar heb het nu zo vaak voorbij zien komen dat de nieuwsgierigheid het wint. Wat is een note en waar zie ik bij iemand terug hoeveel van die dingen ie heeft.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 20:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar bij deze
quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 20:10 schreef Sociologica het volgende:
[..]
Oké off-topic excuus maar heb het nu zo vaak voorbij zien komen dat de nieuwsgierigheid het wint. Wat is een note en waar zie ik bij iemand terug hoeveel van die dingen ie heeft.
Dank alvast
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.weer discussie over het eten?Thinking is difficult, that’s why most people judge
welk fragment heb je het over?quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 20:12 schreef Kakadylo het volgende:
Dat fragment van zojuist zegt alles in een notendop
quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 20:12 schreef greysbones het volgende:
[..]GadverdammeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.weer discussie over het eten?
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
Jappie heeft 24 uur naast Kim D gezetenquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 20:13 schreef puzziepie het volgende:
Jappie en Jeff groeien uit elkaar. Kim D zit er tussen
Quincy wil ik het niet eens over hebben.Rupert wel.Die is zo godvergeten vals.Eunice vroeg vandaag een stukje brood,1 klein stukje maar voor haar ei.Hij had 4 hompen en zegt keihard nee.Met een attitude.Bah Bah.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 20:06 schreef Kakadylo het volgende:
Het gevaarlijke aan types zoals eerder Quincy en momenteel Ruppert is dat ze vals en egoïstisch denken maar het laten overkomen als het tegendeel. Sociaal hebben ze de lachers op hun hand maar slap gezegd zijn ze een kopie van 'Holleeder'.
KimK. Jeff en Jap zijn goed. Zoiets heet praten. Niet?quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 20:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jappie heeft 24 uur naast Kim D gezeten![]()
dat zal het zijn
Yep!quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 20:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
euhhh alleen daarvoor een pono?
excuus Kim Kquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 20:14 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
KimK. Jeff en Jap zijn goed. Zoiets heet praten.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Berend en Jeff nu in discussieThinking is difficult, that’s why most people judge
Hier de uitleg Deisyy in JAA / [JAA Feedback] #1quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 20:15 schreef HappyCharly het volgende:
Wat heeft FF met 1000 gehaald en wat zijn die notes?
en ontopic:
Isaac: vertrouwen is goed, controle is beter
Hoffman en daar heeft Gillis het van gejat.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 20:15 schreef HappyCharly het volgende:
Wat heeft FF met 1000 gehaald en wat zijn die notes?
en ontopic:
Isaac: vertrouwen is goed, controle is beter
zijn beide niet mijn typesquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 20:06 schreef Kakadylo het volgende:
Het gevaarlijke aan types zoals eerder Quincy en momenteel Ruppert is dat ze vals en egoïstisch denken maar het laten overkomen als het tegendeel. Sociaal hebben ze de lachers op hun hand maar slap gezegd zijn ze een kopie van 'Holleeder'.
Kim Wquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 20:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jappie heeft 24 uur naast Kim D gezeten![]()
dat zal het zijn
Ik ben men niet gelukkig.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 20:16 schreef Kakadylo het volgende:
Men focust zich op Jeffrey of Isaac maar gaan voorbij aan Ruppert
rupie is nu nog een beetje de stillequote:Op vrijdag 21 oktober 2022 20:16 schreef Kakadylo het volgende:
Men focust zich op Jeffrey of Isaac maar gaan voorbij aan Ruppert
KimDquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 20:14 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
KimK. Jeff en Jap zijn goed. Zoiets heet praten. Niet?
Moraima doet precies hetzelfde.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 20:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
zijn beide niet mijn types
ik moet er dus ook niet om lachen
vind ik ook niksquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 20:19 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Moraima doet precies hetzelfde.
En niemand is onmisbaar in de keuken.quote:
kloptquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 20:20 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En niemand is onmisbaar in de keuken.
JW bleef gisteren zitten toen hij scheldend wegliep met zijn Shiftsnake ga maar puffen.Ik was hem echt achterna gegaan.quote:
Ik erger me meer aan de mensen die zich ergeren dat ze eens geen geld gaan verbrassen, maar een pilot van een week doen om het eens verstandig uit te geven en er ook niet dagelijks gemiddeld 10 man in die keuken staanquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 20:21 schreef greysbones het volgende:
ik erger me totaal niet aan Jeff
Heeft Berend de dokter nog gesproken?
dat aantal mensen in de keuken vind ik niet zo ergquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 20:23 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik erger me meer aan de mensen die zich ergeren dat ze eens geen geld gaan verbrassen, maar een pilot van een week doen om het eens verstandig uit te geven en er ook niet dagelijks gemiddeld 10 man in die keuken staan
Deze moet je even nader verklaren.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 20:23 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik erger me meer aan de mensen die zich ergeren dat ze eens geen geld gaan verbrassen, maar een pilot van een week doen om het eens verstandig uit te geven en er ook niet dagelijks gemiddeld 10 man in die keuken staan
Op dit moment een SL, hier ook V2 (helaas)quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 20:22 schreef greysbones het volgende:
even voor de check
heeft iedereen nu SL?
heb sinds vanmiddag V2 streams
aah geen SL meer
En wat je ook met dat geld doet, ze vreten toch alles op en blijven jatten van de keuken of van een anderquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 20:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat aantal mensen in de keuken vind ik niet zo erg
maar dat het alleen maar chips en dropjes moet draaien
daar vind ik wel wat van
Slechte dag voor de streamers. V2 is ruk.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 20:22 schreef greysbones het volgende:
even voor de check
heeft iedereen nu SL?
heb sinds vanmiddag V2 streams
aah geen SL meer
jepquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 20:25 schreef Hendrik83 het volgende:
[..]
Slechte dag voor de streamers. V2 is ruk.
Kom maar bij mij kijken.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 20:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
jep
kan mijn streams niet eens meer op Live zetten
Er staan er vaak een paar af te wassen, die Rupert heeft alleen maar keukendienst met zijn aanhangsel Inimininini en dan de rest die er tussendoor komt eieren bakken, havermout of andere meuk. Dan zit je zo aan 10 manquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 20:25 schreef FreshFruit het volgende:
10 man in de keuken zou ik stapelgek van worden.
Volgens mij begrijp jij mij heel goedquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 20:24 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Deze moet je even nader verklaren.
Maakt niet uit,wegwezen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 20:27 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Er staan er vaak een paar af te wassen, die Rupert heeft alleen maar keukendienst met zijn aanhangsel Inimininini en dan de rest die er tussendoor komt eieren bakken, havermout of andere meuk. Dan zit je zo aan 10 man
quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 20:28 schreef Kakadylo het volgende:
Ruppert laat beide groepen elkaar elimineren en hijzelf fietst er telkens tussendoor
Zie ze liggen samen op de bank buiten, is dat blauwe te strakke broekje zijn koksbroek? Iedereen is afgevallen, maar dat broekje zit nog steeds strak. Voordeel van in de keuken werken?quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 20:28 schreef Kakadylo het volgende:
Ruppert laat beide groepen elkaar elimineren en hijzelf fietst er telkens tussendoor
De kok in een RLS staat altijd hoog en veilig.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 20:28 schreef Kakadylo het volgende:
Ik kan er ook niet tegen, als ik aan het koken ben, wegwezen uit de keukenquote:
En zeker niet in de pannen kijken.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 20:31 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik kan er ook niet tegen, als ik aan het koken ben, wegwezen uit de keuken
Ze doen samen met de boodschappen, koken en eten samen, wat is daar vermoeiend aan? Ik vind het ook gezelliger om samen met mijn man eten dan alleenquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 20:31 schreef puzziepie het volgende:
KimD wou niet zonder Jeff eten .. pfff vermoeiend
Opdracht van Moraima dat ze dit moeten doen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 20:33 schreef Kakadylo het volgende:
Zo'n Imadine en Leila zijn telkens niet gewenst maar gaan overal bij hangen waardoor gesprekken stokken
Dat hele groepje is zo onbetrouwbaar as fokquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 20:34 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Opdracht van Moraima dat ze dit moeten doen.
quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 20:35 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Dat hele groepje is zo onbetrouwbaar as fok
Kim D gaat de dynamiek van een paar vriendschappen veranderenquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 20:32 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ze doen samen met de boodschappen, koken en eten samen, wat is daar vermoeiend aan? Ik vind het ook gezelliger om samen met mijn man eten dan alleen
Dit is dus echt waar.Moraima zat gisteren op Leila in te praten dat ze moest mengen in groepjes.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 20:35 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Dat hele groepje is zo onbetrouwbaar as fok
Ahh thnxquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 20:36 schreef mangalie het volgende:
De tv uitzending van vandaag is echt een aanrader.
Weer die dronken Pool denk ikquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 20:38 schreef greysbones het volgende:
man man man
wie zit er aan die knoppen daar
Het is werkelijk waar ongekend dat die groep buiten schot blijft en er straks met kerst nog allemaal zittenquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 20:36 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dit is dus echt waar.Moraima zat gisteren op Leila in te praten dat ze moest mengen in groepjes.
als er weer een fysieke proef komt zal er echt wel eens 1 gaan denkenquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 20:41 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Het is werkelijk waar ongekend dat die groep buiten schot blijft en er straks met kerst nog allemaal zitten
Ja , maar volgens mij zei ze dat vanmorgen ook tegen Rupie. Mora gebruikt Leilaquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 20:36 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dit is dus echt waar.Moraima zat gisteren op Leila in te praten dat ze moest mengen in groepjes.
quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 20:43 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ja , maar volgens mij zei ze dat vanmorgen ook tegen Rupie. Mora gebruikt Leila
moira is echt wel heel erg met het spel bezig volgens mij.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 20:43 schreef puzziepie het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 20:29 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Zie ze liggen samen op de bank buiten, is dat blauwe te strakke broekje zijn koksbroek? Iedereen is afgevallen, maar dat broekje zit nog steeds strak. Voordeel van in de keuken werken?
En echt heel hard.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 20:43 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Precies dat ja!!quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 20:43 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
bijna letterlijk hetzelfde gesprek maar dan met andere poppetjes en andere namen
tegen Leila dat Rupie niet te vertrouwen wasquote:
zeg dan niksquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 20:39 schreef greysbones het volgende:
ik heb de uitzending met een half oog gekeken
stukje over jerrold en zijn broer(?)
geluid stond uit
Ja , ik zie haar rol als voor spek en bonen , maar zij is idd heel erg daarmee bezig. Haar houding werkt alleen tegen want ze doet geen flikker , laat zich graag bedienen .quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 20:43 schreef Verida het volgende:
[..]
moira is echt wel heel erg met het spel bezig volgens mij.
sneaky op de achtergrond, maar hoort en ziet van alles.
Sterkte met dat oogquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 20:39 schreef greysbones het volgende:
ik heb de uitzending met een half oog gekeken
Ja!!quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 20:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
tegen Leila dat Rupie niet te vertrouwen was
en tegen Rupie hetzelfde over Leila
Ja dat snapte ik niet .. raar gedoequote:Op vrijdag 21 oktober 2022 20:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
en hetzelfde vage gelul over telefoontjes
Als ik je belquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 20:48 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ja dat snapte ik niet .. raar gedoe
hemquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 20:54 schreef Kakadylo het volgende:
Nadir hoeft niet te vrezen dat Zoe haar wegstemt aangezien ze toch nooit een proef zal winnen
Nou Zoe danquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 20:53 schreef D. het volgende:
Nadir heeft vast nog steeds 'heel veel pijn'
Ze doen niet voor elkaar onder, maar vond het wel mooi om te zien dat ze Nadir goed terug gaf.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 20:55 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nou Zoe dan
Die heb je zo op de kast , love it
Mocht ook wel weer eens want ze was zich flink aan het inlikken
Dit had ze ff nodig : weer ff op haar plek gezet worden .quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 20:55 schreef Li0nHeart het volgende:
Zoe pislink omdat Nadir zei dat Zoe niet te vertrouwen is.
deed jezelf ookquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 20:55 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Al reeds corrigeert joh piettrut!![]()
Ze passen prima bij elkaar , twee snakes en inlikkersquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 20:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ze doen niet voor elkaar onder, maar vond het wel mooi om te zien dat ze Nadir goed terug gaf.
Controleren?quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 20:49 schreef greysbones het volgende:
het is een drama die keuken volgens Wanda
Wendy is een paar uur bezig geweest met schoonmaken
wat heeft wanda gedaan voor corvee?
Ze is uitgeput, en dat wordt er niet beter op zoquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 20:58 schreef Deisyy het volgende:
Ik geloof niet dat het goed gaat met Maddy,
Ze komt niet op haar woorden en kraakt als nooit tevoren
ik zegquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 20:58 schreef Deisyy het volgende:
Ik geloof niet dat het goed gaat met Maddy,
Ze komt niet op haar woorden en kraakt als nooit tevoren
Ik vind het een beetje zielugquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 20:59 schreef D. het volgende:
[..]
Ze is uitgeput, en dat wordt er niet beter op zo
Misschien mag ze vervroegd aftreden, in overlegquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 20:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik zeg
klaar verlos haar uit haar lijden
Afschieten?quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 20:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik zeg
klaar verlos haar uit haar lijden
ja lijkt me veel beter jaquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 21:00 schreef D. het volgende:
[..]
Misschien mag ze vervroegd aftreden, in overleg
Heb je geen Lolly`s?quote:
Nadir had ook gelijk , alleen heeft hij daarna nog die dropjes gejat , maar hij had ook gelijk : Zoe is absoluut niet te vertrouwenquote:
En ze verliest meestal.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 21:07 schreef Kakadylo het volgende:
Bij Zoe heeft een ruzie altijd een eerste tweede én derde helft
Nadir zat door te drammen over het probleem wat Maddy had. Hij bleef maar doordrammen terwijl Maddy al tig keer had gezegd dat ze het er niet over wilde hebben.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 21:05 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nadir had ook gelijk , alleen heeft hij daarna nog die dropjes gejat , maar hij had ook gelijk : Zoe is absoluut niet te vertrouwen
Jaquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 21:07 schreef Kakadylo het volgende:
Bij Zoe heeft een ruzie altijd een eerste tweede én derde helft
Stuk of 4 geloof ikquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 21:07 schreef puzziepie het volgende:
Ben benieuwd hoeveel mensen zich gaan opgeven voor manager
Janetquote:
Leuk dat er meer mensen zijn, tussen Maddy en Janet was een makkie . dit maakt het wel wat interessanterquote:
Wie denk jij Puzzie?quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 21:10 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Leuk dat er meer mensen zijn, tussen Maddy en Janet was een makkie . dit maakt het wel wat interessanter
Die onderste drie zijn knettergekquote:
Tot ze fanatiek wordt. Dan is het vrij duidelijk.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 21:11 schreef Deisyy het volgende:
Die Kim D praat toch wel erg onverstaanbaar
Ik hoop dat Berend doorzet, zich opgeeft en dan ook wintquote:
Kan geen keuze maken, in ieder geval zullen ze het flink verkloten, vooral met boodschappen bestellen.quote:
Ik kan er niet naar luisterenquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 21:11 schreef Deisyy het volgende:
Nouja dat die zelf niet inzien hoe dom idee het is.quote:
Sowieso is het niet te volgen in de pruttelpotquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 21:11 schreef engine het volgende:
[..]
Tot ze fanatiek wordt. Dan is het vrij duidelijk.
quote:
Ah ja daar is slecht geluid.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 21:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Sowieso is het niet te volgen in de pruttelpot
Alle drie ongeschiktquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 21:12 schreef engine het volgende:
[..]
Nouja dat die zelf niet inzien hoe dom idee het is.
Of ze onder invloed is?quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 21:11 schreef Deisyy het volgende:
Dat is de mooiste wending.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 21:11 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik hoop dat Berend doorzet, zich opgeeft en dan ook wint
Zoe welquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 21:12 schreef engine het volgende:
[..]
Nouja dat die zelf niet inzien hoe dom idee het is.
Hij mag al haar lolly`s.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 21:14 schreef lojanda het volgende:
Er wordt altijd wel gezegd dat Kim k achter Marciano aan huppelt maar wat dacht je van Esther die achter Jan Willem
Ja lachenquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 21:15 schreef D. het volgende:
[..]
Zoe wel
Die zegt zelf al dat ze wel een mail kan sturen, maar dat het daar verder ophoudt, en 'da's toch hilaaaaaarisch' ?
quote:
Vreselijk , en soms maakt ze ook opmerkingen dat ze alleen blijft zoiets .. dan zit ze gewoon zielig te doen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 21:14 schreef lojanda het volgende:
Er wordt altijd wel gezegd dat Kim k achter Marciano aan huppelt maar wat dacht je van Esther die achter Jan Willem
Ik denk ook echt dat als ze manager wordt iedereen er mee klaar is. Denk weinig overleg en heel bazig.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 21:16 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Vreselijk , en soms maakt ze ook opmerkingen dat ze alleen blijft zoiets .. dan zit ze gewoon zielig te doen.
En moeten JW en Nadir haar weer een trap onder haar reet geven en weer oppeppen
Zou ik Zoë willen aanraden extra zakdoekjes mee te bestellen, want dat wordt me toch een tranendal.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 21:16 schreef Kakadylo het volgende:
Zolang het maar Zoe of Berend wordt is het helemaal toppie
Straks als ze manager is wel.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 21:16 schreef lojanda het volgende:
[..]![]()
En dan wetende dat hij helemaal niets van haar wil
Nouja, ze probeerden Zoe wel een beetje af te remmen, dat het wel enigszins serieus moest nemenquote:
Nou dat verwacht ik van die hork nietquote:
Aan de andere kant kunnen ze Zoe natuurlijk wel manipuleren en blijven ze zelf buiten schot.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 21:19 schreef D. het volgende:
[..]
Nouja, ze probeerden Zoe wel een beetje af te remmen, dat het wel enigszins serieus moest nemen
Waarschijnlijk bang dat het Zoe wel 'hilaaaarisch' lijkt om het hele budget aan drank uit te geven voor een feestje
Heeft ze van haar moeder.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 21:19 schreef D. het volgende:
[..]
Daar kan ze niets aan doen, dat doet ze al haar hele leven
Ja dat wordt heel veel huilen..quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 21:18 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zou ik Zoë willen aanraden extra zakdoekjes mee te bestellen, want dat wordt me toch een tranendal.
Dat hopen ze, maar bij Zoe weet je het nooitquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 21:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Aan de andere kant kunnen ze Zoe natuurlijk wel manipuleren en blijven ze zelf buiten schot.
Wel in vertrouwen toch?quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 21:20 schreef Deisyy het volgende:
En Zoe vertelt het Nadir verhaal nu weer tegen Bern
Je hoeft niet bang te zijn dat je iets mist aangezien het vanzelf nog wel een keer langskomtquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 21:20 schreef Deisyy het volgende:
Ze heeft zo opgeschept over haar vorige baan , dat alle werknemers haar kont likten ,dat ze ze onder haar duim had .quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 21:18 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik denk ook echt dat als ze manager wordt iedereen er mee klaar is. Denk weinig overleg en heel bazig.
Zoë zit nog zo vol van Nadierquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 21:20 schreef Deisyy het volgende:
Dat is dan wel weer een geruststellingquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 21:21 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Je hoeft niet bang te zijn dat je iets mist aangezien het vanzelf nog wel een keer langskomt
Zoë Coldenwyer,quote:
Er zijn er altijd wel een paar die dwars gaan liggen vanwege het spel en gewoon omdat het kan.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 21:21 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ze heeft zo opgeschept over haar vorige baan , dat alle werknemers haar kont likten ,dat ze ze onder haar duim had .
eerlijk: ik heb weinig vertrouwen in haar . Esther ziet zich als de moederkloek ..
Ze zal vast bazig zijn ,maar dat geeft geen garantie dat mensen naar haar luisteren.
Nee dat klopt maar ik denk dat het ook zeker niet gezellig wordt. Zij kan echt heel naar op dingen reageren. Ik vind het niet echt een aardig persoon.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 21:21 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ze heeft zo opgeschept over haar vorige baan , dat alle werknemers haar kont likten ,dat ze ze onder haar duim had .
eerlijk: ik heb weinig vertrouwen in haar . Esther ziet zich als de moederkloek ..
Ze zal vast bazig zijn ,maar dat geeft geen garantie dat mensen naar haar luisteren.
Ja precies . Esther heeft wel tactieken om de mensen te laten doen wat zij wil (denkt ze) , maar een hoop mensen hebben een hekel aan haarquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 21:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Er zijn er altijd wel een paar die dwars gaan liggen vanwege het spel en gewoon omdat het kan.
Voordat ze in bed ligt heeft ze het met iedereen gedeeldquote:
In het begin vond ik haar een zemel . Esther is ook een manipulatorquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 21:24 schreef lojanda het volgende:
[..]
Nee dat klopt maar ik denk dat het ook zeker niet gezellig wordt. Zij kan echt heel naar op dingen reageren. Ik vind het niet echt een aardig persoon.
Ze doet de naam Eva die ze kreeg van Babette wel eer aan
Van al dat geroddel ga je veel calorieën verbranden hoorquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 21:27 schreef Deisyy het volgende:
Zoe gebruikt haar tijd in de loods, ze kan nu de tijd nemen om te sporten.
Heeft ze al gesport?
Ze is dan ook al aardig afgevallen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 21:28 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Van al dat geroddel ga je veel calorieën verbranden hoor
Ik wilde al iets soortgelijks postenquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 21:27 schreef spapaars het volgende:
Nu ook videoland V2, wat een pokkenspeler.
quote:
Ze heeft er wel al veel over gepraatquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 21:27 schreef Deisyy het volgende:
Zoe gebruikt haar tijd in de loods, ze kan nu de tijd nemen om te sporten.
Heeft ze al gesport?
Wees een zalm.quote:
Lief! Dankjewel voor de caps! Top ✨️quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 21:35 schreef FreshFruit het volgende:
@:dutchrealitytv
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik denk Eunice.quote:
Echt niet . Bern is een grijze muis, een meeloperquote:
Puzzie is geen jongen.quote:
Klinkt het goed?quote:
Eén van de leukerequote:Op vrijdag 21 oktober 2022 21:41 schreef Kakadylo het volgende:
Wendy is een leuke vrouw die je er goed bij kunt hebben
Als ik hem hoor lachen moet ik altijd aan een pepermolen denken waar je aan draaitquote:
Alleen de slaapkamers, geloof ikquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 21:44 schreef Deisyy het volgende:
Ik dacht dat het zo koud was in die loods
Notes zie je pas over 3 dagen toch?quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 21:44 schreef Deisyy het volgende:
Ik dacht dat het zo koud was in die loods
Zoiets jaquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 21:44 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Notes zie je pas over 3 dagen toch?
Leuk en geestig, die kan je wel op een feestje uitnodigen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 21:41 schreef Kakadylo het volgende:
Wendy is een leuke vrouw die je er goed bij kunt hebben
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |