Vreselijk , en soms maakt ze ook opmerkingen dat ze alleen blijft zoiets .. dan zit ze gewoon zielig te doen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 21:14 schreef lojanda het volgende:
Er wordt altijd wel gezegd dat Kim k achter Marciano aan huppelt maar wat dacht je van Esther die achter Jan Willem

Ik denk ook echt dat als ze manager wordt iedereen er mee klaar is. Denk weinig overleg en heel bazig.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 21:16 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Vreselijk , en soms maakt ze ook opmerkingen dat ze alleen blijft zoiets .. dan zit ze gewoon zielig te doen.
En moeten JW en Nadir haar weer een trap onder haar reet geven en weer oppeppen

Zou ik Zoë willen aanraden extra zakdoekjes mee te bestellen, want dat wordt me toch een tranendal.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 21:16 schreef Kakadylo het volgende:
Zolang het maar Zoe of Berend wordt is het helemaal toppie

Straks als ze manager is wel.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 21:16 schreef lojanda het volgende:
[..]![]()
En dan wetende dat hij helemaal niets van haar wil

Nouja, ze probeerden Zoe wel een beetje af te remmen, dat het wel enigszins serieus moest nemenquote:

Nou dat verwacht ik van die hork nietquote:

Aan de andere kant kunnen ze Zoe natuurlijk wel manipuleren en blijven ze zelf buiten schot.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 21:19 schreef D. het volgende:
[..]
Nouja, ze probeerden Zoe wel een beetje af te remmen, dat het wel enigszins serieus moest nemen
Waarschijnlijk bang dat het Zoe wel 'hilaaaarisch' lijkt om het hele budget aan drank uit te geven voor een feestje

Heeft ze van haar moeder.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 21:19 schreef D. het volgende:
[..]
Daar kan ze niets aan doen, dat doet ze al haar hele leven

Ja dat wordt heel veel huilen..quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 21:18 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zou ik Zoë willen aanraden extra zakdoekjes mee te bestellen, want dat wordt me toch een tranendal.

Dat hopen ze, maar bij Zoe weet je het nooitquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 21:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Aan de andere kant kunnen ze Zoe natuurlijk wel manipuleren en blijven ze zelf buiten schot.

Wel in vertrouwen toch?quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 21:20 schreef Deisyy het volgende:
En Zoe vertelt het Nadir verhaal nu weer tegen Bern

Je hoeft niet bang te zijn dat je iets mist aangezien het vanzelf nog wel een keer langskomtquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 21:20 schreef Deisyy het volgende:

Ze heeft zo opgeschept over haar vorige baan , dat alle werknemers haar kont likten ,dat ze ze onder haar duim had .quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 21:18 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik denk ook echt dat als ze manager wordt iedereen er mee klaar is. Denk weinig overleg en heel bazig.

Zoë zit nog zo vol van Nadierquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 21:20 schreef Deisyy het volgende:

Dat is dan wel weer een geruststellingquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 21:21 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Je hoeft niet bang te zijn dat je iets mist aangezien het vanzelf nog wel een keer langskomt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |