quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 11:55 schreef Li0nHeart het volgende:
Ruben wil van 5 euro tandpasta, limo en wijn kopen
Onzin. Kom dan ook met een stelling.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 11:55 schreef HappyCharly het volgende:
Jeff staat niet open voor een gesprek. Als iemand iets zegt (zoals Eunice nu) reageert hij meteen: dan stemmen we nee. Er is nog een middenweg he, eerst even ruimte voor gesprek en daarna stemmen.
Neehoor. Op het voorstel hoef e niet met ee stelling te komen. Zoals gebruikelijk in een veragdering kun je gewoon een mening geven.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 11:56 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Onzin. Kom dan ook met een stelling.
Dat is niet zijn eigen meningquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 11:53 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Klopt. Maar Ruben probeert zijn mening te geven en wordt direct afgemaakt. Het voelt niet alksof er echt ruimte is voor feedback.
een hele discussie heeft geen nutquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 11:55 schreef HappyCharly het volgende:
Jeff staat niet open voor een gesprek. Als iemand iets zegt (zoals Eunice nu) reageert hij meteen: dan stemmen we nee. Er is nog een middenweg he, eerst even ruimte voor gesprek en daarna stemmen.
echt wat een dombo's en dan straks weer klagen dat er van alles op isquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 11:58 schreef Li0nHeart het volgende:
54 euro, heb je dus 1,50 per tweetal om zelf iets te bestellen ...
Dat is makkelijk zelf te creëren alleen heeft de manager daar de skills niet voor en ze wil geen macht delenquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 11:59 schreef greysbones het volgende:
je zou eigenlijk een team moeten hebben als manager
Alsof ze er dan binnen dat groepje wel tot een eenzijdige conclusie komenquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 11:59 schreef greysbones het volgende:
dat denk ik welquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 12:00 schreef Ireth het volgende:
[..]
Alsof ze er dan binnen dat groepje wel tot een eenzijdige conclusie komen
een team van, zeg, 32? ik ben voorquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 11:59 schreef greysbones het volgende:
quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 12:00 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Je hebt wel kans dat hij aan de tandpasta likt.
Het is ook het idee van Marciano en Jeffquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 12:01 schreef Ebinas het volgende:
Marciano probeert aan te geven dat het een soort van reset is.
Janet, lult er doorheen,
En weer de kern weg
Klopt, zag ze het gisteren boven bespreken met Maddyquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 12:02 schreef mootie het volgende:
[..]
Het is ook het idee van Marciano en Jeff
Vergeet die kut Zoe.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 12:02 schreef greysbones het volgende:
Kim wil zoe rupert marciano jeffrey ima bedanken
oh ja en leila
Exact hoe Jeff het gesouffleerd heeft vanochtend.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 12:03 schreef greysbones het volgende:
er wordt niet gestemd voor de tandpast
ik vraag me af hoe eerlijk ze nog tegen wanda isquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 12:04 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik heb niet het gevoel dat Maddy nu nog steeds Jeff gaat wegstemmen.
Nee maar daar mogen we het niet over hebben. Want dit is wat Jeff heeft bedacxht.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 12:04 schreef mootie het volgende:
Ik hoor toch best veel mensen die helemaal geen tandpasta en shampoo nodig hebben.
En ze bestellen de goedkoopste tandpasta.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 12:04 schreef mootie het volgende:
Ik hoor toch best veel mensen die helemaal geen tandpasta en shampoo nodig hebben.
die is er al niet meerquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 12:05 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En ze bestellen de goedkoopste tandpasta.
Ik moet die troep niet.En Alicia heeft niks aan die shampoo van een euro.quote:
Dat zou me niet boeien, als je tanden maar schoon worden.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 12:05 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En ze bestellen de goedkoopste tandpasta.
Is dit nou The Big Reset?quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 12:01 schreef Ebinas het volgende:
Marciano probeert aan te geven dat het een soort van reset is.
Janet, lult er doorheen,
En weer de kern weg
Gaan we zo doen?quote:
Als Jeff nou één ding met zekerheid weet dan is het wel dat zij met haar kliekje op hem gestemd heeftquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 09:39 schreef puzziepie het volgende:
Mexx denkt echt niet dat Jeff denkt/weet dat zij op hem heeft gestemd
Ze hebben een zakelijk account bij de Jumbo,dan kan je bulk producten kopen (zoals die mayo emmer) dat kan je met een particulier account niet.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 12:07 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Zouden ze doorhebben dat zo'n 3-pack goedkoper is.
Ah .. vandaar dat ze ook sterke drank kunnen kopen natuurlijk.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 12:13 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Ze hebben een zakelijk account bij de Jumbo,dan kan je bulk producten kopen (zoals die mayo emmer) dat kan je met een particulier account niet.
Die bulk zou ook wel voor shampoo en tandpasta zijn ( een sixpack bijvoorbeeld.
dan moet je er niet aan mee doenquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 12:07 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik moet die troep niet.En Alicia heeft niks aan die shampoo van een euro.
quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 12:13 schreef FreshFruit het volgende:
Ik bepaal zelf met welke tandpasta mijn haar was.
Als je heel specifieke eisen hebt, zoals kneiterdure tandpasta, moet je het lekker zelf meenemenquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 12:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
dan moet je er niet aan mee doen
nee dat kan nietquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 12:14 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ah .. vandaar dat ze ook sterke drank kunnen kopen natuurlijk.
mee eens jaquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 12:15 schreef mootie het volgende:
[..]
Als je heel specifieke eisen hebt, zoals kneiterdure tandpasta, moet je het lekker zelf meenemen
Sterke drank weet ik niet.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 12:14 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ah .. vandaar dat ze ook sterke drank kunnen kopen natuurlijk.
En dan betaal je dus voor een ander.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 12:15 schreef mootie het volgende:
[..]
Als je heel specifieke eisen hebt, zoals kneiterdure tandpasta, moet je het lekker zelf meenemen
dan ruil je dusquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 12:17 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En dan betaal je dus voor een ander.
Jail style.quote:
waarom niet?quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 12:19 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Jail style.
Ik heb het en moet die troep gaan ruilen.
Dat was niet wat ze op de slaapkamer zeiquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 12:19 schreef greysbones het volgende:
Wanda snapt zijn kant ook
jeezz wanda
(GJ dus)
laf van haarquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 12:19 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Dat was niet wat ze op de slaapkamer zei
Wanda style.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 12:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
laf van haar
moet ze nu ook zo'n grote waffel hebben
Zij ging toch alles door de wc spoelen?quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 12:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
laf van haar
moet ze nu ook zo'n grote waffel hebben
Maar dat zijn ze even vergeten. Er is toch gestemd?quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 12:21 schreef Li0nHeart het volgende:
Waarom is het een discussie? Zeg gewoon, nee doei, hoepel lekker op.
dat als je een ander helpt diegene het daardoor langer volhoudtquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 12:21 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Iedereen zegt, ja klopt...
Maar heb geen idee wat hij bedoelt..
Dit gaat over persoonlijk geld voor de 4 paalzitters.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 12:22 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Maar dat zijn ze even vergeten. Er is toch gestemd?
Over en uit.
Hij bedoelde te zeggen dat er mensen zijn geweest die de paalzitters hebben gesteund in de nacht en regen. Het was een teamprestatie. Hij heeft alleen zijn spreekwoorden niet helemaal op ordequote:Op vrijdag 21 oktober 2022 12:21 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Iedereen zegt, ja klopt...
Maar heb geen idee wat hij bedoelt..
deze klopt welquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 12:23 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Hij bedoelde te zeggen dat er mensen zijn geweest die de paalzitters hebben gesteund in de nacht en regen. Het was een teamprestatie. Hij heeft alleen zijn spreekwoorden niet helemaal op orde
Zeuren wel, bijdragen niets! Hele dagen op bed liggen met die doos en gedichtjes schrijvenquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 12:14 schreef R0T29 het volgende:
Hoe lang kan je blijven zeuren Ruben....
Ook een dagtaak.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 12:24 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Zeuren wel, bijdragen niets! Hele dagen op bed liggen met die doos en gedichtjes schrijven
Maddy noemt de naam van Kim ookquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 12:24 schreef Li0nHeart het volgende:
Mixed signals Wanda... wat vind je nou?
Rijmelarij van lik me vestje...quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 12:24 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Zeuren wel, bijdragen niets! Hele dagen op bed liggen met die doos en gedichtjes schrijven
quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 12:24 schreef greysbones het volgende:
Maddy heeft bijna 24/7 iemand nodig die zegt
nee
doorlopen
mond dicht
klaar nu
ik vind dit zo dom van haarquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 12:25 schreef puzziepie het volgende:
Dit gaat weer tegen haar gebruikt worden , terwijl ze gelijk heeft , maar doe dit nou niet , ze staat als zo zwak
Ze moet geen discussie aangaan. Dit is er besloten en zo gaan we het doen PUNTquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 12:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik vind dit zo dom van haar
echt
dan had ze het net in de groep moeten gooien
maar zo sterk is ze niet
Je hoort haar alleen nooit als er stelling genomen moet wordenquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 12:26 schreef greysbones het volgende:
wanda is het niet met de stelling eens
![]()
![]()
achteraf is altijd mooi pratenquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 12:28 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Je hoort haar alleen nooit als er stelling genomen moet worden
Vannacht /vanmorgen werd ze ook door die hele club belaagd en onder druk gezet. Ik vind het sneu maar ze moet niets meer zeggenquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 12:27 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ze moet geen discussie aangaan. Dit is er besloten en zo gaan we het doen PUNT
Kijk je de koe in de kont.quote:
Goh.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 12:26 schreef greysbones het volgende:
wanda is het niet met de stelling eens
![]()
![]()
Ik ben niet zo van de humor.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 12:31 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Jawel joh. Mijn grapje is mislukt nou
die is helemaal murwquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 12:31 schreef R0T29 het volgende:
Maddy zegt dat ze niet meer kan nadenken...nee echt serieus
Eens! Ze gaat alleen nooit toegeven dat ze dit niet kanquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 12:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
die is helemaal murw
als de FEBO verstandig zou zijn dan grijpen ze in
en maken tijdelijk een ander manager
dit wordt zo een sneu verhaal zo
mwahhhquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 12:34 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Eens! Ze gaat alleen nooit toegeven dat ze dit niet kan
Wat denk je wat de strekking van dit programma is? o.a zulke situaties.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 12:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
die is helemaal murw
Weet niet wat op dit moment beter is voor Maddy.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 12:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
die is helemaal murw
quote:
Aliciaquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 12:37 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Weet niet wat op dit moment beter is voor Maddy.
Als ze ingrijpen met een andere manager gaan ze door op een andere manier.
Ze hebben op dit moment maar 1 doel, maddy verder kapot maken.
Anders ga je wel anders met haar om.
Mss ingrijpen door meer psychologische ondersteuning (als dat kan, mag en wie weet gebeurd het al).
Ondertussen Is Wanda weer over haar aan het praten met Marciano en nog eeen
43.quote:
ik hoop dat hij er dan uit isquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 12:38 schreef puzziepie het volgende:
Marciano zou wel in januari manager willen worden.
Dom dom.Februari is de kortste maand.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 12:38 schreef puzziepie het volgende:
Marciano zou wel in januari manager willen worden.
Vind het ook lastige streams zo.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 12:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
Alicia
weer erg vriendelijk gesprek
ik hou van de manier van spelen van Jeffquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 12:40 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Vind het ook lastige streams zo.
Ben echt voor vermaak en "bloed aan de muur" maar niet door ééntje willens en wetens kapot maken.
Vond het ooit lang geleden ook heel moeilijk hoe Lieke (DGK) door een aantal meiden doelwit was.
Dat soort dingen gaan me gewoon te ver.
En hier word ik ook een soort van droevig van
Resting bitch facequote:
ik zie Berend meer als een Bart Boos typjequote:Op vrijdag 21 oktober 2022 12:41 schreef Kakadylo het volgende:
Zie hem al met kerst de kerstman spelen in zo'n pak
Wanda is dwingend en wil haar wil opleggen, Jeffrey geeft advies en probeert Maddy echt te helpenquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 12:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik hou van de manier van spelen van Jeff
dat wat Wanda doet
dat gaat me echt te ver
Die met die borsten?quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 12:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik zie Berend meer als een Bart Boos typje
een teringtubbie
ook eigen belang natuurlijkquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 12:42 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Wanda is dwingend en wil haar wil opleggen, Jeffrey geeft advies en probeert Maddy echt te helpen
En dat zal ze blijven doen, ook als Maddy zo meteen manager af is, want dan zit er wel weer iemand anders uit haar 'koninkrijk' als manager op die stoel, daar zorgt die mega bitch wel voor.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 12:41 schreef Dutchrealitytv het volgende:
Wanda doet dit gewoon met opzet elke keer bij Maddy, ze probeert haar zo in een positie te krijgen. Vind het wel sneu voor Maddy ook al gaat ze er ook steeds mee in
Meeste wel van Jeff. Ook hoe hij haar ondersteunt.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 12:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik hou van de manier van spelen van Jeff
dat wat Wanda doet
dat gaat me echt te ver
Zie het niet als eigenbelang, maar als groepsbelang, maar dat snappen de meesten nietquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 12:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
ook eigen belang natuurlijk
maar hij heeft een bepaald idee wat hij wil bereiken
en hij beseft nu dat hij het niet in een maand red(als hij manager zou worden)
De hele ochtend heb ik ook al geen zin in stream 1.quote:
Marciano blaft veel maar er komt vrij weinig uit ,. en hij kan wel iets willen ,maar misschien zijn er tegen die tijd anderen die worden gekozen, En misschien komt die kans helemaal niet meer.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 12:39 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dom dom.Februari is de kortste maand.
Ja , en ik snap het niet, dit is de eerste keer dat ik hem zo als een dwarse kleuter zie doen.quote:
Die is er binnen 2 dagen klaar mee en laat het Kim doen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 12:48 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Marciano blaft veel maar er komt vrij weinig uit ,. en hij kan wel iets willen ,maar misschien zijn er tegen die tijd anderen die worden gekozen, En misschien komt die kans helemaal niet meer.
Berend wilde wel ooit een keer manager worden maar pas in de 10e maand , als er al een hoop mensen weg zouden zijn en de dynamiek weer anders is . Maar de laatste dagen zit hij er toch over te denken om het de komende maand te doen. Voor de managers rol kan maar 12 keer worden gekozen , dus niet iedereen kan dat worden.
Maar laat Marciano maar lekker in Januari proberen .
Ik denk dat je nu de anderen hoortquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 12:50 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik hoorde continu mensen klagen, ik heb geen shampoo meer, geen tandpasta meer en nu het voor duo's gekocht gaat worden, heeft iedereen nog voor maanden genoeg. Ik snap hier niets van
Eensquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 12:49 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ja , en ik snap het niet, dit is de eerste keer dat ik hem zo als een dwarse kleuter zie doen.
Misschien doet paalzitten dat met een mensquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 12:49 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ja , en ik snap het niet, dit is de eerste keer dat ik hem zo als een dwarse kleuter zie doen.
Eehhmm.... die moet ook gepoetst wordenquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 12:36 schreef Kakadylo het volgende:
Maddy zegt even dat ze nog genoeg tandpasta heeft terwijl ze dus een kunstgebit heeft
Toch zie ik ook wel enige verandering in die situatie . Ik denk wel dat ze zich gesteund voelt door o.a Martin,Bep en Wendy.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 12:41 schreef Dutchrealitytv het volgende:
Wanda doet dit gewoon met opzet elke keer bij Maddy, ze probeert haar zo in een positie te krijgen. Vind het wel sneu voor Maddy ook al gaat ze er ook steeds mee in
Gelukkig steunen die haar wel een beetje. Heeft ze toch nog wat mensen om zich heen op dat vlakquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 12:53 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Toch zie ik ook wel enige verandering in die situatie . Ik denk wel dat ze zich gesteund voelt door o.a Martin,Bep en Wendy.
Zeep en douchegel is slecht voor je huid. Een dermatoloog heeft mij afgeraden die troep te gebruiken, alleen voor de oksels en schaamstreek, maar zo mijn mogelijkquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 12:54 schreef D. het volgende:
Kim zegt: met shampoo doe ik ook gewoon mijn lichaam. Zeep is zeep.
Doe dan bodywash zou ik zeggen
Ik zou eerder mijn lichaam wassen met shampoo dan mijn haar met douchegel oid...quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 12:54 schreef D. het volgende:
Kim zegt: met shampoo doe ik ook gewoon mijn lichaam. Zeep is zeep.
Doe dan bodywash zou ik zeggen
Da's een andere discussie, maar als 'kortharige' pleit ik voor bodywash ipv shampooquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 12:56 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Zeep en douchegel is slecht voor je huid. Een dermatoloog heeft mij afgeraden die troep te gebruiken, alleen voor de oksels en schaamstreek, maar zo mijn mogelijk
ik gebruik bodywash voor mijn body, en da's incl. hoofdquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 12:56 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik zou eerder mijn lichaam wassen met shampoo dan mijn haar met douchegel oid...
Volgens mij niet, maar viel er net in op moment dat Ruben aan het zeiken wasquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 12:59 schreef D. het volgende:
[..]
ik gebruik bodywash voor mijn body, en da's incl. hoofd
Maar, was er nu voor dat plan gestemd?
Bij mijn lieve omaatje ging er altijd een bruistablet inquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 12:52 schreef Ireth het volgende:
[..]
Eehhmm.... die moet ook gepoetst worden
Ik heb dan alleen een plaatje met 1 "nepper" en geen complete kunststof eethoek, maar wordt gewoon 3x pd gepoetst hoor...quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 13:00 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Bij mijn lieve omaatje ging er altijd een bruistablet in
Merel-jasje ja.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 13:05 schreef Giggio het volgende:
[..]
draagt witsjiewandaa nu zo'n pruljasje uit Utopia?
Zo heel subtiel, dat over Jeff.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 13:05 schreef Li0nHeart het volgende:
[Over de boodschappen die gaan binnenkomen]
Wanda : Jeff hoeft zich niet overal ineens mee bemoeien.. doet hij heel handig ineens.
KUT waaif. Doe het zelf dan!quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 13:05 schreef Li0nHeart het volgende:
Wanda : Jeff hoeft zich niet overal ineens mee bemoeien.. doet hij heel handig ineens.
Heeft ze wel gelijk in. En Maddy laat alles ineens toe.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 13:05 schreef Li0nHeart het volgende:
quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 13:08 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Die zit politiek correct te wezen...
Hij zégt wat.quote:
Dat is vrouw eigen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 13:09 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Heeft ze wel gelijk in. En Maddy laat alles ineens toe.
Hoezo zei Maddy 2 dagen geleden dat ze Jeff er uit ging stemmen?
Ik doe een GJ .quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 13:11 schreef Li0nHeart het volgende:
Voor het laatste half uurtje krijgen ze nog een schaaltje havermout.
Isaac zat/zit ook al dagen te stoken en mensen uit te spelen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 12:52 schreef D. het volgende:
[..]
Misschien doet paalzitten dat met een mens
over die 100?quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 13:15 schreef Li0nHeart het volgende:
KimK : Wij [tegen Marciano] moeten straks eerst praten, jij en ik
Marciano : Tot die tijd mij niet vragen of ik iets wil..
Zo staat Jeff er ook in, doet leuk en aardig tegen hem maar vertrouwd hem ook niet.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 13:13 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Isaac zat/zit ook al dagen te stoken en mensen uit te spelen.
Wanda of Mexx waren vorige week behoorlijk over de zeik over het respectloze gedrag van Isaac tegen hun
Ze begrepen er helemaal niets van hoe hij tegen ze sprak en weten niet wat ze van hem moeten denken.
meer mensen zijn gaan twijfelen hoe oprecht de motieven van Isaac zijn .
De ene keer werpt hij zich op als de leider, de man die de groep beschermd , ze er doorheen sleept , de andere keer werpt hij zich op als de leraar die zijn leerlingen straf geeft omdat ze dat (volgens hem) nodig hebben
en weer een andere keer lacht hij mensen uit, kleineert ze, speelt ze tegen elkaar uit, roddelt en manipuleert.
vin die Isaac een gluiperig typequote:Op vrijdag 21 oktober 2022 13:13 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Isaac zat/zit ook al dagen te stoken en mensen uit te spelen.
Wanda of Mexx waren vorige week behoorlijk over de zeik over het respectloze gedrag van Isaac tegen hun
Ze begrepen er helemaal niets van hoe hij tegen ze sprak en weten niet wat ze van hem moeten denken.
meer mensen zijn gaan twijfelen hoe oprecht de motieven van Isaac zijn .
De ene keer werpt hij zich op als de leider, de man die de groep beschermd , ze er doorheen sleept , de andere keer werpt hij zich op als de leraar die zijn leerlingen straf geeft omdat ze dat (volgens hem) nodig hebben
en weer een andere keer lacht hij mensen uit, kleineert ze, speelt ze tegen elkaar uit, roddelt en manipuleert.
Sukkel.quote:
Vlinderpleistertje Ruupje?quote:
quote:
Zoals hij reageert denk je dat het bloed als een rund,quote:
Als een otter.quote:
quote:
Wel een naar plekje dat wel.quote:
Had natuurlijk geen veiligheidsinstructie gehad.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 13:24 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Als een otter.
Niet meer met de bijl spelen dus voor Ruben.
Isaac komt idd wel opgefokt over in gesprekken met mensen. De ene keer zegt hij rake dingen en komt hij oprecht en betrokken over en het volgende moment speelt hij de hele groep tegen elkaar uit.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 13:18 schreef Giggio het volgende:
[..]
vin die Isaac een gluiperig type
beetje agressieve trekjes gezien op TV (maar da's misschien de beperkte beeldvorming als je geen streams volgt)
piepertsquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 13:25 schreef Ebinas het volgende:
Even serieus naar de dokter wat is dat tegenwoordig
neuhhhquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 13:26 schreef Li0nHeart het volgende:
Volgens KimD zal een dokter het gaan plakken..
Die hele hand eraf. Klaar.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 13:27 schreef spapaars het volgende:
Amputeren maar, zie geen andere oplossing.
[ afbeelding ]
infuusssssquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 13:28 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Eerst transfusie, teveel verloren.
Anders overleeft hij de amputatie niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |