China is een genocidale dictatuur. Daar moet je niet al te innig mee willen zijn.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 17:31 schreef Lospedrosa het volgende:
https://www.ad.nl/politie(...)supermarkt~a1c53749/
De EU wordt langzaam wakker. Scholz niet, die vastberaden no effe gaat zakendoen.
tja dat is weer eens wat anders dan dat airsoft spul wat ze aan de eigen troepen uitdelen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 16:02 schreef Hyperdude het volgende:
WTF! Ze stoppen de kogels.![]()
[ twitter ]
kans is vrij groot dat dit gewoon in scene is gezet.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 17:45 schreef Slayage het volgende:
Kadyrov verdient een nominatie voor untermensch van het jaar
[ twitter ]
En je punt is?quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 17:56 schreef Korenfok het volgende:
[..]
kans is vrij groot dat dit gewoon in scene is gezet.
- waarom zouden ze die gevangenen anoniem houden, als je toch alle mensen rechten negeert.
- en waarom zouden ze die naar tchenie brengen?
Wat was de argumentatie van Wilders om tegen te stemmen?quote:
Scholz, Schroder, Schulz ....... het Nazi virus sluimert nog steeds onderhuids in de SPDquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 17:31 schreef Lospedrosa het volgende:
https://www.ad.nl/politie(...)supermarkt~a1c53749/
De EU wordt langzaam wakker. Scholz niet, die vastberaden no effe gaat zakendoen.
Joh.... Onze kevlar platen stoppen ook .50 patronen, je overleeft het alleen niet vanwege de kinetische energie maar vooruit.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 16:02 schreef Hyperdude het volgende:
WTF! Ze stoppen de kogels.![]()
[ twitter ]
quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 18:40 schreef AchJa het volgende:
[..]
Joh.... Onze kevlar platen stoppen ook .50 patronen, je overleeft het alleen niet vanwege de kinetische energie maar vooruit.
Nauwelijksquote:
Sjoerd Sjoerdsma.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 18:17 schreef Slayage het volgende:
[..]
Wat was de argumentatie van Wilders om tegen te stemmen?
?quote:
Hij kan zijn broodheren niet in de steek laten natuurlijk.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 18:17 schreef Slayage het volgende:
[..]
Wat was de argumentatie van Wilders om tegen te stemmen?
Wel goed nieuws trouwens.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 18:48 schreef Slayage het volgende:
Vraag me af of het door de Iraanse overheid wordt gecommuniceerd naar de Iraniërs dat er troepen aldaar zijn.
[ twitter ]
Wat heeft deze d66 er met de pvv te maken? Sorry ben niet zo goed up to date met de Nederlandse politiek.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 18:47 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Hij kan zijn broodheren niet in de steek laten natuurlijk.
Zal het inderdaad zijn, Israel is hier op tegen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 18:47 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Hij kan zijn broodheren niet in de steek laten natuurlijk.
Vraag me eerder af hoe die "Oekraiense official" weet dat ze een stel Iraniërs om zeep geholpen hebben...quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 18:48 schreef Slayage het volgende:
Vraag me af of het door de Iraanse overheid wordt gecommuniceerd naar de Iraniërs dat er troepen aldaar zijn.
Ik vraag me altijd af hoe ze aan die exacte aantallen dode tegenstanders komenquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 18:48 schreef Slayage het volgende:
[ twitter ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |