Dat kun je inderdaad niet overtreffen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 12:22 schreef ExTec het volgende:
[..]
Vertel.
Erger dan de non-valeurs die orange man uit z'n hoge hoed trok kan niet, maar ik laat me verassen.
What Is Twitter & How Does It Work?quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 12:32 schreef Mr.Sandman het volgende:
Hoe werkt dat Twitter nou? Iemand post een bericht zonder verdere context, bron of onderbouwing en that's it? Daarna is het nieuws enzo?
Verdomme, wat treurig.
Daar zat ZOKA over te huilen gisteren meen ik.quote:
Kan niet zeggen dat ik die mensen volg. Ben wel benieuwd.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 12:34 schreef Slayage het volgende:
[..]
Daar zat ZOKA over te huilen gisteren meen ik.
Stevige stelling = stevige bron.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 12:20 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nou ja daar moet ik je wel gelijk in geven eigenlijk.
Maar Biden is dan intern weer bezig met allerlei psychopaten neer te zetten op bepaalde plekken.
Mooi voor Armeni. Wel een beetje een gekke tweet. Bedoelen ze dat er door de bank is gemeten dat de GDP in Armeni is gestegen?quote:
Dit lijkt me vragen naar de bekende wegquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 13:53 schreef Isdatzo het volgende:
Wat vinden we trouwens van de Russische escalatie door allerlei civiele infrastructuur ver van het front aan te vallen met als doel de Oekraense bevolking te terroriseren?
Misschien moet ik deze vraag voor vanavond laat bewaren.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 13:55 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Dit lijkt me vragen naar de bekende weg
Zowel bij de mensen die Poetin haten als degene die Poetin adoreren (had Oekrane maar land moeten afgeven).quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 13:55 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Dit lijkt me vragen naar de bekende weg
Zag daar wel een interessant Twitterdraadje over vanochtend:quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 13:53 schreef Isdatzo het volgende:
Wat vinden we trouwens van de Russische escalatie door allerlei civiele infrastructuur ver van het front aan te vallen met als doel de Oekraense bevolking te terroriseren?
Standaard modus operandi van het Russische leger.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 13:53 schreef Isdatzo het volgende:
Kun je beter in het BNW topic vragen als je graag een bijzonder antwoord wil.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 13:53 schreef Isdatzo het volgende:
Televisie uitvinding van het westenquote:
Hij heeft waarschijnlijk nog op school geleerd dat bijna alles is uitgevonden in de SUquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 15:31 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Televisie uitvinding van het westen
Internet uitvinding van het westen
Eerste live uitzending uitvinding van het westen
Clown.
Mixen die gasten hallucanids in hun vodka of zo?quote:
USSR was wel koning in hun uitvinders wegpesten kennelijk:quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 15:35 schreef xpompompomx het volgende:
Tetris en goede raketmotoren kwamen uit Rusland/USSR.
Vergeet wapens die het Russische leger voor schut zetten niet.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 15:31 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Clown.
quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 15:38 schreef Simmertje het volgende:
[..]
USSR was wel koning in hun uitvinders wegpesten kennelijk:
quote:Pazjitnov verhuisde in 1991 naar de Verenigde Staten en werkte tot 2005 bij Microsoft.
Zat die Skabeeva er toevallig niet bij?quote:
Bluethooth. Uitvinding van Nederland.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 15:31 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Clown.
Al die Russische filmpjes hebben een of andere gozer met een kladblokje, neemt die de bestellingen op?quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 13:43 schreef J.B. het volgende:
Oekrane is er wederom in geslaagd de pontonbrug over de Dnipro bij Cherson te slopen:
[ twitter ]
Ook duidelijk zichtbaar is dat de Antonovski-brug een grote gatenkaas is.
Gezellig WC-gebouw wel. Welke camping is dat?quote:
https://www.timesofisrael(...)ne-by-way-of-poland/quote:“An Israeli defense contractor is supplying anti-drone systems to Ukraine’s military by way of Poland, The Times of Israel’s Hebrew sister site Zman Yisrael reported Monday.
A source in the firm told Zman that the equipment was being sold to Poland to circumvent Israel’s refusal to sell advanced arms to Ukraine.
The company reported to the Defense Ministry that the sale was to Poland and appeared to be claiming not to be aware that Warsaw was acting as intermediary to transfer the weapons to Kyiv, which has been using the Israeli systems to fight against Russia’s invasion of Ukraine.
Defense industry sources clarified that anti-drone systems — which can intercept and disrupt unmanned aerial vehicles — are classified as “advanced defensive technology” and therefore are not approved for sale to Ukraine. However, the Israeli government has appeared uninterested in torpedoing the deal.”
Zou mooi zijn dat rotwijf.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 15:44 schreef Hathor het volgende:
[..]
Zat die Skabeeva er toevallig niet bij?
Soort bosjesmannen die voor het eerst in aanmerking komen met technologie.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 16:02 schreef Hyperdude het volgende:
WTF! Ze stoppen de kogels.![]()
[ twitter ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door Hyperdude op 21-10-2022 16:28:10 ]How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
Het Russische leger gebruikt liever meat shields.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 16:02 schreef Hyperdude het volgende:
[ twitter ]
quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 16:22 schreef Hyperdude het volgende:
[ twitter ]
Eerste staan al op Soesterberg:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat werkt toch een stuk beter dan die Russische airsoft platesquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 16:02 schreef Hyperdude het volgende:
[ twitter ]
In Kroati zijn ze wel bekend met terroriserende buurlanden.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 16:36 schreef slashdotter3 het volgende:
https://www.reddit.com/r/(...)_ukrainian_soldiers/
Croatia to Train thousands of Ukrainian Soldiers
Een Oekraner had 5 kogelschoten overleefdquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 16:02 schreef Hyperdude het volgende:
[ twitter ]
Is dat niet een beetje het idee?quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 16:02 schreef Hyperdude het volgende:
[ twitter ]
Serviers zijn groot van van de Russische cultuur.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 16:40 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
In Kroati zijn ze wel bekend met terroriserende buurlanden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |