SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zeer vocale Trump hater - VEM2012
quote:UKRAINE-KRIEG - Russischer Militärexperte: „Wir alle wissen, dass es Drohnen aus dem Iran sind“.
„Sowohl Russland als auch der Iran dementieren, dass die Kamikaze-Drohnen aus iranischer Produktion seien“, berichtet Christoph Wanner aus Moskau. Dass es neben den offiziellen Meldungen auch andere Sichtweisen auf dieses Thema gibt, verriet nun ein russischer Militärexperte, der sich im Staatsfernsehen verplapperte: „Wir alle wissen, dass es Drohnen aus dem Iran sind“ sagt er zu den Moderatoren der Sendung als er glaubte, dass er noch nicht auf Sendung sei.
„Das kann böse Folgen für ihn haben haben“
Geen zorgen vriend, ik was ze al voor.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 10:00 schreef ExTec het volgende:
[..]
Moet jij niet naar het buffet rennen voor de Israëli's en russen het plunderen?
Ook veel Oekraïense verliezen. Waarom wil Poetin kost wat kost Bakhmut hebben?quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 09:53 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Frontale aanvallen, golf na golf. Wat is kanonnenvlees in het Russisch?
Vreselijk bruut dit.
Bron: https://edition.cnn.com/2(...)ggle-intl/index.htmlquote:Bakhmut lies at a fork that points toward two other strategic towns in the Donetsk region: Konstantinivka to the southwest, and Kramatorsk and Sloviansk to the northwest. All three are key to Putin's total control of the region.
Wie dat weet mag het zeggen. Werkelijk. Het begon als een tang beweging, maar de noord kant van de tang kan niet meer, daar oekraine Izyum e.o. heeft bevrijd.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 10:02 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Ook veel Oekraïense verliezen. Waarom wil Poetin kost wat kost Bakhmut hebben?
quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 09:56 schreef Lospedrosa het volgende:
[ twitter ]
Is dat Musk tweet ding serieus?
Zo te zien zijn ze in de VS op zoek naar nieuwe war-heroes. Historisch gezien zijn bijna alle succesvolle presidenten oorlogshelden. Dus als we nog lang genoeg leven, zullen we misschien Conor Kennedy nog eens als president van de VS gaan zien.quote:
Volgens mij is hij geen geboren amerikaan. En dat moet je zijn wil je president kunnen worden.quote:
Trump een onafhankelijk denker? Maat m'n koffie wat doe jequote:Op vrijdag 21 oktober 2022 10:08 schreef RetepV het volgende:
[..]
Zo te zien zijn ze in de VS op zoek naar nieuwe war-heroes. Historisch gezien zijn bijna alle succesvolle presidenten oorlogshelden. Dus als we nog lang genoeg leven, zullen we misschien Conor Kennedy nog eens als president van de VS gaan zien.
Elon Musk zie ik niet zo gauw meer president worden. Na Donald Trump wil voorlopig niemand meer een onafhankelijke denker als president.
“The last questions are much more difficult,” he said. “Like a memory question. It’s, uh, like you’ll go, ‘Person, woman, man, camera, TV.’ So they say, ‘Could you repeat that?’ So I said, ‘Yeah.’ So it’s ‘person, woman, man, camera, TV.’ ‘Okay, that’s very good.’”quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 10:13 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Trump een onafhankelijk denker? Maat m'n koffie wat doe je.
Pretty good troll tbhquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 10:08 schreef RetepV het volgende:
[..]
Zo te zien zijn ze in de VS op zoek naar nieuwe war-heroes. Historisch gezien zijn bijna alle succesvolle presidenten oorlogshelden. Dus als we nog lang genoeg leven, zullen we misschien Conor Kennedy nog eens als president van de VS gaan zien.
Elon Musk zie ik niet zo gauw meer president worden. Na Donald Trump wil voorlopig niemand meer een onafhankelijke denker als president.
quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 10:14 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
“The last questions are much more difficult,” he said. “Like a memory question. It’s, uh, like you’ll go, ‘Person, woman, man, camera, TV.’ So they say, ‘Could you repeat that?’ So I said, ‘Yeah.’ So it’s ‘person, woman, man, camera, TV.’ ‘Okay, that’s very good.’”
Trump is ontegenzeggelijk een alternatieve denker. Niet zo zeer onafhankelijk.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 10:13 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
En ook niet echt een denker.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 10:24 schreef Rode_Wijn het volgende:
[..]
Trump is ontegenzeggelijk een alternatieve denker. Niet zo zeer onafhankelijk.
Misschien niet binnen bepaalde normen. Maar hij is een mens en mensen denken eenmaal. Dus we kunnen academisch gezien gewoon vaststellen dat Trump een alternatieve denker is. Dat is niet erg. Wat eruit voortkomt spreekt allemaal voor zichquote:
Maaah, ik bedoelde in de zin van dat Trump naar niemand luistert behalve diegene die hem bij zijn ballen heeft.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 10:13 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Een chantabele leeghoofd dus. Zeg dat dan.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 10:27 schreef RetepV het volgende:
[..]
Maaah, ik bedoelde in de zin van dat Trump naar niemand luistert behalve diegene die hem bij zijn ballen heeft.![]()
![]()
Trump waait met alle winden mee. Als er iemand afhankelijk is voor het bepalen van zijn standpunten, is het Trump wel - alleen is die afhankelijkheid erg veranderlijk.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 10:08 schreef RetepV het volgende:
[..]Na Donald Trump wil voorlopig niemand meer een onafhankelijke denker als president.
Alles beter dan opa Biden.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 10:39 schreef Lyrewyn het volgende:
[..]
Trump waait met alle winden mee. Als er iemand afhankelijk is voor het bepalen van zijn standpunten, is het Trump wel - alleen is die afhankelijkheid erg veranderlijk.
quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 10:08 schreef RetepV het volgende:
[..]
Dit klinkt wel echt heel anders dan wat je eerst zei (probeerde te zeggen).quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 10:27 schreef RetepV het volgende:
[..]
Maaah, ik bedoelde in de zin van dat Trump naar niemand luistert behalve diegene die hem bij zijn ballen heeft.![]()
![]()
Jawel, maar snap dat nou, voor bepaald simpel volk telt alleen de perceptie van een sterke man zijn. En dat je dan voor de rest net je naam kan schrijven, dat boeit dan weer niet.quote:
Wat was het ook alweer?quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 10:55 schreef ExTec het volgende:
[..]
Jawel, maar snap dat nou, voor bepaald simpel volk telt alleen de perceptie van een sterke man zijn. En dat je dan voor de rest net je naam kan schrijven, dat boeit dan weer niet.
Maar hoewel de amerikaanse politiek heel bepalend kan zijn voor de oorlog in Oekraïne, dwalen we af.quote:Trump is a poor man's idea of a rich man, a dumb man's idea of a smart man, and a weak man's idea of a strong man.
Dat.quote:
Mijn post was ongeveer 50/50 waarheid/sarcasme.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 10:50 schreef YStec het volgende:
[..]
Dit klinkt wel echt heel anders dan wat je eerst zei (probeerde te zeggen)..
Zit hem natuurlijk veel meer in hoe goed je capabele mensen om je heen kunt verzamelen. En daar kon orange man natuurlijk niks van.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 10:59 schreef StateOfMind het volgende:
Maar iig vwb Oekraïne doet ie het heel goed
Biden is eigenlijk best een degelijke president gebleken. Natuurlijk, hij heeft niet heel veel speelruimte vanwege de samenstelling van het congres, maar er is toch best wat significante wetgeving gerealiseerd.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 10:59 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Dat.
Ik was geen fan van de man (en van Orange Man al helemaal niet), en vond het van de zotten dat er in de hele VS blijkbaar geen betere kandidaten te vinden waren dan een clown en een stokoude kan.
Klopt. Het enige waar hij nu regelmatig op aangevallen wordt zijn z'n publieke optredens en die zijn van tijd tot tijd ook wel erg lachwekkend.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 11:13 schreef Monolith het volgende:
[..]
Biden is eigenlijk best een degelijke president gebleken. Natuurlijk, hij heeft niet heel veel speelruimte vanwege de samenstelling van het congres, maar er is toch best wat significante wetgeving gerealiseerd.
Klopt, je ziet ook veel mensen waar het op politiek aankomt vooral een obsessie hebben met imago. Ik kijk liever naar concrete zaken.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 11:17 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Klopt. Het enige waar hij nu regelmatig op aangevallen wordt zijn z'n publieke optredens en die zijn van tijd tot tijd ook wel erg lachwekkend.
Maar ik heb dat nog altijd liever dan een zgn stoere brulmakaak die er achter de schermen een potje van maakt.
Stel je eens voor dat politici dat zelf ook liever zouden doen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 11:21 schreef Monolith het volgende:
[..]
Klopt, je ziet ook veel mensen waar het op politiek aankomt vooral een obsessie hebben met imago. Ik kijk liever naar concrete zaken.
Zoals bijna elke Amerikaanse president heeft ie zijn oorlog. En het kost hem (nog) geen body bags.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 10:59 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Nee, die heeft hij niet.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 11:39 schreef riazop het volgende:
[..]
Zoals bijna elke Amerikaanse president heeft ie zijn oorlog.
Omdat hij niet zijn oorlog heeft.quote:En het kost hem (nog) geen body bags.
Voor de “sterke mannen” fappers is het natuurlijk wel lastig dat de presidenten die kundig met het land en oorlogen omgaan nou niet bepaald altijd mannetjesputters zijn. Roosevelt in zijn rolstoel, murmelende Biden, depressieve Lincoln, best lastig wanneer jouw held een vette clown met een gouden lepel in zijn bek isquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 11:52 schreef Monolith het volgende:
Kunnen we het trolletje verder negeren en het hier gewoon over de oorlog in Oekraïne heben? Bij voorbaat dank.
Het is wat he, met die oorlog in Oekraïnequote:Op vrijdag 21 oktober 2022 11:52 schreef Monolith het volgende:
Kunnen we het trolletje verder negeren en het hier gewoon over de oorlog in Oekraïne heben? Bij voorbaat dank.
Vergeet de luier nietquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 12:09 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Voor de “sterke mannen” fappers is het natuurlijk wel lastig dat de presidenten die kundig met het land en oorlogen omgaan nou niet bepaald altijd mannetjesputters zijn. Roosevelt in zijn rolstoel, murmelende Biden, depressieve Lincoln, best lastig wanneer jouw held een vette clown met een gouden lepel in zijn bek is
Er valt te beargumenteren dat die dat heeft.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 11:48 schreef Wantie het volgende:
[..]
Nee, die heeft hij niet.
[..]
Omdat hij niet zijn oorlog heeft.
Poetin heeft zijn oorlog, die verslikt zich hierin en heeft de pech dat Biden de slachtoffers van deze oorlog steunt.
Maar het blijft Poetin zijn oorlog.
Nou ja daar moet ik je wel gelijk in geven eigenlijk.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 11:17 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Klopt. Het enige waar hij nu regelmatig op aangevallen wordt zijn z'n publieke optredens en die zijn van tijd tot tijd ook wel erg lachwekkend.
Maar ik heb dat nog altijd liever dan een zgn stoere brulmakaak die er achter de schermen een potje van maakt.
Vertel.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 12:20 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nou ja daar moet ik je wel gelijk in geven eigenlijk.
Maar Biden is dan intern weer bezig met allerlei psychopaten neer te zetten op bepaalde plekken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |