Dat kun je inderdaad niet overtreffen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 12:22 schreef ExTec het volgende:
[..]
Vertel.
Erger dan de non-valeurs die orange man uit z'n hoge hoed trok kan niet, maar ik laat me verassen.
What Is Twitter & How Does It Work?quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 12:32 schreef Mr.Sandman het volgende:
Hoe werkt dat Twitter nou? Iemand post een bericht zonder verdere context, bron of onderbouwing en that's it? Daarna is het nieuws enzo?
Verdomme, wat treurig.
Daar zat ZOKA over te huilen gisteren meen ik.quote:
Kan niet zeggen dat ik die mensen volg. Ben wel benieuwd.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 12:34 schreef Slayage het volgende:
[..]
Daar zat ZOKA over te huilen gisteren meen ik.
Stevige stelling = stevige bron.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 12:20 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nou ja daar moet ik je wel gelijk in geven eigenlijk.
Maar Biden is dan intern weer bezig met allerlei psychopaten neer te zetten op bepaalde plekken.
Mooi voor Armeni. Wel een beetje een gekke tweet. Bedoelen ze dat er door de bank is gemeten dat de GDP in Armeni is gestegen?quote:
Dit lijkt me vragen naar de bekende wegquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 13:53 schreef Isdatzo het volgende:
Wat vinden we trouwens van de Russische escalatie door allerlei civiele infrastructuur ver van het front aan te vallen met als doel de Oekraense bevolking te terroriseren?
Misschien moet ik deze vraag voor vanavond laat bewaren.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 13:55 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Dit lijkt me vragen naar de bekende weg
Zowel bij de mensen die Poetin haten als degene die Poetin adoreren (had Oekrane maar land moeten afgeven).quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 13:55 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Dit lijkt me vragen naar de bekende weg
Zag daar wel een interessant Twitterdraadje over vanochtend:quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 13:53 schreef Isdatzo het volgende:
Wat vinden we trouwens van de Russische escalatie door allerlei civiele infrastructuur ver van het front aan te vallen met als doel de Oekraense bevolking te terroriseren?
Standaard modus operandi van het Russische leger.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 13:53 schreef Isdatzo het volgende:
Kun je beter in het BNW topic vragen als je graag een bijzonder antwoord wil.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 13:53 schreef Isdatzo het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |