quote:Op donderdag 20 oktober 2022 22:31 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Even naar het frikandellenbos.
quote:Op donderdag 20 oktober 2022 22:32 schreef greysbones het volgende:
[..]de 6 frikandellen van JW
ok ik moet echt naar bed zo
Het wordt net gezellig.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 22:32 schreef greysbones het volgende:
Was heel even.quote:
Ja , is vaker ,maar gelukkig niet meer zo lang als in het beginquote:
Bij frikandellen denk je aan je bed?quote:Op donderdag 20 oktober 2022 22:32 schreef greysbones het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Deed je een D,tje?quote:
Sistah from another mistahquote:
Ja gezelligquote:Op donderdag 20 oktober 2022 22:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Sistah from another mistah![]()
Het is wel druk buiten
Over wat?quote:Op donderdag 20 oktober 2022 22:44 schreef FreshFruit het volgende:
Maddy: " ik heb niks gehoord op de computer."
Staat het geluid aan ?quote:Op donderdag 20 oktober 2022 22:44 schreef FreshFruit het volgende:
Maddy: " ik heb niks gehoord op de computer."
Vroeg ik me ook gelijk af.quote:
Geen idee Floortje,want ze had niks gehoord toch.quote:
Is vd Valk niet dichterbij ?quote:Op donderdag 20 oktober 2022 22:46 schreef R0T29 het volgende:
Die Maddy dacht dat het managerschap haar het middelpunt zou maken en macht en aanzien zou opleveren...ze zit echt tegen een nervous breakdown aan en ik denk dat ze binnenkort een paar dagen naar de Witte Bergen mag voor een time-out
Ah zoquote:Op donderdag 20 oktober 2022 22:46 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Geen idee Floortje,want ze had niks gehoord toch.
Dit is dus ook wat ze echt denkt,dat ze het middelpunt is.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 22:46 schreef R0T29 het volgende:
Die Maddy dacht dat het managerschap haar het middelpunt zou maken en macht en aanzien zou opleveren...ze zit echt tegen een nervous breakdown aan en ik denk dat ze binnenkort een paar dagen naar de Witte Bergen mag voor een time-out
Ik denk dat ze hoopte dat het haar de zelfverzekerdheid zou geven die ze vooraf beweerde al te hebbenquote:Op donderdag 20 oktober 2022 22:46 schreef R0T29 het volgende:
Denk je dat ze het zo zullen begeven?quote:Op donderdag 20 oktober 2022 22:48 schreef Flory het volgende:
Continu eten en drinken op die palen![]()
Is dat wel handig?
Nopequote:Op donderdag 20 oktober 2022 22:48 schreef Flory het volgende:
Is dat wel handig?
quote:Op donderdag 20 oktober 2022 22:48 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dit is dus ook wat ze echt denkt,dat ze het middelpunt is.
Valt vies tegen,ze mag de bestellingen doen,mailtjes versturen en doorgeven.
Een concierge heeft nog meer aanzien.
Eh nee, eerder aan toiletbezoek enzoquote:Op donderdag 20 oktober 2022 22:49 schreef D. het volgende:
[..]
Denk je dat ze het zo zullen begeven?
Mooi gevonden,en het klopt helemaal.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 22:49 schreef HappyCharly het volgende:
[..]![]()
Ze is wel een soort spin in het web. Maar het web wordt door anderen geweven en zij is bij nader inzien het vliegje..
Niet echt lijkt mequote:Op donderdag 20 oktober 2022 22:48 schreef Flory het volgende:
Is dat wel handig?
*buiging maakt*quote:Op donderdag 20 oktober 2022 22:50 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Mooi gevonden,en het klopt helemaal.
Nee, ik ben sowieso een zeikwijfquote:Op donderdag 20 oktober 2022 22:43 schreef Flory het volgende:
[..]
Ja gezellig![]()
Zou jij het kunnen? 24h?
Dat zal krap wordenquote:Op donderdag 20 oktober 2022 22:49 schreef Flory het volgende:
[..]
Eh nee, eerder aan toiletbezoek enzo
Ze hebben toch wel emmers?quote:
Misschien als ik niks drink en een pamper aan doequote:Op donderdag 20 oktober 2022 22:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee, ik ben sowieso een zeikwijf![]()
En jij?
quote:Op donderdag 20 oktober 2022 22:52 schreef Flory het volgende:
[..]
Misschien als ik niks drink en een pamper aan doe
Ja hoor,iemand anders de emmer achter de paal laten vasthouden.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 22:53 schreef D. het volgende:
[..]
Zou jij het op die paal proberen? Een 'nummer 2' dus?
Ik zou het niet kunnenquote:Op donderdag 20 oktober 2022 22:54 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ja hoor,iemand anders de emmer achter de paal laten vasthouden.
Ja dat hoor je ook nietquote:Op donderdag 20 oktober 2022 22:54 schreef D. het volgende:
[..]
Piesen kunnen de mannen ook onder de deken, in een fles
Het gaat om 250 euro.quote:
O jee.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 22:56 schreef R0T29 het volgende:
Berend is zo dizzy als wat. Alsof hij dronken is of zo. Hij voelt zijn hartslag in zijn hoofd
Wel slim, dan kan zn 48 uur deo nog een dagje meequote:Op donderdag 20 oktober 2022 22:55 schreef R0T29 het volgende:
Erik heeft besloten om morgen maar niet te gaan sporten. Dan hoeft hij niet te douchen ook
Heftige beslissing weerquote:Op donderdag 20 oktober 2022 22:55 schreef R0T29 het volgende:
Erik heeft besloten om morgen maar niet te gaan sporten. Dan hoeft hij niet te douchen ook
Respect voor.quote:
Voorhoofdholte ontsteking?quote:Op donderdag 20 oktober 2022 22:56 schreef R0T29 het volgende:
Berend is zo dizzy als wat. Alsof hij dronken is of zo. Hij voelt zijn hartslag in zijn hoofd
Het laatste.Over sommige valt bijna niet te COSsen.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 22:58 schreef Daana316 het volgende:
Als je alleen fok leest ( thanks voor degene die steeds streamrn en verslag doen), denk je dat de groep maar uit ongeveer 15 pers. bestaat. Er word alleen over dezelfde pers. verslag gedaan. Of is het zo dat de andere 18 niet op stream zijn?
Da's 2 dagen eten voor de hele loodsquote:Op donderdag 20 oktober 2022 22:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja en ... wat koop je er voor ... is nog geen tentje de man daar
Sommigen zijn minder in beeld en/of minder interessant of grappig, klagen minder of zeggen weinig.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 22:58 schreef Daana316 het volgende:
Als je alleen fok leest ( thanks voor degene die steeds streamrn en verslag doen), denk je dat de groep maar uit ongeveer 15 pers. bestaat. Er word alleen over dezelfde pers. verslag gedaan. Of is het zo dat de andere 18 niet op stream zijn?
Dat zal toch boven je liggen.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 23:01 schreef R0T29 het volgende:
Klef en Bef liggen ook weer te kroelen onder de dekens...
Iedereen is weg dus grijp je kansquote:Op donderdag 20 oktober 2022 23:01 schreef R0T29 het volgende:
Klef en Bef liggen ook weer te kroelen onder de dekens...
Ervaring mee?quote:Op donderdag 20 oktober 2022 23:02 schreef mario390 het volgende:
deze waterfles likt echt op en
plasfles de je in ziekehuis kregt
En die andere @Dutchrealitytvquote:
Nee.quote:
🤣quote:Op donderdag 20 oktober 2022 23:07 schreef FreshFruit het volgende:
Zo kan je prima kakken.
[ afbeelding ]
Prrrrrrrrrrrrrrrttttquote:Op donderdag 20 oktober 2022 23:07 schreef FreshFruit het volgende:
Zo kan je prima kakken.
[ afbeelding ]
Ik was er vandaag pas rond 4 uur,heb ze niet samen gezien.Zal het voor je in de gaten houden.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 23:07 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Waren ze vandaag nog samen op beeld? Bedankt voor de cap en het vermelden! Topper
Bedankt. Heel lief. 🙏quote:Op donderdag 20 oktober 2022 23:08 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik was er vandaag pas rond 4 uur,heb ze niet samen gezien.Zal het voor je in de gaten houden.
Ja ik zag dr ook zitten ....quote:Op donderdag 20 oktober 2022 23:07 schreef FreshFruit het volgende:
Zo kan je prima kakken.
[ afbeelding ]
Van Alie expres niet lang denk ik.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 23:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee ... hoelang gaan die mee tegenwoordig ?
Gaan ze tegenwoordig langer of minder lang mee dan vroeger?quote:Op donderdag 20 oktober 2022 23:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee ... hoelang gaan die mee tegenwoordig ?
Dat vraag ik alquote:Op donderdag 20 oktober 2022 23:10 schreef D. het volgende:
[..]
Gaan ze tegenwoordig langer of minder lang mee dan vroeger?
zij zit al te ver achterquote:Op donderdag 20 oktober 2022 23:07 schreef FreshFruit het volgende:
Zo kan je prima kakken.
[ afbeelding ]
Als je ze in de vriezer legt gaan ze langer mee.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 23:10 schreef D. het volgende:
[..]
Gaan ze tegenwoordig langer of minder lang mee dan vroeger?
Dat kind wordt nog rebels zegquote:Op donderdag 20 oktober 2022 23:12 schreef R0T29 het volgende:
Djedi gaat geen dienst draaien bij het paalzitten. Haar naam staat niet goed gespeld op het rooster, dus is niet haar naam, zegt ze.
Fijn zo iemand erbij....quote:Op donderdag 20 oktober 2022 23:12 schreef R0T29 het volgende:
Djedi gaat geen dienst draaien bij het paalzitten. Haar naam staat niet goed gespeld op het rooster, dus is niet haar naam, zegt ze.
Is een trekje van hem.Wanneer hij in een discussie komt bijv. gaat hij ook gapen.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 23:11 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Hij gaapt wel veel door de dag heen 🙈
Gapen is vaak ook een vorm van stress.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 23:14 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Is een trekje van hem.Wanneer hij in een discussie komt bijv. gaat hij ook gapen.
Dat viel Isaac op.
Hey buschauffeur,de hele bus mot plassuh.hey buschauffeur.quote:
zoals bij hondenquote:Op donderdag 20 oktober 2022 23:15 schreef mangalie het volgende:
[..]
Gapen is vaak ook een vorm van stress.
Talentloos?quote:Op donderdag 20 oktober 2022 23:17 schreef R0T29 het volgende:
Zoals Martin erbij zit met die gitaar, zitten ze hier ook rond het Centraal Station
quote:Op donderdag 20 oktober 2022 23:17 schreef R0T29 het volgende:
Zoals Martin erbij zit met die gitaar, zitten ze hier ook rond het Centraal Station
Het heksen(stemmen) niveau is hoogquote:Op donderdag 20 oktober 2022 23:18 schreef Chanel5 het volgende:
Ik dacht dat die graftak van een Wanda het was maar die Kim ( die van Marciano) is echt![]()
wat een types.
Ik probeer eigenlijk pas sinds kort een beetje de mensen te leren kennen maar het is wat hoor.
Dat willen anderen ook wel eens van haar.quote:
Absoluut.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 23:19 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Het heksen(stemmen) niveau is hoog
Nadirzepamquote:Op donderdag 20 oktober 2022 23:20 schreef R0T29 het volgende:
Nadirzepam gaat denk ik zijn slaappilletje innemen
quote:Op donderdag 20 oktober 2022 23:20 schreef R0T29 het volgende:
Nadirzepam gaat denk ik zijn slaappilletje innemen
Ga je 24 uur kijken Mario?quote:Op donderdag 20 oktober 2022 23:21 schreef mario390 het volgende:
man nu zit ik al de hele dag hier
en kijk nu avond reality uit 3
landen
Ja, nu je domme uitspraken nogquote:Op donderdag 20 oktober 2022 23:24 schreef FreshFruit het volgende:
KimK ;Mijn billen zijn echt okee.
quote:
Buitenproportioneelquote:Op donderdag 20 oktober 2022 23:27 schreef FreshFruit het volgende:
[..]![]()
Ik heb die billen laatst gezien en daar valt best iets over te zeggen.
Ik wil het niet zienquote:Op donderdag 20 oktober 2022 23:27 schreef FreshFruit het volgende:
[..]![]()
Ik was net aan het zoeken.quote:
Zoals?quote:Op donderdag 20 oktober 2022 23:27 schreef FreshFruit het volgende:
[..]![]()
Chronische gaap.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 23:29 schreef D. het volgende:
[..]
Zit Martin daar nou nog steeds met zijn mond open?
Ze heeft onderbillen.quote:
quote:Op donderdag 20 oktober 2022 23:29 schreef D. het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 20 oktober 2022 23:29 schreef D. het volgende:
[..]
Leek een beetje zoals een fietsband, de buitenbil en binnenbilquote:Op donderdag 20 oktober 2022 23:30 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ze heeft onderbillen.
In zo`n yoga broek ziet het er nog strak uit,maar zonder een onsamenhangend geheel.
quote:Op donderdag 20 oktober 2022 23:32 schreef Flory het volgende:
[..]
Leek een beetje zoals een fietsband, de buitenbil en binnenbil
Andere cap,maar hoeven we niet te zien.quote:
de nochine was nog ergerquote:Op donderdag 20 oktober 2022 23:32 schreef mangalie het volgende:
Kim K weer over scheten laten...Dan ben je toch niet helemaal goed in je bovenkamer?
quote:Op donderdag 20 oktober 2022 23:33 schreef mario390 het volgende:
[..]
de nochine was nog erger
de schetete ook in gezicht
Hier staat ze gebukt,dat flatteerd nog enigzins.quote:
Dat is mooi.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 23:35 schreef Boebaloe het volgende:
[..]
Buiten de loods wordt Zijn verjaardag wel gevierd hoor
quote:
Vreselijk hè... er is toch wel iets boeiender dan dat in beeld te brengenquote:Op donderdag 20 oktober 2022 23:37 schreef HappyCharly het volgende:
Nou ben het gezwijmel op stream 2 ook wel weer zat .. mijn max is 4 minuten kijken naar kleffie en beffie Bern en Sasha
Verhip ja.quote:
Jij hebt zonder gapen,best wel knap.quote:
Ik lig al in mijn mandquote:Op donderdag 20 oktober 2022 23:47 schreef R0T29 het volgende:
Ik sta ook niet op het "paalzitrooster", dus ik haak verder af
24 h COS voor een positieve note van @Deisyyquote:Op donderdag 20 oktober 2022 23:47 schreef R0T29 het volgende:
Je lijkt JW wel.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 23:47 schreef R0T29 het volgende:
Braaf.quote:
Ik maak best wel een kans.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 23:48 schreef Flory het volgende:
[..]
24 h COS voor een positieve note van @:Deisyy
24 positieve notes toch?quote:Op donderdag 20 oktober 2022 23:48 schreef Flory het volgende:
[..]
24 h COS voor een positieve note van @:Deisyy
Dode baby.Wat een volk zeg.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 23:51 schreef HappyCharly het volgende:
Babette en Martin bieden tegen elkaar wie Maddy beter kent.. en vervolgens geeft Babette een opsomming van echt heeeeeeel persoonlijke dingen v Maddy (dingen als anorexia)..
Lekker slipe.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 23:50 schreef Ireth het volgende:
[..]
Succes! Je kan het! Ik geloof in je!![]()
![]()
![]()
Weet ze al van het kunstgebit?quote:Op donderdag 20 oktober 2022 23:51 schreef FreshFruit het volgende:
Die Babette is ook lekker te vertrouwen zeg.ze lult alles door aan Martin.
Ik hoorde het niet goed, het ging zo snel. Zei ze dat? Echt hoor..quote:
Dat zie ik toch echt anders. Martin en Maddy hebben een goed en open gesprek met elkaar gehad, Babette en Maddy ook, en in het gesprek van net hebben ze het juist op een hele oprechte manier over de mensen die maar op haar in blijven beuken om haar kapot te maken (in andere woorden) Martin weet hoe het als manager was en weet net iets meer wat daar allemaal bij komt kijken , en ziet de andere kant daarvan . Ze spraken allebei met zorg over haar conditie.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 23:51 schreef FreshFruit het volgende:
Die Babette is ook lekker te vertrouwen zeg.ze lult alles door aan Martin.
Echt hoor,dit ging echt wel heel ver.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 23:54 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik hoorde het niet goed, het ging zo snel. Zei ze dat? Echt hoor..
Babette won, aan Martin zijn hoofd te zien. Maar Babette mag nog wel even de cursus integriteit 1.0 doen voor ze echt psych wordt..
quote:Op donderdag 20 oktober 2022 23:54 schreef spapaars het volgende:
Ligt in Kim's bed dus.
Het verbaasd mij helemaal niets dat hij gewoon naar bed gaat.
[ afbeelding ]
Je hebt deels gelijk Puzzie,maar de details hadden achterwege kunnen blijven imo.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 23:55 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat zie ik toch echt anders. Martin en Maddy hebben een goed en open gesprek met elkaar gehad, Babette en Maddy ook, en in het gesprek van net hebben ze het juist op een hele oprechte manier over de mensen die maart op haar in blijven beuken om haar kapot te maken (in andere woorden) Martin weet hoe het als manager was en weet net iets meer wat daar allemaal bij komt kijken , en ziet de andere kant daarvan . Ze spraken allebei met zorg over haar conditie.
De details hoorden we niet , gesprek werd weggedraaidquote:Op donderdag 20 oktober 2022 23:57 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Je hebt deels gelijk Puzzie,maar de details hadden achterwege kunnen blijven imo.
Ga anders met zijn tweeën een gesprek met Maddy aan.
De zorg om haar is prima. Maar het opbieden om te bewijzen dat je haar het meeste "echt echt goed kent" door even een opsomming van pijnlijke details uit haar leven te geven? Dat vind ik not done.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 23:57 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Je hebt deels gelijk Puzzie,maar de details hadden achterwege kunnen blijven imo.
Ga anders met zijn tweeën een gesprek met Maddy aan.
Dat kan altijd hoor.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 23:59 schreef mario390 het volgende:
ik word ook endlijk weer mijn
notes zien
Die noemde Babette heel snel achter elkaar.. zaken zoals anorexiaquote:Op donderdag 20 oktober 2022 23:58 schreef puzziepie het volgende:
[..]
De details hoorden we niet , gesprek werd weggedraaid
quote:
Waarom ?quote:Op donderdag 20 oktober 2022 23:59 schreef mario390 het volgende:
ik word ook endlijk weer mijn
notes zien
Ooh maar dat heeft Maddy aan veel meer mensen verteld , is geen geheimquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 00:00 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Die noemde Babette heel snel achter elkaar.. zaken zoals anorexia
Hoe verberg je dat als zoiets uit moet gedurende de nacht?quote:
Al is het geen geheim, het is wel privé, ik vind dat niet bedoeld om te gebruiken om op t bieden tegen elkaar. Ik zie dat blijkbaar anders dan jij, dat is prima.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 00:01 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ooh maar dat heeft Maddy aan veel meer mensen verteld , is geen geheim
Ik weet deze,ze vertelde laatst dat ze pas gaat slapen wanneer het licht uit is.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 00:01 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Hoe verberg je dat als zoiets uit moet gedurende de nacht?
Verder hoef je het echt niet te weten je ziet het meteen!
Zoiets is in vertrouwen gezegd en zij ratelt zowat alles in tien seconden doorquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 00:01 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ooh maar dat heeft Maddy aan veel meer mensen verteld , is geen geheim
Moet dat ook met een klikgebit?quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 00:01 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Verder hoef je het echt niet te weten je zag dat al meteen wel!
Dit is echt totale onzin , het gesprek ging heel anders , maar goed je moet het ook willen zien natuurlijkquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 00:03 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Al is het geen geheim, het is wel privé, ik vind dat niet bedoeld om te gebruiken om op t bieden tegen elkaar. Ik zie dat blijkbaar anders dan jij, dat is prima.
Onzinquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 00:03 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Zoiets is in vertrouwen gezegd en zij ratelt zowat alles in tien seconden door
Zeker prima,ik zag hetzelfde wat jij zag.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 00:03 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Al is het geen geheim, het is wel privé, ik vind dat niet bedoeld om te gebruiken om op t bieden tegen elkaar. Ik zie dat blijkbaar anders dan jij, dat is prima.
Als de stream van die kamer in beeld is schakel ik meestal uit vandaarquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 00:03 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik weet deze,ze vertelde laatst dat ze pas gaat slapen wanneer het licht uit is.
OK ... dan hoef je de noten ook niet bekijkenquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 00:02 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik had zolang geen ban kann
me niet herinneren
ik wilde hetzelfde tegen jou zeggen. Alsof je niet naar hetzelfde gesprek hebt gekeken. Jij hoorde de details niet want het werd weggedraaid? neehoor. Blijkbaar zagen we een ander fragment.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 00:04 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dit is echt totale onzin , het gesprek ging heel anders , maar goed je moet het ook willen zien natuurlijk
Mss ook wat coulance van "achter" .quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 00:04 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Als de stream van die kamer in beeld is schakel ik meestal uit vandaar
Fijnquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 00:04 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zeker prima,ik zag hetzelfde wat jij zag.
OMG ik hoorde hetzelfde maar hoe het hier nu wordt gebracht is lichtelijk overtrokken .quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 00:05 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ik wilde hetzelfde tegen jou zeggen. Alsof je niet naar hetzelfde gesprek hebt gekeken. Jij hoorde de details niet want het werd weggedraaid? neehoor. Blijkbaar zagen we een ander fragment.
Goede vraag eigenlijkquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 00:01 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Verder hoef je het echt niet te weten je zag dat al meteen wel!
Ik geloof echt dat daar afspraken over zijn.Je ziet veel niet hoor.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 00:09 schreef Thorelf het volgende:
slaapt mora altijd met pruik? moet toch een keer luchten!
Ze heeft meerdere pruiken.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 00:09 schreef Thorelf het volgende:
slaapt mora altijd met pruik? moet toch een keer luchten!
7 stuks.quote:
Rood.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 00:12 schreef HappyCharly het volgende:
Ik weet eigenlijk niet wat haar eigen haar is..
Is er eigenlijk een medische reden waarom ze pruiken heeft dan?quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 00:11 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik geloof echt dat daar afspraken over zijn.Je ziet veel niet hoor.
Daar is ergens een pic van. FF Maybe?quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 00:12 schreef HappyCharly het volgende:
Ik weet eigenlijk niet wat haar eigen haar is..
Nee gewoon hopeloos haar.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 00:13 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Is er eigenlijk een medische reden waarom ze pruiken heeft dan?
Hey Charlotte.Dat was ik niet.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 00:13 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Daar is ergens een pic van. FF Maybe?
zooo pruik is pruik....ik vroeg het mij gewoon af lijkt mij gaan broeien als altijd je hoofd in soort badmuts zitquote:
Zit daar niet een soort van panty tussen?quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 00:14 schreef Thorelf het volgende:
[..]
zooo pruik is pruik....ik vroeg het mij gewoon af lijkt mij gaan broeien als altijd je hoofd in soort badmuts zit
zoiets ja ..zover ik weetquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 00:15 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zit daar niet een soort van panty tussen?
Daar heb ik wel wat van gezien toen ze op haar bed zat.quote:
maar dan is het nog bedekt haar hoofd...quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 00:16 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Daar heb ik wel wat van gezien toen ze op haar bed zat.
Je ziet haar vaak niet in beeld,dus wss private time.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 00:18 schreef Thorelf het volgende:
[..]
maar dan is het nog bedekt haar hoofd...
ja je hebt gelijk...das ook toevalligquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 00:19 schreef HappyCharly het volgende:
volgens mij heeft M net haar pruik afgezet en kamt ze nu haar eigen haren
Tussen 6 en 8 denk ik.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 00:18 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Het zwaarste gedeelte moet nog komen, ik ben benieuwd.
Trusten.quote:
Tandenpoetsen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 00:23 schreef mario390 het volgende:
[..]
hoezo moest ijszak erder bijna kotsen ?
Huh die was toch slapenquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 00:27 schreef puzziepie het volgende:
Geboren criminelen bestaan volgens Marciano
haha criminelen by naturequote:Op vrijdag 21 oktober 2022 00:27 schreef puzziepie het volgende:
Geboren criminelen bestaan volgens Marciano
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |