Zoiets is in vertrouwen gezegd en zij ratelt zowat alles in tien seconden doorquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 00:01 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ooh maar dat heeft Maddy aan veel meer mensen verteld , is geen geheim
Moet dat ook met een klikgebit?quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 00:01 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Hoe verberg je dat als zoiets uit moet gedurende de nacht?
Verder hoef je het echt niet te weten je zag dat al meteen wel!
Dit is echt totale onzin , het gesprek ging heel anders , maar goed je moet het ook willen zien natuurlijkquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 00:03 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Al is het geen geheim, het is wel privé, ik vind dat niet bedoeld om te gebruiken om op t bieden tegen elkaar. Ik zie dat blijkbaar anders dan jij, dat is prima.
Onzinquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 00:03 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Zoiets is in vertrouwen gezegd en zij ratelt zowat alles in tien seconden door
Zeker prima,ik zag hetzelfde wat jij zag.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 00:03 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Al is het geen geheim, het is wel privé, ik vind dat niet bedoeld om te gebruiken om op t bieden tegen elkaar. Ik zie dat blijkbaar anders dan jij, dat is prima.
Als de stream van die kamer in beeld is schakel ik meestal uit vandaarquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 00:03 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik weet deze,ze vertelde laatst dat ze pas gaat slapen wanneer het licht uit is.
OK ... dan hoef je de noten ook niet bekijkenquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 00:02 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik had zolang geen ban kann
me niet herinneren
ik wilde hetzelfde tegen jou zeggen. Alsof je niet naar hetzelfde gesprek hebt gekeken. Jij hoorde de details niet want het werd weggedraaid? neehoor. Blijkbaar zagen we een ander fragment.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 00:04 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dit is echt totale onzin , het gesprek ging heel anders , maar goed je moet het ook willen zien natuurlijk
Mss ook wat coulance van "achter" .quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 00:04 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Als de stream van die kamer in beeld is schakel ik meestal uit vandaar
Fijnquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 00:04 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zeker prima,ik zag hetzelfde wat jij zag.
OMG ik hoorde hetzelfde maar hoe het hier nu wordt gebracht is lichtelijk overtrokken .quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 00:05 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ik wilde hetzelfde tegen jou zeggen. Alsof je niet naar hetzelfde gesprek hebt gekeken. Jij hoorde de details niet want het werd weggedraaid? neehoor. Blijkbaar zagen we een ander fragment.
Goede vraag eigenlijkquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 00:01 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Hoe verberg je dat als zoiets uit moet gedurende de nacht?
Verder hoef je het echt niet te weten je zag dat al meteen wel!
Ik geloof echt dat daar afspraken over zijn.Je ziet veel niet hoor.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 00:09 schreef Thorelf het volgende:
slaapt mora altijd met pruik? moet toch een keer luchten!
Ze heeft meerdere pruiken.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 00:09 schreef Thorelf het volgende:
slaapt mora altijd met pruik? moet toch een keer luchten!
7 stuks.quote:
Rood.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 00:12 schreef HappyCharly het volgende:
Ik weet eigenlijk niet wat haar eigen haar is..
Is er eigenlijk een medische reden waarom ze pruiken heeft dan?quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 00:11 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik geloof echt dat daar afspraken over zijn.Je ziet veel niet hoor.
Daar is ergens een pic van. FF Maybe?quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 00:12 schreef HappyCharly het volgende:
Ik weet eigenlijk niet wat haar eigen haar is..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |