Ik hoorde het niet goed, het ging zo snel. Zei ze dat? Echt hoor..quote:
Dat zie ik toch echt anders. Martin en Maddy hebben een goed en open gesprek met elkaar gehad, Babette en Maddy ook, en in het gesprek van net hebben ze het juist op een hele oprechte manier over de mensen die maar op haar in blijven beuken om haar kapot te maken (in andere woorden) Martin weet hoe het als manager was en weet net iets meer wat daar allemaal bij komt kijken , en ziet de andere kant daarvan . Ze spraken allebei met zorg over haar conditie.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 23:51 schreef FreshFruit het volgende:
Die Babette is ook lekker te vertrouwen zeg.ze lult alles door aan Martin.
Echt hoor,dit ging echt wel heel ver.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 23:54 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik hoorde het niet goed, het ging zo snel. Zei ze dat? Echt hoor..
Babette won, aan Martin zijn hoofd te zien. Maar Babette mag nog wel even de cursus integriteit 1.0 doen voor ze echt psych wordt..
quote:Op donderdag 20 oktober 2022 23:54 schreef spapaars het volgende:
Ligt in Kim's bed dus.
Het verbaasd mij helemaal niets dat hij gewoon naar bed gaat.
[ afbeelding ]
Je hebt deels gelijk Puzzie,maar de details hadden achterwege kunnen blijven imo.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 23:55 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat zie ik toch echt anders. Martin en Maddy hebben een goed en open gesprek met elkaar gehad, Babette en Maddy ook, en in het gesprek van net hebben ze het juist op een hele oprechte manier over de mensen die maart op haar in blijven beuken om haar kapot te maken (in andere woorden) Martin weet hoe het als manager was en weet net iets meer wat daar allemaal bij komt kijken , en ziet de andere kant daarvan . Ze spraken allebei met zorg over haar conditie.
De details hoorden we niet , gesprek werd weggedraaidquote:Op donderdag 20 oktober 2022 23:57 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Je hebt deels gelijk Puzzie,maar de details hadden achterwege kunnen blijven imo.
Ga anders met zijn tweeën een gesprek met Maddy aan.
De zorg om haar is prima. Maar het opbieden om te bewijzen dat je haar het meeste "echt echt goed kent" door even een opsomming van pijnlijke details uit haar leven te geven? Dat vind ik not done.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 23:57 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Je hebt deels gelijk Puzzie,maar de details hadden achterwege kunnen blijven imo.
Ga anders met zijn tweeën een gesprek met Maddy aan.
Dat kan altijd hoor.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 23:59 schreef mario390 het volgende:
ik word ook endlijk weer mijn
notes zien
Die noemde Babette heel snel achter elkaar.. zaken zoals anorexiaquote:Op donderdag 20 oktober 2022 23:58 schreef puzziepie het volgende:
[..]
De details hoorden we niet , gesprek werd weggedraaid
quote:
Waarom ?quote:Op donderdag 20 oktober 2022 23:59 schreef mario390 het volgende:
ik word ook endlijk weer mijn
notes zien
Ooh maar dat heeft Maddy aan veel meer mensen verteld , is geen geheimquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 00:00 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Die noemde Babette heel snel achter elkaar.. zaken zoals anorexia
Hoe verberg je dat als zoiets uit moet gedurende de nacht?quote:
Al is het geen geheim, het is wel privé, ik vind dat niet bedoeld om te gebruiken om op t bieden tegen elkaar. Ik zie dat blijkbaar anders dan jij, dat is prima.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 00:01 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ooh maar dat heeft Maddy aan veel meer mensen verteld , is geen geheim
Ik weet deze,ze vertelde laatst dat ze pas gaat slapen wanneer het licht uit is.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 00:01 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Hoe verberg je dat als zoiets uit moet gedurende de nacht?
Verder hoef je het echt niet te weten je ziet het meteen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |