abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 20 oktober 2022 @ 23:59:23 #251
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_206394186
Ik wilde nog reageren op oa Grrrrrr maar ik zie dat dit het Oekrane topic is. Zijn jullie je dit ook bewust?
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  Moderator vrijdag 21 oktober 2022 @ 00:00:10 #252
236264 crew  capricia
pi_206394200
quote:
84s.gif Op donderdag 20 oktober 2022 23:59 schreef Starhopper het volgende:
Ik wilde nog reageren op oa Grrrrrr maar ik zie dat dit het Oekrane topic is. Zijn jullie je dit ook bewust?
Ben jij al aan NAFO fella op Twitter? :D
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
  vrijdag 21 oktober 2022 @ 00:00:28 #253
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_206394205
twitter
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_206394207
quote:
84s.gif Op donderdag 20 oktober 2022 23:59 schreef Starhopper het volgende:
Ja, daarom doe ik al dit soort off-topic-gezever altijd als de mods al in hun nest liggen. Ik ben een slecht mens.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  vrijdag 21 oktober 2022 @ 00:05:42 #255
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_206394262
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 oktober 2022 00:00 schreef capricia het volgende:

[..]
Heb jij al aan NAFO fella op Twitter? :D
Ik ben NAFO lid :Y

Moderator vrijdag 21 oktober 2022 @ 00:08:41 #256
236264 crew  capricia
pi_206394282
quote:
84s.gif Op vrijdag 21 oktober 2022 00:05 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Ik ben NAFO lid :Y

[ afbeelding ]
Geen eigen NAFO profiel foto laten maken?
(Dit is een beetje algemeen, zeg maar, niet officieel :D )
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_206394283
twitter
  vrijdag 21 oktober 2022 @ 00:09:38 #258
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_206394289
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2022 22:19 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]
Zo werkt dat overal en in de VS helemaal. De Democraten zouden hem ook helemaal niet daadwerkelijk op willen sluiten, dat leidt tot teveel gesodemieter in het land. Een verbod om een publiek ambt te bekleden, dat zouden ze wel graag willen maar ik denk dat dat ook wel eens veel te hoog gegrepen kan zijn.
Nee, zo werkt dat hier niet. En genoeg andere landen waar ex-leiders voor corruptie zijn veroordeeld.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  vrijdag 21 oktober 2022 @ 00:11:43 #259
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_206394304
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 oktober 2022 00:08 schreef capricia het volgende:

[..]
Geen eigen NAFO profiel foto laten maken?
(Dit is een beetje algemeen, zeg maar, niet officieel :D )
Jazeker! :D Je bent hem vast al tegengekomen ;)
  Moderator vrijdag 21 oktober 2022 @ 00:12:47 #260
236264 crew  capricia
pi_206394313
quote:
84s.gif Op vrijdag 21 oktober 2022 00:11 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Jazeker! :D Je bent hem vast al tegengekomen ;)
Laat zien dan O+
There is a name for it:
We call them Poor"
  vrijdag 21 oktober 2022 @ 00:13:26 #261
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_206394320
Ben benieuwd naar het verhaal wat hij gaat posten. Dit lijkt een buitgemaakte tank van de moffen in WOII :') Manmanman.... Als de Russen dit serieus gebruiken gaat het echt slecht daar _O-

twitter
  vrijdag 21 oktober 2022 @ 00:13:27 #262
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_206394321
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2022 23:37 schreef Ulx het volgende:

[..]
Je hebt meerdere soorten traangas. Maar nog steeds niet toegestaan volgens de Protocol van Genve.
[..]

Vertel dat de ME en defensie ff anders... Het wordt gewoon gebruikt als oefenmiddel.

quote:
Hoofdstuk VIII Oefenmiddelen
1. Inleiding
Tot de middelen die voor het simuleren van een chemische aanval kunnen worden gebruikt behoren de traan- en niesgassen. Deze stoffen worden in de Engelse terminologie meestal aangeduid als ’riot control agents’ (relbestrijdingsmiddelen). Voor dit doel is momenteel het traangas CS de meest gebruikte verbinding, ook in Nederland.

CS en in sommige landen ook nog wel CN worden gebruikt voor oefendoeleinden ter simulatie van een aanval met luchtbesmettende chemische strijdmiddelen. Ook worden deze middelen gebruikt voor het beteugelen van oproer en woelingen. Traan- en niesgassen zouden kunnen worden gebruikt om de tegenstander te hinderen door hem te dwingen het nbc-masker in beschermstelling te plaatsen.

Behandelingsprincipes Over het algemeen behoeft een persoon die blootgesteld is geweest aan traanof niesgassen geen geneeskundige behandeling. Het is vrijwel altijd voldoende deze persoon in de frisse lucht te brengen en eventueel van kleding te laten wisselen. Bij het optreden van hoofdpijn kan een pijnstiller worden gegeven. Bij ernstige irritatie van ogen, slijmvliezen en huid overvloedig spoelen met water.
https://puc.overheid.nl/mp-bundels/doc/PUC_353200000000_10/

[ Bericht 54% gewijzigd door AchJa op 21-10-2022 00:24:45 ]
  vrijdag 21 oktober 2022 @ 00:14:21 #263
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_206394330
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 oktober 2022 00:12 schreef capricia het volgende:

[..]
Laat zien dan O+
Nee. Dan weet je wie ik ben op Twitter :9 Kans is best groot dat je mij volgt btw. Ik heb best veel volgers :@
  Moderator vrijdag 21 oktober 2022 @ 00:15:31 #264
236264 crew  capricia
pi_206394337
quote:
84s.gif Op vrijdag 21 oktober 2022 00:14 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Nee. Dan weet je wie ik ben op Twitter :9 Kans is best groot dat je mij volgt btw. Ik heb best veel volgers :@
Grappig. En leuk ook!
Hoeveel volgers heb je ongeveer?
There is a name for it:
We call them Poor"
  vrijdag 21 oktober 2022 @ 00:17:28 #265
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_206394350
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2022 23:28 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]
Het gaat idd nergens meer over, dat ben ik met je eens hoor. Maar er moet wel altijd ruimte zijn voor vernieuwing. Anders krijg je van die plucheplakkende carrire-partijen. Nog niet zo lang geleden hadden we trouwens in ons versnipperde Nederland een verkiezingsuitslag waar 2 partijen gezamenlijk 80 zetels haalden.

De versplintering die je nu ziet is imho ook echt een gevolg van het falen van de overheid de afgelopen decennia en zeker de laatste 10 jaar.
Voor sommige mensen zal de overheid altijd falen. Is ook een lekker breed en makkelijk begrip 'de overheid'. Met minder partijen krijg je veel meer extremen en moet je tussen de meest uiteenliggende extremen kiezen. Bijvoorbeeld als je een economisch conservatieveling bent, stem je op een partij die tegen abortussen is in de USA. Dat is dan de enige smaak.
  vrijdag 21 oktober 2022 @ 00:17:31 #266
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_206394352
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 oktober 2022 00:15 schreef capricia het volgende:

[..]
Grappig. En leuk ook!
Hoeveel volgers heb je ongeveer?
Paar duizend :) Je krijgt geen exact aantal :P
  Moderator vrijdag 21 oktober 2022 @ 00:22:02 #267
236264 crew  capricia
pi_206394396
quote:
84s.gif Op vrijdag 21 oktober 2022 00:17 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Paar duizend :) Je krijgt geen exact aantal :P
Hoef ik ook niet. :)
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_206394425
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2022 00:17 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Voor sommige mensen zal de overheid altijd falen. Is ook een lekker breed en makkelijk begrip 'de overheid'. Met minder partijen krijg je veel meer extremen en moet je tussen de meest uiteenliggende extremen kiezen. Bijvoorbeeld als je een economisch conservatieveling bent, stem je op een partij die tegen abortussen is in de USA. Dat is dan de enige smaak.
Ik heb het ook niet over de beroepsklagers en slachtoffers. Maar ik geloof niet dat je daar de toeslagenouders, Groningers etc onder kunt rekenen. Die zijn gewoon echt tekort gedaan door de overheid die in hun dienst hoort te staan.

Wat we de afgelopen decennia en zeker de afgelopen 10 jaar hebben gezien is bijvoorbeeld dat de overheid zich niet aan z'n eigen regels houdt en keer op keer met beleid komt dat door de rechter afgewezen wordt. En wat is dan de reactie van de overheid? "JA DE RECHTER MOET ZICH NIET MET POLITIEK BEMOEIEN!!!1"

Eeeeeeeh, de rechter toetst ENKEL de wetten die diezelfde overheid opgesteld heeft, daar is niks politieks aan. Dat geeft slechts aan dat je beleid niet deugt.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  vrijdag 21 oktober 2022 @ 00:29:16 #269
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_206394442
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2022 00:24 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]
Ik heb het ook niet over de beroepsklagers en slachtoffers. Maar ik geloof niet dat je daar de toeslagenouders, Groningers etc onder kunt rekenen. Die zijn gewoon echt tekort gedaan door de overheid die in hun dienst hoort te staan.

Wat we de afgelopen decennia en zeker de afgelopen 10 jaar hebben gezien is bijvoorbeeld dat de overheid zich niet aan z'n eigen regels houdt en keer op keer met beleid komt dat door de rechter afgewezen wordt. En wat is dan de reactie van de overheid? "JA DE RECHTER MOET ZICH NIET MET POLITIEK BEMOEIEN!!!1"

Eeeeeeeh, de rechter toetst ENKEL de wetten die diezelfde overheid opgesteld heeft, daar is niks politieks aan. Dat geeft slechts aan dat je beleid niet deugt.
Ja, natuurlijk is de overheid niet altijd perfect en worden er fouten gemaakt. Daar zijn er ook zat van die het niet de hele overheid aanrekenen (daar ben ik zelf een voorbeeld van en man ben ik door diepe dalen gegaan daardoor). Tegen de overheid zijn is niets nieuws, overigens. Het hebben van een gezamenlijke vijand werkt goed als je boos bent of jezelf boos maakt.

Ik deel ook niet de mening dat 'de overheid in onze dienst moet staan', maar dat is een andere discussie.

Trias politica, dat hebben we hoog te houden, anders verhoog je de kans op Rusland-achtige praktijken, om weer ontopic te gaan.
pi_206394473
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 oktober 2022 00:13 schreef AchJa het volgende:

[..]
Vertel dat de ME en defensie ff anders...
Prima, bij deze: Hoi ME en Defensie, jullie mogen geen traangas gebruiken in oorlogssituaties met andere landen volgens het Protocol van Genve. (en volgens het CWC van 1993)

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 21-10-2022 00:40:54 ]
pi_206394487
twitter
pi_206394517
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2022 00:29 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Ja, natuurlijk is de overheid niet altijd perfect en worden er fouten gemaakt. Daar zijn er ook zat van die het niet de hele overheid aanrekenen (daar ben ik zelf een voorbeeld van en man ben ik door diepe dalen gegaan daardoor). Tegen de overheid zijn is niets nieuws, overigens. Het hebben van een gezamenlijke vijand werkt goed als je boos bent of jezelf boos maakt.
Ik ben niet 'tegen de overheid', ik ben alleen vr een goed functionerende overheid die in dienst van de burger staat. En dat zijn we de afgelopen tientallen jaren echt kwijt geraakt onder invloed van het doorgeschoten neo-liberale beleid en bijbehorend wantrouwend mensbeeld.

Het is decennia lang ook een goede verkiezingsleus geweest om de overheid en de ambtenarij uit te kleden. Nou, we hebben gezien waar dat toe heeft geleid. Alle uitvoeringsinstanties zijn niet meer in staat om hun taak naar behoren uit te voeren. Van het UWV tot de Belastingdienst tot de Arbeidsinspectie etc etc.

Ondertussen zijn we als burger daarentegen steeds veeleisender geworden. Zeg je belt de Belastingdienst dan verwacht je voor elke vraag het antwoord van een belastingexpert. Nee, vriend, je krijgt gewoon een callcentermiep aan de telefoon die je verwijst naar de website waar je net vandaan kwam. Hee, daar heb je zelf voor gestemd weet je nog? :T
pi_206394538
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2022 00:38 schreef ipa84 het volgende:
[ twitter ]
Nou, geweldig, Putin en Zelensky, stelletje mongolen, ik hoop dat jullie rotten in de hel.
Nowadays you have to boil people before you can sleep with them. *General's Daughter
pi_206394539
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2022 00:29 schreef Vis1980 het volgende:

[..]

Ik deel ook niet de mening dat 'de overheid in onze dienst moet staan', maar dat is een andere discussie.

Wacht ff, in wiens dienst anders? De overheid is de publieke dienst der publieke diensten. Wij kezen de overheid, we geven ze een mandaat om te doen wat wij als kiezers denken dat goed is. Als je bij de overheid gaat werken in wat voor hoedanigheid dan ook en je denkt dat je niet in dienst van de burger hoeft te werken ben je echt compleet ongeschikt :D
pi_206394557
quote:
14s.gif Op vrijdag 21 oktober 2022 00:44 schreef Pokkehandtas het volgende:

[..]
Nou, geweldig, Putin en Zelensky, stelletje mongolen, ik hoop dat jullie rotten in de hel.
Je vergeet Ayatollah Khamenei. Die is verantwoordelijk voor de hockeymaskers die Russische soldaten krijgen als gasmasker. Deze Iraanse proxy-oorlog met de VS vecht hij door tot de laatste Rus.
pi_206394595
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2022 00:48 schreef Ulx het volgende:

[..]
Je vergeet Ayatollah Khamenei. Die is verantwoordelijk voor de hockeymaskers die Russische soldaten krijgen als gasmasker. Deze Iraanse proxy-oorlog met de VS vecht hij door tot de laatste Rus.
Dat is net zo goed een mongool, waarom denk jij dat mensen dat niet vinden? Het zijn allemaal mongolen, ik ga niet eens nadenken over deze mongolen, te debiel.
Nowadays you have to boil people before you can sleep with them. *General's Daughter
  vrijdag 21 oktober 2022 @ 00:58:40 #277
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_206394626
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2022 00:45 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]
Wacht ff, in wiens dienst anders? De overheid is de publieke dienst der publieke diensten. Wij kezen de overheid, we geven ze een mandaat om te doen wat wij als kiezers denken dat goed is. Als je bij de overheid gaat werken in wat voor hoedanigheid dan ook en je denkt dat je niet in dienst van de burger hoeft te werken ben je echt compleet ongeschikt :D
Je kiest iemand waarvan je denkt dat hij het land kan leiden, niet die zegt wat je wil horen. Want dan is de kans groot dat je een populist kiest, zeker als je al tegen de overheid bent. Maar goed, dat vind ik. Er zijn ook mensen die troep in hun straatje zien liggen en dan de overheid de schuld geven, terwijl het een kleine moeite is om even de handen uit de mouwen te steken. Nogmaals ik ben flink benadeeld door 'de overheid', zo goed als alle kwijtgeraakt, maar dat wil niet zeggen dat 'de overheid' nu niets meer goed kan doen. 'De overheid' is nogal een brede opvatting. Waar mensen werken worden fouten gemaakt, altijd maar de schuld geven aan een soort collectieve vijand is erg gemakkelijk. We weten allemaal dat het uiteindelijk de schuld van de Rabobank is.
pi_206394671
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2022 00:58 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Je kiest iemand waarvan je denkt dat hij het land kan leiden, niet die zegt wat je wil horen. Want dan is de kans groot dat je een populist kiest, zeker als je al tegen de overheid bent. Maar goed, dat vind ik. Er zijn ook mensen die troep in hun straatje zien liggen en dan de overheid de schuld geven, terwijl het een kleine moeite is om even de handen uit de mouwen te steken. Nogmaals ik ben flink benadeeld door 'de overheid', zo goed als alle kwijtgeraakt, maar dat wil niet zeggen dat 'de overheid' nu niets meer goed kan doen. 'De overheid' is nogal een brede opvatting. Waar mensen werken worden fouten gemaakt, altijd maar de schuld geven aan een soort collectieve vijand is erg gemakkelijk. We weten allemaal dat het uiteindelijk de schuld van de Rabobank is.
Tis soberso de schuld van de Rabobank. :{w :+

Maar zoals ik zei: ik ben ook echt geen beroepszeiker. Dat doet niks af aan het feit dat de overheid in dienst moet staan van de publieke zaak. Dat is zelfs hun enige bestaansrecht.

Als je het hebt over troep in je buurt, helemaal eens hoor. Dat is in de eerste plaats de verantwoordelijkheid van de bewoners. De burgemeester heeft die zooi daar niet neer gepleurd :T .

En nu houd ik echt op met offtopic lullen :@
pi_206394675
twitter
  Moderator vrijdag 21 oktober 2022 @ 07:00:30 #280
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_206395384
quote:
84s.gif Op vrijdag 21 oktober 2022 00:13 schreef Starhopper het volgende:
Ben benieuwd naar het verhaal wat hij gaat posten. Dit lijkt een buitgemaakte tank van de moffen in WOII :') Manmanman.... Als de Russen dit serieus gebruiken gaat het echt slecht daar _O-

[ twitter ]
s dat een T-frankenstein?
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  Moderator vrijdag 21 oktober 2022 @ 07:05:34 #281
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_206395402
quote:
14s.gif Op vrijdag 21 oktober 2022 00:44 schreef Pokkehandtas het volgende:

[..]
Die heeft daar niks mee te maken inderdaad.
  vrijdag 21 oktober 2022 @ 07:16:20 #282
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_206395438
quote:
84s.gif Op vrijdag 21 oktober 2022 00:13 schreef Starhopper het volgende:

[ twitter ]
Panther M10.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_206395449
twitter

twitter

[ Bericht 35% gewijzigd door Aether op 21-10-2022 07:26:05 ]
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_206395571
quote:
1s.gif Op donderdag 20 oktober 2022 23:35 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Dat is het kip of het ei verhaal.
Zo slecht deden de gevestigde partijen het niet eens. Nederlanders zijn gewoon heel kritisch.
De grootste schandalen, het kwartje van kok en Balkenende die zei “een beetje VOC mentaliteit, ja toch?”
Daar kun je nu alleen van dromen.

Zelfs extreem rechts, was als je het nu hoort extreem mild.

En het was duidelijk, het christelijke midden.
De arbeiderspartij die ook echt opkwam voor de arbeiders
De directeurtjes en wannebes de VVD
Nog een paar gelovigen en wat Groenen en dat was het
Dan heb je echt wel een blinde vlek van 20 jaar ofzo: enorme werkloosheid en ruzie over de overheidsfinanciering begin jaren 80 (val van Van Agt 2), ruzie over de aftopping van reiskostenforfait (val van Lubbers 2), commissie van Traa en de IRT affaire, Nacht van Wiegel over het correctief referendum, val van Srebrenica (en Kok 2), moord op Pim Fortuyn, deelname aan de oorlog in Irak...

Ik vergeet vast nog het een en ander.
pi_206395574
quote:
14s.gif Op vrijdag 21 oktober 2022 00:54 schreef Pokkehandtas het volgende:

[..]
Dat is net zo goed een mongool, waarom denk jij dat mensen dat niet vinden? Het zijn allemaal mongolen, ik ga niet eens nadenken over deze mongolen, te debiel.
Wat voegt het toe om dit elke nacht te herhalen?
  Moderator vrijdag 21 oktober 2022 @ 08:11:29 #286
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_206395749
quote:
7s.gif Op vrijdag 21 oktober 2022 07:18 schreef Aether het volgende:
[ twitter ]
[ twitter ]
O+
O+
pi_206395765
twitter
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  Moderator vrijdag 21 oktober 2022 @ 08:15:15 #288
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_206395777
quote:
10s.gif Op vrijdag 21 oktober 2022 08:13 schreef Slayage het volgende:
[ twitter ]
Hij moet even wat goed maken. ;)
  Moderator vrijdag 21 oktober 2022 @ 08:26:21 #289
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_206395862
Goede draad over "Oekrane moet water bij de wijn doen gaan onderhandelen over vrede en daarvoor gebied opgeven want oorlog is stom!!11!!"
twitter
pi_206395913
Arme ZOKA hoopt het tij te keren door Wagner te promoten

twitter
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_206395951
quote:
14s.gif Op vrijdag 21 oktober 2022 08:26 schreef xpompompomx het volgende:
Goede draad over "Oekrane moet water bij de wijn doen gaan onderhandelen over vrede en daarvoor gebied opgeven want oorlog is stom!!11!!"
[ twitter ]
Ja, hier valt echt totaal geen speld tussen te krijgen, dit is een evergreen voor zodra luitjes komen met argumenten als 'ja maar nukes'
pi_206396037
twitter
-Rabia Al-Basri
pi_206396062
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2022 00:41 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]
Ik ben niet 'tegen de overheid', ik ben alleen vr een goed functionerende overheid die in dienst van de burger staat. En dat zijn we de afgelopen tientallen jaren echt kwijt geraakt onder invloed van het doorgeschoten neo-liberale beleid en bijbehorend wantrouwend mensbeeld.

Het is decennia lang ook een goede verkiezingsleus geweest om de overheid en de ambtenarij uit te kleden. Nou, we hebben gezien waar dat toe heeft geleid. Alle uitvoeringsinstanties zijn niet meer in staat om hun taak naar behoren uit te voeren. Van het UWV tot de Belastingdienst tot de Arbeidsinspectie etc etc.

Ondertussen zijn we als burger daarentegen steeds veeleisender geworden. Zeg je belt de Belastingdienst dan verwacht je voor elke vraag het antwoord van een belastingexpert. Nee, vriend, je krijgt gewoon een callcentermiep aan de telefoon die je verwijst naar de website waar je net vandaan kwam. Hee, daar heb je zelf voor gestemd weet je nog? :T
Ja opvallend, als je de belastingdienst wil bereiken kost je dat een halve dag. Is er ingebroken of een fiets gestolen, niemand die wat doet. Enneagram zo door.
Maar oh wee als je iets te hard rijdt, nog nooit zoveel kwijt geweest aan boetes.

Wil niet te negatief zijn daarover maar daar moeten we echt vanaf, dat mensen het gevoel hebben dat de overheid tegen hun is ipv de werkenden faciliteert.
Vakman pur sang
  vrijdag 21 oktober 2022 @ 09:02:48 #294
499349 EinarBoe
Extreem mild
pi_206396183
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 oktober 2022 08:52 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Ja opvallend, als je de belastingdienst wil bereiken kost je dat een halve dag. Is er ingebroken of een fiets gestolen, niemand die wat doet. Enneagram zo door.
Maar oh wee als je iets te hard rijdt, nog nooit zoveel kwijt geweest aan boetes.

Je moet gewoon niet te hard rijden :') en wat wil je precies dat er gebeurt als je fiets is gejat? De stad in lockdown tot hij is teruggevonden? :')
pi_206396270
Al die mensen is al erg genoeg, maar die arme dieren. Die snappen het niet en missen hun baasjes. Te treurig om aan te zien. Allemaal dankzij dat gedrocht van een Putin. Ik hoop dat zijn lijden in zijn laatste uren erger is dan dat van al die mensen en dieren samen.
  vrijdag 21 oktober 2022 @ 09:14:23 #296
471046 YoungDriller
Stampt graag op lange tenen
pi_206396285
twitter
pi_206396297
quote:
Nou en.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  Moderator vrijdag 21 oktober 2022 @ 09:16:44 #298
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_206396305
quote:
Leuk, een complotaccount. En nu?
pi_206396309
quote:
twitter

:')
pi_206396338
quote:
14s.gif Op vrijdag 21 oktober 2022 07:05 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Die heeft daar niks mee te maken inderdaad.
Nee, maar als ik nou maar doe alsof ik zowel putin als zelensky slecht vind, valt het wat minder op dat ik een pro-rus trol ben.
This is the key philosophical stance you’ve taken, and it’s internally consistent.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')