Dat is net zo goed een mongool, waarom denk jij dat mensen dat niet vinden? Het zijn allemaal mongolen, ik ga niet eens nadenken over deze mongolen, te debiel.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 00:48 schreef Ulx het volgende:
[..]
Je vergeet Ayatollah Khamenei. Die is verantwoordelijk voor de hockeymaskers die Russische soldaten krijgen als gasmasker. Deze Iraanse proxy-oorlog met de VS vecht hij door tot de laatste Rus.
Je kiest iemand waarvan je denkt dat hij het land kan leiden, niet die zegt wat je wil horen. Want dan is de kans groot dat je een populist kiest, zeker als je al tegen de overheid bent. Maar goed, dat vind ik. Er zijn ook mensen die troep in hun straatje zien liggen en dan de overheid de schuld geven, terwijl het een kleine moeite is om even de handen uit de mouwen te steken. Nogmaals ik ben flink benadeeld door 'de overheid', zo goed als alle kwijtgeraakt, maar dat wil niet zeggen dat 'de overheid' nu niets meer goed kan doen. 'De overheid' is nogal een brede opvatting. Waar mensen werken worden fouten gemaakt, altijd maar de schuld geven aan een soort collectieve vijand is erg gemakkelijk. We weten allemaal dat het uiteindelijk de schuld van de Rabobank is.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 00:45 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Wacht ff, in wiens dienst anders? De overheid is de publieke dienst der publieke diensten. Wij kíezen de overheid, we geven ze een mandaat om te doen wat wij als kiezers denken dat goed is. Als je bij de overheid gaat werken in wat voor hoedanigheid dan ook en je denkt dat je niet in dienst van de burger hoeft te werken ben je echt compleet ongeschikt
Tis soberso de schuld van de Rabobank.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 00:58 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Je kiest iemand waarvan je denkt dat hij het land kan leiden, niet die zegt wat je wil horen. Want dan is de kans groot dat je een populist kiest, zeker als je al tegen de overheid bent. Maar goed, dat vind ik. Er zijn ook mensen die troep in hun straatje zien liggen en dan de overheid de schuld geven, terwijl het een kleine moeite is om even de handen uit de mouwen te steken. Nogmaals ik ben flink benadeeld door 'de overheid', zo goed als alle kwijtgeraakt, maar dat wil niet zeggen dat 'de overheid' nu niets meer goed kan doen. 'De overheid' is nogal een brede opvatting. Waar mensen werken worden fouten gemaakt, altijd maar de schuld geven aan een soort collectieve vijand is erg gemakkelijk. We weten allemaal dat het uiteindelijk de schuld van de Rabobank is.
Ïs dat een T-frankenstein?quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 00:13 schreef Starhopper het volgende:
Ben benieuwd naar het verhaal wat hij gaat posten. Dit lijkt een buitgemaakte tank van de moffen in WOIIManmanman.... Als de Russen dit serieus gebruiken gaat het echt slecht daar
![]()
[ twitter ]
Die heeft daar niks mee te maken inderdaad.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 00:44 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Nou, geweldig, Putin en Zelensky, stelletje mongolen, ik hoop dat jullie rotten in de hel.
Panther M10.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 00:13 schreef Starhopper het volgende:
Ben benieuwd naar het verhaal wat hij gaat posten. Dit lijkt een buitgemaakte tank van de moffen in WOIIManmanman.... Als de Russen dit serieus gebruiken gaat het echt slecht daar
![]()
[ twitter ]
Dan heb je echt wel een blinde vlek van 20 jaar ofzo: enorme werkloosheid en ruzie over de overheidsfinanciering begin jaren 80 (val van Van Agt 2), ruzie over de aftopping van reiskostenforfait (val van Lubbers 2), commissie van Traa en de IRT affaire, Nacht van Wiegel over het correctief referendum, val van Srebrenica (en Kok 2), moord op Pim Fortuyn, deelname aan de oorlog in Irak...quote:Op donderdag 20 oktober 2022 23:35 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat is het kip of het ei verhaal.
Zo slecht deden de gevestigde partijen het niet eens. Nederlanders zijn gewoon heel kritisch.
De grootste schandalen, het kwartje van kok en Balkenende die zei “een beetje VOC mentaliteit, ja toch?”
Daar kun je nu alleen van dromen.
Zelfs extreem rechts, was als je het nu hoort extreem mild.
En het was duidelijk, het christelijke midden.
De arbeiderspartij die ook echt opkwam voor de arbeiders
De directeurtjes en wannebes de VVD
Nog een paar gelovigen en wat Groenen en dat was het
Wat voegt het toe om dit elke nacht te herhalen?quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 00:54 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Dat is net zo goed een mongool, waarom denk jij dat mensen dat niet vinden? Het zijn allemaal mongolen, ik ga niet eens nadenken over deze mongolen, te debiel.
Ja, hier valt echt totaal geen speld tussen te krijgen, dit is een evergreen voor zodra luitjes komen met argumenten als 'ja maar nukes'quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 08:26 schreef xpompompomx het volgende:
Goede draad over "Oekraïne moet water bij de wijn doen gaan onderhandelen over vrede en daarvoor gebied opgeven want oorlog is stom!!11!!"
[ twitter ]
Ja opvallend, als je de belastingdienst wil bereiken kost je dat een halve dag. Is er ingebroken of een fiets gestolen, niemand die wat doet. Enneagram zo door.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 00:41 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik ben niet 'tegen de overheid', ik ben alleen vóór een goed functionerende overheid die in dienst van de burger staat. En dat zijn we de afgelopen tientallen jaren echt kwijt geraakt onder invloed van het doorgeschoten neo-liberale beleid en bijbehorend wantrouwend mensbeeld.
Het is decennia lang ook een goede verkiezingsleus geweest om de overheid en de ambtenarij uit te kleden. Nou, we hebben gezien waar dat toe heeft geleid. Alle uitvoeringsinstanties zijn niet meer in staat om hun taak naar behoren uit te voeren. Van het UWV tot de Belastingdienst tot de Arbeidsinspectie etc etc.
Ondertussen zijn we als burger daarentegen steeds veeleisender geworden. Zeg je belt de Belastingdienst dan verwacht je voor elke vraag het antwoord van een belastingexpert. Nee, vriend, je krijgt gewoon een callcentermiep aan de telefoon die je verwijst naar de website waar je net vandaan kwam. Hee, daar heb je zelf voor gestemd weet je nog?
Je moet gewoon niet te hard rijdenquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 08:52 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja opvallend, als je de belastingdienst wil bereiken kost je dat een halve dag. Is er ingebroken of een fiets gestolen, niemand die wat doet. Enneagram zo door.
Maar oh wee als je iets te hard rijdt, nog nooit zoveel kwijt geweest aan boetes.
Nee, maar als ik nou maar doe alsof ik zowel putin als zelensky slecht vind, valt het wat minder op dat ik een pro-rus trol ben.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 07:05 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Die heeft daar niks mee te maken inderdaad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |