Hoe los je dat alleen op als er geen man onder de 60 meer rond loopt daar?quote:Op donderdag 20 oktober 2022 21:04 schreef ipa84 het volgende:
[..]
Het wordt steeds gekker in Rusland. Ze zijn ook bezig om een wet te maken (of is er al) dat het promoten van bewust kinderloos blijven ook illegaal is.
Waarom wil Oekrane maar niet onderhandelenquote:
Amerika is lekker bezig. Beetje jammer dat de Republicans niet echt voor vrijheid staan.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 21:03 schreef Slayage het volgende:
Slim van de Democraten, voor het geval dat, straks bij de mid terms het een ramp wordt voor hen en wij in Europa voor onze veiligheid afhankelijk worden van de grillen van de Trumpisten
[ twitter ]
Ik ben banger voor een republikeinse ommezwaai in de midterms en in 2024 dan voor de nucleaire dreigementen van Poetin.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 21:03 schreef Slayage het volgende:
Slim van de Democraten, voor het geval dat, straks bij de mid terms het een ramp wordt voor hen en wij in Europa voor onze veiligheid afhankelijk worden van de grillen van de Trumpisten
[ twitter ]
Boven de 60 zijn ook vruchtbaarquote:Op donderdag 20 oktober 2022 21:09 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Hoe los je dat alleen op als er geen man onder de 60 meer rond loopt daar?
Ik zou het best wel raar vinden als uitgerekend de republieken Rusland zouden steunen...quote:Op donderdag 20 oktober 2022 21:38 schreef Lyrewyn het volgende:
[..]
Ik ben banger voor een republikeinse ommezwaai in de midterms en in 2024 dan voor de nucleaire dreigementen van Poetin.
Juist ieren zouden moeten weten dat je een boze buurman het best zo hard mogelijk terug z’n hok in kan trappen.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 21:20 schreef slashdotter3 het volgende:
https://www.reddit.com/r/(...)iament_from_ireland/
2 members of European Parliament from Ireland said that if Russia is a state sponsor of terrorism, then the US & NATO are state sponsors of terrorism as well in Afghanistan, Palestine, Yemen, Syria, Iraq, Cuba, Nicaragua, Guatemala, El Salvador, Vietnam, Laos, Cambodia
Daar hebben ze dan ook helemaal gelijk inquote:Op donderdag 20 oktober 2022 21:20 schreef slashdotter3 het volgende:
https://www.reddit.com/r/(...)iament_from_ireland/
2 members of European Parliament from Ireland said that if Russia is a state sponsor of terrorism, then the US & NATO are state sponsors of terrorism as well in Afghanistan, Palestine, Yemen, Syria, Iraq, Cuba, Nicaragua, Guatemala, El Salvador, Vietnam, Laos, Cambodia
Betwijfel het, beetje vreemd dat je hier dan totaal niets overleest in de Nederlandse media en dat je het moet vernemen van een of andere gozer in Engelandquote:Op donderdag 20 oktober 2022 17:16 schreef polderturk het volgende:
Er komt een tribunaal voor genocidale Russen.
[ twitter ]
Hoezo? Trump is voor Rusland.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 21:42 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ik zou het best wel raar vinden als uitgerekend de republieken Rusland zouden steunen...
Is topsiekritquote:Op donderdag 20 oktober 2022 21:55 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Betwijfel het, beetje vreemd dat je hier dan totaal niets overleest in de Nederlandse media en dat je het moet vernemen van een of andere gozer in Engeland
Welke van de twee Robs?quote:
Trump is een opportunist die z’n moeder nog verkoopt aan de hoogste bieder.quote:
Waarom zou je enorm veel shit stelen als je van plan bent om in het offensief te gaan? Dan heb je toch heus wel iets beters te doen?quote:
Misschien zwaar gewichtig, als ik zo die onderwerpen zie.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 22:01 schreef AchJa het volgende:
[..]
Welke van de twee Robs?
Nou is die Bor ook niet een zwaargewicht hoor.
https://opiniez.com/author/robertbor101/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |