quote:Op donderdag 20 oktober 2022 18:36 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Je kan de Russen niet beschuldigen van het nooit uithalen van stommiteiten. Ergo: ze zouden best tot nog een domme actie in staat zijn.
Als groep, of individueel! [ twitter ]
Poetin is zo wispelturig als de tering weten we inmiddels. Wat vandaag rood is kan morgen wit zijn.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 19:18 schreef Tokamak het volgende:
[..]
[ twitter ]
Volgens Isa zegt Khodorkovsky dat Putin heeft gezegd dat we ons daar niet meer zorgen over hoeven te maken.
Dus mensen die 'KAPPE NOU WANT NUKES' doen, mogen zelf kappen.
Als ze geen nukes hadden en een klein legertje, en ze annexeerden andere landen?quote:Op donderdag 20 oktober 2022 19:28 schreef capricia het volgende:
[..]
Waar? In Rusland?
Waarom zouden we dat willen.
Christus te paard, je zal maar zo enorm bang zijn van zulke mensen zeg.quote:
quote:
De VS?quote:Op donderdag 20 oktober 2022 20:00 schreef trein2000 het volgende:
[..]
[ twitter ]
Op twee plaatsen. Wie zou hier toch meer van weten? Ik heb echt geen idee zeg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
Trap nog eens wat open deuren in.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 19:54 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Als ze geen nukes hadden en een klein legertje, en ze annexeerden andere landen?
Kom op zeg, dan waren ze allang ingenomen en voorzien van westerse kopstukken aan het roer.
Poetin is stom.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 20:10 schreef OllieA het volgende:
[..]
Trap nog eens wat open deuren in.
Aangezien ze tot nu toe in busjes geveegd werden om naar het front gestuurd te worden, zou ik als vreemdeling heupwiegend en fladderend met mijn handen over straat gaan. Lijkt me een betere deal.quote:
Het is weer lekker vaag — verkeerde kleur trui of een 🌈 emoji zou al genoeg kunnen zijn.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 20:15 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Aangezien ze tot nu toe in busjes geveegd werden om naar het front gestuurd te worden, zou ik als vreemdeling heupwiegend en fladderend met mijn handen over straat gaan. Lijkt me een betere deal.
Laat hem maar lekker een Noord Korea van zijn zinkend schip maken zeg.quote:
Het wordt steeds gekker in Rusland. Ze zijn ook bezig om een wet te maken (of is er al) dat het promoten van bewust kinderloos blijven ook illegaal is.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 19:58 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Christus te paard, je zal maar zo enorm bang zijn van zulke mensen zeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |