Zeker, eerst bleef hij wat op de achtergrond.quote:
wat hij zegt om ff alleen te inventariseren en dan bekijken wat nodig is en wat het kost, dat hij doet moet voorkauwen zegt van alles over het managementschap van madeleine.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 14:46 schreef Ebinas het volgende:
Marciano stimuleert Maddy nog een keer niet allemaal mensen erbij te willen betrekken/overleggen
Precies. Wees nou even een leider en kies. Vrouw, kies!!quote:Op donderdag 20 oktober 2022 14:47 schreef Ebinas het volgende:
Echt Jeff, ga wat leukers doen.
Zinloos dit.
Ze gaat toch een aantal weer langs en overleggen.
Alles wijzigt nog tig keer
Zijn vriendin moet twee keer per dag douchen, hij wil alleen shampoo en douchegel ruiken, andere geuren, daar houdt hij niet van.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 14:46 schreef Kakadylo het volgende:
Marciano is drukker met shampoo dan met z'n vriendin terwijl Jeffrey even een speelse sneer maakte over de regen
Valt me mee van hem, al vertrouw ik hem voor geen meter door zijn verkering met dat sloofje Kim Kquote:Op donderdag 20 oktober 2022 14:48 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Zeker, eerst bleef hij wat op de achtergrond.
Maar probeert haar nu echt te laten varen op haar eigen kunnen.
quote:Op donderdag 20 oktober 2022 14:49 schreef Charmian het volgende:
[..]
wat hij zegt om ff alleen te inventariseren en dan bekijken wat nodig is en wat het kost, dat hij doet moet voorkauwen zegt van alles over het managementschap van madeleine.
Het geduld van deze 2 is om te prijzen op dit momentquote:Op donderdag 20 oktober 2022 14:49 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Precies. Wees nou even een leider en kies. Vrouw, kies!!
Mag nietquote:Op donderdag 20 oktober 2022 14:49 schreef Kakadylo het volgende:
Beter bouwen ze een afdakje voor de vier paalzitters
Je TT is te langquote:Op donderdag 20 oktober 2022 14:49 schreef Ireth het volgende:
Wil een blauwe ff een "t" achter mijn tt plakken![]()
@:Dotteke
mocht nietquote:Op donderdag 20 oktober 2022 14:49 schreef Kakadylo het volgende:
mag nietquote:Op donderdag 20 oktober 2022 14:49 schreef Kakadylo het volgende:
Ik ook niet. En vind hem erg onsympathiek over het algemeen.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 14:49 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Valt me mee van hem, al vertrouw ik hem voor geen meter door zijn verkering met dat sloofje Kim K
Is natuurlijk ook eigenbelang/ vinger in de pap.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 14:50 schreef Ebinas het volgende:
[..]
[..]
Het geduld van deze 2 is om te prijzen op dit moment
Ja dat klopt , maar het is vaak makkelijker om alles van mensen negatief te trekken , terwijl het om bepaald gedrag en momenten gaat en dat een persoon niet meteen een slecht mens is . Maar dat vergeten we hier vaakquote:Op donderdag 20 oktober 2022 14:50 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ik ook niet. En vind hem erg onsympathiek over het algemeen.
Maar zoals je ook al eens eerder schreeft, niet alles is slecht/negatief aan iemand.
Hier is een pluspuntje van Marciaon
Het is geen slecht mens, wel een flapdrol. Zoals velen daar. Die gelukkig ook allemaal af en toe een leuk kantje laten zien.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 14:52 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ja dat klopt , maar het is vaak makkelijker om alles van mensen negatief te trekken , terwijl het om bepaald gedrag en momenten gaat en dat een persoon niet meteen een slecht mens is . Maar dat vergeten we hier vaak
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |