quote:
We moeten elkaar maar een beetje steunen.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 13:09 schreef Yinny het volgende:
@:celestien beterschap voor je dochter! Er heerst weer van alles, want zoontje had ook koorts en slaapt slecht...ik dus ook...
quote:Op donderdag 20 oktober 2022 13:43 schreef Tele6 het volgende:
HIJ HEEFT TERUGGEAPPT WE GAAN EEN KEER AFSPREKEN
OMG!quote:Op donderdag 20 oktober 2022 13:43 schreef Tele6 het volgende:
Ook hiervoor kom ik uit de lurker modus. Super leuk!quote:Op donderdag 20 oktober 2022 13:43 schreef Tele6 het volgende:
Hoe gaat het bij jullie? Alles weer een beetje rustig na de uitvaart?quote:Op donderdag 20 oktober 2022 13:49 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Ook hiervoor kom ik uit de lurker modus. Super leuk!![]()
MANMANMANMANMANWATLEUKquote:Op donderdag 20 oktober 2022 13:43 schreef Tele6 het volgende:
Hoe was de vakantie? Waar waren jullie?quote:
Rustig is een groot woord. Er zijn redelijk wat zorgen over de duutser's moeder. Ze hebben niets geregeld, dus hoe het financieel voor haar zal zijn is erg moeilijk. Ze waren bijvoorbeeld pas een half jaar getrouwd (al 14 jaar samen), en zij heeft dus geen recht op een deel van zijn pensioen en mist hierdoor 1000 EUR per maand.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 13:53 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Hoe gaat het bij jullie? Alles weer een beetje rustig na de uitvaart?
Geweldig! We waren in Spanje, Andalusië. En de bruiloft van mijn zusjequote:Op donderdag 20 oktober 2022 14:55 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Hoe was de vakantie? Waar waren jullie?
Och hemel. Inderdaad dat zijn enorme zorgen. Wat jammer dat ze dat allemaal zo slecht geregeld hebben. Naast alle verdriet komt dit er dan ook nog bijquote:Op donderdag 20 oktober 2022 15:08 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Rustig is een groot woord. Er zijn redelijk wat zorgen over de duutser's moeder. Ze hebben niets geregeld, dus hoe het financieel voor haar zal zijn is erg moeilijk. Ze waren bijvoorbeeld pas een half jaar getrouwd (al 14 jaar samen), en zij heeft dus geen recht op een deel van zijn pensioen en mist hierdoor 1000 EUR per maand.
Het is moeilijk te bevatten hoe slecht zij het allemaal financieel geregeld hadden, welke financiële prioriteiten er lagen (bijvoorbeeld nieuwe badkamers met peperdure tegels, op maat gemaakte houten kasten en Japanse toiletten) maar niet investeren in het updaten van het verwarmingssysteem (dat maar een enkele lus heeft en waar dus alles verwarmd moet worden voordat de achterste kamer warm wordt). Geen pensioen, en in zijn testament laat de stiefvader erg waardevolle spullen 'klakkeloos' achter aan anderen. Terwijl de duutser's moeder wel mag opdraaien voor de zaken die niet door de verzekering gedekt zijn tijdens zijn ziekte.
De duutser's moeder is zelfstandige en verdient helemaal niet veel. Er is enerzijds erg veel frustratie, want we hadden niet gedacht dat de situatie zo ernstig was, en anderzijds veel zorgen.
Tegelijkertijd zijn we gewoon bekaf van alle zorgen, emoties en al het reizen en missen we heel erg ondersteuning. We zitten in een trein die maar door moet blijven gaan, helaas.
6 jaar, net als jouw dochterquote:Op donderdag 20 oktober 2022 13:40 schreef Celestien het volgende:
[..]
We moeten elkaar maar een beetje steunen.
Hoe oud is ze zoontje?
Zelfgemaakte krokettenquote:Op donderdag 20 oktober 2022 15:31 schreef Blues het volgende:
De kroketten van het restant draadjesvlees zijn lekker [ link | afbeelding ]
Dat klinkt niet best! Heeft je man ook broers/zusters dichterbij voor hulp?quote:Op donderdag 20 oktober 2022 15:08 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Rustig is een groot woord. Er zijn redelijk wat zorgen over de duutser's moeder. Ze hebben niets geregeld, dus hoe het financieel voor haar zal zijn is erg moeilijk. Ze waren bijvoorbeeld pas een half jaar getrouwd (al 14 jaar samen), en zij heeft dus geen recht op een deel van zijn pensioen en mist hierdoor 1000 EUR per maand.
Het is moeilijk te bevatten hoe slecht zij het allemaal financieel geregeld hadden, welke financiële prioriteiten er lagen (bijvoorbeeld nieuwe badkamers met peperdure tegels, op maat gemaakte houten kasten en Japanse toiletten) maar niet investeren in het updaten van het verwarmingssysteem (dat maar een enkele lus heeft en waar dus alles verwarmd moet worden voordat de achterste kamer warm wordt). Geen pensioen, en in zijn testament laat de stiefvader erg waardevolle spullen 'klakkeloos' achter aan anderen. Terwijl de duutser's moeder wel mag opdraaien voor de zaken die niet door de verzekering gedekt zijn tijdens zijn ziekte.
De duutser's moeder is zelfstandige en verdient helemaal niet veel. Er is enerzijds erg veel frustratie, want we hadden niet gedacht dat de situatie zo ernstig was, en anderzijds veel zorgen.
Tegelijkertijd zijn we gewoon bekaf van alle zorgen, emoties en al het reizen en missen we heel erg ondersteuning. We zitten in een trein die maar door moet blijven gaan, helaas.
De duutser heeft 1 veel jonger zusje, van 22. Zij is chronisch ziek en kan helaas niet veel doen.....Uiteindelijk is het natuurlijk gewoon de verantwoordelijkheid van zijn moeder. We willen nu ook heel hard proberen te voorkomen dat we de komende jaren alles van haar over gaan nemen, ze moet zelfstandig naar oplossingen zoeken. Als we nu beginnen de zaken over te nemen zitten we daar de rest van haar leven aan vast (en ze is nog maar begin 60...).quote:Op donderdag 20 oktober 2022 16:37 schreef AnneX het volgende:
[..]
Dat klinkt niet best! Heeft je man ook broers/zusters dichterbij voor hulp?
Of moet hij dat in z’n eentje oplossen? Sterkte zeg!
Wat jong en dan onverantwoord handelen. Hou mij ten goede.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 16:47 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
De duutser heeft 1 veel jonger zusje, van 22. Zij is chronisch ziek en kan helaas niet veel doen.....Uiteindelijk is het natuurlijk gewoon de verantwoordelijkheid van zijn moeder. We willen nu ook heel hard proberen te voorkomen dat we de komende jaren alles van haar over gaan nemen, ze moet zelfstandig naar oplossingen zoeken. Als we nu beginnen de zaken over te nemen zitten we daar de rest van haar leven aan vast (en ze is nog maar begin 60...).
Jeetje, wat een boel zorgen terwijl er eigenlijk plaats moet zijn voor rouw en verwerking. Ik wens iedereen veel wijsheid toequote:Op donderdag 20 oktober 2022 15:08 schreef Jagärtrut het volgende:
De caissičre vroeg het ook.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 17:31 schreef Celestien het volgende:
M'n zusje appte me een tijdje geleden een foto met een venkel, en vroeg: 'Wat is dit?'
Kennelijk zat hij in een maaltijdbox had zij de vraagtekens boven haar hoofd zweven.
In dat kader zat mijn collega laatst groenlofsoep te eten. Kennelijk was zijn aanpak om alle groenten die hij niet kende gewoon in de soep te gooien. Dat zou wel het laatste zijn wat ik zou doen met groenlof maar okquote:Op donderdag 20 oktober 2022 17:31 schreef Celestien het volgende:
M'n zusje appte me een tijdje geleden een foto met een venkel, en vroeg: 'Wat is dit?'
Kennelijk zat hij in een maaltijdbox had zij de vraagtekens boven haar hoofd zweven.
Witlofsoep is lekkerquote:Op donderdag 20 oktober 2022 17:34 schreef Tele6 het volgende:
[..]
In dat kader zat mijn collega laatst groenlofsoep te eten. Kennelijk was zijn aanpak om alle groenten die hij niet kende gewoon in de soep te gooien. Dat zou wel het laatste zijn wat ik zou doen met groenlof maar ok![]()
(je eet toch ook geen andijviesoep? *ril*)
Ik deed het prutje uit de portobello-olie in de gehaktballen.quote:
quote:
Ze vindt je duidelijk te dun. Je moet meer eten. Dat heb je blijkbaar nodig.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 17:58 schreef Clubsoda het volgende:
Mijn vrouw kocht een zak schepsnoep voor me. Levensgevaarlijk
Ik heb op Terschelling witlofsoep gegeten. Dat bestaat blijkbaar.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 17:34 schreef Tele6 het volgende:
[..]
In dat kader zat mijn collega laatst groenlofsoep te eten. Kennelijk was zijn aanpak om alle groenten die hij niet kende gewoon in de soep te gooien. Dat zou wel het laatste zijn wat ik zou doen met groenlof maar ok![]()
(je eet toch ook geen andijviesoep? *ril*)
Nu je me eindelijk in levende lijve hebt gezien, kan je beamen dat dat niet het geval is. Psychisch heb ik het wel nodigquote:Op donderdag 20 oktober 2022 18:01 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ze vindt je duidelijk te dun. Je moet meer eten. Dat heb je blijkbaar nodig.
Zie, ze voelt dat aan. En dat je duuuuutse dunner is dan jij, maakt jou niet direct dik, wel?quote:Op donderdag 20 oktober 2022 18:02 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Nu je me eindelijk in levende lijve hebt gezien, kan je beamen dat dat niet het geval is. Psychisch heb ik het wel nodig
Weer eens in een gele rups ja?quote:Op donderdag 20 oktober 2022 16:23 schreef Barreltje het volgende:
Ik heb m'n jas uitgedaan in de trein
Veel te warm..
Poh.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 17:48 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik deed het prutje uit de portobello-olie in de gehaktballen.
![]()
![]()
quote:Op donderdag 20 oktober 2022 17:48 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik deed het prutje uit de portobello-olie in de gehaktballen.
![]()
![]()
Jupquote:Op donderdag 20 oktober 2022 18:01 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik heb op Terschelling witlofsoep gegeten. Dat bestaat blijkbaar.
Heb jij zo afspraakje met B?
Snap ikquote:Op donderdag 20 oktober 2022 18:18 schreef Tele6 het volgende:
Jup
Hij is over een kwartier of zo hier.
Ik ben zenuwachtig
Succesquote:Op donderdag 20 oktober 2022 18:18 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Jup
Ik ben zenuwachtig
Begrijpelijkquote:Op donderdag 20 oktober 2022 18:18 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Jup
Ik ben zenuwachtig
Jammer van de spaghetti. Ken de saus verder niet. Zou toch nooit kopen. Maar bedankt voor de waarschuwing.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 19:57 schreef fietsie het volgende:
OK. Niet-koop tip: jumbo spaghetti saus “al Funghi” in glas… allemachtig wat een mij niet bekomende smaak…
Heb je geen digid? Heb de drie coronavaccinaties gewoon in Nederland gehaald.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 17:07 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Afgelopen 2 jaar, nee, meneer Onderwater, voor uw Coronaprik kan u hier niet terecht, (Huisarts, GGD) want u woont niet in Nederland.
Nu, Brief van Huisarts dat ik bij de GGD een afspraak kan maken voor een herhaalprik.
Nou, nee dank je heb AS dinsdag hier al een afspraak.
Pfff, Copy Paste adressenbestand
Welke dagen werk je nu en hoe was het gisteren? Of dinsdag?quote:Op donderdag 20 oktober 2022 19:25 schreef Kaatje1 het volgende:
Boah, risotto in de instantpot gemaakt. Da's makkelijk, snel (incl. snijwerk en aanbakken 15 minuten) en heel erg lekker.
Had nog een portie over, dat stond af te koelen op het aanrecht in een bakje. Moest Elin van het aanrecht sturen net, die zat bijna in het bakje
Na door NL H A en GGD verteld te zijn dat ik in D moest zijn dacht ik stuk er maar inquote:Op donderdag 20 oktober 2022 20:05 schreef z80 het volgende:
[..]
Heb je geen digid? Heb de drie coronavaccinaties gewoon in Nederland gehaald.
Twee keer een afspraak en 1 keer binnen lopen met sofinummer burgerservicenummer.
Deze week was het alleen gisteren. Hele aardige mensen, het werk lijkt niet echt ingewikkeld maar wel moet je met heel veel verschillende dingen rekening houden, waarbij je makkelijk iets zou kunnen vergeten. Daarnaast werken ze niet met outlook etc maar met chrome en dat werk wat anders.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 20:26 schreef Blues het volgende:
[..]
Welke dagen werk je nu en hoe was het gisteren? Of dinsdag?
Ben de tel een beetje kwijt
Ik ook niet en ik roep het ook niet snel maar ditnwas echt… een wanstaltig product :pquote:Op donderdag 20 oktober 2022 19:59 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Jammer van de spaghetti. Ken de saus verder niet. Zou toch nooit kopen. Maar bedankt voor de waarschuwing.
Chemische paddestoelensmaak vind ik echt ongelofelijk vies - en dus blijft het 24u hangenquote:Op donderdag 20 oktober 2022 20:47 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik ook niet en ik roep het ook niet snel maar ditnwas echt… een wanstaltig product :p
(Gister had ik m zelf gemaakt)
Helemaal vergeten te reageren, de bruiloft moest toch door corona uitgesteld worden? Was het een mooi feest?quote:Op donderdag 20 oktober 2022 15:09 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Geweldig! We waren in Spanje, Andalusië. En de bruiloft van mijn zusje
Heel onwerkelijk ja maar echt fantastisch voor jequote:Op donderdag 20 oktober 2022 20:47 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Deze week was het alleen gisteren. Hele aardige mensen, het werk lijkt niet echt ingewikkeld maar wel moet je met heel veel verschillende dingen rekening houden, waarbij je makkelijk iets zou kunnen vergeten. Daarnaast werken ze niet met outlook etc maar met chrome en dat werk wat anders.
Heb ook al m’n arbeidscontract getekend dus het is allemaal wel echt (nog steeds wat onwerkelijk). Zij hebben vandaag een “heidag” met diner. Ik mocht wel mee maar had een etentje met vluchtelingenwerk. Alleen is dat afgezegd omdat een van de teamleiders corona heeft. Kon dus wel aanschuiven maar ik heb als 3avonden iets gehad, nu ff niets.
Volgende week werk ik maandag dinsdag en donderdag en de week erna maandag t/m donderdag
Ja klopt, het was echt topquote:Op donderdag 20 oktober 2022 21:16 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Helemaal vergeten te reageren, de bruiloft moest toch door corona uitgesteld worden? Was het een mooi feest?
Ja! kangaroo-werpen!quote:Op donderdag 20 oktober 2022 22:48 schreef Kaatje1 het volgende:
Heerlijke foto’s
https://www.comedywildlif(...)sts.php#&gid=1&pid=4
Ik vind die pinguins helemaal geweldigquote:
Thuis?quote:
Nee alles ingepakt en lekker wat te drinken nu.quote:
Ja, vaak voor 10 uur je huisje uit oid. Goede reis morgen!quote:Op donderdag 20 oktober 2022 23:29 schreef fietsie het volgende:
Nee alles ingepakt en lekker wat te drinken nu.
Morgen reizen.
Vrijdag tot vrijdag is ook eigenlijk meer vrijdagavond tot en met net-uit-je-bed-vrijdagmorgen in die huisjeboel natuurlijk.
Had je een fijne week?quote:Op donderdag 20 oktober 2022 23:29 schreef fietsie het volgende:
[..]
Nee alles ingepakt en lekker wat te drinken nu.
Morgen reizen.
Vrijdag tot vrijdag is ook eigenlijk meer vrijdagavond tot en met net-uit-je-bed-vrijdagmorgen in die huisjeboel natuurlijk.
Nee hoor. Herinneringen zijn geen bitch op die manier.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 08:27 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Kevin Spacey is in het civiele proces vrijgesproken. Bleek dat de beschrijving die Anthony Rapp gaf van het sexueel misbruik precies de gebeurtenissen beschreef die in een toneelstuk waar Anthony Rapp in speelde op broadway, en de beschrijving van de woning de buhne beschreef waar het stuk in speelde.
Herinneringen zijn een bitch.
Het ging wel oké. Heeft de halve avond geduurd voordat ik mezelf zover had om erover te beginnen. B snapte het wel. Ik denk dat het wel gaat lukken om vrienden te blijven. Hij is nog gewoon blijven logeren en we hebben vanochtend een beetje treurig afscheid genomen. We hebben nog een bon voor 't Zusje samen en die gaan we nog gewoon inlossen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 07:38 schreef vlindertje89 het volgende:
@:Tele6 hoe ging het? En hoe gaat het nu met jou?
quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 08:55 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Het ging wel oké. Heeft de halve avond geduurd voordat ik mezelf zover had om erover te beginnen. B snapte het wel. Ik denk dat het wel gaat lukken om vrienden te blijven. Hij is nog gewoon blijven logeren en we hebben vanochtend een beetje treurig afscheid genomen. We hebben nog een bon voor 't Zusje samen en die gaan we nog gewoon inlossen.
😘quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 08:55 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Het ging wel oké. Heeft de halve avond geduurd voordat ik mezelf zover had om erover te beginnen. B snapte het wel. Ik denk dat het wel gaat lukken om vrienden te blijven. Hij is nog gewoon blijven logeren en we hebben vanochtend een beetje treurig afscheid genomen. We hebben nog een bon voor 't Zusje samen en die gaan we nog gewoon inlossen.
Hoe voel jij je nu?quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 08:55 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Gaar. Slecht geslapen vannacht natuurlijk.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |