En dan kan daar iemand dan ook weer te water raken. Er zijn heel veel wegens zonder vangrail.quote:
https://puc.overheid.nl/rijkswaterstaat/doc/PUC_112858_31/quote:Op donderdag 20 oktober 2022 09:34 schreef Maanvis het volgende:
[..]
is dat de officiele verklaring van rijkswaterstaat of een algemeen iets?
Die afrit naast die van het ongeluk bijvoorbeeld, geen enkele vangrail.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 09:35 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
En dan kan daar iemand dan ook weer te water raken. Er zijn heel veel wegens zonder vangrail.
Stop nu eens met vanuit je luie stoel te doen alsof de politie een schande is. Je moet eens weten wat men allemaal voor tips binnenkrijgt. Die kun je niet allemaal 100% onderzoeken in korte tijd.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 09:32 schreef Predator40 het volgende:
ik hoorde dat er al 4 tips waren van sporen op dat punt naar aanleiding van de amber alert ?
niks mee gedaan, nederland op zijn best
ah dan ben ik verkeerd op de hoogte, kan ook gebeuren he !!!quote:Op donderdag 20 oktober 2022 09:33 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Lees je in aub. Er is wel iets mee gedaan, dinsdag al.
Lees maar terug en in het vervolg eerst lezen en dan roeptoeteren kerel.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 09:38 schreef Predator40 het volgende:
[..]
ah dan ben ik verkeerd op de hoogte, kan ook gebeuren he !!!
link ?
https://www.omroepbrabant(...)-en-hebe-gevonden-isquote:Op donderdag 20 oktober 2022 09:38 schreef Predator40 het volgende:
[..]
ah dan ben ik verkeerd op de hoogte, kan ook gebeuren he !!!
link ?
quote:Op donderdag 20 oktober 2022 09:39 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Lees maar terug en in het vervolg eerst lezen en dan roeptoeteren kerel.
uitleg op omroep brabantquote:Op donderdag 20 oktober 2022 09:32 schreef Predator40 het volgende:
ik hoorde dat er al 4 tips waren van sporen op dat punt naar aanleiding van de amber alert ?
niks mee gedaan, nederland op zijn best
flikker jij toch een lekker eind op man .....ik kan ook gewoon verkeerd op de hoogte zijn gebracht.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 09:34 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Is goed toetsenbord Sherlock.
Het is weer echt NL, iedereen weet al sinds moment 1 beter hoe ze een zoektocht moeten organiseren. Dat deze mensen de hele dag lekker warm op hun zolderkamertje zitten moeten we maar even vergeten.
En wat heb jij precies bijgedragen?
Klik dit topic weg en ga wat anders doen.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 09:37 schreef Maanvis het volgende:
[..]
precies, het rouwen van de naasten. morgen weer een stille tocht oid. heel nederland in de polonaise omdat ze het allemaal zo jammer vinden.
fok is te verslavendquote:Op donderdag 20 oktober 2022 09:44 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Klik dit topic weg en ga wat anders doen.
quote:Op donderdag 20 oktober 2022 09:28 schreef Vis1980 het volgende:
Waarom post je dit meerdere keren? We weten nu wel dat daar geen vangrail zat en het waarom is al meerdere keren aan je uitgelegd.
--quote:Op donderdag 20 oktober 2022 09:24 schreef DX11 het volgende:
Nogmaals voor de ochtend mensen die het vannacht misschien gemist hebben:
Ja, maar dit is een bocht met scherpe bocht borden.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 09:35 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
En dan kan daar iemand dan ook weer te water raken. Er zijn heel veel wegens zonder vangrail.
Ja maar vergeet niet, dat is onze gedachte.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 08:48 schreef Justinn het volgende:
[..]
Terecht punt inderdaad. Je hoeft/gaat niet vol in de remmen als dat niet hoeft. Echter 250 meter verderop en/of na de bocht stoppen kan doorgaans prima om daarna 112 te bellen en waar nodig te helpen (aanwijzen waar de auto eraf vloog).
ik kan beter met de luisterlijn bellen danquote:
Had wel gelijk.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 09:42 schreef superniger het volgende:
Beetje een arrogante houding van die Peter.
https://www.ad.nl/binnenl(...)ven-zitten~a4a86ddf/
Hoho hoe ongelooflijk ZIEDENDquote:Op donderdag 20 oktober 2022 09:42 schreef Predator40 het volgende:
[..]
flikker jij toch een lekker eind op man .....ik kan ook gewoon verkeerd op de hoogte zijn gebracht.
mag best gezegd worden maar niet zo.
Als die dat zo zeker eist had die snuiter zelf even moeten gaan kijken.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 09:42 schreef superniger het volgende:
Beetje een arrogante houding van die Peter.
https://www.ad.nl/binnenl(...)ven-zitten~a4a86ddf/
plus de polizei gaf toe dat ze de tip niet goed hadden opgepakt.quote:
Politie heeft nav zijn of andere meldingen op dinsdag dus al op dat punt gekeken. Vind ik vrij vlot gezien de honderden tips die men heeft binnen gekregen.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 09:50 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Als die dat zo zeker eist had die snuiter zelf even moeten gaan kijken.
Daarom is er daar geen vangrail.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 09:47 schreef DX11 het volgende:
Ja, maar dit is een bocht met scherpe bocht borden.
Mensen snappen soms niet dat ze een van velen zijn die een tip geven. Nogmaals, toen men in USA op zoek was naar een seriemoordenaar genaamd Ted, belden duizenden mensen op dat ze een Ted kende en dat die het misschien wel eens zou kunnen zijn. Zo ook de vrouw van Ted Bundy. Maar aan de kant van de politie wordt men overladen met tips, die je niet allemaal 100% kunt uitkammen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |