abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_206380816
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_206380850
De bevrijding van Kherson in dit deel?
  woensdag 19 oktober 2022 @ 21:44:10 #3
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_206380858
GENOT :D

twitter
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_206380888
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2022 21:36 schreef Korenfok het volgende:

[..]
What the f... heb ik net zitten kijken.........
Ruskii Mir..is wat Russen al jarenlang zeggen. Mir betekent zowel vrede als wereld.
Het verbaast mij opzich dus niet.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
  woensdag 19 oktober 2022 @ 21:48:03 #5
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_206380951
quote:
1s.gif Op woensdag 19 oktober 2022 21:45 schreef capricia het volgende:

[..]
Ruskii Mir..is wat Russen al jarenlang zeggen. Mir betekent zowel vrede als wereld.
Het verbaast mij opzich dus niet.
Ruskii Mir moet je als Rus roepen in een Belgisch caf waar ook Oekrainers zitten :P
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_206380980
Goed stuk wel van Pauw :Y

https://www.npostart.nl/live/npo-1
https://www.npostart.nl/nos-pauw-in/NOSPauw

[ Bericht 30% gewijzigd door Cheeseburgert op 19-10-2022 23:42:23 (3 uur latah) ]
You know what they call a Quarter Pounder with Cheese in Paris?
pi_206380999
quote:
84s.gif Op woensdag 19 oktober 2022 21:44 schreef Starhopper het volgende:

[ twitter ]
Die komen hard aan.
pi_206381009
quote:
6s.gif Op woensdag 19 oktober 2022 21:43 schreef TheJanitor het volgende:
Not very likely.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  woensdag 19 oktober 2022 @ 21:51:45 #9
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_206381025
quote:

[ twitter ]
Dit is de stad naast de kerncentrale?
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  woensdag 19 oktober 2022 @ 21:53:16 #10
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_206381044
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2022 21:51 schreef kanovinnie het volgende:

[..]
Dit is de stad naast de kerncentrale?
Yep.
  woensdag 19 oktober 2022 @ 21:53:23 #11
233102 cherrycoke
"Fear is a weapon."
pi_206381046
quote:
ik denk dat de russen hevig geconcentreerd proberen de stad zullen proberen te behouden, ze kunnen ook niet anders want ze kunnen nergens meer heen.

Zal wel een tactische move zijn voor rusland om alle wegen over de dnejpr te vernietigen en je troepen zo veel mogelijk proberen terug te halen over de rivier om tijd te winnen.
"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman
  woensdag 19 oktober 2022 @ 21:54:00 #12
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_206381062
quote:
84s.gif Op woensdag 19 oktober 2022 21:53 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Yep.
Wat is het genot dan?
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  woensdag 19 oktober 2022 @ 21:54:54 #13
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_206381080
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2022 21:54 schreef kanovinnie het volgende:

[..]
Wat is het genot dan?
HIMARS op Russen is altijd genot.

En daar is nu dus een staat van beleg. Een belangrijk gebouw dus om uit te schakelen.
pi_206381135
De bevrijding van Kherson wordt voorbereid in de russische media:

De noodbruggen bij de Nova Kakhova dam zijn ook vernietigd, wat goed te zien is als je deze satelietbeelden vergelijkt met die van bijv. 1 oktober. Tevens is te zien dat er water wordt gedumpt.
pi_206381147
twitter

Die heeft best sterke armen/handen zo te zien van het de hele dag handen schudden.
pi_206381178
quote:

[ twitter ]
Alhoewel een dergelijke verwoestende daad noodzakelijk kan zijn in een oorlog, is het natuurlijk uitermate triest dat een belangrijk openbaar gebouw van de plaatselijke bevolking wordt vernietigd hiermee. Mocht Oekrane dit gebied weer onder controle krijgen, dan zullen zij als land dat financieel totaal aan de grond zit dit ook weer moeten herbouwen. Daarnaast niet te vergeten dat er onschuldige mensen (weet niet of er ambtenaren werkten op het moment van inslag) omgekomen kunnen zijn en dat ook in bezet gebied allerlei belangrijke processen aansturing moeten krijgen en doorgang moeten vinden om het zo leefbaar mogelijk te houden voor de burgers in het bezette gebied.
  woensdag 19 oktober 2022 @ 22:05:36 #18
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_206381228
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2022 22:01 schreef rutger05 het volgende:

[..]
Alhoewel een dergelijke verwoestende daad noodzakelijk kan zijn in een oorlog, is het natuurlijk uitermate triest dat een belangrijk openbaar gebouw van de plaatselijke bevolking wordt vernietigd hiermee. Mocht Oekrane dit gebied weer onder controle krijgen, dan zullen zij als land dat financieel totaal aan de grond zit dit ook weer moeten herbouwen. Daarnaast niet te vergeten dat er onschuldige mensen (weet niet of er ambtenaren werkten op het moment van inslag) omgekomen kunnen zijn en dat ook in bezet gebied allerlei belangrijke processen aansturing moeten krijgen en doorgang moeten vinden om het zo leefbaar mogelijk te houden voor de burgers in het bezette gebied.
Daar is nu staat van beleg he. Dit is dus een prima doelwit. Hiermee dwarsboom je alles wat de Russen van plan zijn in dat gebied.
Persoonsregistratie is nu dus kapot. Dat maakt het mobiliseren of afvoeren naar concentratiekampen een stuk moeilijker.
pi_206381250
quote:
Kan zomaar nog maanden duren.
  woensdag 19 oktober 2022 @ 22:10:55 #20
233102 cherrycoke
"Fear is a weapon."
pi_206381296
"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman
pi_206381297
quote:

[..]
Amnesty redacteur, ben jij dat?
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_206381341
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2022 21:58 schreef oheng het volgende:
De bevrijding van Kherson wordt voorbereid in de russische media:

De noodbruggen bij de Nova Kakhova dam zijn ook vernietigd, wat goed te zien is als je deze satelietbeelden vergelijkt met die van bijv. 1 oktober. Tevens is te zien dat er water wordt gedumpt.
Wat een parallel universum toch bij die Russen :') Oekrane heeft Marioepol, Roebizhne, Sjevjerodonetsk en Lysytsjansk met artillerie kapotgeschoten en gaat nu hetzelfde doen met Cherson, en daarnaast gaan ze ook nog eens chemische wapens gebruiken. Mooi gevalletje van projectie weer zeg, godallemachtig.
  woensdag 19 oktober 2022 @ 22:14:38 #23
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_206381352
quote:
Daarnaast niet te vergeten dat er onschuldige mensen (weet niet of er ambtenaren werkten op het moment van inslag) omgekomen kunnen zijn en dat ook in bezet gebied allerlei belangrijke processen aansturing moeten krijgen en doorgang moeten vinden om het zo leefbaar mogelijk te houden voor de burgers in het bezette gebied.
Ambtenaren worden niet geacht voor de bezetter te werken. En het verstoren van processen, is juist de reden dat je er een bom op gooit.
&lt;signature here&gt;.
  woensdag 19 oktober 2022 @ 22:26:52 #24
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_206381570
quote:

[ twitter ]
Precisiewapens op burgerdoelen zonder militaire waarde, enkeltje Den Haag voor deze knakkers.
pi_206381604
Niemand interessert het of Oekrane burgerslachtoffers maakt, zo lang ze maar winnen. Eigenlijk is dit ook gewoon sensatie voor sommige personen hier.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  woensdag 19 oktober 2022 @ 22:29:44 #27
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_206381610
quote:
7s.gif Op woensdag 19 oktober 2022 22:26 schreef Nobu het volgende:

[..]
Precisiewapens op burgerdoelen zonder militaire waarde, enkeltje Den Haag voor deze knakkers.
Een gemeentehuis in bezet gebied is een prima militair doelwit. Bovendien is het daar bijna nacht dus daar zitten geen burgers in die hun Russische paspoort moeten ophalen.
pi_206381666
quote:
84s.gif Op woensdag 19 oktober 2022 22:29 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Een gemeentehuis in bezet gebied is een prima militair doelwit. Bovendien is het daar bijna nacht dus daar zitten geen burgers in die hun Russische paspoort moeten ophalen.
Sws met de tijden die een gemiddeld gemeente loket hanteert is slachtoffers maken puur pech hebben.

Of denk ik nu teveel als een Nederlander?
pi_206381670
De VN heeft gisteren weer een rapport over de oorlogsmisdaden in Oekrane uitgebracht:

A/77/533: Independent International Commission of Inquiry on Ukraine - Note by the Secretary-General
https://www.ohchr.org/en/(...)raine-note-secretary

Er staan weer de nodige misselijkmakende voorbeelden van daden gepleegd door de Russische barbaren in:

quote:
Summary executions took place in numerous other localities than Bucha. The Commission is investigating credible allegations of similar executions in 16 other towns and settlements, involving 49 victims. The majority are men of fighting age, but also two women and one 14-year-old boy. The cases are located in all four regions under the Commission’s initial focus, suggesting a wide geographical pattern.
quote:
In the period and locations under review, the Commission has been investigating cases of rape committed by some Russian armed forces soldiers in localities that came under their control, which are war crimes. Victims range from four to over 80 years old. Perpetrators raped the women and girls in their homes or took them and raped them in unoccupied dwellings.

In Kyiv region, in March 2022, two Russian soldiers entered a home, raped a 22-yearold woman several times, committed acts of sexual violence on her husband, and forced the couple to have sexual intercourse in their presence. Then, one of the soldiers forced their four-year-old daughter to perform oral sex on him, which is rape.

In another village, Russian armed forces took a woman out of her house, and forced her to go to a neighbouring house, where one of the Russian armed forces soldiers shot dead a man who tried to defend his wife. The Russian armed forces soldiers took both women to another house that served as their base. The two Russian armed forces soldiers proceeded to different rooms to rape and sexually assault the two women.

In another village in the Kyiv region, at the beginning of March 2022, a Russian armed forces soldier entered the house of a 50-year-old woman. After shooting her husband, who tried to interfere, he took the woman to a nearby empty house where he raped her until another Russian armed forces military unit arrived and took him away. Her husband died of his injuries two days later as he could not be taken to the hospital.

In a nearby village, at the beginning of March 2022, two Russian armed forces servicemen repeatedly raped a 33-year-old woman after killing her husband. One of the alleged perpetrators has been identified and criminal proceedings have been initiated in abstentia against him. The Commission is investigating another incident which occurred later that month in the same village. A 56-year-old woman explained how two of the three Russian armed forces servicemen who broke into her home gang-raped her as the third one watched while masturbating. They stole food and money from her. She learned a couple of weeks later that, in a separate incident, her husband had been tortured and executed.

In Chernihiv and another region, the Commission has been investigating two cases of rape against women over 80 years old. An 83-year-old woman described how, while her village was occupied by Russian armed forces, she was raped by a Russian armed forces serviceman in her house where her physically disabled husband was also present. In another instance, neighbours found the body of an older woman, partially undressed and with blood around her vagina. At the request of the family, the authorities did not perform a full autopsy.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 19-10-2022 22:38:47 ]
  woensdag 19 oktober 2022 @ 22:37:12 #30
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_206381710
Beesten zijn het die Russen, andere woorden kan ik er niet voor bedenken.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_206381815
_O-

twitter
-Rabia Al-Basri
pi_206381864
zum kotzen die berichten. Ben na het eerste voorbeeld al gestopt met lezen.

Kan wel roepen dat moskou plat mag, maar onschuldige Russen die deze misdaden niet steunen verdienen te leven.

Ik hoop dat ze Putin de kogel geven en daarna iedereen in deze rapporten een proces aandoen met een doodstraf erachteraan.
  woensdag 19 oktober 2022 @ 22:50:22 #33
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_206381867
quote:
10s.gif Op woensdag 19 oktober 2022 22:46 schreef Slayage het volgende:
_O-

[ twitter ]
:') _O-
pi_206382033
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2022 22:50 schreef Beathoven het volgende:
zum kotzen die berichten. Ben na het eerste voorbeeld al gestopt met lezen.

Kan wel roepen dat moskou plat mag, maar onschuldige Russen die deze misdaden niet steunen verdienen te leven.

Ik hoop dat ze Putin de kogel geven en daarna iedereen in deze rapporten een proces aandoen met een doodstraf erachteraan.
Er zijn maar heel weinig onschuldige Russen
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_206382063
quote:
1s.gif Op woensdag 19 oktober 2022 23:00 schreef Mortaxx het volgende:

[..]
Er zijn maar heel weinig onschuldige Russen
Dat betwijfel ik
pi_206382077
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2022 22:29 schreef Discombobulate het volgende:
Niemand interessert het of Oekrane burgerslachtoffers maakt, zo lang ze maar winnen. Eigenlijk is dit ook gewoon sensatie voor sommige personen hier.
Slaat die opmerking hierop?
twitter

Gezien alle verlichting denk ik niet dat er nog mensen binnen zijn. Oekrane maakt heel weinig burgerslachtoffers, en nog minder Russische burgerslachtoffers.
Met het terugveroveren van bezette steden en dorpen voorkomen ze wel heel veel burgerslachtoffers.
Het ten hemel schreiend vinden dat er ‘s nachts een stadhuis wordt verwoest, maar je schouders ophalen over een massagraf met 400 burgers, ach en wee roepen over anderhalve auto op een brug maar een bombardement in de vroege ochtend op scholen, kantoren en speelplaatsen doodzwijgen (een heleboel onschuldige burgerslachtoffers), hoe loopt de bedrading in je hoofd om dat te kunnen?

Lees nadat je uitgejammerd bent de post 3 posts onder je eens aandachtig door.
pi_206382196
quote:
10s.gif Op woensdag 19 oktober 2022 22:46 schreef Slayage het volgende:
_O-

[ twitter ]
Igor Strelkov Girgin is ook al gespot aan de frontlinies.... In Rostov, rusland.

twitter

Dat hele land is nep.

Oja stukje Holodomor ontkenning kan er ook nog wel bij.
pi_206382290
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2022 22:13 schreef J.B. het volgende:

[..]
Wat een parallel universum toch bij die Russen :') Oekrane heeft Marioepol, Roebizhne, Sjevjerodonetsk en Lysytsjansk met artillerie kapotgeschoten en gaat nu hetzelfde doen met Cherson, en daarnaast gaan ze ook nog eens chemische wapens gebruiken. Mooi gevalletje van projectie weer zeg, godallemachtig.
Ze moeten daar zelf toch ook wel eens in de lach schieten? Van, dit verhaal gaat niemand geloven. Er zijn zovelen die weten die zelf de artillerie hebben afgevuurd om die steden in puin te leggen..
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
pi_206382329
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_206382372
quote:

[ twitter ]
Waarom is dit genot :?
Dat gebouw kan vol zitten met Oekrainers toch?
beter een knipoog dan een blauw oog
  woensdag 19 oktober 2022 @ 23:43:15 #41
8369 speknek
Another day another slay
pi_206382400
quote:
1s.gif Op woensdag 19 oktober 2022 23:27 schreef 0ne_of_the_few het volgende:

[..]
Ze moeten daar zelf toch ook wel eens in de lach schieten? Van, dit verhaal gaat niemand geloven. Er zijn zovelen die weten die zelf de artillerie hebben afgevuurd om die steden in puin te leggen..
Vanaf het begin van de "speciale interventie" (sommigen zouden zeggen, de Soviet Unie) wordt de Russische bevolking alleen maar projectie voorgeschoteld. Elke keer dat de Russen een Oekraiens appartementencomplex met de grond gelijk maken, krijgen ze op tv te zien "kijk wat de Oekarieners nu weer met hun eigen bevolking doen, de honden". In Rusland geloven de meeste mensen dat.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  woensdag 19 oktober 2022 @ 23:45:28 #42
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_206382420
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2022 23:41 schreef Knipoogje het volgende:

[..]
Waarom is dit genot :?
Dat gebouw kan vol zitten met Oekrainers toch?
:')
pi_206382429
quote:
1s.gif Op woensdag 19 oktober 2022 23:43 schreef speknek het volgende:

[..]
Vanaf het begin van de "speciale interventie" (sommigen zouden zeggen, de Soviet Unie) wordt de Russische bevolking alleen maar projectie voorgeschoteld. Elke keer dat de Russen een Oekraiens appartementencomplex met de grond gelijk maken, krijgen ze op tv te zien "kijk wat de Oekarieners nu weer met hun eigen bevolking doen, de honden". In Rusland geloven de meeste mensen dat.
Maar militairen die schieten weten toch dat zij de boel gesloopt hebben. En de media die bewust er een compleet ander verhaal van maken weten toch dat ze er een compleet ander verhaal van maken?

Ik snap nog ergens dat de gewone rus het voor zoete koek slikt. Maar ergens zou je denken dat er genoeg mensen zijn die weten dat het anders zit, dat je zou verwachten dat dit geluid ook significant aanwezig is. dat is het overduidelijk alleen niet. Of weet iedereen dat iedereen weet dat het nep is maar speelt iedereen mee. In de DDR wist natuurlijk ook iedereen dat alles fake was. Ik vrees dat ik naef ben.
pi_206382436
quote:
84s.gif Op woensdag 19 oktober 2022 23:45 schreef Starhopper het volgende:

[..]
:')
Russen hebben ervaring met human shields. Ik mag hopen dat Oekraine zijn huiswerk heeft gedaan en genoeg spionnen daar hebben rondlopen.
beter een knipoog dan een blauw oog
  woensdag 19 oktober 2022 @ 23:56:49 #45
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_206382520
Tering. Britse F16's beschoten? :{

twitter
pi_206382525
Chemisch wapentje incoming van de Russen? Geruchtenmachine draait op volle toeren.
Op woensdag 26 oktober 2022 07:33 schreef Lospedrosa:
“Kan gebeuren in een live uitzending dat je je een beetje laat meeslepen er bleert dat je kinderen maar moet verbranden.”
pi_206382550
quote:
84s.gif Op woensdag 19 oktober 2022 23:56 schreef Starhopper het volgende:

[ twitter ]
Ik denk dat de Russen zouden zeggen dat Britse vliegtuigen naar hun munitie vlogen.
pi_206382574
quote:

[ twitter ]
Was dat dit?
Aether in NWS / Oorlog in Oekrane #559 zinloos geweld

En dit was twee dagen geleden.

[ Bericht 8% gewijzigd door Aether op 20-10-2022 15:04:07 ]
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_206382608
Pas op.
Rusland kan een atoombom gebruiken en de Oekraners daar de schuld van geven.

twitter
pi_206382633
quote:

[ twitter ]
De Britten hebben geen F-16's, nooit gehad ook...
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')