Vraag me ook af waarom, val net weer binnenquote:Op woensdag 19 oktober 2022 18:11 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
maar waarom? Obstinaat is een beter woord dan machopissig idd
Die had ik in eerste instantie als TT.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 18:11 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
maar waarom? Obstinaat is een beter woord dan machopissig idd
Dat ook. Maar toch vind ik haar realiteitszin wel fijn, niet zo hysterisch als veel vrouwen daar. Ze helpt hem m.i. soms om vriendelijk te blijven..quote:Op woensdag 19 oktober 2022 18:12 schreef Kakadylo het volgende:
Jeffrey en KimD liggen qua intellect teveel uit mekaar
Ze is gewoon het onderdanige type.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 18:13 schreef HappyCharly het volgende:
En Kim gaat maar weer eens drinken voor Marciano halen en de tijd uitzoeken... en wat doet hij voor haar? Ik zie niet eens echt dankbaarheid en een knuffel ofzo, blijkbaar is het allemaal heel vanzelfsprekend..
leuk? Psychopaatje in de dopquote:Op woensdag 19 oktober 2022 18:13 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Die had ik in eerste instantie als TT.
Djedi vindt het leuk om wespen te laten lijden.
Zal wel een digitale klok zijn en die moet je wel kunnen lezenquote:Op woensdag 19 oktober 2022 18:15 schreef mangalie het volgende:
Half zes is het daar volgens KinK ??
In wezen niks mis mee als je onderdanig bent, je hoort dan wel bij iemand te zijn die dat waardeert. Nu is ze een voetveeg.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 18:14 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Ze is gewoon het onderdanige type.
Wintertijd.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 18:15 schreef mangalie het volgende:
Half zes is het daar volgens KinK ??
Waarom zou hij vriendelijk doen tegen valse mensen die de hele dag niets anders doen dan over je roddelen en de boel zitten op te stoken.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 18:14 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Dat ook. Maar toch vind ik haar realiteitszin wel fijn, niet zo hysterisch als veel vrouwen daar. Ze helpt hem m.i. soms om vriendelijk te blijven..
Wie is dat in je UI?quote:
Hij wilde niet op Djedi stemmen vanwege haar astma, maar dan kan je altijd wel op een ander stemmen, want hij/zij heeft een kwaaltjequote:
Nadir bijv.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 18:18 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Hij wilde niet op Djedi stemmen vanwege haar astma, maar dan kan je altijd wel op een ander stemmen, want hij/zij heeft een kwaaltje
Ja of een spel waarbij je moet rekenen en dan niet op Zoe of Mexx stemmen, omdat ze dat niet kunnenquote:
Ja anders mag het niet in de koelkastquote:Op woensdag 19 oktober 2022 18:21 schreef Cargamelk het volgende:
KimD geeft Wendy een hap rijst .. moet nog ff afkoelen terwijl ze een hap neemt
Idd, ze mankeren daar allemaal wat. JW last van zijn rug en Esther is hardhorend en heeft iets aan haar spieren volgens mij Marciano zijn hart. Nadier gekneusde ribben en zo zijn er nog veel meer.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 18:18 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Hij wilde niet op Djedi stemmen vanwege haar astma, maar dan kan je altijd wel op een ander stemmen, want hij/zij heeft een kwaaltje
Net of met voetbal een topclub een amateurclub de winst gaat geven.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 18:22 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ja of een spel waarbij je moet rekenen en dan niet op Zoe of Mexx stemmen, omdat ze dat niet kunnen
quote:Op woensdag 19 oktober 2022 18:16 schreef Kakadylo het volgende:
Berend heeft op Jeffrey gestemd omdat ie wist dat hij het zou halen
Jeffrey weet niet eens op wie Berend heeft gestemd dus de communicatie loopt niet al te vlotjesquote:Op woensdag 19 oktober 2022 18:25 schreef puzziepie het volgende:
[..]![]()
Toch snap ik dat niet.
Zei hij dat net tegen Jeff???
Tegen wie zei Berend dat dan?quote:Op woensdag 19 oktober 2022 18:26 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Jeffrey weet niet eens op wie Berend heeft gestemd dus de communicatie loopt niet al te vlotjes
Ik zit op de andere stream.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 18:28 schreef puzziepie het volgende:
Niemand reageert ook ff
Laat ook maar , ik wacht op een filmpje van iemand
Volgens mij tegen Isaac en Aliciaquote:
of de oventimer loopt af en stond op 17min 50 secquote:Op woensdag 19 oktober 2022 18:31 schreef mangalie het volgende:
Nu is het tien voor zes volgens GJ. Iemand heeft de klok verzet daar
Dat was ook de bedoeling met Maddy.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 18:35 schreef Ebinas het volgende:
Weet nou niet of ik dit voor de streams grappig moet vinden of helemaal niet.
Grappig omdat ze in de basis het niet in zich heeft.
Grappig helemaal niet, het is dan een trekpop van die kamer
Nee op Kenzyquote:Op woensdag 19 oktober 2022 18:33 schreef lojanda het volgende:
Volgens mij heeft Marciano ook op Jeff gestemd
Zoe is een soort van Britt Decker 2.0,of Adjequote:Op woensdag 19 oktober 2022 18:34 schreef Li0nHeart het volgende:
Zoe denkt dat ze op haar slofjes manager wordt, en dan een beetje op kantoor kan zitten.
Zoe : Mensen denken dat ik heel naief en dom ben. Hoe grappig is het dan als ik daar ineens sta.
Da's waarquote:Op woensdag 19 oktober 2022 18:36 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat was ook de bedoeling met Maddy.
Echt waar? Dat wist ik nietquote:
Adjequote:Op woensdag 19 oktober 2022 18:36 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Zoe is een soort van Britt Decker 2.0,of Adje
Onderschat Britt Decker niet.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 18:36 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Zoe is een soort van Britt Decker 2.0,of Adje
Ik denk dat ze dan iedere dag aan het huilen isquote:Op woensdag 19 oktober 2022 18:37 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik stem voor Zoe als manager ... als we dachten dat deze maand chaos was
Ja die is zeker niet domquote:
Oh gestyledquote:Op woensdag 19 oktober 2022 18:39 schreef Mrsloveable het volgende:
Jeff zijn haar wordt nog korter geknipt?
Uurtje..quote:Op woensdag 19 oktober 2022 18:40 schreef Li0nHeart het volgende:
Zoe wil trouwens dat het absoluut nog niet verder verteld wordt .... ik ben benieuwd hoe snel iedereen het weet.
ik denk de TT is een grapjequote:Op woensdag 19 oktober 2022 18:40 schreef Li0nHeart het volgende:
Zoe wil trouwens dat het absoluut nog niet verder verteld wordt .... ik ben benieuwd hoe snel iedereen het weet.
Ik maak nooit grapjes.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 18:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik denk de TT is een grapje
hoe wil ze dit doen met haar dyscalculie
ik wilde al een post doenquote:Op woensdag 19 oktober 2022 18:43 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik maak nooit grapjes.
Weet je toch?
Ik zie het nog niet bij Zoe.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 18:42 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Dat zeg ik ze doet zich wellicht dommer voor dan ze is Dat deden Adje en Britt ook destijds 😉
JW.quote:
Onverstaanbare imadiddim wil ook manager worden. Er geschikt voor zijn is dus geen vereistequote:Op woensdag 19 oktober 2022 18:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik denk de TT is een grapje
hoe wil ze dit doen met haar dyscalculie
ik zie JW er wel voor aan dat hij het zelf uit de verkeerde doos heeft gehaaldquote:
en zolang ze haar mond maar niet opendoet...quote:Op woensdag 19 oktober 2022 18:41 schreef Kakadylo het volgende:
Zoe is vermakelijk zolang je haar maar niet vertrouwt
quote:Op woensdag 19 oktober 2022 18:45 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
en zolang ze haar mond maar niet opendoet...
Of de tel is kwijtgeraakt.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 18:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik zie JW er wel voor aan dat hij het zelf uit de verkeerde doos heeft gehaald
Eerder een rotgans.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 18:48 schreef Kakadylo het volgende:
Zou KimK een dier zijn dan is het een gier(ig)
soms komt er echt alleen maar onzin uitquote:Op woensdag 19 oktober 2022 18:48 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Zolang het bij praten blijft kan het nog leuk zijn
gewoon die krullebolquote:
Zijn hele gedrag naar vrouwen is eng.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 18:49 schreef lojanda het volgende:
Zo emotieloos zoals Marciano uit zijn ogen kijkt, ook als hij naar iemand kijkt vind ik een beetje eng.
eerder het feit dat bepaalde vrouwen dat aantrekkelijk vindenquote:Op woensdag 19 oktober 2022 18:50 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Zijn hele gedrag naar vrouwen is eng.
nee nee neequote:Op woensdag 19 oktober 2022 18:51 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Bijna nog nooit zo een lelijk persoon gezien.
Ken je mij nog niet.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 18:51 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Ben ik het helemaal mee eensquote:Op woensdag 19 oktober 2022 18:50 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Zijn hele gedrag naar vrouwen is eng.
Jammerquote:Op woensdag 19 oktober 2022 18:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee nee nee
ik doe het niet
ik post het niet
quote:
Nou nou moet datquote:Op woensdag 19 oktober 2022 18:51 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
ik kan het niet latenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge
Weer een fles bleek in de badkamer gok ik.quote:
Hij houdt van aantrekken en afstoten, zo houdt hij de vrouwen onzeker.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 18:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
eerder het feit dat bepaalde vrouwen dat aantrekkelijk vinden
quote:Op woensdag 19 oktober 2022 18:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik kan het niet latenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“Je hoeft niet hard te schreeuwen om een stilte te laten vallen.”
brrrquote:Op woensdag 19 oktober 2022 18:56 schreef spapaars het volgende:
[..]
Hij houdt van aantrekken en afstoten, zo hij houdt de vrouwen onzeker.
Hij fluistert de leuke dingen in Kims oren. maar dat is alleen duidelijk op tv via ondertiteling.
Met de uitzending van vanavond fluistert hij haar in het oor dat hij haar leuker vindt dan ze denkt.
Maar in de schuur lijkt ze voor hem bagage.
Sta je op de lijst?quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Je hoeft niet hard te schreeuwen om een stilte te laten vallen.”
Lompe hork is tquote:Op woensdag 19 oktober 2022 19:01 schreef IkFok het volgende:
die marciano loopt alles af te zeiken wat kim K zegt
De poort uitquote:Op woensdag 19 oktober 2022 19:03 schreef Cargamelk het volgende:
Runnnnnnnnnnnn Kim K .. snel weg van die vent.
De hele dag op bed.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 19:08 schreef greysbones het volgende:
Djedi hoe was je dag vandaag tegen Ruben
elk moment was ik met jou(ruben)
spuit 11quote:Op woensdag 19 oktober 2022 19:09 schreef FreshFruit het volgende:
Hoe was je dag ?
Elk moment was ik bij jou.
Jahaaa.quote:
Kim Dquote:Op woensdag 19 oktober 2022 19:16 schreef greysbones het volgende:
Kim K en Mexx zitten boven weer te smoezen
denk over Marciano??
Kim K wil morgen een avondje buiten zijn met Marciano voor een diner met hem , Kim D zei dat dat prima was en toen begon Kim D over of het liefde was tussen hun en vervolgens over zwakkeren wegstemmen. toen begon Jeff over laat iedereen maar op hem stemmen .quote:
vandaar zijn hele switch nu naar Marciano en Isaacquote:Op woensdag 19 oktober 2022 19:21 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Kim K wil morgen een avondje buiten zijn met Marciano voor een diner met hem , Kim D zei dat dat prima was en toen begon Kim D over of het liefde was tussen hun en vervolgens over zwakkeren wegstemmen. toen begon Jeff over laat iedereen maar op hem stemmen .
Jeff gaat dat etentje morgen overigens verstoren. Staat ook nog in het vorige topic
Ik hoop dat DGK dat gesprekje van Berend opgenomen . Dat heb ik gemist en niemand hier kon er wat zinnigs over zeggen waardoor ik nog niks weet , maar ik nu wel snap is dat Berend op jeff heeft gestemd
Lekker buiten eten in oktoberquote:Op woensdag 19 oktober 2022 19:21 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Kim K wil morgen een avondje buiten zijn met Marciano voor een diner met hem , Kim D zei dat dat prima was en toen begon Kim D over of het liefde was tussen hun en vervolgens over zwakkeren wegstemmen. toen begon Jeff over laat iedereen maar op hem stemmen .
Jeff gaat dat etentje morgen overigens verstoren. Staat ook nog in het vorige topic
Ik hoop dat DGK dat gesprekje van Berend opgenomen . Dat heb ik gemist en niemand hier kon er wat zinnigs over zeggen waardoor ik nog niks weet , maar ik nu wel snap is dat Berend op jeff heeft gestemd
Ik liet een pot augurken uit mijn handen vallen dus was ff bezig met opruimenquote:Op woensdag 19 oktober 2022 19:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
vandaar zijn hele switch nu naar Marciano en Isaac
Wil prima onder het afdakje haardje aanquote:
ik zit ook wel eens op de andere stream en dan lees ik niks over de stream waar ik op zitquote:Op woensdag 19 oktober 2022 19:26 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik liet een pot augurken uit mijn handen vallen dus was ff bezig met opruimen
Ik weet het niet want niemand zei hier zei echt wat over dat gesprekje van Berend, met wij hij dat besprak etc
Zoe was interessanter om te zien
Gaat hij vast niks vinden, hij klaagde vd week al dat hij het altijd koud heeft buiten.quote:
Van je zakgeld?quote:Op woensdag 19 oktober 2022 19:26 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik liet een pot augurken uit mijn handen vallen dus was ff bezig met opruimen
Ik weet het niet want niemand zei hier zei echt wat over dat gesprekje van Berend, met wij hij dat besprak etc
Zoe was interessanter om te zien
quote:Op woensdag 19 oktober 2022 19:28 schreef spapaars het volgende:
Schat, mijn moeder vandaag 47 geworden en jij straks 43, misschien komt er een tijd dat we die verjaardagen op 1 dag vieren, hoe gaaf is dat.
Ik wissel altijd om te kijken of er iets interessants is , en natuurlijk mis je iets ,maar bepaalde dingen wil ik toch echt wel zienquote:Op woensdag 19 oktober 2022 19:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik zit ook wel eens op de andere stream en dan lees ik niks over de stream waar ik op zit![]()
![]()
vreemd toch
Ruben wil gewoon een poster.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 19:32 schreef greysbones het volgende:
Ruben wil ook manager![]()
![]()
maar dat kan niet
welk dingquote:Op woensdag 19 oktober 2022 19:33 schreef puzziepie het volgende:
Nu over Berend met zijn openbaring over zijn ding met Kenzi
Was gisternacht . FF weet het wel , ik kan niet zon lang verhaal meer typenquote:
@FreshFruitquote:Op woensdag 19 oktober 2022 19:34 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Was gisternacht . FF weet het wel , ik kan niet zon lange verhalen typen
waarom kan dat niet?quote:Op woensdag 19 oktober 2022 19:32 schreef greysbones het volgende:
Ruben wil ook manager![]()
![]()
maar dat kan niet
omdat ze allebei (zoe en Ruben) 5 mensen moeten hebben die hen steunenquote:
Beertje gister in gesprek met Kenzi over dat er iemand hun relatie in de gaten hield.Dat maakte hem onzeker.quote:
quote:Op woensdag 19 oktober 2022 19:37 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Beertje gister in gesprek met Kenzi over dat er iemand hun relatie in de gaten hield.Dat maakte hem onzeker.
Kenzi gelijk dat er niets tussen hun was,maar Beertje zat het nogal hoog en er kwam een heel verhaal over vroeger.
Slaapkamer 3 (mits verders niemand zich kandidaat stelt)quote:Op woensdag 19 oktober 2022 19:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Die gaat nooit 5 mensen krijgen die achter hem staan
zoequote:Op woensdag 19 oktober 2022 19:39 schreef spapaars het volgende:
[..]
Slaapkamer 3 (mits verders niemand zich kandidaat stelt)
ik ook niequote:Op woensdag 19 oktober 2022 19:39 schreef puzziepie het volgende:
Ik geloof het verhaal van berend over zijn zgn ding met Kenzi niet
Mirthe lees je dit?quote:Op woensdag 19 oktober 2022 19:38 schreef greysbones het volgende:
de suiker van Jerrold staat dus nog op de kamer
Ik heb het echt zo gehoord.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 19:39 schreef puzziepie het volgende:
Ik geloof het verhaal van berend over zijn zgn ding met Kenzi niet
quote:
ik geloof jou welquote:Op woensdag 19 oktober 2022 19:40 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb het echt zo gehoord.
[..]
Ik heb het gevoel dat hij aandacht aan het afleiden is , misschien ook wel omdat hij op Jeff heeft gestemd en dat op die manier probeert te verdoezelenquote:
Dat was vannacht , dat heb ik ook gehoord , jij ook maar toen zei ik ook al dat ik dat niet geloofde , ik geloof het nog steeds nietquote:Op woensdag 19 oktober 2022 19:40 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb het echt zo gehoord.
[..]
Paar topics teruglezenquote:Op woensdag 19 oktober 2022 19:41 schreef Mrsloveable het volgende:
Berend en kenzi een relatie of mis ik weer iets?
Beertje maakte het mooier dan het was.Er is alleen vriendschap.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 19:41 schreef Mrsloveable het volgende:
Berend en kenzi een relatie of mis ik weer iets?
Ah zo.. arme berendquote:Op woensdag 19 oktober 2022 19:44 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Beertje maakte het mooier dan het was.Er is alleen vriendschap.
Ik ga niet iedere keer alles vertellen als mensen niet kijken en ook te beroerd zijn om terug te lezen,quote:
Meldt je aan .quote:
Nou terug lezen, zijn nogal wat topics om door te lezen.. en tja kan niet de hele tijd kijken en ook geen zin in.. maar zal niks meer vragenquote:Op woensdag 19 oktober 2022 19:44 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik ga niet iedere keer alles vertellen als mensen niet kijken en ook te beroerd zijn om terug te lezen,
Of ga kijken of lees terug
Je mag alles vragen.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 19:45 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nou terug lezen, zijn nogal wat topics om door te lezen.. en tja kan niet de hele tijd kijken en ook geen zin in.. maar zal niks meer vragen
kenzi is toch van de ladies?quote:Op woensdag 19 oktober 2022 19:44 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Beertje maakte het mooier dan het was.Er is alleen vriendschap.
of heel graag die aandacht wil van kenziquote:Op woensdag 19 oktober 2022 19:41 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat hij aandacht aan het afleiden is , misschien ook wel omdat hij op Jeff heeft gestemd en dat op die manier probeert te verdoezelen
Ookquote:Op woensdag 19 oktober 2022 19:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
of heel graag die aandacht wil van kenzi
Geeft nietquote:Op woensdag 19 oktober 2022 19:48 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Goedenavond, vandaag weer gewerkt, uur filmpjes komen langzaam online ....![]()
@:puzziepie Gesprek waarom gevraagd was heb ik helaas niet, had de hele dag stream 2 ....
Beide.quote:
Wel een minpuntje.quote:
Ik baal dat niemand wat meer heeft gezegd , maar het is wat het isquote:
sorry was druk vandaagquote:Op woensdag 19 oktober 2022 19:51 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik baal dat niemand wat meer heeft gezegd , maar het is wat het is
Ik bedoelde jou ook niet, jij kwam pas later binnenquote:
En over Martin.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 19:51 schreef greysbones het volgende:
je kan de mensen niks zeggen
ze willen de hele dag gepamperd
vooral djedi
verwende kakker
( er zit wat 'haat ' bij isaac op een bepaald punt)
Saamhorigheid.quote:
ze gooien dat allemaal heel erg op het etenquote:
er zijn er nog een aantal met genoeg etenquote:Op woensdag 19 oktober 2022 19:56 schreef FreshFruit het volgende:
KimD is wel echt The first lady nu.
Dat is wel heel duidelijk.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 19:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
er zijn er nog een aantal met genoeg eten
waaronder Kim D
ze hebben nu wel goud in handen natuurlijk
ik kan op twitter ook nog niet echt veel vinden over JVJLquote:Op woensdag 19 oktober 2022 19:57 schreef puzziepie het volgende:
Ik weet nou nog steeds tegen wie berend dat nou zei over Jeff
Ik ben ook vaak op zoek naar dingen die ik heb gemist maar kan ook weinig vindenquote:Op woensdag 19 oktober 2022 19:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik kan op twitter ook nog niet echt veel vinden over JVJL
https://eenjaarvanjeleven(...)u-vormen-met-berend/quote:Op woensdag 19 oktober 2022 19:57 schreef puzziepie het volgende:
Ik weet nou nog steeds tegen wie berend dat nou zei over Jeff
Dat was afgelopen nacht ,maar Berend zei een uur geleden tegen iemand dat hij op Jeff had gestemdquote:Op woensdag 19 oktober 2022 19:59 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
https://eenjaarvanjeleven(...)u-vormen-met-berend/
quote:Op woensdag 19 oktober 2022 19:59 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
https://eenjaarvanjeleven(...)u-vormen-met-berend/
Ah, dan komt dat nog wel op die site te staan denk ik..quote:Op woensdag 19 oktober 2022 20:00 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat was afgelopen nacht ,maar Berend zei een uur geleden tegen iemand dat hij op Jeff had gestemd
Ik weet niet tegen wie
Misschien wel ja.. of hij leest gewoon mee zonder account.. soms wel jammer dat dat kanquote:Op woensdag 19 oktober 2022 20:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
[ twitter ]
kan bijna niet missen dat het een fokker is
Dit ging om zijn stem op Jeffquote:Op woensdag 19 oktober 2022 20:01 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ah, dan komt dat nog wel op die site te staan denk ik..
Held!!quote:Op woensdag 19 oktober 2022 20:03 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Uurfilmpje met dat fragment staat zo online ...
Weinig gesprekstof dan steeds hetzelfde gesprek voeren..quote:Op woensdag 19 oktober 2022 20:05 schreef greysbones het volgende:
De kamer is nog steeds bezig met die eliminatie
en over het lijstje
Moet hier wel een klein beetje gelijk in geven, dat zijn uitstraling nu anders is..quote:Op woensdag 19 oktober 2022 20:06 schreef Kakadylo het volgende:
Jeffrey ziet er zachter uit met z'n nieuwe kapsel terwijl ie daarvoor overkwam als een Sjonnie die angst aanjaagde
Maar ze hebben geen lijstje hoorquote:Op woensdag 19 oktober 2022 20:05 schreef greysbones het volgende:
De kamer is nog steeds bezig met die eliminatie
en over het lijstje
Ze heeft bewust de was van maddy niet gedaanquote:Op woensdag 19 oktober 2022 20:06 schreef greysbones het volgende:
het is klaar met haar(KIm K over Maddy)
wat zei ons heeft geflikt
kan bij mij niet door de beugel
ik heb alle begrip voor haar getoond
Kim K praat te snel
MOraimaquote:Op woensdag 19 oktober 2022 20:10 schreef puzziepie het volgende:
Jeff ergert zich kapot aan dat geblaf van dat wijf
Ik kan er niet meer naar luisterenquote:Op woensdag 19 oktober 2022 20:11 schreef greysbones het volgende:
Wanda gaat haar niet vergeven
maar wil wel normaal kunnen doen
(puntje voor Wanda )
Pitchen.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 20:12 schreef Mrsloveable het volgende:
Staat er vanavond nog wat op de planning daar?
Pitch en talkshowquote:Op woensdag 19 oktober 2022 20:12 schreef Mrsloveable het volgende:
Staat er vanavond nog wat op de planning daar?
Echt terror.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 20:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
wat een waanzinnig stom idee die lolly's
quote:
Talkshow is dus elke dinsdag met GJ?quote:
Maar geen lolly`s.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 20:13 schreef Mrsloveable het volgende:
Dan blijf ik nog even gezellig plakken hier
Woensdagquote:Op woensdag 19 oktober 2022 20:13 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Talkshow is dus elke dinsdag met GJ?
In Groningen lopen ze altijd iets achter.quote:
lolquote:Op woensdag 19 oktober 2022 20:15 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
In Groningen lopen ze altijd iets achter.
morgenavondquote:Op woensdag 19 oktober 2022 20:15 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Tock ook een date Marciano met KimK, of praat ik nu onzin ?
Morgen op zijn verjaardag.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 20:15 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Tock ook een date Marciano met KimK, of praat ik nu onzin ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |