ik zie JW er wel voor aan dat hij het zelf uit de verkeerde doos heeft gehaaldquote:
en zolang ze haar mond maar niet opendoet...quote:Op woensdag 19 oktober 2022 18:41 schreef Kakadylo het volgende:
Zoe is vermakelijk zolang je haar maar niet vertrouwt
quote:Op woensdag 19 oktober 2022 18:45 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
en zolang ze haar mond maar niet opendoet...
Of de tel is kwijtgeraakt.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 18:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik zie JW er wel voor aan dat hij het zelf uit de verkeerde doos heeft gehaald
ze aten er vanmiddag zelf nog 2quote:
Eerder een rotgans.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 18:48 schreef Kakadylo het volgende:
Zou KimK een dier zijn dan is het een gier(ig)
soms komt er echt alleen maar onzin uitquote:Op woensdag 19 oktober 2022 18:48 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Zolang het bij praten blijft kan het nog leuk zijn
gewoon die krullebolquote:
Zijn hele gedrag naar vrouwen is eng.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 18:49 schreef lojanda het volgende:
Zo emotieloos zoals Marciano uit zijn ogen kijkt, ook als hij naar iemand kijkt vind ik een beetje eng.
eerder het feit dat bepaalde vrouwen dat aantrekkelijk vindenquote:Op woensdag 19 oktober 2022 18:50 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Zijn hele gedrag naar vrouwen is eng.
nee nee neequote:Op woensdag 19 oktober 2022 18:51 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Bijna nog nooit zo een lelijk persoon gezien.
Ken je mij nog niet.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 18:51 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Ben ik het helemaal mee eensquote:Op woensdag 19 oktober 2022 18:50 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Zijn hele gedrag naar vrouwen is eng.
jij bent een knappiequote:
Jammerquote:Op woensdag 19 oktober 2022 18:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee nee nee
ik doe het niet
ik post het niet
quote:
Nou nou moet datquote:Op woensdag 19 oktober 2022 18:51 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
ik kan het niet latenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
Weer een fles bleek in de badkamer gok ik.quote:
Hij houdt van aantrekken en afstoten, zo houdt hij de vrouwen onzeker.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 18:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
eerder het feit dat bepaalde vrouwen dat aantrekkelijk vinden
quote:Op woensdag 19 oktober 2022 18:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik kan het niet latenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I have a therapist, her name is music. ♪
brrrquote:Op woensdag 19 oktober 2022 18:56 schreef spapaars het volgende:
[..]
Hij houdt van aantrekken en afstoten, zo hij houdt de vrouwen onzeker.
Hij fluistert de leuke dingen in Kims oren. maar dat is alleen duidelijk op tv via ondertiteling.
Met de uitzending van vanavond fluistert hij haar in het oor dat hij haar leuker vindt dan ze denkt.
Maar in de schuur lijkt ze voor hem bagage.
beveiliger in actiequote:
Sta je op de lijst?quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I have a therapist, her name is music. ♪
Lompe hork is tquote:Op woensdag 19 oktober 2022 19:01 schreef IkFok het volgende:
die marciano loopt alles af te zeiken wat kim K zegt
De poort uitquote:Op woensdag 19 oktober 2022 19:03 schreef Cargamelk het volgende:
Runnnnnnnnnnnn Kim K .. snel weg van die vent.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |