WIlde net tikken lekker lui hangen op bedquote:Op woensdag 19 oktober 2022 12:24 schreef Chanel5 het volgende:
[ afbeelding ]
nou nou, ligt er fraai bij
Ruben heeft fraai uitzicht.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 12:24 schreef Chanel5 het volgende:
[ afbeelding ]
nou nou, ligt er fraai bij
Kim k showt met de dag meer dat ze een vervelend verwend kind is.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 12:20 schreef FreshFruit het volgende:
Wanda zegt: Nemen we de was van Maddy ook mee?
Kim K heel Resoluut: Nee nee.
Dan kan hij haar voeten strelen.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 12:25 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Waarom ligt Djedi altijd met de voeten richting Ruben, met haar korte jurkje of wat het is?
heb er nog bij gezet "met der kijkdoos"quote:Op woensdag 19 oktober 2022 12:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
WIlde net tikken lekker lui hangen op bed
Nou vraag me af of Joost dit allemaal leuk vindtquote:Op woensdag 19 oktober 2022 12:25 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dan kan hij haar voeten strelen.
quote:Op woensdag 19 oktober 2022 12:26 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Eliminatie opdracht zou ook wel leuk zijn
met zijn hand in zijn broekquote:
ja maar ze mogen wel eerst plassen nuquote:Op woensdag 19 oktober 2022 12:28 schreef puzziepie het volgende:
Dus als je te laat in je kamer bent krijg je een gele kaart
quote:Op woensdag 19 oktober 2022 12:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
ja maar ze mogen wel eerst plassen nu
voor een opdracht
Ik heb even teruggekeken naar de opnames van DGK. Was enkel stream 1 beschikbaar. Daar is wel te horen dat Bern tegen Sasha zegt dat er 10 mogelijk op Sasha gaat en dan hoor je wel zeggen dat ze dan haar stem veranderd.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 12:05 schreef Charmian het volgende:
[..]
sasha heeft zelf vertelt dat kim k naar haar toe kwam, dus hoezo is het niet waar?
zou er ook misselijk van worden die zoete meuk zo uit de pot te etenquote:Op woensdag 19 oktober 2022 12:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
misselijk
niet normaal
zo misselijk![]()
geen idee ik heb een SLquote:Op woensdag 19 oktober 2022 12:31 schreef chufi het volgende:
Wat voor NED gouden medaille heeft Isaac nu om?
dan kan hij opsnuiven wat hij mistquote:Op woensdag 19 oktober 2022 12:25 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Waarom ligt Djedi altijd met de voeten richting Ruben, met haar korte jurkje of wat het is?
Heeft ie van zijn zoontje gekregen.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 12:31 schreef chufi het volgende:
Wat voor NED gouden medaille heeft Isaac nu om?
dat weet je nietquote:
NED kampioen pappa?quote:Op woensdag 19 oktober 2022 12:32 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Heeft ie van zijn zoontje gekregen.
nee haar bingo sjaalquote:Op woensdag 19 oktober 2022 12:32 schreef spapaars het volgende:
Het is dus niet een omgeslagen handdoek
[ afbeelding ]
Paalzitten.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 12:38 schreef puzziepie het volgende:
Ze moeten iets buiten doen begrijp ik
heel goed jaquote:Op woensdag 19 oktober 2022 12:39 schreef puzziepie het volgende:
Nu zie je ook goed dat Alies nog een kind is
quote:Op woensdag 19 oktober 2022 12:39 schreef freaky40 het volgende:
Vuurtje brandend houden voor 2 dagen.
i knowquote:
Zoiets ja, er moet wel een moeilijkheidsgraad in zitten.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 12:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
i know
maar ze hebben buiten die kachel
en binnen 2(?)
dan allemaal
schuld is de productie, de bb bewohner haddenquote:Op woensdag 19 oktober 2022 12:30 schreef puzziepie het volgende:
Mirthe ging plassen in de douche omdat de wc's volzaten
Precies.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 12:43 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Zoiets ja, er moet wel een moeilijkheidsgraad in zitten.
of ze laten ze 48 uur staanquote:Op woensdag 19 oktober 2022 12:47 schreef freaky40 het volgende:
Jeff: hoeveel zitten er in...
Denk dat dit juist de vraag gaat worden.
GJ moet ook eens leren wat chiller te doenquote:Op woensdag 19 oktober 2022 12:49 schreef puzziepie het volgende:
GJ weer pissig omdat ze aan de potten willen komen
[ afbeelding ]
Ik snap hem wel , het zijn altijd dezelfde mensen die iets voor anderen verpesten daarquote:Op woensdag 19 oktober 2022 12:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
GJ moet ook eens leren wat chiller te doen
en als ze er aan zitten en de FEBO geeft ze een gele kaar weten ze wie ze moeten nomineren
ik snap wel dat hij niet blij wordt van 30000 uit de potquote:Op woensdag 19 oktober 2022 12:51 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik snap hem wel , het zijn altijd dezelfde mensen die iets voor anderen verpesten daar
Eigenlijk wel beter jaquote:Op woensdag 19 oktober 2022 12:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik snap wel dat hij niet blij wordt van 30000 uit de pot
maar laat er eens 1 op zijn bek gaan daar
Leuke twist.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 12:52 schreef Gia het volgende:
[..]
Omdat er, schijnbaar, dieven zijn. Wie iets pikt, moet eruit.
Ik kan me wel voorstellen dat GJ hierop reageert, er staat bij elke pot een plakkaat met "niet aankomen" Dan moet je er gewoon niet aankomen lijkt mij.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 12:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
GJ moet ook eens leren wat chiller te doen
en als ze er aan zitten en de FEBO geeft ze een gele kaart weten ze wie ze moeten nomineren
Dat zou wel leuk zijnquote:Op woensdag 19 oktober 2022 12:52 schreef Gia het volgende:
[..]
Omdat er, schijnbaar, dieven zijn. Wie iets pikt, moet eruit.
ja en bij 2 moet je wegquote:Op woensdag 19 oktober 2022 12:53 schreef Was-beer het volgende:
Wat houdt een gele kaart ook alweer in?Gewoon een waarschuwing?
en 30000 uit de potquote:Op woensdag 19 oktober 2022 12:53 schreef Was-beer het volgende:
Wat houdt een gele kaart ook alweer in?Gewoon een waarschuwing?
En 10.000 uit de pot.quote:
quote:
Ah, dank! Dat van die 30.000 euro wist ik nietquote:Op woensdag 19 oktober 2022 12:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
en 30000 uit de pot
2 gele kaarten is vertrekken
en ze gelden een maand
10 dusquote:Op woensdag 19 oktober 2022 12:55 schreef Was-beer het volgende:
[..]
[..]
Ah, dank! Dat van die 30.000 euro wist ik niet
Er zijn er 3 uitgedeeld.quote:
Zoe of Mexx. Zoetekauwen.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 12:55 schreef greysbones het volgende:
ik zou ze 24 uur laten staan
geheid dat 1 iemand denkt het stiekem te kunnen pakken
en dat mogen we niet zienquote:Op woensdag 19 oktober 2022 12:55 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Nu verteld Kenzy aan Ruppie wat Kim K naar Sasha is gegaan dat ze op Jeff moesten stemmen
quote:Op woensdag 19 oktober 2022 12:56 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Dat was toch in het begin met die slotjes aan de koffer?
quote:Op woensdag 19 oktober 2022 12:56 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Dat was toch in het begin met die slotjes aan de koffer?
zou kunnen als je weet hoe groot de m&m 's zijnquote:Op woensdag 19 oktober 2022 12:57 schreef puzziepie het volgende:
Erik komt met een wiskundige berekening : de PI van huppeldepup x huppeldepup
[ afbeelding ]
quote:
Mwah, beetje te makkelijk. Vorige week hadden ze ook al een gewicht opdracht.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 12:59 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Zie ze allemaal rekenen, ik hoop dat de vraag totaal anders zal zijn en dat ze bijv. het gewicht van de pot moeten raden
Had ik net gepost.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 12:59 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Zie ze allemaal rekenen, ik hoop dat de vraag totaal anders zal zijn en dat ze bijv. het gewicht van de pot moeten raden
Opdracht staat op de linten die eraan hangen: Niet aankomen.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 12:59 schreef Aardbeienmoes het volgende:
klopt ook wel weerquote:Op woensdag 19 oktober 2022 13:00 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Mwah, beetje te makkelijk. Vorige week hadden ze ook al een gewicht opdracht.
Of de kcalquote:Op woensdag 19 oktober 2022 12:59 schreef Aardbeienmoes het volgende:
laat zoe aub zo'n pot omarmenquote:
Of 1 iemand aanwijzen die alles binnen zoveel uur moet opetenquote:Op woensdag 19 oktober 2022 12:59 schreef Aardbeienmoes het volgende:
quote:Op woensdag 19 oktober 2022 12:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
en 30000 uit de pot
2 gele kaarten is vertrekken
en ze gelden een maand
ze moet het 2 x doenquote:
En de oorlog moet gaan beginnen voor haarquote:Op woensdag 19 oktober 2022 13:01 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Wat ziet Maddy eruit, diepe kringen onder de ogen
Het leven van een manager gaat niet over rozenquote:Op woensdag 19 oktober 2022 13:01 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Wat ziet Maddy eruit, diepe kringen onder de ogen
quote:Op woensdag 19 oktober 2022 13:00 schreef Gia het volgende:
[..]
Opdracht staat op de linten die eraan hangen: Niet aankomen.
Weten we nog niet.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 13:05 schreef patat het volgende:
Ben even een boterham eten en ze zijn alweer bezig met een opdracht![]()
Inhoud potten tellen wie het meest dichtbij zit wint iets of?
Dat is nog niet duidelijk. Pure speculatie nog.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 13:05 schreef patat het volgende:
Ben even een boterham eten en ze zijn alweer bezig met een opdracht![]()
Inhoud potten tellen wie het meest dichtbij zit wint iets of?
Een briefquote:Op woensdag 19 oktober 2022 13:11 schreef puzziepie het volgende:
Bericht voor de manager, Maddy denkt meteen dat ze iets verkeerd heeft gezegd
Dat was echt geniaal.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 13:15 schreef puzziepie het volgende:
20% marge naar boven en beneden
Halloween feestje
Doet me denken aan de zombie avond van Nico
maar moeten ze dan het exacte aantal van 3 potten goed hebbenquote:Op woensdag 19 oktober 2022 13:15 schreef puzziepie het volgende:
20% marge naar boven en beneden
Halloween feestje
Doet me denken aan de zombie avond van Nico
Maakt niet uit, hoop dat ze het niet reddenquote:Op woensdag 19 oktober 2022 13:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
maar moeten ze dan het exacte aantal van 3 potten goed hebben
dat gaat ze nooit lukken
quote:Op woensdag 19 oktober 2022 13:16 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Maakt niet uit, hoop dat ze het niet redden
Dat was zo goed in elkaar gezet, een van de leukste momenten de me bij zijn geblevenquote:
Ze krijgen een suikerweek.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 13:18 schreef Verida het volgende:
Natuurlijk gaan ze wel dat halloween feestje halen, dat zorgt voor leuke tv beelden.
Ik zou me meer zorgen maken, als ik hun was, waarom er geen verdienopdracht voor het eten is
Dat is irritant jaquote:Op woensdag 19 oktober 2022 13:18 schreef ChildoftheStars het volgende:
Dit is heel irritant om bij te breien. Zij roepen getallen door mijn gebrei heen
maar ik gun ze dit wel
Ja echt he, crisis gaat morgen starten dacht ik, dat het meeste echt op is, goed gedaan door regie, ze iedere keer geven als het bijna op is, hun erop rekenen dat het dan weer gebeurt en ze dan keihard straffen door dat juist niet te doen.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 13:18 schreef Verida het volgende:
Natuurlijk gaan ze wel dat halloween feestje halen, dat zorgt voor leuke tv beelden.
Ik zou me meer zorgen maken, als ik hun was, waarom er geen verdienopdracht voor het eten is
Dit gaan ze zeker halen , er moet tv worden gemaaktquote:Op woensdag 19 oktober 2022 13:18 schreef Verida het volgende:
Zoë komt op 75 snoepjes maximaal.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 13:20 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Zoe en Mexx wegsturen, die kunnen niet tellen
En Djedi kan dat ook niet zo goed ... werken die allen niet in de horeca?quote:Op woensdag 19 oktober 2022 13:20 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Zoe en Mexx wegsturen, die kunnen niet tellen
quote:Op woensdag 19 oktober 2022 13:21 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zoë komt op 75 snoepjes maximaal.
quote:Op woensdag 19 oktober 2022 13:21 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zoë komt op 75 snoepjes maximaal.
de helft wordt gejatquote:Op woensdag 19 oktober 2022 13:22 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Krijgen ze er een tandarts voor een maand bij als ze dit snoep winnen?
denk een dagquote:Op woensdag 19 oktober 2022 13:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
de helft wordt gejat
hoelang zullen ze met de potten doen?
Die man is gewoon kinds, wil alleen maar spelletjes doenquote:Op woensdag 19 oktober 2022 13:23 schreef greysbones het volgende:
ach mijn hemel
Bern heeft het over een vossenjacht
voorspelbaar iddquote:Op woensdag 19 oktober 2022 13:24 schreef spapaars het volgende:
Gefeliciteerd jullie zitten binnen de 20%, en krijgen een halloween feestje.
Let op! De snoepjes mogen nu niet meer achteraf worden geteld.
als ze winnen hebben ze 4 of 5 potten zoetigheidquote:Op woensdag 19 oktober 2022 13:18 schreef Verida het volgende:
alle kamers tellen de potten. dan tel je alles bij elkaar op, per kamer per pot en deel je het door 4, dan heb je het gemiddeldequote:Op woensdag 19 oktober 2022 13:27 schreef HappyCharly het volgende:
huh.. ik snap t idee van Jeff niet
Dat is het plan van Marcianoquote:Op woensdag 19 oktober 2022 13:28 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
alle kamers tellen de potten. dan tel je alles bij elkaar op, per kamer per pot en deel je het door 4, dan heb je het gemiddelde
Zal wel gaan om het snoep verdelen na het winnen?quote:Op woensdag 19 oktober 2022 13:27 schreef HappyCharly het volgende:
huh.. ik snap t idee van Jeff niet
Dat weet ik.. Maar dat was toch al het plan?quote:Op woensdag 19 oktober 2022 13:28 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
alle kamers tellen de potten. dan tel je alles bij elkaar op, per kamer per pot en deel je het door 4, dan heb je het gemiddelde
Yepquote:Op woensdag 19 oktober 2022 13:29 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Dat weet ik.. Maar dat was toch al het plan?
je hebt haar dateverhalen over daten met oudere mannen nooit gehoord? mama is dat wel gewendquote:Op woensdag 19 oktober 2022 13:29 schreef spapaars het volgende:
Mama is 7 jaar ouder dan Marciano, wat zal die blij zijn voor haar dochter.
[ afbeelding ]
Erik is het er mee eensquote:Op woensdag 19 oktober 2022 13:33 schreef patat het volgende:
Ik zou Erik toch maar vertrouwen in deze
Niet gehoord, maar ik begrijp dat ze een vader figuur zoekt.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 13:32 schreef Charmian het volgende:
[..]
je hebt haar dateverhalen over daten met oudere mannen nooit gehoord? mama is dat wel gewend
Hoeft ook niet, ze heeft genoeg support en hulp van mannen die het wel snappenquote:Op woensdag 19 oktober 2022 13:34 schreef Charmian het volgende:
dat gaat madedinges toch nooit snappen
en ze valt eigenlijk ook niet op donkere mannen, ik vind het een raar kindquote:Op woensdag 19 oktober 2022 13:34 schreef spapaars het volgende:
[..]
Niet gehoord, maar ik begrijp dat ze een vader figuur zoekt.
1 antwoord.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 13:37 schreef Sestra666 het volgende:
ah een opdracht . is het persoonlijk of als groep raden?
Je valt op een persoonlijkheid toch?quote:Op woensdag 19 oktober 2022 13:36 schreef Charmian het volgende:
[..]
en ze valt eigenlijk ook niet op donkere mannen, ik vind het een raar kind
Zijn enorme dominantie moet haar wel heel goed bevallen.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 13:36 schreef Charmian het volgende:
[..]
en ze valt eigenlijk ook niet op donkere mannen, ik vind het een raar kind
quote:Op woensdag 19 oktober 2022 13:39 schreef FreshFruit het volgende:
Gaan die potten snoep straks naar Maddy`s kantoor?
Ik snap em nietquote:Op woensdag 19 oktober 2022 13:29 schreef spapaars het volgende:
Mama is 7 jaar ouder dan Marciano, wat zal die blij zijn voor haar dochter.
[ afbeelding ]
Ik zeg stemmen rood = en groen =quote:Op woensdag 19 oktober 2022 13:39 schreef FreshFruit het volgende:
Gaan die potten snoep straks naar Maddy`s kantoor?
De moeder van Kim K is jarig vandaag en 49 geworden. Marciano is 42 dat scheelt 7 jaarquote:
Oooh ik dat het over Eunice gingquote:Op woensdag 19 oktober 2022 13:41 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
De moeder van Kim K is jarig vandaag en 49 geworden. Marciano is 42 dat scheelt 7 jaar
quote:Op woensdag 19 oktober 2022 13:41 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
De moeder van Kim K is jarig vandaag en 49 geworden. Marciano is 42 dat scheelt 7 jaar
Snoep en halloweenparty.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 13:44 schreef Sestra666 het volgende:
wat kunnen ze winnen? t snoep zelf of geld?
Dyscalculie is niet leukquote:
Daarom ook, ik vond het aandoenlijk hoe ze dat 'durft' te vragen. Ik rommel er zelf ook vaak mee als het boven de 10.000 komtquote:Op woensdag 19 oktober 2022 13:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dyscalculie is niet leuk
en heel frustrerend
Ik vind dat jammer, wil dat ook gewoon horenquote:Op woensdag 19 oktober 2022 13:47 schreef puzziepie het volgende:
Niet te verstaan die knakker
[ afbeelding ]
Heel irritantquote:Op woensdag 19 oktober 2022 13:48 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik vind dat jammer, wil dat ook gewoon horen
ze is er vrij open over jaquote:Op woensdag 19 oktober 2022 13:47 schreef patat het volgende:
[..]
Daarom ook, ik vond het aandoenlijk hoe ze dat 'durft' te vragen. Ik rommel er zelf ook vaak mee als het boven de 10.000 komt
Ik vind van niet want ik wil dit ookquote:Op woensdag 19 oktober 2022 13:51 schreef greysbones het volgende:
is het heel erg als ik hoop dat ze er naast zitten
En dan alleen die mogen houdenquote:Op woensdag 19 oktober 2022 13:54 schreef freaky40 het volgende:
Zal je zien, hebben ze alleen mandarijnen goed...
Lekker gezond.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 13:54 schreef freaky40 het volgende:
Zal je zien, hebben ze alleen mandarijnen goed...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |