https://www.vandaaginside.nl/quote:De nieuwe talkshow van Wilfred Genee, Johan Derksen en René van der Gijp heeft een naam. De dagelijkse uitzending gaat VI Vandaag heten. Zoals bekend wordt het praatprogramma vanaf januari 2022 bij SBS 6 uitgezonden.
Het tijdstip staat ook vast. De aanvang van VI Vandaag dat van maandag tot en met vrijdag is, wordt 21.30 uur en zal een uur duren. Achter de schermen wordt druk gewerkt aan een extra gast dagelijks aan tafel. Het is de bedoeling dat er een poule komt van gasten die rouleren aan tafel. De namen van Merel Westrik, Leonie ter Braak, Henk Westbroek en Özcan Akyol worden genoemd.
De afgelopen zomer was het trio al dagelijks te zien in De Oranjezomer. Dat programma bleek een succes met gemiddeld zo’n 800.000 kijkers. Daarop ontstond het idee van Talpa, waar Veronica en SBS 6 onder vallen, om de heren toch dagelijks aan tafel te krijgen in plaats van, zoals nu, tweemaal per week: maandag- en vrijdagavond.
Johan Derksen wilde na dit seizoen sowieso stoppen met Veronica Inside in de huidige vorm. ‘De Snor’ was het zat om ‘alleen maar over voetbal te praten’. Nu ze alle drie door willen met een dagelijkse show tekenden zij bij voor nog twee jaar.
Lijkt me wel een typisch gevalletje veel discussieren weinig neuken.quote:
quote:
Mediacourantgoden.quote:Gideon stelt dat de reptielenuitspraak niets met de complottheorie te maken heeft. “In de figuurlijke betekenis is het een verachtelijk wezen, een naarling. In die betekenis had ik geen beter woord kunnen verzinnen”, aldus de politicus met een stemmetje alsof hij net uit de Tweede Kamer van Duckstad kwam lopen.
Zij kan weinig doen aan jouw afstotende voorkomen, Mani.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 16:01 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Lijkt me wel een typisch gevalletje veel discussieren weinig neuken.
Jij bent echt een lul hoor Littlerabbit.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 16:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zij kan weinig doen aan jouw afstotende voorkomen, Mani.
Sorry ik gleed even uit hier.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 16:34 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Jij bent echt een lul hoor Littlerabbit.
Maar wel een leuke meid. Vind ik. En hoi luitjesquote:Op woensdag 19 oktober 2022 16:01 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Lijkt me wel een typisch gevalletje veel discussieren weinig neuken.
Zeker, die Sam Hagens kan ik ook wel waarderen die praat niet mee met Johan.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 16:54 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Merel heeft zich goed ontwikkeld en aangepast aan de show. Mag gezegd worden
Merel mag zichzelf inmiddels een vriendin van de show noemen.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 16:54 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Merel heeft zich goed ontwikkeld en aangepast aan de show. Mag gezegd worden
Het schijnt dat Merel een cavia fetisj heeft.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 16:42 schreef Mani89 het volgende:
Edoch kan ik niet anders concluderen dat de resting bitch face van Merel E. K. bij mij geen lustopwekkende gevoelens produceren.
Uiteindelijk is het natuurlijk best een prima meid verder.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 17:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het schijnt dat Merel een cavia fetisj heeft.
Gisteren kort voorbij gekomenquote:Op woensdag 19 oktober 2022 19:54 schreef ikweethetookniet het volgende:
Bizar: voetballer toont geslachtsdeel om tegenstander af te leiden
De Colombiaanse voetballer Geisson Perea heeft voor een wel heel opmerkelijk moment gezorgd. De speler van Sante Fe ging bijzonder ver om zijn tegenstanders af te leiden bij een vrije trap. Perea trok zijn broek naar beneden en toonde de tegenstander zijn geslachtsdeel.
https://www.telegraaf.nl/(...)stander-af-te-leiden
Vanavond de beelden
quote:Op woensdag 19 oktober 2022 19:54 schreef ikweethetookniet het volgende:
Bizar: voetballer toont geslachtsdeel om tegenstander af te leiden
De Colombiaanse voetballer Geisson Perea heeft voor een wel heel opmerkelijk moment gezorgd. De speler van Sante Fe ging bijzonder ver om zijn tegenstanders af te leiden bij een vrije trap. Perea trok zijn broek naar beneden en toonde de tegenstander zijn geslachtsdeel.
https://www.telegraaf.nl/(...)stander-af-te-leiden
Vanavond de beelden
Gisteren sloeg Gijp ook wel echt de plank mis. Af en toe een ordinaire grap is prima maar om bij elke vrouw die in beeld komt nou meteen over beffen en pijpen te beginnen... Dit was gewoon een oude vieze man.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 22:30 schreef RipCity het volgende:
Ze benutten de gasten wel weinig eigenlijk. Doe als Angela er is eens een 'media uitzending' en review wat programma's. Gecombineerd met Rene die over tv shows altijd wel een mening heeft kan dat juist boeiende tv opleveren. Nu zit ze er meestal maar wat bij.
Schuld van Adolf.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 21:49 schreef monkyyy het volgende:
Mensen die gas gebruiken hebben ook schuld.
Vandaag weer 4,50 m3 er door heen gejaagdquote:Op donderdag 20 oktober 2022 21:49 schreef monkyyy het volgende:
Mensen die gas gebruiken hebben ook schuld.
Rijke tataquote:Op donderdag 20 oktober 2022 21:51 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Vandaag weer 4,50 m3 er door heen gejaagd
quote:Op vrijdag 9 april 2021 22:59 schreef monkyyy het volgende:
Raggel heeft weer centen nodig en doet wat ze het beste kan, haar dode man verder melken
Dat was nog goedkoop. Er stond 750 gram op de verpakking Lurpak.quote:
In 2014 was het precies hetzelfde.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 05:34 schreef Za het volgende:
Wat een ontzettend treurige vertoning is dit geworden.
Johan Derksen die denkt dat hij wat voorstelt en dagelijks zijn ingestudeerde mening verkondigd, gevolgd door dat continue domme gelach.
Bah.
Ooit tijdens het WK in Brazilië keek ik graag naar dit programma.
Dus je vind het waardeloos maar je kijkt wel?quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 05:34 schreef Za het volgende:
Wat een ontzettend treurige vertoning is dit geworden.
Johan Derksen die denkt dat hij wat voorstelt en dagelijks zijn ingestudeerde mening verkondigd, gevolgd door dat continue domme gelach.
Bah.
Ooit tijdens het WK in Brazilië keek ik graag naar dit programma.
Laat gaan lieve lavenderr.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 21:53 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dus je vind het waardeloos maar je kijkt wel?
Zegt weinig spannends maar kan absoluut geen kwaad om het te benoemen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 22:23 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Moet zeggen dat ik Johan best wel sterk vind in deze discussie hoor. Is alweer een tijdje geleden dat ie zo scherp over iets was in elk geval.
Hilarisch slecht natuurlijk dat hijgerige filmpje met die tekenfilmfiguur. Hier kunnen we weer van smullen maandag.quote:
Dat achterlijke stemmetje van die gastquote:Op zondag 23 oktober 2022 18:28 schreef Paul het volgende:
HET IS OORLOG TUSSEN GIDEON VAN FVD EN MEREL EK
FVD confronteert journalist met uitspraak
Dit.quote:Op zondag 23 oktober 2022 18:54 schreef H0D3NPYL het volgende:
Wat een walgelijk eng volkje in de comments bij die FvD video
Maar ook dit.quote:Op zondag 23 oktober 2022 18:57 schreef ChevyCaprice het volgende:
Zwak dat Ekje niet voor de camera durft te verschijnen.
ja lachen man dat ze zo bang is...quote:Op zondag 23 oktober 2022 18:57 schreef ChevyCaprice het volgende:
Zwak dat Ekje niet voor de camera durft te verschijnen. Ze was wel extreem bang trouwens
Wat is dat voor een rare film heequote:
Ik heb niks met FvD, maar Merel was ook wel heel hijgerig met dat interview en die betekenis van liquideren. Dat inachtnemend reageert ze nu wel wat lafjes.quote:Op zondag 23 oktober 2022 20:53 schreef Paul het volgende:
Dit is wel erg voor Merelhoe zou ze zich voelen nu? Straks heeft ze ook beveiliging nodig vanwege de gekke FVDaanhangers
Ik vraag me af hoe jij reageert als ze poeslief vragen 'ISVV heb je even een momentje' en je dan ineens voor een camerateam staatquote:Op zondag 23 oktober 2022 21:12 schreef ISVV het volgende:
[..]
Ik heb niks met FvD, maar Merel was ook wel heel hijgerig met dat interview en die betekenis van liquideren. Dat inachtnemend reageert ze nu wel wat lafjes.
Het is allemaal wat, dat gedoe om een woordjequote:Op zondag 23 oktober 2022 20:53 schreef Paul het volgende:
Dit is wel erg voor Merelhoe zou ze zich voelen nu? Straks heeft ze ook beveiliging nodig vanwege de gekke FVDaanhangers
Maar je ziet bij 4:17 toch staan: liquideren: "zijn positie liquideren", afwikkelen, dat is wat Johan bedoelde, dat zegt hij altijd als er iemand ontslagen is, die is dan geliquideerd door het bestuur.quote:Op zondag 23 oktober 2022 21:03 schreef Paul het volgende:
[..]
Wat is dat voor een rare film hee
Doe dan gelijk de goeie
Niemand gaat ooit nog met fvd samenwerken.quote:Op maandag 24 oktober 2022 19:59 schreef Remco2021 het volgende:
Ik denk dat Forum echt wel punten heeft dat er veel spelletjes worden gespeeld in de wereld. Dat Corona gedoe onder andere en nu met dat gas gedoe.
En die Baudet bedoelt dat reptielen verhaal natuurlijk niet letterlijk maar we worden wel geregeerd door"reptielen" en "gekken" .
Mooiste zou zijn dat de PVV en Ja21 en Forum samen zouden gaan.
Wat een pussy.quote:Op maandag 24 oktober 2022 19:43 schreef ikweethetookniet het volgende:
Sam bij half 8 nu
Merel kan haar werk niet meer doen en is van social media af
Ohja en boeren zijn zielig spreekt hij vanuit zijn grachtenpandquote:Op maandag 24 oktober 2022 21:48 schreef monkyyy het volgende:
Baudet voert een toneelstukje op, vangt centjes van zijn low-IQ achterban en koopt daar een grachtenpand mee van 1,5 miljoen.
Thierry "Wat moet ik moet in godsnaam zeggen over die kutboeren" Baudet.quote:Op maandag 24 oktober 2022 21:50 schreef xzaz het volgende:
[..]
Ohja en boeren zijn zielig spreekt hij vanuit zijn grachtenpand
Mensenrechten is een cultuurdingetjequote:Op maandag 24 oktober 2022 22:00 schreef Gehrman het volgende:
Mensenrechten moeten in je aard liggen.
Wanneer is het kabinet in Katar gevallen?quote:Op maandag 24 oktober 2022 22:02 schreef Remco2021 het volgende:
Nu hebben we het over de mensenrechten in Qatar. Maar hoe zit het met de mensen rechten in Nederland dan na de toeslagenaffiare?
Maakt dat wat uit dan?quote:Op maandag 24 oktober 2022 22:04 schreef xzaz het volgende:
[..]
Wanneer is het kabinet in Katar gevallen?
@Cocoquote:Op maandag 24 oktober 2022 22:16 schreef Dutch_view het volgende:
Is er geen Haxball meer tijdens de reclame?
Wat is het alternatief?quote:Op maandag 24 oktober 2022 22:14 schreef xzaz het volgende:
[..]
Ja. Blijkbaar willen mensen nog steeds de VVD.
SGPquote:Op maandag 24 oktober 2022 22:18 schreef superniger het volgende:
[..]
Wat is het alternatief?
Alleen Ja21 is een fatsoenlijke alternatief.
quote:Op maandag 24 oktober 2022 22:15 schreef xzaz het volgende:
Bovendien is het mensenrechten. Mensen rechten is een soort van marteling.
Baadquote:Op woensdag 19 oktober 2022 15:09 schreef xzaz het volgende:
[..]
Alle zoekparties worden ingezet in dat gebied / helikopters ed. Nog steeds geen auto na zoveel zoeken baad mij wel zorgen.
Niet nodig, deze had ik gelezen toen je het postte en is dom genoeg. Als je zoiets weet te produceren verlies je het recht om anderen te wijzen op of iets aan elkaar moet worden geschreven of niet.quote:
Ja al zitten daar ook nog wat wappie idioten zoals Rob Roosquote:Op maandag 24 oktober 2022 22:18 schreef superniger het volgende:
[..]
Wat is het alternatief?
Alleen Ja21 is een fatsoenlijke alternatief.
Nee. Je kan elkaar best wijzen op schrijf- en spellingsfouten.quote:Op maandag 24 oktober 2022 23:56 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Niet nodig, deze had ik gelezen toen je het postte en is dom genoeg. Als je zoiets weet te produceren verlies je het recht om anderen te wijzen op of iets aan elkaar moet worden geschreven of niet.
Dat krijg je na 2 flessen wijn.quote:Op maandag 24 oktober 2022 22:01 schreef 3rr0r het volgende:
Als het daar normaal is om mensen kapot te laten werken moet je daar begrip voor hebben- Gijpie
''Gemoedelijke gezellige Brabander''quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 19:29 schreef AFCNiels het volgende:
https://www.mediacourant.(...)inside-heeft-gebeld/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RED ONS HENNIEGOD
Haha mooi filmpje van Johan en Rene.quote:
Klopt.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 07:00 schreef Revanches het volgende:
Zat Heleen van Rooyen er gister niet?
Ze heeft hernia door allerlei standjesquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 07:00 schreef Revanches het volgende:
Zat Heleen van Rooyen er gister niet?
Ik vind haar nog smeriger dan Patrica Paaij. Wat een vies wijf.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 09:01 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Ze heeft hernia door allerlei standjes
Ze lijkt me niet zo gecompliceerd dus mooie toevoeging aan de show.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 09:18 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik vind haar nog smeriger dan Patrica Paaij. Wat een vies wijf.
Ze heeft nooit iets te melden en is de moeder van een redactielid.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 09:27 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Ze lijkt me niet zo gecompliceerd dus mooie toevoeging aan de show.
Je klinkt jaloers.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 09:31 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ze heeft nooit iets te melden en is de moeder van een redactielid.
Ben ik ook. Zat mijn moeder daar maar.quote:
Ik ook, en vind ook dat hij dapper is en gewoon zegt hoe hij over de dingen denkt. Bijna niemand durft dat nog in dit woke land.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 22:18 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Kan nog altijd wel genieten als Johan praat over muziek.
Zat die er ?quote:
Die kut ouwe lullen muziekquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 22:18 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Kan nog altijd wel genieten als Johan praat over muziek.
Hou op joh, je bent toch niet iemand die in die flauwekul gelooft he?quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 22:27 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik ook, en vind ook dat hij dapper is en gewoon zegt hoe hij over de dingen denkt. Bijna niemand durft dat nog in dit woke land.
Dat constant afgeven op 'woke' vind ik ook jammer en onterecht, maar verder kan ik alleen maar onderstrepen dat Johan gewoon zegt wat ie vindt. Maakt hem verder niet uit of ie links of rechts ermee boos maakt en van zulke heb je er nog maar weinig.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 18:22 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Hou op joh, je bent toch niet iemand die in die flauwekul gelooft he?
Nee, ik ben niet woke.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 18:22 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Hou op joh, je bent toch niet iemand die in die flauwekul gelooft he?
Het is natuurlijk onzin dat niemand door 'woke' meer durft te zeggen wat ze vinden.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 18:46 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Dat constant afgeven op 'woke' vind ik ook jammer en onterecht, maar verder kan ik alleen maar onderstrepen dat Johan gewoon zegt wat ie vindt. Maakt hem verder niet uit of ie links of rechts ermee boos maakt en van zulke heb je er nog maar weinig.
Sowieso is 'woke' als negatief geladen term in het leven geroepen en gepopulariseerd om politieke redenen. Gewoon dat labeltje plakken op alles dat je niet zint, en dan hoef je niet eens zelf met argumenten te komen want wijzen naar het labeltje is genoeg. Die mensen praten ook goed dat ze zelf extreemrechtse berichten plaatsen want het is niet woke dus goed. Lekker comfortabel.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 19:56 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Het is natuurlijk onzin dat niemand door 'woke' meer durft te zeggen wat ze vinden.
Zolang als ik me kan herinneren zijn publieke personen in grote getalen politiek correct en een kleine groep niet. Dit is nog steeds zo.
De schijn dat dit door 'woke' komt, komt waarschijnlijk omdat de groep die overal schijt aan had voor het grootste gedeelte wat beschaafder is geworden. Dat heeft echter geen zak met wel of niet woke te maken. Mensen worden nu eenmaal volwassen en daar horen dit soort dingen bij.
Wellicht komt er zelfs nog een tijd dat ikeven 2x nadenk of ik er niemand mee kwets voor ik dingen zeg of doe.
Ik ken @:lavenderr ook als iemand die er moeite voor doet om bij een post niemand voor het hoofd te stoten. Is dat woke? Lijkt me niet.
Los van het feit of het fatsoensnormen zijn of de veranderende tijdsgeest of wat dan ook, ik betwijfel of men zich aan de heersende norm houdt omdat ze bang zijn om tegen de norm in te gaan of omdat het gros zich gewoon in die norm van vinden.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 20:10 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Sowieso is 'woke' als negatief geladen term in het leven geroepen en gepopulariseerd om politieke redenen. Gewoon dat labeltje plakken op alles dat je niet zint, en dan hoef je niet eens zelf met argumenten te komen want wijzen naar het labeltje is genoeg. Die mensen praten ook goed dat ze zelf extreemrechtse berichten plaatsen want het is niet woke dus goed. Lekker comfortabel.
Daarnaast heb je natuurlijk gelijk dat het in de meeste gevallen gewoon gaat om doodnormale fatsoensnormen. De luide groep die misschien net een tikkeltje verder gaat is ook erg klein maar ook die kun je niet wegzetten door enkel 'woke' te roepen.
quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 20:10 schreef GwaiLow het volgende:
Rip Huug, je was een topper!
Heh, balen dat de heren nou net vanavond niet op TV zijn. Eigenlijk zouden ze een ingelaste uitzending moeten gaan maken...
Maandag zullen ze wel veel over Hugo praten, en wat oude beelden uit de kast trekken.
Jenever, wegdragen, etcquote:
En nu dat Rob Kemps achter de bank kroop, terwijl hij hetzelfde deed als directeurtje een bakje kibbeling kwam brengen.quote:Op maandag 31 oktober 2022 21:44 schreef BobW het volgende:
Gijp vorige keer kritiek op Johnny dat het hem te veel werd.
En hij zat heel lang thuis met een burnout
Ja, toen vond ik het nog heel kut dat hij er zo lang niet bij was. Op dat moment was hij echt het meest populaire karakter uit VI. Inmiddels zou het eigenlijk wel fijn zijn als hij (zo nu en dan) zou worden vervangenquote:Op maandag 31 oktober 2022 21:44 schreef BobW het volgende:
Gijp vorige keer kritiek op Johnny dat het hem te veel werd.
En hij zat heel lang thuis met een burnout
Toen vond ik het programma ook niet echt minder zonder hem.quote:Op maandag 31 oktober 2022 21:50 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ja, toen vond ik het nog heel kut dat hij er zo lang niet bij was. Op dat moment was hij echt het meest populaire karakter uit VI. Inmiddels zou het eigenlijk wel fijn zijn als hij (zo nu en dan) zou worden vervangen
Prima tafelgast. Al ben ik zelf groot fan van Rare Eend.quote:Op maandag 31 oktober 2022 22:16 schreef Paul het volgende:
Ozcan is wel de beste tafelgast me dunkt
[poll=4605]
bedoel je die advocaatquote:Op maandag 31 oktober 2022 22:17 schreef ISVV het volgende:
[..]
Prima tafelgast. Al ben ik zelf groot fan van Rare Eend.
Hij heeft wel een beetje de neiging om mee te praten met de heren, om te zeggen wat ze willen horen. Maar zeker een betere tafelgast dan vele nobuddiesquote:Op maandag 31 oktober 2022 22:16 schreef Paul het volgende:
Ozcan is wel de beste tafelgast me dunkt
[poll=4605]
Wat????quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 20:28 schreef timmmmm het volgende:
Daarbij komt nog dat het zogeheten cancellen door woke volgens mij zelden komt omdat iemand simpelweg een andere mening heeft of zegt wat hij vindt.
Kijk naar onze eigen Derksen, daar hebben ze al wel eens een paar pogingen gedaan, maar was dat omdat hij zei wat hij ergens van vindt? Nee, dat is nooit om een mening te doen geweest, maar om een racistische grap of een verhaal over seksueel misbruik.
Kan je alsnog vanalles van vinden, maar er blijkt niet uit dat je niet kan zeggen wat je vindt omdat woke. Daar blijkt hooguit uit dat je op het gebied van humor om te lachen minder ver kan gaan, maar hij heeft ook meningen over van alles en nog wat, ik noem een 'Nederland is vol', en hij is zelfs Baudetfan geweest zonder cancelpogingen. Je kan alles vinden wat je wil.
Klopt, maar vind hem inhoudelijk ijzersterk. Nu ik erover nadenk is hij misschien de meest geschikte bargast.quote:
Klopt. ¤1000 per uitzending krijgt ie, niet gek dat gasten zich zo gaan opstellen dan natuurlijk.quote:Op maandag 31 oktober 2022 22:19 schreef BobW het volgende:
[..]
Hij heeft wel een beetje de neiging om mee te praten met de heren, om te zeggen wat ze willen horen. Maar zeker een betere tafelgast dan vele nobuddies
Je had me tot de laatste regel.quote:Op maandag 31 oktober 2022 22:53 schreef GwaiLow het volgende:
Eus is oke, maar zit er ook iets te vaak. Job en en Eus wisselen elkaar een beetje af, en dan heb je af en toe nog Helene of Rox. Schijnbaar is het niet zo makkelijk om meer afwisseling te vergaren. Had eigenlijk nog wel een type als Hans Teeuwen oid verwacht.
Lichtgewicht Roxane zit er tegenwoordig ook elke week (afgelopen woensdag nog en morgen alweer). Dat toont wel aan hoe moeilijk ze aan gasten komen, want die heeft daar werkelijk níets te zoeken als het niet over wielrennen gaat. (En gaat het wél over wielrennen dan praat ze daar met passie over, maar is het alsnog voornamelijk open deuren intrappen.)quote:Op maandag 31 oktober 2022 22:53 schreef GwaiLow het volgende:
Eus is oke, maar zit er ook iets te vaak. Job en en Eus wisselen elkaar een beetje af, en dan heb je af en toe nog Helene of Rox. Schijnbaar is het niet zo makkelijk om meer afwisseling te vergaren. Had eigenlijk nog wel een type als Hans Teeuwen oid verwacht.
hoevaak had Johan/VI interviews etc met oranje voor die boycotquote:Op maandag 31 oktober 2022 22:24 schreef ISVV het volgende:
[..]
Wat????
Woke wil juist alles en iedereen met een andere mening cancellen, voorbeelden te over. Zowel in als buiten Nederland.
Johan wordt nog steeds geboycot door woke sukkeltjes van Oranje. Die grap over Akwasi was alles behalve racistisch, dus heel die boycot is onzin en zo woke als de pest.
En ik heb niks met Forum, maar als je op Baudet stemt hoef je toch ook niet gecanceld te worden? Hij zit gewoon op basis van democratische gronden in de Tweede Kamer hoor.
Niet relevantquote:Op dinsdag 1 november 2022 04:58 schreef Epistaxiophobia het volgende:
[..]
hoevaak had Johan/VI interviews etc met oranje voor die boycot
Ja, misschien heb je wel gelijk en past Hans Teeuwen daar ook niet goed tussen.quote:Op maandag 31 oktober 2022 23:28 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Je had me tot de laatste regel.
Idd of bijv a.s. Vrijdag een Theo Maassen of frank Lammers of Rik elfrink gezien Ajax psv. En vooral wat actuele gasten die in het nieuws zijn deze week. Heb niks tegen eus maar die is echt op 0 nieuws te betrappen, behalve beetje meepraten idd. Johan zal wel heel veel tegen houden. Wilfred heeft bij bnr fridaymove zo vaak leuke gasten die ook gewoon in vi passen maar blijkbaar willen/mogen ze niet op tv erbij.quote:Op maandag 31 oktober 2022 22:53 schreef GwaiLow het volgende:
Zo "woke" zijn ze niet want ze gaan wel vrolijk naar Qatar, woke als het ze uitkomt alleen.quote:Op maandag 31 oktober 2022 22:24 schreef ISVV het volgende:
[..]
Johan wordt nog steeds geboycot door woke sukkeltjes van Oranje. Die grap over Akwasi was alles behalve racistisch, dus heel die boycot is onzin en zo woke als de pest.
Ja, Johan zal heel veel gasten tegen houden inderdaad. Hij is er wel altijd erg mee bezig dat de gasten er goed bij passen.quote:Op dinsdag 1 november 2022 11:20 schreef RipCity het volgende:
[..]
Idd of bijv a.s. Vrijdag een Theo Maassen of frank Lammers of Rik elfrink gezien Ajax psv. En vooral wat actuele gasten die in het nieuws zijn deze week. Heb niks tegen eus maar die is echt op 0 nieuws te betrappen, behalve beetje meepraten idd. Johan zal wel heel veel tegen houden. Wilfred heeft bij bnr fridaymove zo vaak leuke gasten die ook gewoon in vi passen maar blijkbaar willen/mogen ze niet op tv erbij.
Had niks te meldenquote:Op dinsdag 1 november 2022 21:36 schreef groenen het volgende:
Waar is de broer van Peter R. de Vries eigenlijk gebleven als tafelgast?
Dat was echt 1 van de slechtste en saaiste gasten everquote:Op dinsdag 1 november 2022 21:36 schreef groenen het volgende:
Waar is de broer van Peter R. de Vries eigenlijk gebleven als tafelgast?
Die dacht dat hij niet als broer van maar als econoom was uitgenodigdquote:Op dinsdag 1 november 2022 21:46 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Dat was echt 1 van de slechtste en saaiste gasten ever
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |