wat wil je als TT?quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 21:00 schreef Vlinder1974 het volgende:
kan iemand de topic titel aanpassen? ik open nooit en raakte in paniek
Maakt toch niks uit? Tis je gelukt, Ik doe het sowieso nooit.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 21:00 schreef Vlinder1974 het volgende:
Prima TT.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 21:00 schreef Vlinder1974 het volgende:
Het is hele aal goed gegaan ??quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 21:00 schreef Vlinder1974 het volgende:
ik heb geen mening, ik zorg meestal dat ik niet als laatste postquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 21:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
wat wil je als TT?
misschien kan @:Deisyy of @:Dotteke hem voor je aanpassen?
Dat is toch raar gedrag voor een meid die een vriendje heeft?quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 21:01 schreef Li0nHeart het volgende:
Djedi : Ruben, Wanda wil nog een [spelletje] spelen
Ruben : Je mag best [spelletje] spelen
Djedi [kinderlijk zeurend] : Maar ik wil niet zonder jou spelen.....
Krijg er een akelig gevoel bij, bij die 2.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 21:01 schreef Li0nHeart het volgende:
Djedi : Ruben, Wanda wil nog een [spelletje] spelen
Ruben : Je mag best [spelletje] spelen
Djedi [kinderlijk zeurend] : Maar ik wil niet zonder jou spelen.....
wat was je laatste post in het vorige topic niet de foto maar daar voor?quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 21:02 schreef Vlinder1974 het volgende:
[..]
ik heb geen mening, ik zorg meestal dat ik niet als laatste post
Je hebt het goed gedaan!! Je weet nu iig hoe je een nieuw deel moet openen , ik heb soms ook wel dat ik niet weet wat ik als TT moetquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 21:00 schreef Vlinder1974 het volgende:
quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 21:02 schreef Li0nHeart het volgende:
Iedereen mag een topic titel pitchen .. over 24 uur de uitslag.
quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 21:02 schreef Li0nHeart het volgende:
morgenquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 21:02 schreef Rhosyn het volgende:
Ja, prima tt.
Geen idee past ook bij: Wie heeft de 100 euro gekregen van Isaac?
Ik: geen idee
eigenlijk stelde ik de vraag waarom we de klok zagen en geen blaadjes, dus ook niet bijster interessant voor een ttquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 21:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
wat was je laatste post in het vorige topic niet de foto maar daar voor?
quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 21:03 schreef Vlinder1974 het volgende:
[..]
eigenlijk stelde ik de vraag waarom we de klok zagen en geen blaadjes, dus ook niet bijster interessant voor een tt
Lukt mij niet.quote:
quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 21:04 schreef puzziepie het volgende:
Ruben zegt net : Geen idee'![]()
Prima TT dus
Zeg, kunnen we daar misschien eerst even over stemmenquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 21:02 schreef Li0nHeart het volgende:
De aanloop was eigenlijk het leukste.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 21:04 schreef Sestra666 het volgende:
Wow fitty's gemist vandaagGelukkig is t opgenomen
heb ze niet allemaal bekeken, want op een gegeven moment bleef t zich maar herhalen..
Te lang, dit gaat niet passen als ttquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 21:02 schreef Vlinder1974 het volgende:
[..]
ik heb geen mening, ik zorg meestal dat ik niet als laatste post![]()
ik zal het onthouden voor de volgende keerquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 21:04 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
lekker laten staan dan
of kies een post van iemand die je grappig vind
Waarom de klok en geen blaadjes? Wil je dat als TTquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 21:03 schreef Vlinder1974 het volgende:
[..]
eigenlijk stelde ik de vraag waarom we de klok zagen en geen blaadjes, dus ook niet bijster interessant voor een tt![]()
Maar zijn die qua capaciteit genoeg voor die hunkerbunker?quote:
op mp zeker?quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 21:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
jeff kan 3 heaters voor 100 euro kopen
nee maar dat is dan nog wel een grotequote:Op dinsdag 18 oktober 2022 21:06 schreef Ireth het volgende:
[..]
Maar zijn die qua capaciteit genoeg voor die hunkerbunker?
Psycho.quote:
dat is een goed ideequote:Op dinsdag 18 oktober 2022 21:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
die zou ik dan niet in een stopcontact durven stekenquote:
Half NL heeft mega rekeningen voor de energie , dit kan er ook nog wel bijquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 21:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
het hout gaat te hardquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 21:07 schreef Vlinder1974 het volgende:
[..]
dat is een goed idee
energiecrisis geld daar sowieso niet
Zou wel mooie beelden opleverenquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 21:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
die zou ik dan niet in een stopcontact durven steken![]()
Jij dacht hetzelfdequote:Op dinsdag 18 oktober 2022 21:07 schreef Vlinder1974 het volgende:
[..]
dat is een goed idee
energiecrisis geld daar sowieso niet
Die kosten over de 700.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 21:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
het hout gaat te hard
dus op zoek naar een andere energiebron
ik zou gaan voor infraroodpanelen
totaal los van onze wereldquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 21:07 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Half NL heeft mega rekeningen voor de energie , dit kan er ook nog wel bij
of de gasfles aansluiten,quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 21:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
die zou ik dan niet in een stopcontact durven steken![]()
hoppa, gelijk goed aanpakkenquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 21:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
het hout gaat te hard
dus op zoek naar een andere energiebron
ik zou gaan voor infraroodpanelen
Pannen ook niet .... lekker krassenquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 21:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
totaal los van onze wereld![]()
![]()
![]()
Electra hoeven ze niet te betalen
Hout wel()
Mja ergens zit daar wel mijn moeite , maar jaquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 21:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
totaal los van onze wereld![]()
![]()
![]()
Electra hoeven ze niet te betalen
Hout wel()
quote:
waarom hout welquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 21:09 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Mja ergens zit daar wel mijn moeite , maar ja
kunnen wij dat allemaal indirect betalenquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 21:07 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Half NL heeft mega rekeningen voor de energie , dit kan er ook nog wel bij
met je videoland abboquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 21:10 schreef Vlinder1974 het volgende:
[..]
kunnen wij dat allemaal indirect betalen
En oren.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 21:10 schreef Vlinder1974 het volgende:
[..]
ja elke keer met die ijzeren dingen in die pannen
doet zeer aan je ogen
quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 21:10 schreef FreshFruit het volgende:
Maar maar,ze krijgen toch in november en december 190 euro toeslag?
Klopt en dat komt goed uitquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 21:10 schreef FreshFruit het volgende:
Oren eerderquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 21:10 schreef Vlinder1974 het volgende:
[..]
doet zeer aan je ogen
Ze kunnen ook kunststof soeplepels en pannenkoekmes etc . kopen, goedkoper dan nieuwe pannenquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 21:10 schreef Vlinder1974 het volgende:
[..]
doet zeer aan je ogen
Hebben ze wel minder kans op bloedarmoedequote:Op dinsdag 18 oktober 2022 21:11 schreef Flory het volgende:
[..]
Oren eerder![]()
Maar serieus er komt al van dat spul in het eten, lekker gezond
lolquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 21:10 schreef FreshFruit het volgende:
Erg hè, ze zeggen dit is een spel, dan mag datquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 21:13 schreef Li0nHeart het volgende:
KimK : Wij kunnen dus facking goed liegen, het is eng
Mexx : Ja, dat kan ik zo bij mensen waar ik geen gevoel bij heb.
Wauw wat gênantquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 21:12 schreef FreshFruit het volgende:
KimK en Mexx kunnen goed liegen zeggen ze.
Goed liegen okay maar tactisch zijn ze totaal niet. Laat die maar lekker masterminden... Puinhoop gegarandeerdquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 21:13 schreef Li0nHeart het volgende:
KimK : Wij kunnen dus facking goed liegen, het is eng
Mexx : Ja, dat kan ik zo bij mensen waar ik geen gevoel bij heb.
Dom kind vind zichzelf ook nogal wat.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 21:13 schreef Li0nHeart het volgende:
Mexx : We liegen ook wanneer het moet, we weten precies wanneer we moeten liegen.
Of het negatieve vandaag bijv. tijdens Centraal.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 21:16 schreef greysbones het volgende:
berend heeft nog een positieve bijdrage in de groep
( ja joh, dat geklier vind iedereen leuk)
berend kan ook wel een spiegeltje gebruikenquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 21:17 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Of het negatieve vandaag bijv. tijdens Centraal.
Dat was ook echt tactisch.
quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 21:18 schreef puzziepie het volgende:
Kim :'Zijn wij slim of zijn wij juist dom?
Mexx :'Wij zijn slim'
In principe welquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 21:17 schreef puzziepie het volgende:
[..]
In principe moet je gewoon betalen toch?
quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 21:18 schreef puzziepie het volgende:
Kim :'Zijn wij slim of zijn wij juist dom?
Mexx :'Wij zijn slim'
Ja dat was echt echt heel erg opvallend, ik vond het nastyquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 21:17 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Of het negatieve vandaag bijv. tijdens Centraal.
Dat was ook echt tactisch.
Niet in principe, je moet betalenquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 21:17 schreef puzziepie het volgende:
[..]
In principe moet je gewoon betalen toch?
dat heb ik gemistquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 21:18 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ja dat was echt echt heel erg opvallend, ik vond het nasty
kruger dunningquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 21:18 schreef Kakadylo het volgende:
Het praat zo dom dat ze het zelf niet eens beseffen want dom
Nicequote:
Hij ging nogal los over dat hij niks meer ging doen.quote:
Echt nog te dom om het zelf in te zien. Echt heel slim... Wel Jerrold weg maar wat zijn ze slim.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 21:18 schreef Kakadylo het volgende:
KimK en Mexx. Wat een domme troela's zeg. Zichzelf slim vinden.
wat deed hij dan?quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 21:20 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hij ging nogal los over dat hij niks meer ging doen.
quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 21:20 schreef Li0nHeart het volgende:
KimK en Mexx vinden elkaar helemaal in het facetimen ..
KimK : 'Ik ga dan ook poepen'
Mexx : 'Ik ook!'
KimK : 'Ik ga gewoon douchen'
Mexx : 'Ja.. ik ook!!'
Ging over het schoonmaken.quote:
quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 21:16 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Kim K weer een dikke scheet laten en zegt, ik moet hem even uit mijn broek halen. Wat een viezerik
quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 21:22 schreef Kakadylo het volgende:
Het is zelfs zo dat ik meteen ook wegschakel omdat ik hersencellen voel afsterven
Check even het filmpjestopic.quote:
je praat er al behoorlijk lang overquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 21:22 schreef Kakadylo het volgende:
Het is zelfs zo dat ik meteen ook wegschakel omdat ik hersencellen voel afsterven
Nou enquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 21:22 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Kim K een miskraam gehad en moest de dag er na weer werken
Kijk dat bedoel ik dusquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 21:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
je praat er al behoorlijk lang over
het is te zien aan het niveau van de posten
Niet wanneer ik kijk.quote:
gelukkig valt het opquote:
misschien om dat zij scheetertquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 21:23 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Kim K gaat voor de derde x douchen vandaag![]()
Waarom?quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 21:23 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Kim K gaat voor de derde x douchen vandaag![]()
Kim K heeft in de middag ook al gedoucht, dus neem aan dat het natte scheten zijn.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 21:20 schreef Li0nHeart het volgende:
KimK en Mexx vinden elkaar helemaal in het facetimen ..
KimK : 'Ik ga dan ook poepen'
Mexx : 'Ik ook!'
KimK : 'Ik ga gewoon douchen'
Mexx : 'Ja.. ik ook!!'
Beter toch?quote:
Lekker schoon in bed met Marciano.quote:
pokerenquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 21:24 schreef freaky40 het volgende:
Bern komt weer storen met je raad het al; spelletje....wordt dit gast nou nooit moe van zichzelf?!
quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 21:24 schreef freaky40 het volgende:
Bern komt weer storen met je raad het al; spelletje....wordt die gast nou nooit moe van zichzelf?!
quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 21:24 schreef spapaars het volgende:
[..]
Kim K heeft in de middag ook al gedoucht, dus neem aan dat het natte scheten zijn.
Die is 101% uitgekozen door de Febo om daar infantiele spelletjes te verzinnen en voortdurend te organiseren, hij doet niets anders.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 21:25 schreef Vlinder1974 het volgende:
de activiteitenbegeleider van de loods komt vragen wie er wil pokeren
[ afbeelding ]
ik denk dat ze de volgende keer op Kim D gaanquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 21:25 schreef Li0nHeart het volgende:
KimD gaat ooit de ondergang van dit groepje zijn ben ik bang..
ze is lief maar heel naïefquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 21:25 schreef Li0nHeart het volgende:
Dat is niet zo hoorquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 21:25 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Oké, thanks, was mij niet bekend
Echt een regelnicht.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 21:26 schreef engine het volgende:
[..]
Dat begint ook behoorlijk vervelend te worden met die leraarstem erbij.
hij is ook altijd zo politiek correct. Zou leuk zijn als hij ook een keer het achterste van zijn tong laat zienquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 21:26 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Die is 101% uitgekozen door de Febo om daar infantiele spelletjes te verzinnen en voortdurend te organiseren, hij doet niets anders.
wie?quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 21:27 schreef puzziepie het volgende:
Mijn stream liep vast , hadden ze het nou over Alies?
Denk ik ook. Die voelt zich ineens onoverwinnelijk terwijl ze niks gedaan heeft.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 21:25 schreef Li0nHeart het volgende:
Als je logisch nadenkt dan kom je er in de grote lijnen wel waarbij je het nooit exact zal wetenquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 21:25 schreef puzziepie het volgende:
Kim is zo obsessief bezig met het achterhalen wie de jeff stemmers zijn ,wat een dombo
Ja, er zijn er meerdere politiek correct, maar hij heeft het uitgevonden in die groep.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 21:27 schreef Vlinder1974 het volgende:
[..]
hij is ook altijd zo politiek correct. Zou leuk zijn als hij ook een keer het achterste van zijn tong laat zien
Doeiquote:
Had ook een dominee kunnen zijn met die stem van hemquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 21:27 schreef Vlinder1974 het volgende:
[..]
hij is ook altijd zo politiek correct. Zou leuk zijn als hij ook een keer het achterste van zijn tong laat zien
Kim D denkt dat ze van bepaalde zaken een strijd moet makenquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 21:27 schreef engine het volgende:
[..]
Denk ik ook. Die voelt zich ineens onoverwinnelijk terwijl ze niks gedaan heeft.
zijn er alquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 21:28 schreef mario390 het volgende:
we kregen toch van vandaag filmpjes wel?
Bijna poëtisch ditquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 21:28 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Als je logisch nadenkt dan kom je er in de grote lijnen wel waarbij je het nooit exact zal weten
heel evenquote:
te impulsiefquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 21:30 schreef Li0nHeart het volgende:
Jeff maar weer eens KimD instrueren dat ze niet in emotie moet reageren...
Ze is opeens ook wel een groupie hoor.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 21:30 schreef Li0nHeart het volgende:
Jeff maar weer eens KimD instrueren dat ze niet in emotie moet reageren...
Iedereen poept. Je wil een camera in de pleequote:Op dinsdag 18 oktober 2022 21:31 schreef mario390 het volgende:
ik geloof kim d heeft in de
loods nog nie gezegd
"ik moet poepen"
Die vriend was toch nog heel pril?quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 21:31 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik denk dat Kim D meer voor Jeff voelt dan ze wil toegeven, vooral omdat ze een vriend heeft en Jeff qua uiterlijk niet haar type is
quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 21:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
Kim D denkt dat ze van bepaalde zaken een strijd moet maken
terwijl ze soms gewoon je mond moet houden en doorlopen
ik denk het nietquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 21:31 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik denk dat Kim D meer voor Jeff voelt dan ze wil toegeven, vooral omdat ze een vriend heeft en Jeff qua uiterlijk niet haar type is
Weet ik eigenlijk nietquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 21:32 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Die vriend was toch nog heel pril?
ja maar zij zegt dat niet zo als kim kquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 21:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Iedereen poept. Je wil een camera in de plee
Pin me er niet op vast maar ik dacht pas een maand.quote:
Hmm .. zou die hier eigenlijk zijn?quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 21:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Iedereen poept. Je wil een camera in de plee
controlefreak mssn, maar je hebt in die loods nergens controle over. Ik denk dat ze ook heel bang is dat Jeff weggestuurd wordt bij een volgende eliminatiequote:Op dinsdag 18 oktober 2022 21:34 schreef greysbones het volgende:
wat jeff zegt
je hebt het niet in de hand
en dat is nu precies het probleem van Kim D
maar voor buiten bij het vuur wel gezelligquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 21:36 schreef FreshFruit het volgende:
OMG kussentjes en dekentjes.
Doet me aan iemand denken.
quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 21:37 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
maar voor buiten bij het vuur wel gezellig
leukste moment van de dag.........als ze 's avonds lekker bij het vuur zittenquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 21:37 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
maar voor buiten bij het vuur wel gezellig
Als ze de stream er maar op zettenquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 21:38 schreef Vlinder1974 het volgende:
[..]
leukste moment van de dag.........als ze 's avonds lekker bij het vuur zitten
Allemaal een eigen airfryerquote:
dat is wel een dingetje jaquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 21:39 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Als ze de stream er maar op zetten
And you get an Arfryer,and you get an....quote:
Dat is ook nog een ideetjequote:Op dinsdag 18 oktober 2022 21:40 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Kunnen ze beter een foodtruck kopen van die 970.000
Die shit is zo overrated. Het is gewoon een ovenquote:
Dit, en het heeft totaal geen nut, let it gooooo.....quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 21:41 schreef puzziepie het volgende:
Kim gaat haar eigen ruiten nog ingooien met dat ziekelijke gedoe en haar agressieve houding naar mensen toe
daar hebben mensen nog wel eens moeite meequote:Op dinsdag 18 oktober 2022 21:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dit, en het heeft totaal geen nut, let it gooooo.....
Weet je wie pas vermoeiend is?quote:
Mssn omdat je geen zin in die spelletjes hebt, er is natuurlijk ook verder niets te doen daar.. dat krijg je als je opgesloten zit, doordrammen over iets wat je in de buitenwereld al lang los gelaten zou hebbenquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 21:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
daar hebben mensen nog wel eens moeite mee
En dan 15 minuten op de crosstrainer en klaar.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 21:42 schreef Deisyy het volgende:
Zoe wil wel sporten, maar niet tussen 7 en 8 uur, maar pas om 8 uur.
Het is wel een spelshow.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 21:43 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Mssn omdat je geen zin in die spelletjes hebt, er is natuurlijk ook verder niets te doen daar.. dat krijg je als je opgesloten zit, doordrammen over iets wat je in de buitenwereld al lang los gelaten zou hebben
Dat is een vampier , energiezuigerquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 21:43 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Weet je wie pas vermoeiend is?
We hebben een W, we hebben een A, we hebben een N, we hebben een D, we hebben een A
![]()
![]()
![]()
WANDA !
Dat zet zoden aan de dijkquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 21:43 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En dan 15 minuten op de crosstrainer en klaar.
Ik vind haar wel een grappige druktemaakster.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 21:43 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Weet je wie pas vermoeiend is?
We hebben een W, we hebben een A, we hebben een N, we hebben een D, we hebben een A
![]()
![]()
![]()
WANDA !
Ik bedoel dat kaarten de heel dag, is toch niet om aan te zienquote:
Ik denk er over om op een bridgeclub te gaan.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 21:44 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik bedoel dat kaarten de heel dag, is toch niet om aan te zien
ik doe aan klaverjassenquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 21:45 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik denk er over om op een bridgeclub te gaan.
En ondertussen stream kijkenquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 21:45 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
en hoezo stöhnte zij nu zo?quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 21:42 schreef Deisyy het volgende:
Zoe wil wel sporten, maar niet tussen 7 en 8 uur, maar pas om 8 uur.
En COSsen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 21:46 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
En ondertussen stream kijken
Wat moet je anders daar zo de hele dag doen hangen kaarten eten slapen veel meer kan je ook nietquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 21:44 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik bedoel dat kaarten de heel dag, is toch niet om aan te zien
Ieder zijn hobby, maar doen is wel leuker om er naar te kijkenquote:
waardeloos dingquote:
grapjequote:Op dinsdag 18 oktober 2022 21:46 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ieder zijn hobby, maar doen is wel leuker om er naar te kijken
Lijkt mij ook helemaal nietsquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 21:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
waardeloos ding
9 van de 10 dingen komt er echt niet te vreten uit
Voor vleesprijzen?quote:
Geen idee, ik kijk nu weer naar de andere streamquote:
las je een goede hebt wel, ik gebruik hem bijna dagelijks al een paar jaarquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 21:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
waardeloos ding
Dan doe je het niet goedquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 21:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
waardeloos ding
ik vind het gewoon niksquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 21:47 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
las je een goede hebt wel, ik gebruik hem bijna dagelijks al een paar jaar
ik kook liever echtquote:
quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 21:45 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
is het biechtavond?quote:
quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 21:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik kook liever echt
in mijn echte oven![]()
of in een pan
Lijkt mij ook best gevaarlijk?quote:
Heb je die grote al?quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 21:48 schreef Vlinder1974 het volgende:
[..]
[..]
is het biechtavond?
ik doe aan legpuzzels
die doe ik ookquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 21:48 schreef Vlinder1974 het volgende:
[..]
[..]
is het biechtavond?
ik doe aan legpuzzels
Als het een warme luchtding kan het volgens mij geen kwaad, behalve voor de gezondheid, mij lijkt het niet goed om in een warme ruimte te slapen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 21:49 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Lijkt mij ook best gevaarlijk?
Maar goed ik heb al voor mijn tweede jaar de thermostaat niet eens aan . Wel om andere redenen![]()
Een heater lijkt mij best link in een kleine ruimte?
Ik speel shootersquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 21:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
die doe ik ook![]()
nou ja in de winter
niet in de zomer
dat lijkt me dan weer heeeeel verstandigquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 21:50 schreef Deisyy het volgende:
GJ heeft tijdens zijn gokperiode al zo veel gelogen, hij wil nu nooit meer liegen.
kost allemaal geen drolquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 21:51 schreef Li0nHeart het volgende:
frituurpannen zegt Wendy.
Ze vergeet even dat er tegenwoordig goud in moet...
quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 21:50 schreef greysbones het volgende:
aah Jappie kan 4 kleintjes kopen voor 25,- per stuk
zeker niet met zoveel mensenquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 21:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als het een warme luchtding kan het volgens mij geen kwaad, behalve voor de gezondheid, mij lijkt het niet goed om in een warme ruimte te slapen.
voor de caravanquote:
Dan is een airfryer wel goedkoper, in een frituurpan is dat vet na 1 dag vies en die pan te vies om aan te pakken, die gaat niemand schoonmakenquote:
Detail.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 21:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
voor de caravan
kan die gewoon in een stopcontact(geen idee geen kampeermens)
haha .. ja..quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 21:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
voor de caravan
lekker allemaal ziek worden van het vieze vetquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 21:52 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Dan is een airfryer wel goedkoper, in een frituurpan is dat vet na 1 dag vies en die pan te vies om aan te pakken, die gaat niemand schoonmaken
ja kan in een gewoon stopcontactquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 21:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
voor de caravan
Als ik ze 's ochtends nog op hun bed zie liggen ruik ik de muffe slaaplucht bijna door mijn beeldschermquote:
quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 21:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als ik ze 's ochtends nog op hun bed zie liggen ruik ik de muffe slaaplucht bijna door mijn beeldscherm
quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 21:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als ik ze 's ochtends nog op hun bed zie liggen ruik ik de muffe slaaplucht bijna door mijn beeldscherm
Met 1 airfryer voor ruim 30 personen kom je niet heel ver.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 21:52 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Dan is een airfryer wel goedkoper, in een frituurpan is dat vet na 1 dag vies en die pan te vies om aan te pakken, die gaat niemand schoonmaken
en die slaapkamerdeuren zijn ook de hele nacht dichtquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 21:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind dat echt zo smerigquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 21:54 schreef Vlinder1974 het volgende:
[..]
en die slaapkamerdeuren zijn ook de hele nacht dicht
daar moet je 's morgens niet naar binnen lopen
Dubbele functiequote:Op dinsdag 18 oktober 2022 21:55 schreef FreshFruit het volgende:
Je kan die aifryers toch als verwarming gebruiken?
kloptquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 21:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Met 1 airfryer voor ruim 30 personen kom je niet heel ver.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |