Weet je wie pas vermoeiend is?quote:
Mssn omdat je geen zin in die spelletjes hebt, er is natuurlijk ook verder niets te doen daar.. dat krijg je als je opgesloten zit, doordrammen over iets wat je in de buitenwereld al lang los gelaten zou hebbenquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 21:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
daar hebben mensen nog wel eens moeite mee
En dan 15 minuten op de crosstrainer en klaar.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 21:42 schreef Deisyy het volgende:
Zoe wil wel sporten, maar niet tussen 7 en 8 uur, maar pas om 8 uur.
Het is wel een spelshow.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 21:43 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Mssn omdat je geen zin in die spelletjes hebt, er is natuurlijk ook verder niets te doen daar.. dat krijg je als je opgesloten zit, doordrammen over iets wat je in de buitenwereld al lang los gelaten zou hebben
Dat is een vampier , energiezuigerquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 21:43 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Weet je wie pas vermoeiend is?
We hebben een W, we hebben een A, we hebben een N, we hebben een D, we hebben een A
![]()
![]()
![]()
WANDA !
Dat zet zoden aan de dijkquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 21:43 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En dan 15 minuten op de crosstrainer en klaar.
Ik vind haar wel een grappige druktemaakster.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 21:43 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Weet je wie pas vermoeiend is?
We hebben een W, we hebben een A, we hebben een N, we hebben een D, we hebben een A
![]()
![]()
![]()
WANDA !
weinig spel en weinig showquote:
Ik bedoel dat kaarten de heel dag, is toch niet om aan te zienquote:
Ik denk er over om op een bridgeclub te gaan.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 21:44 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik bedoel dat kaarten de heel dag, is toch niet om aan te zien
ik doe aan klaverjassenquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 21:45 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik denk er over om op een bridgeclub te gaan.
En ondertussen stream kijkenquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 21:45 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik denk er over om op een bridgeclub te gaan.
en hoezo stöhnte zij nu zo?quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 21:42 schreef Deisyy het volgende:
Zoe wil wel sporten, maar niet tussen 7 en 8 uur, maar pas om 8 uur.
En COSsen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 21:46 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
En ondertussen stream kijken
Wat moet je anders daar zo de hele dag doen hangen kaarten eten slapen veel meer kan je ook nietquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 21:44 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik bedoel dat kaarten de heel dag, is toch niet om aan te zien
Ieder zijn hobby, maar doen is wel leuker om er naar te kijkenquote:
waardeloos dingquote:
grapjequote:Op dinsdag 18 oktober 2022 21:46 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ieder zijn hobby, maar doen is wel leuker om er naar te kijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |