Pasta pestoquote:Op donderdag 20 oktober 2022 17:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe rijst met kip.
Broodje biefstuk met groentenquote:Op donderdag 20 oktober 2022 17:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Little V (Vietnamees)quote:Op donderdag 20 oktober 2022 17:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Tagliatelle carbonare met groenten, kip en spek.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 17:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
quote:Op donderdag 20 oktober 2022 16:18 schreef tong80 het volgende:
[..]
Al drie liter op. eerst restje van vannacht. Daarna opnieuw deurdonderen.
Joking. Om tegemoet te komen aan de verwachtingen.quote:
Hoe gaat het met je ogen?quote:Op donderdag 20 oktober 2022 18:33 schreef tong80 het volgende:
[..]
Joking. Om tegemoet te komen aan de verwachtingen.
Deze begrijp ik niet. Ha ha ha.quote:
Daar gaat je erfenis.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 18:41 schreef Scrummie het volgende:
Zo’n callcenter idioot heeft weer voor elkaar weten te krijgen mijn ouwe ouders op te lichten met een nieuw energiecontract. Gelul over algemene voorwaarden dat hun vaste contract nu ineens af zou lopen ipv volgend jaar. Ik ben woest.
Bedenktijd? Annuleren.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 18:41 schreef Scrummie het volgende:
Zo’n callcenter idioot heeft weer voor elkaar weten te krijgen mijn ouwe ouders op te lichten met een nieuw energiecontract. Gelul over algemene voorwaarden dat hun vaste contract nu ineens af zou lopen ipv volgend jaar. Ik ben woest.
Ja klopt, komt ook wel goed.quote:
Nee, maar het is geen onprettige bijkomstigheid.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 18:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kijk jij uit naar je erfenis en dus de dood van je ouders?
Fuck een erfenis.
Boeit mij echt geen ene klote als in ik heb er nog nooit een seconde over nagedacht.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 18:59 schreef Sked het volgende:
[..]
Nee, maar het is geen onprettige bijkomstigheid.
Sorry, ik denk overal over na.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 19:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Boeit mij echt geen ene klote als in ik heb er nog nooit een seconde over nagedacht.
Vrij bijzondere gedachte ook wel.
Even langsgaan en alle banden lek prikkenquote:Op donderdag 20 oktober 2022 18:55 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja klopt, komt ook wel goed.
Maar dat ze dan een beetje van alles aan elkaar te liegen aan oude mensjes die het al niet zo breed hebben, beetje een interessant verhaal ophangen over stijgende tarieven want ze kijken ook wel het nieuws. DGB Energie is het, zit hier in de buurt blijkbaar. FOK! komt er beter vanaf op trustpilot.
Ik leef bijzonder minimalistisch wat dat betreft en heb derhalve ook geen schulden. Dat zal vast ook meespelen.quote:
Wat heeft dat met het zijn van een moraalridder te maken?quote:Op donderdag 20 oktober 2022 19:06 schreef RamboDirk het volgende:
Gierigaard @:sked gaat in discussie met moraalridder @:littlerabbit
[ afbeelding ]
Denk jij dat de drank- en drugsverslavingen van Dreetje Hazes veroorzaakt worden door traumatische ervaringen, die hij heeft opgedaan in zijn jeugd?quote:
Nee, die heeft gewoon borderline.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 19:07 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Denk jij dat de drank- en drugsverslavingen van Dreetje Hazes veroorzaakt worden door traumatische ervaringen, die hij heeft opgedaan in zijn jeugd?
Noem dat maar gewoon!quote:
Minimalistisch met solar vogels in de tuin, ja ja! JA JA!quote:Op donderdag 20 oktober 2022 19:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik leef bijzonder minimalistisch wat dat betreft en heb derhalve ook geen schulden. Dat zal vast ook meespelen.
Maar voordat ik iets van inhoud dan wel diepgang laat blijken ga ik snel iets anders doen.
Die staan voor de tv.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 19:12 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Minimalistisch met solar vogels in de tuin, ja ja! JA JA!
Het zou me niets verbazen.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 16:06 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Valt mij wel op dat gelijktijdig pietjepuk een stuk minder post.
Maar goed, ik wil niks suggereren.
Zelfs de grootste minimalist valt voor deze vogels, dit kun je iemand niet verwijten.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 19:12 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Minimalistisch met solar vogels in de tuin, ja ja! JA JA!
quote:
We weten dan ook beide dat ik geen grap maakte.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 19:15 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Ik vind ze eigenlijk ook te mooi om buiten te zetten.
Het is maar een mini lampje.quote:
Je doet net of het gek is dat er mensen zijn die een toekomstige erfenis wel lekker vinden. Daar mee poog je @Sked weg te zetten alsof hij niet om zijn ouders zou geven. Dat is moraalistisch gezever.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 19:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat heeft dat met het zijn van een moraalridder te maken?
Erg jammer dat mijn vervelende gedrag wordt weggezet als moraalistisch gezever.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 19:18 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Je doet net of het gek is dat er mensen zijn die een toekomstige erfenis wel lekker vinden. Daar mee poog je @:Sked weg te zetten alsof hij niet om zijn ouders zou geven. Dat is moraalistisch gezever.
Het was dan natuurlijk een stukje chargeren van mijn kant om het verschrikkelijk geweldig leuke popcorn gifje te kunnen plaatsen.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 19:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Erg jammer dat mijn vervelende gedrag wordt weggezet als moraalistisch gezever.
Ja maar godverdommequote:Op woensdag 19 oktober 2022 23:25 schreef de_boswachter het volgende:
Ik heb zojuist Woordle #487 gespeeld!
Mijn beurten: X/6
⬜⬜🟨⬜⬜
🟨⬜⬜⬜🟩
⬜🟩🟩🟩🟩
⬜🟩🟩🟩🟩
⬜🟩🟩🟩🟩
⬜🟩🟩🟩🟩
@:wereldgozer
Moet je maar darkmode gebruikenquote:Op donderdag 20 oktober 2022 19:45 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ja maar godverdomme
Ik heb zojuist Woordle #488 gespeeld!
⬜⬜⬜🟩⬜
🟨⬜⬜🟨🟩
⬜🟩🟩🟩🟩
⬜🟩🟩🟩🟩
⬜🟩🟩🟩🟩
⬜🟩🟩🟩🟩![]()
AUB na lunchtijd geen woordles meer.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 19:45 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ja maar godverdomme
Ik heb zojuist Woordle #488 gespeeld!
⬜⬜⬜🟩⬜
🟨⬜⬜🟨🟩
⬜🟩🟩🟩🟩
⬜🟩🟩🟩🟩
⬜🟩🟩🟩🟩
⬜🟩🟩🟩🟩![]()
Ben net fatsoenlijk wakker maatquote:Op donderdag 20 oktober 2022 19:52 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
AUB na lunchtijd geen woordles meer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |