Ik vond vooral de humor van het niveau moppenboek met een uitzinnig publiek alsof er 's werelds beste grap ooit werd gemaakt.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 07:40 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik heb ook heel weinig met hem. Heel af en toe een leuk item wat dan ook direct viral gaat, maar verder is het iets te veel deugeritus met af en toe een item om net te doen alsof hij niet van de linkse kerk is.
Gelukkig kijk ik hier NOOIT naar.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 08:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik vond vooral de humor van het niveau moppenboek met een uitzinnig publiek alsof er 's werelds beste grap ooit werd gemaakt.
Die gingen vannacht slapen met de gedachte dat ze toch maar mooi weer een zaak hadden opgelost. Autisme galore.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 07:33 schreef Wereldgozer het volgende:
De FOK speurders kunnen weer wachten op de volgende vermissing
@GGMM had het vast verdiend.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 09:27 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen. ban wegens crewbash zit er weer op.
Fok it.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 09:30 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
@:GGMM had het vast verdiend.
Sinds veldwachtersbaas @GGMM niet meer meepost is het hier een stuk aangenamer. De rotte appel banaan (in zijn geval) is niet meer.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 09:30 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
@:GGMM had het vast verdiend.
Post ie niet meer mee? Dat heb ik even gemist. Maar goed, ik ben dan ook geen regular hier.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 10:43 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Sinds veldwachtersbaas @:GGMM niet meer meepost is het hier een stuk aangenamer. De rotte appel banaan (in zijn geval) is niet meer.
Hij heeft promotie gemaakt op zijn werk en hangt nu Mr. BigStar uit alsof hij in een keer wat voorstelt en hij zogenaamd geen tijd meer voor ons heeft.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 10:44 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Post ie niet meer mee? Dat heb ik even gemist. Maar goed, ik ben dan ook geen regular hier.
Nou, wat aangenaam zeg.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 10:43 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Sinds veldwachtersbaas @:GGMM niet meer meepost is het hier een stuk aangenamer. De rotte appel banaan (in zijn geval) is niet meer.
@AFCNiels en ik missen de fruitupdates.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 10:43 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Tong en ik zullen hem hier vervangen. Have fun guys!quote:Op donderdag 20 oktober 2022 10:43 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Jezus komt vertellen hoe het gaat met de wereld en bij ieder grapje of stom stemmetje moet het publiek heel hard geforceerd lachen of klappen.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 22:51 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik kijk voor het eerst Arjen Lubach zijn dagelijkse show en zijn publiek moet HEEL hard lachen.
Ik helaas nog niet.
De volgende keer is een Fokker zelf de dader.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 08:51 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Die gingen vannacht slapen met de gedachte dat ze toch maar mooi weer een zaak hadden opgelost. Autisme galore.
Met zijn kuif.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 11:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Jezus komt vertellen hoe het gaat met de wereld en bij ieder grapje of stom stemmetje moet het publiek heel hard geforceerd lachen of klappen.
Vermoeiende show. Terwijl ik de zondagshow wel sterk vond.
Jeetje, rustig maar. Ik wist niet dat je boos werd.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 10:52 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nou, wat aangenaam zeg.
Het is hier zo dood als een pier (@:tong80), en elke keer als ik kijk zie ik mongolen als jij hier posten. Wat een feest.
Ja.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 11:13 schreef Paul het volgende:
Gaan lullie vanavond kijken hoe Utrecht verliest van Sportlust of hoe PSV verliest van Arsenal?
Huh hahaha je moet kiezen hahahaquote:
Waar is @GGMM eigenlijk? Zit die vast?quote:Op donderdag 20 oktober 2022 11:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
De volgende keer is een Fokker zelf de dader.
Maak mij niet schuldig aan de te neer gang van FOK!quote:Op donderdag 20 oktober 2022 10:52 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nou, wat aangenaam zeg.
Het is hier zo dood als een pier (@:tong80), en elke keer als ik kijk zie ik mongolen als jij hier posten. Wat een feest.
Dat ligt niet aan @GGMMquote:Op donderdag 20 oktober 2022 10:52 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nou, wat aangenaam zeg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh, en is het jullie trouwens opgevallen dat forumgebruiker @Buitendam ons volledig heeft laten vallen?
Aambeidenquote:Op donderdag 20 oktober 2022 12:01 schreef Scrummie het volgende:
We gaan lunchen.
Eet smakelijk allemaal.
Is @Caland al gevonden?quote:Op donderdag 20 oktober 2022 07:33 schreef Wereldgozer het volgende:
De FOK speurders kunnen weer wachten op de volgende vermissing
quote:De mensen die even Buienradar aan het checken zijn voor het weer de komende dagen liepen waarschijnlijk al naar de kast op zoek naar de zomerkleding. De weerapp voorspelt namelijk dat het vanaf volgende week 35 graden wordt. Ook de wind is pittig; uit het zuidwesten met een kracht van 7. Maar: 'foutje bedankt', Buienradar laat op Twitter weten dat de voorspelling niet klopt.
quote:Op donderdag 20 oktober 2022 11:42 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat ligt niet aan @:GGMM
@:Kapiteintje
@:Saind
@:JanCees
@:Doublepain
@:Muskusboktor57
@:Insomnia2.0
@:Lenny_Leonard
Ik mis ze.Maar nooit NOOIT uit het hart, maat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh, en is het jullie trouwens opgevallen dat forumgebruiker @:Buitendam ons volledig heeft laten vallen?Dit, dus.
Nou ja, logisch dat als je het irl drukker krijgt dat je dan op Fok! ook keuzes maakt en je troll account laat vallen.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 10:50 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Hij heeft promotie gemaakt op zijn werk en hangt nu Mr. BigStar uit alsof hij in een keer wat voorstelt en hij zogenaamd geen tijd meer voor ons heeft.
Zo van: "Kijk mij eens druk zijn en geen tijd meer hebben voor mijn acts.", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun MacBook de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!”
Valt mij wel op dat gelijktijdig pietjepuk een stuk minder post.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 15:19 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Nou ja, logisch dat als je het irl drukker krijgt dat je dan op Fok! ook keuzes maakt en je troll account laat vallen.
Jij suggereert dat die twee nu ergens geile dampende homoseks hebben. @SCH Dat is in principe wat je zegt.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 16:06 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Valt mij wel op dat gelijktijdig pietjepuk een stuk minder post.
Maar goed, ik wil niks suggereren.
Nee ik wil niks suggereren, lees mijn bericht goed voordat je het weer zonodig over dampende homoseks wil hebben.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 16:19 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Jij suggereert dat die twee nu ergens geile dampende homoseks hebben. @:SCH Dat is in principe wat je zegt.
Akkoord. Ik neem mijn woorden terug. Het is puur toeval dat die twee beiden erg stil zijn de laatste tijd.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 16:51 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nee ik wil niks suggereren, lees mijn bericht goed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |