Ik vond vooral de humor van het niveau moppenboek met een uitzinnig publiek alsof er 's werelds beste grap ooit werd gemaakt.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 07:40 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik heb ook heel weinig met hem. Heel af en toe een leuk item wat dan ook direct viral gaat, maar verder is het iets te veel deugeritus met af en toe een item om net te doen alsof hij niet van de linkse kerk is.
Gelukkig kijk ik hier NOOIT naar.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 08:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik vond vooral de humor van het niveau moppenboek met een uitzinnig publiek alsof er 's werelds beste grap ooit werd gemaakt.
Die gingen vannacht slapen met de gedachte dat ze toch maar mooi weer een zaak hadden opgelost. Autisme galore.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 07:33 schreef Wereldgozer het volgende:
De FOK speurders kunnen weer wachten op de volgende vermissing
@GGMM had het vast verdiend.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 09:27 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen. ban wegens crewbash zit er weer op.
Fok it.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 09:30 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
@:GGMM had het vast verdiend.
Sinds veldwachtersbaas @GGMM niet meer meepost is het hier een stuk aangenamer. De rotte appel banaan (in zijn geval) is niet meer.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 09:30 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
@:GGMM had het vast verdiend.
Post ie niet meer mee? Dat heb ik even gemist. Maar goed, ik ben dan ook geen regular hier.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 10:43 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Sinds veldwachtersbaas @:GGMM niet meer meepost is het hier een stuk aangenamer. De rotte appel banaan (in zijn geval) is niet meer.
Hij heeft promotie gemaakt op zijn werk en hangt nu Mr. BigStar uit alsof hij in een keer wat voorstelt en hij zogenaamd geen tijd meer voor ons heeft.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 10:44 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Post ie niet meer mee? Dat heb ik even gemist. Maar goed, ik ben dan ook geen regular hier.
Nou, wat aangenaam zeg.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 10:43 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Sinds veldwachtersbaas @:GGMM niet meer meepost is het hier een stuk aangenamer. De rotte appel banaan (in zijn geval) is niet meer.
@AFCNiels en ik missen de fruitupdates.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 10:43 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Tong en ik zullen hem hier vervangen. Have fun guys!quote:Op donderdag 20 oktober 2022 10:43 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Jezus komt vertellen hoe het gaat met de wereld en bij ieder grapje of stom stemmetje moet het publiek heel hard geforceerd lachen of klappen.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 22:51 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik kijk voor het eerst Arjen Lubach zijn dagelijkse show en zijn publiek moet HEEL hard lachen.
Ik helaas nog niet.
De volgende keer is een Fokker zelf de dader.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 08:51 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Die gingen vannacht slapen met de gedachte dat ze toch maar mooi weer een zaak hadden opgelost. Autisme galore.
Met zijn kuif.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 11:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Jezus komt vertellen hoe het gaat met de wereld en bij ieder grapje of stom stemmetje moet het publiek heel hard geforceerd lachen of klappen.
Vermoeiende show. Terwijl ik de zondagshow wel sterk vond.
Jeetje, rustig maar. Ik wist niet dat je boos werd.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 10:52 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nou, wat aangenaam zeg.
Het is hier zo dood als een pier (@:tong80), en elke keer als ik kijk zie ik mongolen als jij hier posten. Wat een feest.
Ja.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 11:13 schreef Paul het volgende:
Gaan lullie vanavond kijken hoe Utrecht verliest van Sportlust of hoe PSV verliest van Arsenal?
Huh hahaha je moet kiezen hahahaquote:
Waar is @GGMM eigenlijk? Zit die vast?quote:Op donderdag 20 oktober 2022 11:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
De volgende keer is een Fokker zelf de dader.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |