Je ziet hem nooit tot er een groepsactiviteit is. Dan moet hij ineens de leraar gaan uithangen alsof de rest een stel kleuters is. En dan altijd zo'n dom shirt aan.quote:
Die gedraagt zich behoorlijk eigenaardig vanmiddag.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 16:36 schreef Kakadylo het volgende:
'Weet dat m'n hersenen niet meewerken' aldus KimD![]()
Zo!! Echt wel!! Je zou bijna denken dat ze verliefd isquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 16:37 schreef engine het volgende:
[..]
Die gedraagt zich behoorlijk eigenaardig vanmiddag.
Zenuwachtigquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 16:38 schreef pingu66 het volgende:
Waarom zitten KimD, Wanda,Mirthe de hele tijd aan hun vingers te bijten,knagen en friemelen.
Op Jasper?quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 16:38 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Zo!! Echt wel!! Je zou bijna denken dat ze verliefd is
Extreem zenuwachtigquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 16:39 schreef Kakadylo het volgende:
Mexx bijt zelfs structureel in plastic flessen
Ja zoiets inderdaadquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 16:38 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Zo!! Echt wel!! Je zou bijna denken dat ze verliefd is
Dan zit ze verkeerd want ze is van kamer 1quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 16:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
Een jaar van je leven op kamer 3
Wie van de 3?quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 16:44 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Dan zit ze verkeerd want ze is van kamer 1
Wendy ?quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 16:46 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Boeit me niet boeit me niet boeit me niet
Awh best schattig danquote:
Ze zal het daar ook niet beschikbaar hebben.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 17:00 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik moet zeggen dat ik het reuzeknap van Maddy vindt, dat ze niet weer begint met roken. Met dat gekonkel; daar lijkt het me heel makkelijk om er weer naar te grijpen als het er is
Vind het wel echt sneu voor haar, ik denk niet dat ze kwade bedoelingen heeft of had of een rot karakter, zoals Wandaquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 17:01 schreef Li0nHeart het volgende:
Maddy : Nee, het gaat helemaal niet met me. Maar als ik niks tegen je zeg, of lelijk tegen je doe, ligt het niet aan jou, dat ligt aan mij.
Omdat ze er niet voor koos om weer te gaan roken . Ik vind het ook knap.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 17:01 schreef Hendrik83 het volgende:
[..]
Ze zal het daar ook niet beschikbaar hebben.
Nu niet, maar toen het er wel was, kon ze er wel afblijvenquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 17:01 schreef Hendrik83 het volgende:
[..]
Ze zal het daar ook niet beschikbaar hebben.
We staan er niet best op met Mexx en Esther als uithangbord.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 16:51 schreef pingu66 het volgende:
Esther is ôk unne aparte Brabo, witte da
En ons Djedi is ook Brabo toch?quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 17:05 schreef engine het volgende:
[..]
We staan er niet best op met Mexx en Esther als uithangbord.
Geld weggevenquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 17:05 schreef pingu66 het volgende:
Wat voor snode plañen is Isaac aan het smeden?
Das unne waorheid als unne koe,quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 17:05 schreef engine het volgende:
[..]
We staan er niet best op met Mexx en Esther als uithangbord.
Sugardaddy. Was het kamer drie dan waren het de Sugarbabes. Hij moet iets hè.quote:
Alsjeblieft nietquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 17:08 schreef Kakadylo het volgende:
Is er ook een interim-manager? Wanda?
Ik heb het idee dat die 2 de hele dag eten en zich overtal buiten houden, meeting vanochtend bijvoorbeeld. Hoezo hebben zij zoveel eten?quote:
geen idee wat je zegtquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 17:24 schreef mario390 het volgende:
van en meid heeft vieswijf wandawijf met zekerheit
tegengas gekregd daar was zij klein met hoed gewezen
Snap er helemaal niks van.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 17:24 schreef mario390 het volgende:
van en meid heeft vieswijf wandawijf met zekerheit
tegengas gekregd daar was zij klein met hoed gewezen
Aaah zielig.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 17:23 schreef HappyCharly het volgende:
Kim D tegen Zoë: eerlijk, ben jij niet bang.. wij zijn de domsten..
pffffquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 17:29 schreef Gia het volgende:
[..]
Geen idee, in elk geval geen Nederlands
om dat ik de naam niet noemen zollquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 17:30 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Nee, maar soms wel moeilijk te begrijpen wat je bedoeld
Gerry staat ver boven zulke trienenquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 17:29 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik denk je snapt me wie ik in post 86 bedoel?
quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 17:32 schreef Mrsloveable het volgende:
Mario bedoelt als Gerry er nog had in gezeten, had zij Wanda wel even de mond gesnoerd
Maar wat is dan 'klein met hoed'?quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 17:32 schreef Mrsloveable het volgende:
Mario bedoelt als Gerry er nog had in gezeten, had zij Wanda wel even de mond gesnoerd
ja maar dat bedoelte ikquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 17:33 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Gerry staat ver boven zulke trienen
Mssn niet bij Zoe. Er zijn wel vaker dingen bekend bij iedereen, maar niet bij degene waar het om gaat of van wie het is.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 17:33 schreef FreshFruit het volgende:
Zoe over haar bakboter,Rupie en Imi hebben dat voor het brood gebruikt.
Is al lang bekend doos.
https://www.google.com/se(...)d&q=anschiss+vertaalquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 17:35 schreef mario390 het volgende:
klein met hoed, dat is als jemand zo en anschiss kregt
dat deze kleiner en kleiner werd
gelukkig pakt zij niet haar quarkmaschinen uitquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 17:36 schreef FreshFruit het volgende:
Esther heeft haar bril weer.
[ afbeelding ]
Ik kan ök geen Duits, kom niet verder dan auß,bei mit,nach,seit,von,zu entgegen gegenuber en außer🤣quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 17:37 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Mario doet zijn best om het voor ons begrijpelijk te schrijven, helaas is dat niet altijd zo.
Oh zij ook alquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 17:45 schreef puzziepie het volgende:
Mora en Rupie blijken verre familie of vage via via kennissen van elkaar te zijn
Haha ik ook, enerverend middagjequote:Op dinsdag 18 oktober 2022 17:19 schreef HappyCharly het volgende:
Zo ik heb alle dirt van de fittie helemaal bijgekeken en gelezen
Slapend rijk worden, dat is wat de jeugd van tegenwoordig wil.quote:
Ik geloof haar welquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 17:53 schreef puzziepie het volgende:
Zoe , Jeff en KimD over de eliminatie van gister. Zoe heeft niet op Jeff gestemd![]()
Want hey zij laat zich niet meeslepen
Ja ik hoorde ook zo iets ... Zn broer is getrouwd met de zoon van .... en die wonen op Madeiraquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 17:45 schreef puzziepie het volgende:
Mora en Rupie blijken verre familie of vage via via kennissen van elkaar te zijn
Nou .. je hebt de gesprekken gisteren in die gifkamer toch gezien? Of zit je me nou in de maling te nemen?quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 17:56 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Nee, we hebben het van niemand gezien
Je weet het zeker als je ziet dat iemand op de knop van Jeff drukt, wat iemand zegt daar, dat zegt mij niets. De meerderheid liegt alles aan elkaar.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 17:57 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nou .. je hebt de gesprekken gisteren in die gifkamer toch gezien? Of zit je me nou in de maling te nemen?
lol dan ben je blindquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 17:59 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Je weet het zeker als je ziet dat iemand op de knop van Jeff drukt, wat iemand zegt daar, dat zegt mij niets. De meerderheid liegt alles aan elkaar.
Je bent weer lekker complimenteus. Top! Jij geloofd de leugens van die meiden dus allemaal?quote:
Wie zegt dat?quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 18:02 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Je bent weer lekker complimenteus. Top! Jij geloofd de leugens van die meiden dus allemaal?
Ze mag haar gevoel toch uiten, dan kunnen ze het tenminste besprekenquote:
Wel eerlijkquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 18:05 schreef freaky40 het volgende:
Maddy vertrouwd Martin ook niet, en zegt dat tegen hem.
Whuttttttquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 18:05 schreef Kakadylo het volgende:
Martin is zo slim dat je hem haast wel moet wantrouwen
Wat moet Babette zeggen dan?quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 18:06 schreef mario390 het volgende:
snap ook niet dat babette niet wat tegen wanda zegt
Een schenkingquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 18:15 schreef greysbones het volgende:
Die 100 is een cadeau voor eten ? Of wat
Waarom moet Babette dat doen dan?quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 18:15 schreef mario390 het volgende:
[..]
dat wat moet, zij (Wanda) denkt dat zij alle
freiheiten heeft
Als hij zichzelf zo geweldig vindquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 18:15 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Een schenking![]()
Daar moeten ze voor gaan pitchen
Kan hij zich weer lekker the man voelenquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 18:15 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Een schenking![]()
Ik snap het ook niet, maar zo kan hij 'het proces' in gang zetten en kijken of hij kan sturenquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 18:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als hij zichzelf zo geweldig vind
Had hij die gegeven om brood te halen voor 2 a 3 dagen
Marioquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 18:06 schreef mario390 het volgende:
snap ook niet dat babette niet wat tegen wanda zegt
Maw hij doet of hij Sinterklaas is maar ondertussen manipuleert hij iedereen de moederquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 18:18 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet, maar zo kan hij 'het proces' in gang zetten en kijken of hij kan sturen
Dit is zijn kans zoiets
Juistquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 18:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
Maw hij doet of hij Sinterklaas is maar ondertussen manipuleert hij iedereen de moeder
Daar moeten ze voor gaan pitchenquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 18:20 schreef chufi het volgende:
Voor wie is die ¤100 ? Geschenk van Isaac aan ?
ik heb het 2 keer, doe niet overdrevenquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 18:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
Mario
Je hebt dit nu al 3 x gepost
Heeft geen nut
Het kan dat jij vind dat het moet
Maar daar kan een ander heel anders over denken
Niet posten 3 x herhalen
quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 18:21 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik heb het 2 keer, doe niet overdreven
Niet over doorgaanquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 18:21 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik heb het 2 keer, doe niet overdreven
Wie ?quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 18:20 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat zou niet slim zijnquote:
Het geld is op , er is bijna geen eten meer , dus dat worden vast veel mensenquote:
Nee, ze mogen er geen eten voor kopenquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 18:15 schreef greysbones het volgende:
Die 100 is een cadeau voor eten ? Of wat
quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 18:26 schreef chufi het volgende:
Dan wint Erik die nog wel een week eten heeft en dan koopt ie er een accutol voor
Naar jef en co bedoel je? Samen met Bern zou wel goed zijn. Ook wel goede vibe etcquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 18:24 schreef Kakadylo het volgende:
Sasha doet er ook verstandig aan de oversteek te maken
Ok doei.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 18:28 schreef mario390 het volgende:
ik gaa waarschijnlijk weg van fok, alles wat ik doe
werd niet gewardeerd het werd gezeurt en gezeikt
quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 18:28 schreef mario390 het volgende:
Nee hoor dat doe je nietquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 18:28 schreef mario390 het volgende:
quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 18:14 schreef puzziepie het volgende:
Maddy bedankt Wendy voor haar lieve woorden , Wendy vraagt hoe het nu met Maddy gaat. Het komt goed
Kan Ruben überhaupt koken ?quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 18:30 schreef freaky40 het volgende:
Ruben doet veel te veel water bij de Risotto.
Hoorde hem net oreren dat hij in een Italiaans restaurant gewerkt heeft...quote:
En de fittie met Leila.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 18:28 schreef greysbones het volgende:
Moraima nog niet zo vaak in beeld geweest als nu.. op de fittie met Jeff na
Als koerier?quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 18:32 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Hoorde hem net oreren dat hij in een Italiaans restaurant gewerkt heeft...
Als afwasser of in de bediening,denk ikquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 18:32 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Hoorde hem net oreren dat hij in een Italiaans restaurant gewerkt heeft...
laat je niet wegpesten hoor!quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 18:28 schreef mario390 het volgende:
En zonder wijn.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 18:38 schreef pingu66 het volgende:
Lekker hoor risotto van Lassie met Aromat😭
quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 18:43 schreef greysbones het volgende:
Krijgt iedereen nu eten
of alleen de mensen die wel wijs hebben ingekocht?
Alleen de wijzen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 18:43 schreef greysbones het volgende:
Krijgt iedereen nu eten
of alleen de mensen die wel wijs hebben ingekocht?
Echt zo`n studenten maaltijd.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 18:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
euhh tja
wat moet ik er van zeggen
Is toch niet van hun.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 18:48 schreef greysbones het volgende:
een pan zo van de kookplaat op een aanrecht zetten
Macaroni dan maar?quote:
viel mij ook al opquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 18:52 schreef puzziepie het volgende:
Zoe ineens weer opvallend veel bij Jeff en Kim D
Wel grappig wat er dan allemaal in één dag veranderd is qua sfeer en dynamiekquote:
etennnnnnquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 18:52 schreef puzziepie het volgende:
Zoe ineens weer opvallend veel bij Jeff en Kim D
quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 18:52 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Macaroni dan maar?
[ afbeelding ]
preciesquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 18:58 schreef freaky40 het volgende:
Zoe wil in het groepje Jeff en Kim D. Zat vanmiddag ook al te slijmen.
Daar hadden ze het vanmorgen dus over tijdens het centraal.. omdat er geen geld is meer voor het eten.. en ze dus eten van hun eigen zakgeld kopen ze allemaal apart koken en gaan eten.. geen saamhorigheid meerquote:
Ik denk dat ze zit te vissen en paaienquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 18:58 schreef freaky40 het volgende:
Zoe wil in het groepje Jeff en Kim D. Zat vanmiddag ook al te slijmen.
nee ik bedoelquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 18:59 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Daar hadden ze het vanmorgen dus over tijdens het centraal.. omdat er geen geld is meer voor het eten.. en ze dus eten van hun eigen zakgeld kopen ze allemaal apart koken en gaan eten.. geen saamhorigheid meer
Hebben Jeff en KimD dat wel door?quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 19:00 schreef puzziepie het volgende:
Het is heel erg opvallend na gisteren
Ah zo, dat weet ik allemaal nietquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 19:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee ik bedoel
Kenzi bij Isaac en Alicia (hebben Isaac en ALicia uberhaupt samen gedaan?)
Wendy en Babette en GJ (deed GJ met hen mee?)
quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 19:01 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Hebben Jeff en KimD dat wel door?
If you can`t beat them,join them.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 19:00 schreef puzziepie het volgende:
Het is heel erg opvallend na gisteren
Ik gok van wel , ik heb de indruk dat ze ook met iets bezig zijnquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 19:01 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Hebben Jeff en KimD dat wel door?
ik denk dat Zoe denkt dat ze tactisch kan spelenquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 19:01 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
If you can`t beat them,join them.
Een plannetje smeden?quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 19:02 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik gok van wel , ik heb de indruk dat ze ook met iets bezig zijn
Dat denk ik ook.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 19:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik denk dat Zoe denkt dat ze tactisch kan spelen![]()
Ze vond martin toch ook leuk.,raar kind hoor die zoequote:Op dinsdag 18 oktober 2022 19:03 schreef greysbones het volgende:
Gaat ze nu doen of ze hem heel leuk vind?
![]()
Temtation Islandje spelen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 19:03 schreef greysbones het volgende:
Gaat ze nu doen of ze hem heel leuk vind?
![]()
Ze 'zou hem doen' zei ze ooit.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 19:04 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ze vond martin toch ook leuk.,raar kind hoor die zoe
Vanmiddag maakten Wendy en Kim een lijstje met wie op Jeff hadden gestemd en Zoe was voor Kim veilig maar Wendy en Jappie en Jeff gaan er vanuit dat Zoe ook op Jeff heeft gestemd . Ik heb de indruk dat Kim D daarom nu ineens vanmiddag aanpapte met Zoe (Ik heb haar nooit echt eerder met Kim gezien) en andersom Zoe wil ook iets .quote:
Ah om misschien toch later in de week haar weer uit te horen, en dat zoe het dan misschien wel durft te vertellen dat zij dus op Jeff heeft gestemd..quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 19:06 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Vanmiddag maakten Wendy en Kim een lijstje met wie op Jeff hadden gestemd en Zoe was voor Kim veilig maar Wendy en Jappie en Jeff gaan er vanuit dat Zoe ook op Jeff heeft gestemd . Ik heb de indruk dat Kim D daarom nu ineens vanmiddag aanpapte met Zoe (Ik heb haar nooit echt eerder met Kim gezien) en andersom Zoe wil ook iets .
Maar ik kan het verkeerd hebben
begint met een N en eindigt op Adirquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 19:09 schreef FreshFruit het volgende:
Nadir heeft heel veel info over mensen die liegen.
Ze zijn wel wat van plan volgens mij , Kim heeft het al de hele dag over wie de mensen zijn die op Jeff hebben gestemd en kan moeilijk dingen loslaten. Ik ben benieuwdquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 19:09 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ah om misschien toch later in de week haar weer uit te horen, en dat zoe het dan misschien wel durft te vertellen dat zij dus op Jeff heeft gestemd..
Klopt zoe was aldoor bij dat andere groepje..
Zelfinzicht.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 19:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
begint met een N en eindigt op Adir
hij kijk zwker 24/7 in de spiegelquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 19:09 schreef FreshFruit het volgende:
Nadir heeft heel veel info over mensen die liegen.
quote:
Dat heeft Nadir nog niet echt door.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 19:09 schreef greysbones het volgende:
GJ heeft Nadir nu maar helemaal los gelaten
Misschien voelt ie wel iets en hangt hij daarom zo aan GJ . Dit soort gladde jongens hebben vaak feilloos door waar zwakke plekken zijn bij mensen en hoe ze in te zettenquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 19:13 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat heeft Nadir nog niet echt door.
Daar zit ook frictiequote:Op dinsdag 18 oktober 2022 19:15 schreef greysbones het volgende:
ik heb het idee
dat Wendy geen zin meer heeft vriendelijk te doen tegen Alicia?
maar weet niet of ik me dat nu verbeeld?
quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 19:15 schreef greysbones het volgende:
ik heb het idee
dat Wendy geen zin meer heeft vriendelijk te doen tegen Alicia?
maar weet niet of ik me dat nu verbeeld?
Mooi.quote:
bepaalde mensen hebben niks meer tochquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 19:18 schreef puzziepie het volgende:
Oh wel genoeg eten dus![]()
Ik dacht juist van niet
isaac stelt 100 euro beschikbaar voor het beste ideequote:
Neequote:Op dinsdag 18 oktober 2022 19:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
bepaalde mensen hebben niks meer toch
Leuk!quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 19:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
isaac stelt 100 euro beschikbaar voor het beste idee
geen eten
tis gewoon een psychologisch spelletje voor hemquote:
Ook leuk!quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 19:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
tis gewoon een psychologisch spelletje voor hem
wat ik begreep nietquote:
Ah nu snap ik emquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 19:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
wat ik begreep niet
morgen krijgt hij van Jeff en Kim
Nadir praat wel vaker poepquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 19:21 schreef FreshFruit het volgende:
Utopia mocht je maar een jaar zitten volgens Nadir.
Bas 2,5 jaar knul.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |