Ja ik hoorde ook zo iets ... Zn broer is getrouwd met de zoon van .... en die wonen op Madeiraquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 17:45 schreef puzziepie het volgende:
Mora en Rupie blijken verre familie of vage via via kennissen van elkaar te zijn
Nou .. je hebt de gesprekken gisteren in die gifkamer toch gezien? Of zit je me nou in de maling te nemen?quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 17:56 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Nee, we hebben het van niemand gezien
Je weet het zeker als je ziet dat iemand op de knop van Jeff drukt, wat iemand zegt daar, dat zegt mij niets. De meerderheid liegt alles aan elkaar.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 17:57 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nou .. je hebt de gesprekken gisteren in die gifkamer toch gezien? Of zit je me nou in de maling te nemen?
lol dan ben je blindquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 17:59 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Je weet het zeker als je ziet dat iemand op de knop van Jeff drukt, wat iemand zegt daar, dat zegt mij niets. De meerderheid liegt alles aan elkaar.
Je bent weer lekker complimenteus. Top! Jij geloofd de leugens van die meiden dus allemaal?quote:
Wie zegt dat?quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 18:02 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Je bent weer lekker complimenteus. Top! Jij geloofd de leugens van die meiden dus allemaal?
Ze mag haar gevoel toch uiten, dan kunnen ze het tenminste besprekenquote:
Wel eerlijkquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 18:05 schreef freaky40 het volgende:
Maddy vertrouwd Martin ook niet, en zegt dat tegen hem.
Whuttttttquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 18:05 schreef Kakadylo het volgende:
Martin is zo slim dat je hem haast wel moet wantrouwen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |